Aina ollut ranttu avojen suhteen ja sitten löysin vahingossa Purgatorin kuvan. En tiennyt jonkin aikaa kuka hän oli. Hän on joku sarjakuva hahmo, jota ei kyllä ilmesty Suomen maassa. Egyptiläinen ja ihmis nimeltään Sakkara. Ja hänen kautta aloin kiinnostumaan valtavasti demoneistakin.
 Aina ollut ranttu avojen suhteen ja sitten löysin vahingossa Purgatorin kuvan. En tiennyt jonkin aikaa kuka hän oli. Hän on joku sarjakuva hahmo, jota ei kyllä ilmesty Suomen maassa. Egyptiläinen ja ihmis nimeltään Sakkara. Ja hänen kautta aloin kiinnostumaan valtavasti demoneistakin.

Mutta ei ole sentään ainoa, lisäksi annan pisteen tuputhyn avatarille.
 Mutta ei ole sentään ainoa, lisäksi annan pisteen tuputhyn avatarille. 
  Muistan jääneeni joskus tuijottelemaan sitä joksikin aikaa kun se pallo hakkaa sen ukkelin uudestaan ja uudestaan... :'D Mahtava. Gitarrella on myös hieno.
 Muistan jääneeni joskus tuijottelemaan sitä joksikin aikaa kun se pallo hakkaa sen ukkelin uudestaan ja uudestaan... :'D Mahtava. Gitarrella on myös hieno.Zrud kirjoitti:mULLA O PARAS :d

Tonza133 kirjoitti:Zrud kirjoitti:mULLA O PARAS :d
Heti mun jälkeen!

Säikähdin kun ekakerran tulin tänne foorumille ja se silmä siinä kuvassa liikahti
  Säikähdin kun ekakerran tulin tänne foorumille ja se silmä siinä kuvassa liikahti 
 DDD
DDDPalaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa