Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Danae » 03 Joulu 2008, 15:06

Hei,

Olen Danae. Olen aina ollut hieman kiinnostunut kaikesta mystisestä, tai pikemminkin tavallisesta näkemästämme poikkeavista asioista. Tämä on ristiriitaista, sillä samalla pelkään jokseenkin paljon kaikkea tuntematonta. :oops:

En ole varma monestakaan asiasta, mutta pidän mieleni avoinna. "Jos sittenkin", "ei ikinä voi olla varma" ovat minulle tuttuja sanoja.

Minulle ei ole varsinaisesti sattunut mitään fyysistä paranormaaliksi luokiteltavaa. Selkounia (lucid-unia) näen joskus , mutta en pidä niitä mitenkään yliluonnollisena asiana.

Tervehdys kaikille siis! :D
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

Avatar
Riley F
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Marras 2008, 13:42

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Riley F » 04 Joulu 2008, 11:27

Hallo. Olen Riley F, enkä ymmärrä miksi minun pitää kertoa se. Kerroinpa kuitenkin, koska se näyttää olevan yleinen käytäntö.
Pidän paranormaaleista asioista (vaikkakin käsitykseni paranormaalista on usein vähän kummallinen), mutta ei minua voi aaveenmetsästäjäksi, ufobongariksi tms. luokitella.
Paranormaalien juttujen lisäksi meikäläistä kiinnostaa psykologia (+ "ihmistutkimus"), kirjoittaminen, valokuvaus (tai oikeastaan kaiken liikkuvan valo-/videokuvaaminen tai äänittäminen), avaruus, musiikki ja piirtäminen (lähinnä kieroutuneen abstrakti luonnostelu) ynnä muu sekava häärääminen.
Ikä, asuinpaikka ym. ovat merkityksettömiä tietoja. Tai ainakaan minä en tee omillani mitään, joten miksi te tekisitte? ;)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 04 Joulu 2008, 13:08

abstraktin maine o kyl laskennu. ku näkee niitä jotka heittää parii maalii kankaalle ja sanoo että... tämä kuvastaa henkistä tasapainoa luonnon ja mäyrän välillä.
kun tosiasiassa... se o vaa maali roiske joka o sika ruma ja en maksais sellasesta sonnasta senttiäkään. abstrakti VOI olla hienoa jos taiteilija oikeasti osaa hommansa.
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Joulu 2008, 16:29

Täsmälleen samaa mieltä. Abstraktia taidetta on ihan turha esittää julkisesti. Jos ne ovat sinun mietteesi siinä paperilla (taiteilijan näkökulma), niin niillä on vain sinulle merkitystä.

Ja tämä ei ollut kommentointia Riley F:n esittelyyn. ^^'
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nemesis » 04 Joulu 2008, 19:12

Heips!

Olen vasta 13 vuotta täyttänyt tytteli täältä kokkolasta. Harrastan ratsastusta,hevosten hoitoa ja kuntosalilla käyn kerran pari viikossa. MUsamakuuni kuuluu mm.HIM,Arch Enemy,Sotajumala,Turmion Kätilöt,Deathchain,Amoral(vanha tuotanto) ynnämuu death/doom/black metal.
Mua on aina kiinnostannu kaikki paranormaalit,myytit,mytologia,taruolennot yms jutut, vaikken kyllä uskokkaan paranormaaliin(taino ehkä ihan minimaalisen pikkiriikkisesti) kun ei ole omalle kohdalleen mitään paranormaalia tapahtunut (:
vaikka kyllä toki uskon jos joku sanoo itselleen tapahtuneen jtn paranormaalia, jos on jonkinlaiset selitykset ja että se tuntuisi ihan mahdolliselta.
We're Bleeding Well In Hell

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 04 Joulu 2008, 21:53

Noniin! Tulipa tänne viimeinkin samaa ikäluokkaa oleva joka kuuntelee todella hyvää musiikkia !!
Tervetuloa tänne, toivottavasti viihdyt :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nemesis » 05 Joulu 2008, 18:30

Jeij, onhan täällä muitaki suurinpiirtein mun ikäsiä, aattelin että täällä on vaan kaikki aikuisia :')

hahaa, sääki (luutavasti) kuuntelet sit hyvää musaa jos nuot on susta hyviä ! (:
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 05 Joulu 2008, 18:40

Nemesis kirjoitti:Jeij, onhan täällä muitaki suurinpiirtein mun ikäsiä, aattelin että täällä on vaan kaikki aikuisia :')

Itseasiassa täällä tuntuu olevan aika vähän aikuisia. (Ainakin henkinen keski-ikä on aika matala)
Ja suurin osa aikuisitakin siinä 18-26 vuotiaita. :D
(Itse olen 14)

Avatar
Nemesis
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 18:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nemesis » 05 Joulu 2008, 18:58

Tonza133 kirjoitti:
Nemesis kirjoitti:Jeij, onhan täällä muitaki suurinpiirtein mun ikäsiä, aattelin että täällä on vaan kaikki aikuisia :')

Itseasiassa täällä tuntuu olevan aika vähän aikuisia. (Ainakin henkinen keski-ikä on aika matala)
Ja suurin osa aikuisitakin siinä 18-26 vuotiaita. :D
(Itse olen 14)

jaa, mut ku näitä viestejä olen selaillut niin on siinä ihan 16v - 30v o.o : P
We're Bleeding Well In Hell

Avatar
Dana
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Joulu 2008, 02:23

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Dana » 06 Joulu 2008, 02:57

Moikkamoi, 22-vuotias tytöntyllerö ponkaisi liian pitkään kestäneen taustalla stalkkaamisen seurauksena itsekin höpäjämään! Ja hetki sitten hoksasin että olisin voinut ehkä käyttää toisenkin minuutin nimimerkin miettimiseen, kun täältä näkyy jo jos jonkinmoista Dalaa ja Danaeta löytyvän. Missä voi vaihtaa nimeä? :D

Itsestäni ei juuri kiintoisaa kerrottavaa löydy, olen ihan tuiki tavallinen tallaaja. Kaikki paranormaali ja "häiriintynyt" kiinnostaa, ja harrastuksista mainittakoon vaikka piirtäminen ja maalaaminen, vaikka ovatkin viime aikoina jääneet harmittavan vähälle. Terve vaan. :)

LadLiS
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Joulu 2008, 00:47
Paikkakunta: Kanin kolo

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja LadLiS » 07 Joulu 2008, 02:12

Moi!

Eksyin tänne foorumille tuolta hoyhensaarien kautta kun WM tät foorumia siellä mainosti. Ennenkin olen pariin otteeseen käynyt selaamassa täällä keskusteluja mutta nyt vasta päätin sitten rekisteröityä tännekin.

Olen oma itseni ja kinostuksen kohteisiini kuuluu erityisesti mieli ja tajuisuus ja näillä kikkailu. Pyrin aina vain laajakatseisemmaksi ihmiseksi. Olen yrittänyt harrastaa meditointia mutta se on jäänyt varsin harvaksi. Selkounia olen harrastellutjo yli vuoden mutta näitä selkeitä unia on kertynyt vasta yhdenkäden sormilla laskettava määrä... Pyrin löytämään asiaan kuin asiaan erilaisen näkökulman jotteivät ne menisi liian yksinkertaisiksi. Aloitin alle viikko sitten nokkahuilun soittelun. Kuuntelen shponglea ja syksyisin olen ahkera sienestäjä. Tahtoisin että minulle tapahtuisi joskus jotain niin yliluonnollista etten sitä kykenisi mitenkään selittämään...

Saa kysyä lisää jos jokin kiinnostaa!
When the power of love overcomes the love of power,
the world will know peace.
-Jimi Hendrix

Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Danae » 11 Joulu 2008, 15:26

Dana kirjoitti:Moikkamoi, 22-vuotias tytöntyllerö ponkaisi liian pitkään kestäneen taustalla stalkkaamisen seurauksena itsekin höpäjämään! Ja hetki sitten hoksasin että olisin voinut ehkä käyttää toisenkin minuutin nimimerkin miettimiseen, kun täältä näkyy jo jos jonkinmoista Dalaa ja Danaeta löytyvän. Missä voi vaihtaa nimeä? :D

Itsestäni ei juuri kiintoisaa kerrottavaa löydy, olen ihan tuiki tavallinen tallaaja. Kaikki paranormaali ja "häiriintynyt" kiinnostaa, ja harrastuksista mainittakoon vaikka piirtäminen ja maalaaminen, vaikka ovatkin viime aikoina jääneet harmittavan vähälle. Terve vaan. :)


Terve lähes kaima! :) Harrastuksesikin matsaavat. Itsekin piirrän ja maalaan ja olen parinkymmenen.
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

Avatar
HenkiMaailma
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 04:46

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja HenkiMaailma » 15 Joulu 2008, 05:07

Olen tuolla paranormaalin ning-yhteisössä pyörinyt jo jonkin aikaa ja päätin rekisteröityä nyt sitten tännekkin. Olen tällainen parikymppinen jässikkä, joka on aina välillä yhteyksissä henkimaailman kanssa. Jos henkimaailma ym. kiinnostaa, niin kannattaa seurata blogiani. Asioista saa toki kysäistä yksärilläkin, mutta nopeimmin vastauksen saa sivuni tai ning-yhteisön kautta...

Niin ja Paranormaali Blogia olen seurannut ihan alkuajoista saakka. :)

Avatar
Nerve Call
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Joulu 2008, 20:08
Paikkakunta: Jupiter

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nerve Call » 16 Joulu 2008, 20:29

Hyvää iltaa!
Olen -98 vuonna syntynyt tyttö ja olen kiinnostunut paranormaaleista asioista. :alien2:
she's here, she's there, she's everywhere

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Dala » 16 Joulu 2008, 21:41

Danae kirjoitti:
Dana kirjoitti:Moikkamoi, 22-vuotias tytöntyllerö ponkaisi liian pitkään kestäneen taustalla stalkkaamisen seurauksena itsekin höpäjämään! Ja hetki sitten hoksasin että olisin voinut ehkä käyttää toisenkin minuutin nimimerkin miettimiseen, kun täältä näkyy jo jos jonkinmoista Dalaa ja Danaeta löytyvän. Missä voi vaihtaa nimeä? :D

Itsestäni ei juuri kiintoisaa kerrottavaa löydy, olen ihan tuiki tavallinen tallaaja. Kaikki paranormaali ja "häiriintynyt" kiinnostaa, ja harrastuksista mainittakoon vaikka piirtäminen ja maalaaminen, vaikka ovatkin viime aikoina jääneet harmittavan vähälle. Terve vaan. :)


Terve lähes kaima! :) Harrastuksesikin matsaavat. Itsekin piirrän ja maalaan ja olen parinkymmenen.


No jopas ollaan samankaltaisia me melkein kaimat! :mrgreen: Meikä keväällä 22vee ja harrastaa piirtämistä. Animaattori kun olen, joskaan en sitä työkseni tee. Elä suotta nimeä vaihda.
Uskoa se on epäuskokin

Palikka
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Joulu 2008, 21:42

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Palikka » 27 Joulu 2008, 23:23

Nimi on Palikka... Vanhuutta tullut jo lähestulkoon melkein pikkustavaille kolmannessata. Jokapäiväinen normaali yliluonnollisuus kiinnostaa. Uskon siis elän ja elän uskossa. Kotoisin olen suomenlahden pohjoisrannan pohjoispuolelta ja töitäkin teen.

Kirjoitukseni voivat olla tyhmiä, mutta onneksi niitä on vähän. Laitan kuitenkin alle, ihan hituuttani, jotain mitä päästä luikahtaa tällä hetkellä.

Sitä, mitä en ymmärrä, ei ole tarkoitettukaan ymmärrettäväksi.
Mieti, keksi, filosofoi, niin asiat selkiää, muttei maailma siitä paremmaksi tule.
Sellaisten asioiden, jotka pitää tehdä heti, on parempi antaa olla rauhassa.

Avatar
Antti
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 22:02
Paikkakunta: kaappi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Antti » 04 Tammi 2009, 22:39

Uusi tulokas tässä esittäytymässä. Nimeni vaikka muuta vihjaileekin tytöksi selittelyittä ilmoittaudun ja päätin sivustakatsojasta mukaan tulla rupattelemaan. Ihmettelyn aiheina tämän tämmöisen paranormaalin ohella taide, lähinnä musiikki, kynäily ja runot sekä muu kirjoittaminen sekä eläimet, matkailu ja luonto. Olen melkoisen vapaa sielu, en ahdasmielinen vaan suvaitseva. En ajattele mitään mustavalkoisesti uskoakseni. Ja sellaista. Epäsosiaalisuus ja itserakkaus piiloutuvat minussa. Olen pian 16.
omae wa monkey

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 05 Tammi 2009, 12:19

Heippa, Tenkku tässä esittäytyy. Tykkään tietenkin näistä paranormaaleista jutuista (eirtyisesti nuo hirviöt ja olennot kiinnostavat) ja vähän muustakin, kuten musiikista ja tässä muutamaa instrumenttia on tullu jo jonku aikaa soiteltuakin.
Fabulous babe

Avatar
Mist
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 00:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Mist » 13 Tammi 2009, 01:29

Hellöy!

Täältä löytyy ei niin naisellinen nainen mutta minkäs nykyihmisten mielikuville voi ^^
Kiinnostuksen asioina pyörivät paranormaalien ilmiöiden, henkimaailman, "luonnonuskontojen" ym vastaavan lisäksi amerikan autot ja koirat. Jälkimmäinen pyörii jaloissa ja edellä mainittu odottaa vielä että tää akka saa joskus lainaa haettua 8-) Armeija on käyty läpi kunnialla 4 vuodessa ja ei voi muuta sanoa kun että kivaa oli mitä pitempää viihtyi ;)

Eli miksikö liityin? No, harvemmin tulee tuolla kadulla törmättyä ihmiseen jonka kaulassa roikkuu kyltti "olen kiinnostunut "selittämättömistä" asioista kuten sinäkin joten jutellaanko?".. Mikäs siis sen parempaa kuin erilaisia ihmisiä samalla foorumilla jossa kuitenkin samanlaiset kiinnostuksen kohteet? Siinäpä vastaus :)

Jos haluatte musta enemmänkin juttua lypsää niin kyselkää pois. Parhaiten yhteyden saa varmasti viestillä.
Ja ihan sitten ylläpidollekin..: Matkustelen aika paljon joten saattaa välistä olla muutama viikkokin väliä etten juokse höpisemään tänne, ni elkää sen perusteella poistelko. Ei tuolla Lapin Erämaissa tule mieleen kaivaa mokkulaa ja kokeilla löytyykö 3G ;D *naur*
Valo ja pimeys. Kumpikaan ei voisi olla käsitteellisesti olemassa ilman toista.
Ilman valoa, ei ole pimeyttä. Ilman pimeyttä ei ole valoa.... Vai olisiko sittenkin?

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja blood » 13 Tammi 2009, 17:41

Olen 14 vuotias tyttö, syntynyt 25.12.1994. Olen luonteeltani nauravainen ja outo (kavereiden mukaan) Ja minulla on kokoajan päällä ''rooli'' Oikeasti olen aivan toisenlainen, ja ilmeisesti masentunut. En vain koulussa viitsi olla surullinen, sillä heti joku tulee kysymään mikä on hätänä jne... En myöskään jaksa aina sitä jos ympärillä pyörii kavereita 24/7, vaan haluan olla yksin. Musiikkimakuuni kuuluu melkeinpä kaikki metallin lajit. ää, tästä tuli ihan kuin joku kirjekaveri ilmoitus :D


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron