)
 ) 
 Regendos kirjoitti:Tämä topic on pyhitetty itsensä oudoista puolista keromiseen, liittyi se sitten ruumiiseesi ja sen toimintaan tai tapoihisi. Minulla näitä on muutama.
- Lähes aina kun käyn täysistunnolla rakkaalla pytylläni on minulla tapana puhua puhelimeen. En tiedä, mutta ponnistaessa tuntuu siltä, että juttukin tulee paremmin pihalle ja asiaa tuntuu olevan melkein kenelle tahansa.
- Kun avaan suutani tarpeeksi auki kuuluu naksahdus vasemmassa leuan nivelessä.

vitsi vitsi . Itellä on paska tapa nakertaa kynsiä kun olen jännittynyt, muuta ei mieleen kyllä juolahda. Tai sit en vaan huomaa niitä itse.
 vitsi vitsi . Itellä on paska tapa nakertaa kynsiä kun olen jännittynyt, muuta ei mieleen kyllä juolahda. Tai sit en vaan huomaa niitä itse. 
 Ismolapsi kirjoitti:- saan kielen kyynerpäähän.
- pystyn tavuttamaan sormet silleen ylöspäin enemmän kuin 90 asteen kulmaan (yliliikkuvat nivelet)
- Saan paniikkikohtauksia siivoamisesta (ihan oikeasti)

viltsu kirjoitti:Täällä on paljon samoja "outoja" asioita eri ihmisellä...Pistää miettimään...
Tässä olis pari lisää:
-Esitän tyhmempää kuin oon
-Oikea leukaniveleni(?) naksahtaa kun avaan suuni ihan ammolleni.
Zrud kirjoitti:Enpä oikeen tiedä onko tämä outo taoa vai ei... Mutta välillä tajuan että esim seison keskellä olohuonetta tuijottaen seinään.
ja välillä huomaan että olen seisonut siinä useamman minuutin :-/ Ja peilejä olen alkanut jostain syystä pelkäämään kun tuntuisi että sieltä katselee jokin muukin kuin pelkästään minä itse.
 Tuli se mieleen tuosta vain.
 Tuli se mieleen tuosta vain.Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa