Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Gothic_g
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 18:57

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gothic_g » 05 Kesä 2009, 19:43

Moii. Eli mä oon aika uus täällä. oon ihan vasta rekannu. Paranormaalit jutut kiinnostanu jo monta vuotta. Löysin sitten vihdoin tieni tänne ja niin edellee. Ja tykkään kattoo kaikenlaisii murhiin ja sellaseen liittyvii ohjelmii. Ja tyksin goottityylistä, mutten kauheest kuuntele goottimusaa.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja carcass » 15 Kesä 2009, 22:22

Tervehdys.

Olen piakkoin 22v -täyttävä mieshenkilö Oulun seudulta.
Kiinnostus paranormaaleihin ilmiöihin kulkee veressä ja olenkin kiinnostunut tutkimaan henkimaailmaa, -jolla tässä yhteydessä viittaan suurimman mielenkiintoni -kärjistettynä- mahdollisia kummittelutapauksia ja tarinoita kohtaan.
Edustan myös Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseuraa, ollen yksi kyseisen -seuran perustajajäsenistä.
(Kuten eräs toinenkin, OSIT-perustajajäsen on itsensä esitellyt)
Olen tutkinut jonkin verran suomalaista muinaishistoriaa ja -uskomuksia. -Aktiivinen vaikuttaminen tällä saralla jatkuu edelleen.
Myös okkultistiset näkemykset ovat osa henkilökohtaisia ominaisuuksiani.

Avatar
Qlippoth
Valaistunut
Viestit: 41
Liittynyt: 16 Kesä 2009, 17:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Qlippoth » 17 Kesä 2009, 14:04

Tän foorumin tsekkaaminen onkin antanu odottaa, vaikka blogia on tullut seurailtua jo pidempää. Mutta parempi myöhään.

Olen vähän yli kolmekymppinen, eli melkoinen ikäloppu foorumin keski-ikään nähden, mutta empä anna tuollaisten triviaalien seikkojen häiritä. Asun Helsingissä ja puuhailen taide- ja kultturialaan liittyviä juttuja.

Paranormaaliin suhtaudun kiinnostuneesti, mutta skeptisesti. Esoteria, mystiikka ja kaikenlainen pseudoilu kiinnostaa. Todellisuus vaikuttaa olevan melko lailla laajempi sisään kuin ulos päin.

Pidän yllä, ja epäsäännöllisen säännöllisesti myös päivittelen Tajunta-nimistä blogia, joka käsittelee kaikensorttista kummallisuutta. http://www.tajunta.net.
Sous les pavés, la plage! http://www.tajunta.net

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 17 Kesä 2009, 23:03

Offtopic warning

Qlippoth kirjoitti: Olen vähän yli kolmekymppinen, eli melkoinen ikäloppu foorumin keski-ikään nähden, mutta empä anna tuollaisten triviaalien seikkojen häiritä.


Hienoa! Toivotan tervetulleeksi kaikki omaan ikäluokkaani kuuluvat. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

killokki
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Kesä 2009, 15:35

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja killokki » 27 Kesä 2009, 14:07

Oon 14v poika paranormaali alkanut kiinnostaa jossain 5 luokan paikkeilla. Oon musiikin ystävä ja soitan pianoa

tontsa
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2008, 22:09

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja tontsa » 06 Heinä 2009, 08:28

Heipä hei. Täällä kirjoittelee kaikesta paranormaalista kiinnostunut 29 vuotias mies. paranormaalit ilmiöt ovat kiinnostaneet aina. Ja, jotenkin googlettamalla löysin nämä sivut. Tulevaisuudessa olisi tavoite päästä metsästämään haamuja tai kaikenlaisia ilmiöitä. Muistakaa, ikä on vain numeroita!

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Heinä 2009, 10:15

Hey kaikille!
Olen tälläinen hiukan poikamainen tyttö orimattilasta jota kiinnostaa kaikki paranormaali.
Lähellä sydäntäni on myös musiikki ja lemmikkini ;--)
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Fancy Pants
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Heinä 2009, 18:30
Paikkakunta: Cloud Nine

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Fancy Pants » 09 Heinä 2009, 22:10

Hyvää huomenta, päivää ja iltaa vain kaikille.

Olen 16-vuotias peruskoulunsa päätökseen saanut miehenalku Turun lähistöltä. Muutaman viikon ajan olen seurannut tämän foorumin menoa ja päätin nyt sitten vihdoin rekisteröityä paremman tekemisen puutteessa. Tulen näillä näkymin liittymään aina yhtä suosittuihin skeptikoihin, ateisteihin ja pseudotieteiden vastustajiin, joita tällä foorumilla ei ole tällä hetkellä, eikä tule koskaan olemaan liikaa. Tarkemmin ottaen olen siis agnostinen ateisti ja terve skeptikko, joten olen avoin muiden mielipiteille ja näkemyksille, ja olen aina valmis kääntämään päätäni, kunhan perustelut ovat sen mukaiset.

Olen kiinnostunut muun muassa tieteestä, filosofiasta, psykologiasta, psykedeliasta, historiasta, mytologiasta, sarjamurhaajista, kulteista, musiikista, sarjakuvista, kirjoista, tietokonepeleistä ja science fictionista. Paranormaalista olen ollut kiinnostunut jo hyvän aikaa, kiitos vain Haamutiimille. Oli joskus jopa aika, kun meinasin uskoa kummituksiin, mutta kyseisen tiimin toiminta oli sen verran hämärää, että loppupeleissä jätin sen uskomisen sitten muille. Nykyään kaikenmaailman haamutiimit ja aavejahdit menevät hyvästä viihteestä, vaikka en heihin uskokaan.

Se siitä sitten, ainakin toistaiseksi.
What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence.
- Christopher Hitchens

It is sometimes said that scientists are unromantic, that their passion to figure out robs the world of beauty and mystery.
- Carl Sagan

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 09 Heinä 2009, 23:02

Kyllä tältä foorumiltakin löytyy ateisteja, et ole siis yksin ;) Ei. En itse ole ateisti vaan käsittelen jokaisen tapauksen erikseen en sitten tiedä mikä olen, mutta maapallon ulkpuoliseen elämään uskon. Se on minulle enemmänkin itsentäänselvyys kuin poikkeus.

Mutta tervetuloa sinullekkin!
Ps. Hyvä että jaksoit panostaa tuohon esittelyyn noin hyvin :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 14:05

Njah, ai että esitellä itsensä, voi kettu kun mie oon huono näissä 8DD!

No olen 15 vuotias tyttö Orimattilasta, oikea nimeni on Jenni. Harrastan ratsastusta ja musiikkia, erityisesti Rock n' Roll on lähellä sydäntäni 8]Meikäläisellä on myös sisko joka siis hiippailee myös tällä foorumilla nimimerkillä Sanniwiuh :) Omia henki- ja kummitushavantojakin on jonkin verran kertynyt näiden vuosien varrella 8] Sannin lisäksi minulla on toinenkin pikkusisko joka on kuusivuotias :--) Asutaa kerrostalo asunnossa äidin kanssa 8]

Toivottavasti jotain selkoa saitte minusta 8D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 12 Heinä 2009, 01:03

Die kirjoitti:Njah, ai että esitellä itsensä, voi kettu kun mie oon huono näissä 8DD!

No olen 15 vuotias tyttö Orimattilasta, oikea nimeni on Jenni. Harrastan ratsastusta ja musiikkia, erityisesti Rock n' Roll on lähellä sydäntäni 8]Meikäläisellä on myös sisko joka siis hiippailee myös tällä foorumilla nimimerkillä Sanniwiuh :) Omia henki- ja kummitushavantojakin on jonkin verran kertynyt näiden vuosien varrella 8] Sannin lisäksi minulla on toinenkin pikkusisko joka on kuusivuotias :--) Asutaa kerrostalo asunnossa äidin kanssa 8]

Toivottavasti jotain selkoa saitte minusta 8D

Jaha, ensimmäiset sisarukset foorumilla. :D Tervetuloa minun puolestani.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2009, 16:58

Trauma kirjoitti:
Die kirjoitti:Njah, ai että esitellä itsensä, voi kettu kun mie oon huono näissä 8DD!

No olen 15 vuotias tyttö Orimattilasta, oikea nimeni on Jenni. Harrastan ratsastusta ja musiikkia, erityisesti Rock n' Roll on lähellä sydäntäni 8]Meikäläisellä on myös sisko joka siis hiippailee myös tällä foorumilla nimimerkillä Sanniwiuh :) Omia henki- ja kummitushavantojakin on jonkin verran kertynyt näiden vuosien varrella 8] Sannin lisäksi minulla on toinenkin pikkusisko joka on kuusivuotias :--) Asutaa kerrostalo asunnossa äidin kanssa 8]

Toivottavasti jotain selkoa saitte minusta 8D

Jaha, ensimmäiset sisarukset foorumilla. :D Tervetuloa minun puolestani.

Odotellaan nyt vaan ihan rauhassa kun se kuusivuotiaskin kömpii tänne. Niin ja tervetuloa juu :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Die » 17 Heinä 2009, 11:36

Juu varokaa vaa kohta tuo kuusivuotias ipana tulee ja vallottaa foorumin :twisted: : :lol:
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Modernworld
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 10:08

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Modernworld » 18 Heinä 2009, 14:44

Moi,

Oon 34-vuotias mies uudeltamaalta. Syynä kiinnostukseeni ufologiaa kohtaan on aiheuttanut omakohtainen kokemus murrosiässä. Tuolloin näin UFO:n todella läheltä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä :alien: . Nykyään mieltä askarruttaa myös henkimaailmat ja siihen liittyvät asiat. Motiivini on lähinnä löytää syy tai tarkoitus maalliselle vaellukselle ja ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme.

Blogi tuntuu olevan mielenkiintoinen paikka täynnä mielenkiintoisia ihmisiä joita askarrutta samat asiat...

The Truth Is Out There....

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Heinä 2009, 15:51

Modernworld kirjoitti:Moi,

Oon 34-vuotias mies uudeltamaalta. Syynä kiinnostukseeni ufologiaa kohtaan on aiheuttanut omakohtainen kokemus murrosiässä. Tuolloin näin UFO:n todella läheltä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä :alien: . Nykyään mieltä askarruttaa myös henkimaailmat ja siihen liittyvät asiat. Motiivini on lähinnä löytää syy tai tarkoitus maalliselle vaellukselle ja ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme.

Blogi tuntuu olevan mielenkiintoinen paikka täynnä mielenkiintoisia ihmisiä joita askarrutta samat asiat...

The Truth Is Out There....


Tervetuloa ja suuri kiitos liittymisestäsi. 8-)

PS. Mahtavan hieno avatari.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 18 Heinä 2009, 23:45

Modernworld kirjoitti:Moi,

Oon 34-vuotias mies uudeltamaalta. Syynä kiinnostukseeni ufologiaa kohtaan on aiheuttanut omakohtainen kokemus murrosiässä. Tuolloin näin UFO:n todella läheltä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä :alien: . Nykyään mieltä askarruttaa myös henkimaailmat ja siihen liittyvät asiat. Motiivini on lähinnä löytää syy tai tarkoitus maalliselle vaellukselle ja ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme.

Blogi tuntuu olevan mielenkiintoinen paikka täynnä mielenkiintoisia ihmisiä joita askarrutta samat asiat...

The Truth Is Out There....

Kerro toki lisää kokemuksestasi, hienoa jos saadaan vähän lisää materiaalia kerättyä (anekdoottista kylläkin, mutta muuten ehkä konkreettisempaa?)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 19 Heinä 2009, 00:16

Hei! Elikkä Tähtiensusi tässä esittäytyy.

Olen pian aikuisikää lähentelevä tyttö, kiinnostunut Elämän Suurista Kysymyksistä ja aina kiehtovasta ihmismielestä.
Harrastan piirtämistä, kirjoittelua ja sellaista. Itse sairastan tätä nuorille varsin tyypillistä sairautta, masennus, sekä siihen liittyvää luulosairautta, masokistisuutta ja joitakin pakkotoimintoja. Mieltäni vainoaa myös mahdollisuus siitä, että sisälläni saattaisi elää jonkinlainen demoni. Mutta enpä tiedä.
Oleskelen paljon yksin, omissa oloissani. Saan omaa aikaa järjestellä asioita sokkeloisissa aivoissani.
Joitakin kokemuksia yliluonnollisesta löytyy (tai aivan mahdollista on myös että niihinkin jokin järkevä selitys on). Mutta sivustolle liityin pääasiassa vain siksi, että nämä asiat kiinnostavat minua.
Itse kuulun niihin ihmisiin, joiden mielestä ihminen ei voi koskaan tietää kaikkea ja on olemassa jotain suurempaa kuin ihminen.
Olen tullut tänne oppimaan ja saamaan uusia näkökulmia asioihin.
:ghost:
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Heinä 2009, 00:30

Tähtiensusi kirjoitti:Olen tullut tänne oppimaan ja saamaan uusia näkökulmia asioihin.
:ghost:

Niitä tulet kyllä saamaan paikallisten skeptikkojen toimesta. :D

Juu, ei millään pahalla hyvät toverit. :roll:

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 19 Heinä 2009, 01:10

Trauma kirjoitti:
Tähtiensusi kirjoitti:Olen tullut tänne oppimaan ja saamaan uusia näkökulmia asioihin.
:ghost:

Niitä tulet kyllä saamaan paikallisten skeptikkojen toimesta. :D

Juu, ei millään pahalla hyvät toverit. :roll:

Non taken ;D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

JJL
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 18:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JJL » 19 Heinä 2009, 19:23

Terveppä terve, olen 15 vuotias poika täältä kemistä :) Olen kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta ja täältä foorumilta löytyy kaikkia mielenkiintoisia tarinoita ja juttuja joita on kiva lukea ;)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa

cron