Vic Rattlehead kirjoitti:aavenainen kirjoitti:jossain tutkimuksessa kävi ilmi että kaikki ihmiset on jollain tasolla bi eli eiköhän se ihan luonnollista ole... ja voin sanoa että vaikka ihan hetero olen pystyn kyllä arvioimaan että millainen mies/nainen silmää miellyttää.. ja yksikin tuttu joka myös on hetero ja mies rykäs kerran että jo on komea mies!! jostakin ohikulkijasta..
että jos se tekee ihmisestä jotenkin kummallisen "viallisen" että on homo lesbo bi niin eiköhän me kaikki olla sitä sitten
itse olen sitä mieltä että vaikka olis homo/lesbo niin siinä 2:si aikuista tietää mitä tahtoo.. ja ihmeen paljon näistä homoista ja lesboista kohkataan kun on niitä "vaarallisempiakin juttuja" kuten: pedofiilit ja eläimiinsekaantujat siinä 2:si täysin viatonta luontokappaletta joutuu aikuisen omien päähänpinttymien uhriksi ja elämähän tossa pilalle menee... vai mitä?
Asiaa pitkälti.
Mutten koe sen olevan biseksuaalisuutta, että osaa kritisoida jonkun samaa sukupuolta olevankin ulkonäköä. Mulla nimittäin ei ainakaan ole miehen ulkonäköä katsoessa mitään seksuaalista jännitystä mukana, jos katson naista joka ulkoisesti miellyttää alkaa totta kai ajatus heti juosta villinä. Eikä naisestakaan välttämättä tule sellaista seksuaalista innostusta vaikka olisi kuinka nätti.
Eli siis, onko sillä, että katsot vaikka jotain lintua, että onpa hienon näköinen jotain seksuaalista merkitystä? Ei mielestäni sama asia pätee ihmisiin, unless syystä tai toisesta siitä ihmisestä jota katsotaan saa muitakin kicksejä kun vain sen näyn, että osaa sanoa hänen olevan hyvän näköinen.
Kai tosta sönkötyksestä jotain sai selvää..
Rabiljus kirjoitti:''Homous on mielestäni aivan normaalia jokainen tehkööt mitä haluaa elämällään. Mahtaa tän topikin kirjoittajaa Vtutttaa kun hän menee taivaanporteille ja kaksi homoa suutelee siellä portin sisäpuolella siellä paratiisissa. haha siellä hänen paratiisissaan on homoja harrastamassa seksiä.....''
Jos olisit minun edessäni nyt niin antaisin kunnon turpasaunan sulle,miten kehtaat häväistä Jumalaa häpeä hyvä ihminen,sunkaltaisten ihmisten takia tulee Jumalan tuomiot meidän maamme ylle,sulle pitäs antaa oikeen isän kädestä,vetää kunnolla turpaan,häpeä,sanon vielä kerran häpeä...
Reikämies kirjoitti:Menee vähä yli noi sepustukset, mulle on yks paskan hailee onko joku homo tai lesbo tai mikä hyvänsä.
Zrud kirjoitti:Okei no sinä jos kuka näytät ja tunnut trollilta
Riki Sorsan Veli >-<
Zrud kirjoitti:vanha viesti tuo.... ja postasin tuon komman ekan viestisi jälkeen.
Riki Sorsan Veli... nimenä... on vain niin troll
samoin toi Emu... vai mikä liekää.
Että periaatteessa ei mitn enää
Calemran kirjoitti:Ei se luonnollista tokikaan ole, mutta ei kyllä kiellettyäkään nykymaailmassa. Uskonnollisissa piireissä se on väärin, koska Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi.
Calemran kirjoitti:Ei se luonnollista tokikaan ole, mutta ei kyllä kiellettyäkään nykymaailmassa. Uskonnollisissa piireissä se on väärin, koska Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi.
Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä.
WM_ kirjoitti:Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä.
Ja syntyyhän jotkut vammaisinakin, mutta on oma päätös pitääkö tätä "normaalina".. Surullista kyllä silti.
ShadowPeople kirjoitti:WM_ kirjoitti:Wespa kirjoitti:Aivan, kaikki on suhteellista, mutta käsitteenä normaali on silti eri kuin luonnollinen. Tosin kai tuokin johtuu määrittelijästä.
Ja syntyyhän jotkut vammaisinakin, mutta on oma päätös pitääkö tätä "normaalina".. Surullista kyllä silti.
Mutta tähän vaikuttaa asiat raskauden aikana.
Aiheeseen: Itse tunnen henkilökohtaisesti yhden homoseksuaalin, todella rento kaveri ja hauska, ei sellainen stereotypinen jolla on pinkit laukut jne.. Hän ei itse pidä näistä oikein "hintti hinteistä" eikä siedä heitä lainkaan. Tosin hän on kyllä ehkä enemmän biseksuaali kuin täysi homoseksuaali. Itselläni ei ole mitään tälläisiä ihmisiä vastaan.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa