Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 07 Kesä 2009, 23:43

No, kaikki eivät nälissään viitsi painia niiden kanssa vaan ottavat sen mitä on tuotu. Minun päivän ensimmäinen ateria oli klo 20, milloin pizzanikin sain. Huonon suomen omaavien ihmisten kanssa on perkeleen paha lähteä neuvottelemaan.

Kotio joskus toivat pizzat ja sanoivat "I liian kypsa, mutta kypsa. Sopivan kypsa." Avasin sitten laatikon ja näin pizzan joka oli 25% musta. Oli se silti syömiskelpoinen.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Kesä 2009, 02:01

Regendos kirjoitti:No, kaikki eivät nälissään viitsi painia niiden kanssa vaan ottavat sen mitä on tuotu. Minun päivän ensimmäinen ateria oli klo 20, milloin pizzanikin sain. Huonon suomen omaavien ihmisten kanssa on perkeleen paha lähteä neuvottelemaan.

Kotio joskus toivat pizzat ja sanoivat "I liian kypsa, mutta kypsa. Sopivan kypsa." Avasin sitten laatikon ja näin pizzan joka oli 25% musta. Oli se silti syömiskelpoinen.


Ahahhahahahaa! *rolls on the floor*
Näitä pizzafaileja voisi siis luetella vähän aikaa tosiaan, mutta tyydynpä nyt tällä kertaa Rossofailiin:

"Normaali Fantasia Perhepizza: Katkarapu, Kinkku, Pekoni, Kebab"
Hetken päästä:
"Kuinka monelle laitetaan?"
"Öö... Yhdelle?"
*Tarjoilija katsoo hiukka pitkään*

Hetken päsätä pöytään kannetaan sellainen 1/3 pöydän kokoinen hervoton levy. No... kaikkihan se meni, mutta iso se oli.
:]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Kesä 2009, 03:27

Ihan perus kyllä. Itsekin löysin kerran raakaa tonnikalaa pizzan keskeltä. yms yms.
Kuten myös: "Mitkä mausteet?
"Kaikki paitsi valkosipuli"
"Laittoin jo!"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Kesä 2009, 21:25

TYLSÄÄÄÄ !!!! palautin sossuu paperit viime keskiviikkona.... tai torstaina. ja rahoja ei vieläkää näy... :-(
MIE HALUUN BISSEE JA SIKAAREITA PEREKELE !
Feel the LOVE

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 11 Kesä 2009, 15:39

Tätä vitutuksen multihuipentumaa ei voi sanoin kuvailla! voi p*rkele! Lauantaina provinssirockissa_olisi_MANOWAR! Yksi kaikkienaikojen mahtavimmista bändeistä! Ja j*malauta minulla ei ole kaveria joka pystyisi lähtemään sinne eli taitaa mennä tuo keikka sivusuun.... v*ttu

Anteeksi kielenkäyttöni.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 11 Kesä 2009, 15:54

Gitarre kirjoitti:Tätä vitutuksen multihuipentumaa ei voi sanoin kuvailla! voi p*rkele! Lauantaina provinssirockissa_olisi_MANOWAR! Yksi kaikkienaikojen mahtavimmista bändeistä! Ja j*malauta minulla ei ole kaveria joka pystyisi lähtemään sinne eli taitaa mennä tuo keikka sivusuun.... v*ttu

Anteeksi kielenkäyttöni.

Miksi ihmeessä et mene itseksesi? Minä olisin jos tilaamassa lippuja pää neljäntenä jalkana.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 11 Kesä 2009, 17:11

Tuskin olisi niin kiva reissu ilman kaveria : /
Kyllähän siellä olisi muutamia tuttuja mutta ei sitten oikein innosta. Toisaalta sain nyt ehkä yhden kaverin mukaan, soittelee sitten myöhemmin pääseekö vai eikö. : )
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Kesä 2009, 17:45

Itsellä taitaa sisko mennä Provinssiin. En ihan varma ole kyllä mutta Provinssi se taisi olla. :)
Heikon rahatilanteen takia itseltä jää kyllä välistä varmaan Ruisrockikin johon olin aikeissa mennä.

Vähän jäi ärsyttämään tuo aamu. 12 oli sielä sossussa jokin keskustelu josta sanoinkin. Mentiin sinne, kello on 20 yli 12 ja kysytään et millohan tonne pääsis niin kohta sieltä tulee työntekijä ja sanoo et "Teilläkö on aika 12"
Noh, päästiin sinne. Tyyppi ettii jotain papereita sen pari min siinä, ei tunnu löytävän ja kysyy multa: "Kerropas sinä ite sitten siitä" Vastasin sitte et "Niin mistä?" "No siitä mitä tapahtu" "Ai siitä mopojutusta" "Niiin. Siitä"
Olen kyllä 100% varma ettei hän edes tiennyt miksi olin siellä. Ja kutsunkin sinne hän oli lähettänyt veljelleni.
No sitte hän sanoi että: "Paljon puhalsit?" "0,7" "Noh, eihän tuu toistumaan" "Ei tule" "No eipä mulla muuta, hyvät kesät vaan"

Jäi vähä semmone fiilis että tuonko takia ootin 45min ja menetin hyvää talonmaalausaikaa.
En kyllä ymmärrä miksi tuonnekin piti mennä kun ei tuo oikein mitään sanonut.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Heinä 2009, 10:38

Ketuttaa kamalasti kun herään nykyään ihan vitun aikaisin, suunnilleen kello kahdeksan aamulla"! -.-'
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Heinä 2009, 11:52

Jooh kaveri veti hienot teiniangstit eilen. :x
Oltiin yhdellä kaverilla juomassa ja siinä sitten käytiin saunasa ja tämmöstä. Sitte meni tytöt ja me mentiin sitten koneelle istumaan siksi aikaa. Muut tuli saunasta ja käskivät pokeria pelaamaan. Tämä yksi kaveri jäi sitten vielä istumaan koneelle ja aikoi tulla seuraavaan peliin.

Pelattaan pelit loppuun ja käytiin välillä kysymäsä joko sekin tulisi. Halusi vaan yksin olla siellä.
Noh, kohta huomataan että sitä kaveria ei näy missään. Puhelin kiinni ja auto hävinnyt pihalta. (Oli muutaman kaljankin tuota ennen ottanut.) Noh, kohta se vastaa puhelimeen ja sanoo että lähti ku muilla näytti olevan niin hauskaa ilman sitäki. Annettiin sen istua muka vain yksin kun meillä muilla oli hauskaa.

Ja siis tosiaan käytiin vähän väliä hakemasa sitäki sieltä. Mutta ihan omasta tahdosta halusi sielä yksikseen olla. Ja vielä sitten suuttuu siitä meille. :)

Voiha herrajumala. :) Selvispä sentään kotia asti sillä autolla.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Heinä 2009, 18:49

Perskeles että palo käsi eile nätisti. Kaasugrilliä pistämäsä päälle. Siinä on tälläinen nappi josta pitäisi kaasun sitten syttyä. Ihmettelin vähä aikaa kun ei lämpiä. Päätin sitten sytkärillä sytyttää.
Pikkupienissään tuo ajattelukyky vähän heikentyy. Enhän minä tajunnu että kaasu oli ollu jo päällä jonku aikaa ja melkein umpinaisesa tilasa.
*Puuuh*
Loput voitte tosiaan päätellä itse kun käsi on sielä sisällä ja hyvä ettei koko grilli räjähdä. :roll:

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 11 Heinä 2009, 18:52

Jaarno kirjoitti:Perskeles että palo käsi eile nätisti. Kaasugrilliä pistämäsä päälle. Siinä on tälläinen nappi josta pitäisi kaasun sitten syttyä. Ihmettelin vähä aikaa kun ei lämpiä. Päätin sitten sytkärillä sytyttää.
Pikkupienissään tuo ajattelukyky vähän heikentyy. Enhän minä tajunnu että kaasu oli ollu jo päällä jonku aikaa ja melkein umpinaisesa tilasa.
*Puuuh*
Loput voitte tosiaan päätellä itse kun käsi on sielä sisällä ja hyvä ettei koko grilli räjähdä. :roll:


Auts. Vissiin käsi kipiä? :sss Laira jtn rasvaa siihen ? :sss
~
Joo eilen minäkin sähläsin, suutuspäissäni heitin kaukosäätimen seinään, onneksi toimii, mitä nyt reistaa vähän :roll:
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 11 Heinä 2009, 19:09

No eiköhä se tuosta parane. Tyhymänä vaa jaksanu pitää missää kylmäsä vedesä tuota nii kirvelihän tuo vielä aamullaki.

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Die » 11 Heinä 2009, 21:08

Ärsyttää. koska on tylsää, ja koska kukaan ei jaksa puhua mulle, ja koska pitäis siivota, ja koska kohta näyttäs tulevan ukkonen, toivottavasti ois mahollisimman raju ni sit ei ärsyttäs. Ja mulla on nälkä, mutta kaapissa ei ole mitään syömisen arvoista.
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
riki sorsan veli
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 16:20

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja riki sorsan veli » 12 Heinä 2009, 12:24

Ninyo kirjoitti:Miksi koira tai ihan mikä vain eläin lopetetaan jos se käy ihmisen kimppuun, miksi ihmistä ei tapeta kun se käy viattoman eläimen kimppuun?! Tässä yhteiskunnassa kyllä mättää ihan kaikki. :demoni:


me olemme ihmisiä, ja kunnioitamme omaa lajiamme enemmän kuin eläimiä.
mitä jos maailma onkin vain harhaa...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 02:16

Liian vähän aktiivista porukkaa :-( Ei ketää jonka kanssa jauhaa enää +12 jälkee yöllä
Feel the LOVE

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 14 Heinä 2009, 02:38

Itse olen hereillä joka päivä noin klo 02.00-06.00. Että minä kyllä löpisen jos aihetta löytyy :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Heinä 2009, 13:55

ELOA LEVYRAATI THREADIIN p*rkele !!!!
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Heinä 2009, 15:05

Tulipa tosiaan nukuttua eilen joku 4 tuntia taas. :x Kuolema meinaa olla kun vielä lisäki tuli pyöräiltyä se 50km melkeen putkeen. Jalatki ihan paskana. Tosiaan siihen ku lisätään pikku kaljottelu...
Lopettais juomisen ja pyöräilyn täsä kohta stna.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 15 Heinä 2009, 17:55

Itseäni ketuttaa kans tämä unen vähäisyys, 8 aikoihin aamulla menin nukkumaan ja heräsin tuossa 11 aikoihin. :s
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa