Itse en usko mihinkään suuriin eroihin.. Tosin niitä kuulee joka puolelta: isä aina sanoo "huoh, naiset!" tai "nainen ratissa" ja muija taas aina "huoh, miehet!"
 Ja mä aina rauhoittelen että yhtä hyvin siinä olis voinu kuka tahansa urvelo olla!
 Ja mä aina rauhoittelen että yhtä hyvin siinä olis voinu kuka tahansa urvelo olla! Ja mä aina rauhoittelen että yhtä hyvin siinä olis voinu kuka tahansa urvelo olla!
 Ja mä aina rauhoittelen että yhtä hyvin siinä olis voinu kuka tahansa urvelo olla!Trauma kirjoitti:Zrud kirjoitti:Miehelle on luoti 2 aivoa jotta he olisivat viisaampia. Nainen taas on tehty kylkiluusta... joten ei häneltä voi paljoa odottaakkaan.
Sanoo mies, joka ei Raamatun puolesta puhu?

Täytyy olla melkoinen ihmisenlukutaito, että osaa valita läppänsä oikein, ja eihän sekään aina riitä. Itsekin tykkään mennä sellaisessa kaverillisessa kiusoittelussa pitkälle, mutta täytyy se osata lopettaakin, ja ottaa vakavemmin.
  Täytyy olla melkoinen ihmisenlukutaito, että osaa valita läppänsä oikein, ja eihän sekään aina riitä. Itsekin tykkään mennä sellaisessa kaverillisessa kiusoittelussa pitkälle, mutta täytyy se osata lopettaakin, ja ottaa vakavemmin. 
Eob kirjoitti:Ja insestiä pietään pahana asiana, vaikka jo Jumalan ensimmäiset lapsoset sitä teki. :l
No ei ihan ensimmäiset.
Mutta melkein.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa