Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Micco
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Elo 2009, 10:10

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Micco » 03 Elo 2009, 16:32

Sitähän meikäläinen aina yrittää kun jonkun kans puhun tälläsistä jutuista eikä mua uskota. On se vaan niin eri juttu kun ite kokee jotain yliluonnollista tai paranormaalia :D

Bellis
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Elo 2009, 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Bellis » 04 Elo 2009, 21:17

Noniin, nyt sain minäkin aikaiseksi ihan rekisteröityä tänne foorumille asti. Blogia olen seuraillut jo pitkäään, aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti ja täällä foorumissakin on tullut lueskeltua ilta jos toinenkin teidän vanhojen konkareiden turinoita.

Voisin kertoa jotakin itsestäni, ja siitä, miksi tänne ylipäätään päätin rekisteröityä.

Olen siis aivan tavallinen parikymppinen nainen Vantaalta. Jo pienestä asti olen tuntenut vetoa paranormaaleihin ilmiöihin. Suvussani ja perheessäni on tapahtunut paljon mielenkiintoisia asioita, jotka ovat minua aina kiehtoneet. Omalle kohdalle ei valitettavasti ole sattunut juurikaan mitään ihmeellisyyksiä, mutta olen onneksi saanut seurata läheltä mm. siskoni kyvyn saada hyvin voimakkaita etiäisiä. Nämä ja monet muut asiat ovat saaneet minut vakuuttumaan siitä, että emme ehkä tiedäkkään aivan kaikkea.. (Tämä on oikeastaan ristiriidassa ajatusmaailmani kanssa, sillä luen biologiaa, joten minun on täytynyt omaksua ajatusmalli, jonka mukaan on erittäin tärkeää kokein ja havainnoin osoittaa olettamukset tosiksi.)

Niin tai näin, otan vapauden kutsua itse itseni tervetulleeksi joukkoonne! Keskustelemisiin! :mrgreen:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Elo 2009, 21:24

Tervetuloa tervetuloa.
Ja käy ihmeessä kirjoittelemassa siskostasi johonkin topiciin. :)
(Ja selitä siellä samalla mikä etiäinen on. :roll: )

Callaway
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Elo 2009, 03:25

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Callaway » 05 Elo 2009, 03:34

Nyt sitten sai itsekin aikaiseksi rekisteröityä.. Terveppä terve kaikille, Henkka(oikealta nimeltäni Henry), 17v amis Hyvinkäältä. Rockmusiikin harrastaja,kauhun ystävä and Rob Zombie is my God. Kesä 2008 asti tätä sivustoa olen seurannut aika tiiviiseen tahtiin.. Yep, eiköhän siinä ollut tarpeeksi. We'll see.. ;)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Elo 2009, 13:13

Hienoa, tervetuloa! Mitä linjaa opiskelet?

Callaway
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Elo 2009, 03:25

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Callaway » 05 Elo 2009, 16:05

Thanks!

Metalli, levyseppähitsaaja/koneistaja. 8-)

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Regendos » 06 Elo 2009, 00:06

Minä valmistun vuonna 2011 automaalariksi/ajoneuvoasentajaksi.

riisto
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Elo 2009, 03:41

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja riisto » 07 Elo 2009, 03:52

tere rekisteröidyin melko huvikseni tänne jonkin verran uskon ehkä näihin juttuihin
muutamia juttuja on itekkin tullu koettua mut niista ehä myöhemmin lisää
oon melki 20 vuotias jamppa hämeenlinnasta ja tälläin
melko lailla olen tuota alkoholia ottanut kirjotus asu ei välttämättä oo kikkein paras

Nefertiti
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Elo 2009, 09:45

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Nefertiti » 13 Elo 2009, 21:59

Hello kaikille
Olen seuraillut teitä ja teidän mukavaa jutustelua sivusta jo pitkän aikaa ja pitihän sitä lopulta päästä itsekin mukaan tähän lystiin. Täytyy heti ensialkuun ihmetellä, kuinka yllättävän alhainen käyttäjien keski-ikä täällä on... Itse olen "jo" 30 lähestyvä, menevän sorttinen äiti-ihminen. Olen vissiinkin aina ollut pikkasen kummallinen, mutta paranormaaliksi meno kävi jossain siinä teini-iän kieppeillä... Outoja tapauksia on sattunut (ja sattuu edelleen) niin paljon/usein että enin skeptisyys on kaikonnut jo hyvän aikaa sitten. Minulla on myöskin taipumusta nähdä jonkinmoisia enneunia ja ns. ennakkoaavistukset ovat jokapäiväisiä. En myöskään ole ainut laatuani meidän perheessä ja suvussa.
Niin ja KIITOS Wespa olet saanut aikaan jotain aivan mahtavaa ja ihanaa!
beauty is in the eye of the beholder

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 13 Elo 2009, 22:01

Nefertiti kirjoitti:Hello kaikille
Olen seuraillut teitä ja teidän mukavaa jutustelua sivusta jo pitkän aikaa ja pitihän sitä lopulta päästä itsekin mukaan tähän lystiin. Täytyy heti ensialkuun ihmetellä, kuinka yllättävän alhainen käyttäjien keski-ikä täällä on... Itse olen "jo" 30 lähestyvä menevän sorttinen äiti-ihminen. Olen vissiinkin aina ollut pikkasen kummallinen, mutta paranormaaliksi meno kävi jossain siinä teini-iän kieppeillä... Outoja tapauksia on sattunut (ja sattuu edelleen) niin paljon/usein että enin skeptisyys on kaikonnut jo hyvän aikaa sitten. Minulla on myöskin taipumusta nähdä jonkinmoisia enneunia ja ns. ennakkoaavistukset ovat jokapäiväisiä. En myöskään ole ainut laatuani meidän perheessä ja suvussa.
Niin ja KIITOS Wespa olet saanut aikaan jotain aivan mahtavaa ja ihanaa!

Keski-ikä on kohtuullisen alhainen, mutta ei ole mitenkään tavatonta, että ikäisesi ihminen täällä olisi. Vanhin aktiivisesti toiminut käyttäjä lienee tuputhy, jolla taisi ikää löytyä +40, tjsp. :roll: Ei voi muistaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Elo 2009, 22:20

En sanoisi keski-ikää alhaiseksi. Lötyy lapsia, nuoria, sekä vanhempiakin. Johtuu toki myös miten keski-iän laskee jne. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 14 Elo 2009, 18:09

Ei muuta kuin ikä-äänestystä kehiin.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Elo 2009, 03:55

Tollanen on ollukki, ainakin vanhalla foorumilla, muistaakseni täältäkin löytyy...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 15 Elo 2009, 11:13

No niimpäs olikin... Näköjään tuo yli 26v ryhmä jää aika hyvin häntäpäähän äänestyksen tuloksissa. :)
"Kiva olla erilainen"! :ugeek:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Kurja
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Elo 2009, 10:17
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Kurja » 15 Elo 2009, 16:13

Olen 30v miespuolinen olento Vantaan Tikkurilasta ja ajattelin tänne regata koska yliluonnolliset sun muut asiat kiinnostaa (okkultismi, ufot, salaliittoteoriat jne). Blogi on vaikuttanyt kiinnostavalta ja se saikin sitten rekisteröitymään foorumillekkin.
KABLAM!

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Phantom » 16 Elo 2009, 21:41

Kurja kirjoitti:Olen 30v miespuolinen olento Vantaan Tikkurilasta ja ajattelin tänne regata koska yliluonnolliset sun muut asiat kiinnostaa (okkultismi, ufot, salaliittoteoriat jne). Blogi on vaikuttanyt kiinnostavalta ja se saikin sitten rekisteröitymään foorumillekkin.

Tervetuloa...kiva nähdä että tänne liittyy samaa ikäluokkaa omaavia kavereita
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 16 Elo 2009, 21:49

Phantom kirjoitti:
Kurja kirjoitti:Olen 30v miespuolinen olento Vantaan Tikkurilasta ja ajattelin tänne regata koska yliluonnolliset sun muut asiat kiinnostaa (okkultismi, ufot, salaliittoteoriat jne). Blogi on vaikuttanyt kiinnostavalta ja se saikin sitten rekisteröitymään foorumillekkin.

Tervetuloa...kiva nähdä että tänne liittyy samaa ikäluokkaa omaavia kavereita


Indeed.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Jake87
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Elo 2009, 07:38

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Jake87 » 17 Elo 2009, 07:44

terve...

Esittäytyy 22vuotias kaveri joka hieman on skeptinen näistä asioista, mutta työnpuolesta tapahtunut välillä kaikkea kummallista...

Itä-suomesta mie ja kauniit ja mukavat naiset intohimoni:) en esittele tämän tarkemmin tässävaiheessa.

J-e-nn-a
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Elo 2009, 16:04
Paikkakunta: kotka

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja J-e-nn-a » 17 Elo 2009, 12:43

Hei!

Pitkään luettuani blogia päätin rekisteröityä tänne,olen pian 21v. naisenalku jota kiinnostaa henget ja haamut ja muu paranormaali..

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:18

:-3 innolla oottelen et mu Tyttö ystäväki joinii tänne :angel2:
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron