Obake kirjoitti:Hmm.. Koska en tiedä yhtään mitään musiikista niin kysyn teiltä; mihin genreen Klamydia kuuluu?
Ainakin alkuaikoinaan oli punkkia. Olisko jotain punkrokkia Klamydia on parrhautta.
Obake kirjoitti:Hmm.. Koska en tiedä yhtään mitään musiikista niin kysyn teiltä; mihin genreen Klamydia kuuluu?
WM_ kirjoitti:Vaikea sanoa mitä kuuntelen, sanotaan näin että en kuuntele koneella tehtyä musiikkia juuri lainkaan. Syynä juuri se että se on tehty hikisesti koneella En näe siinä pointtia: sitä ei voi itse opetella soittamaan millään soittimella, sitä ei ole hauska soittaa (kuten esim bändin kanssa soittaminen on hauskaa) ja se on jokseenkin hyvin liian usein turhan yksinkertaista..
Ei siis sillä että haukkuisin pahemmin mutta perustelimpa nyt miksi en kuuntele
Mutta jotta sais jotain hohtoa tähän, olen nykyisin entistä enemmän ihastunut yhtyeeseen Dire Straits Kukaan muu diggaa siitä?
JambaB kirjoitti:Tässä konemusiikkia 2jäsenellä ja live soittimilla
ridikulous kirjoitti::o Ohhoh. Tuohan oli hyvä! Muuttui meikäläisen mielipide konemusiikista totaalisesti
JambaB kirjoitti:
Siinä puhuu ihminen joka ei tiedä konemusiikista mitään.
WM_ kirjoitti:Ihan vaikuttava linkki kyllä, mutta koeta nyt bluesrockmiehen päähän takoa konemusiikkia *ottaa kitaran käteen ja alkaa reenaamaan*
JambaB kirjoitti:WM_ kirjoitti:Ihan vaikuttava linkki kyllä, mutta koeta nyt bluesrockmiehen päähän takoa konemusiikkia *ottaa kitaran käteen ja alkaa reenaamaan*
Enhän minä sinua koittanut taivutella konemusasta pitämään vaan sanomani oli että älä tuomitse asioita joista et tiedä mitään.
SimpanssiV2 kirjoitti:Rock, pop, Tekno, rap, hip hop ja dance ei oo konemusaa!
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa