Sitä sit ahisti kauheesti jos mulla oli miespuolisia kavereita, vaikka itse treffasi säännöllisesti omien nettikamujensa (tyttöjen sekä poikien) luona ympäri suomen. Oli aika epäreilu ja puuduttava suhde kokonaisuudessaan, vaikka hyviäkin aikoja oli. Sit mie jätin kun en jaksanu enää ja kun tyypin käytös ei lupauksista huolimatta muuttunut.
  Sitä sit ahisti kauheesti jos mulla oli miespuolisia kavereita, vaikka itse treffasi säännöllisesti omien nettikamujensa (tyttöjen sekä poikien) luona ympäri suomen. Oli aika epäreilu ja puuduttava suhde kokonaisuudessaan, vaikka hyviäkin aikoja oli. Sit mie jätin kun en jaksanu enää ja kun tyypin käytös ei lupauksista huolimatta muuttunut.Vic Rattlehead kirjoitti:Sinkku olen ja pysyn varmaan vielä pitkään.

portinetsija197 kirjoitti:Jos yksi kaverini tulkitsi saamansa ennustuksen oikein, niin mulla päättyy sinkkuna olo 50 % todennäköisyydellä ensi heinäkuussa.

Phantom kirjoitti:13 vuotta varattuna niistä 4 avioliitossa. Vaikka nykyään en usko koko avioliitto ideaan ja pidän sitä yhtenä kusetuksena samoin kun koko kristinuskoa. Vaimolle avioliitto on tärkeä joten joustan tässä asiassa.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa