Voihan voihan, oon jääny niin paljon jälkeen tän foorumin seuraamisessa, nykyään kun oleilen tuolla psykiatrisella osastolla enemmän kun kotona. Toivottavasti mitään maailman mullistavaa ei oo menny sivu suun. Yritän ny käyä tihiämpään mutta ajattelin ilmottaa vähäisestä olemassaolostani.
Huhhuh, puolivuotta asepalvelusta takana ja puolivuotta vielä edessä. Tässä tullut yksi askarruttava asia mieleen ja toivoisin, että jos jollain on samanlaisia kokemuksia niin jakaisi ne kanssani. Kävin kuulotestissä muutama viikko takaperin ja kuuloni todettiin normaaliksi. Silti minun on joskus äärimmäisen vaikeaa saada ihmisten puheesta selvää ja usein joudunkin pyytämään heitä toistamaan sanomansa. Mistäköhän tämä voisi johtua?
OSITutkimusseura kirjoitti:Oletko sellaista pistänyt merkille, että keskitytkö tarpeeksi siihen mitä toinen sanoo?
Minua käytettiin pienenä korvalääkärillä kun en tohtinut kuulla kenenkään puheestä mitään. Hoin luovaa ilmaisua "Mitä?" alituiseen. Kysehän oli siitä, että kuulin kyllä, mutta en keskittynyt tarpeeksi toisten sanomisiin ja siksi kesti tavallista pitempään, että aivoni saivat käsiteltyä vastaanottamansa audion järkeväksi lauseeksi.
Luulen kyllä, että Regendoksella vaiva on erilainen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.
Mahdollisesti on erillainen, mahdollisesti ei. Uskoisin silti, että ääniyliherkkyydelläni ja tinnituksella on osuutta asiaan.
Tulipahan äskettäin mieleen katsoessani puolustusvoimien mainos/rekrytointivideoita kuinka hemmetin hienoa olisi, jos tehtäisiin elokuva yhteistyössä puolustusvoimien kanssa siitä, millainen olisi sota nyt jos sellainen syttyisi. Voisi tulla yllättävän hyväkin elokuva. Ainoa ongelma on kenestä tehdä vihollinen. Tekee tuskin hirveän hyvää ulkopolitiikalle, oli maa mikä tahansa.
Ainahan voisi tehdä saman mitä monesti esimerkiksi meillä loppusodassa harrastettiin. Eli omien väri on sininen ja vihollisen punainen. Jokainen saa vetää omat johtopäätöksensä. Vihollisen kalusto voisi myös olla itäteemaista koska itäpuolen arsenaali on sen verran yleistä ympäri palloa. Edelleen jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä.
- Pasi
Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura OSIT Ry
Eikö ole ihmislapsella parempaa tekemistä klo 01:42 sunnuntai yönä kuin selata foorumia... Joku saattaisi elää harhaluulossa että esim. Nukkuminen olisi miellyttävää. Ihan tylsää, ei näy edes tähtiä joita tiirailla. Voihan yökyöpeli sentään!
Elämä ei ole ongelma, joka pitäisi ratkaista, vaan todellisuus joka on koettava. -Sören Kierkegaard
Pitihän se tulla tänne "valitaa" kun koirien ja kauppa kassien kaa tulin hissiin, eikä hissin "kummitus" autanut yhtään, eikä ajatuksen voimalla nappi painaltunut, joten kasit pois käsistä ja piti ITSE painaa
se ois pitkäperjantai...inhoan tätä päivää tuo niin surulisen muiston äidistäni =( miten pitkä pitkäperjantai oli hänelle, kunnes hän päivän lopuksi pääti sen pitkänäperjantaina.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.