pistäkää viestii jos ootte myös manga/rpg (ei se rpg nyt keräilyyn kuulu..) friikkejä. ......mite sitä tekstii tulee aina......-.-
  pistäkää viestii jos ootte myös manga/rpg (ei se rpg nyt keräilyyn kuulu..) friikkejä. ......mite sitä tekstii tulee aina......-.-Ghost Hunter kirjoitti:No onha täsä 13 vuoden elin aikana tullu kerätty vaikka mitä =D. Joskus keräsin pullonkorkkeja ja pikkusiskoki keräs niitä, sitte kyllästyttiin....Sit keräsin joskus Duel Masters kortteja ja muuta siihen liittyvää(Olin sillo aika Duel Masters friikki tytöks, eikä siitä DM-friikki-kaudesta oo ku pari vuotta =DD) nyt mä oon löytäny elämälleni tarkoituksen; Manga!!!(ja rpgt...) On noita mangoja jo 395,07€ edestä :D pistäkää viestii jos ootte myös manga/rpg (ei se rpg nyt keräilyyn kuulu..) friikkejä. ......mite sitä tekstii tulee aina......-.-
ropsoni kirjoitti:Pokemon korttejä keräilin joskus \,,/
 Muistinkin vasta nähtyäni tuon viestisi. Katoin just kaapin perukalta yhen laatikon, ja kas vaan... saatanallinen pino kortteja
 Muistinkin vasta nähtyäni tuon viestisi. Katoin just kaapin perukalta yhen laatikon, ja kas vaan... saatanallinen pino kortteja  Hauska tunne löytää jtn mikä oli ollu siellä jo kuutisen vuotta. Postimerkkejä keräsin joskus innokkaasti.
 Hauska tunne löytää jtn mikä oli ollu siellä jo kuutisen vuotta. Postimerkkejä keräsin joskus innokkaasti.Ghost Hunter kirjoitti: On noita mangoja jo 395,07€ edestäpistäkää viestii jos ootte myös manga/rpg (ei se rpg nyt keräilyyn kuulu..) friikkejä. ......mite sitä tekstii tulee aina......-.-

Riikervo kirjoitti:No nyt te varmaan pidätte minua ihan hulluna. -_-'

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa