Werttinen kirjoitti:Joo tullu käytyä jo 2 vuotta ja tuloksia on selvästi tullut penkistä lähtee 80kg tosin en tykkää penkistä yhtään joten jätän sen useasti pois mutta pitää sitäkin kokeilla muistan sillo kun alotin sain vain päälle 20kg.... en tiedä mistä se johtu kai mä olin vaa semmonen heiverö sillon mutta joo nyt lähtee kovaa^^ tosin lähiaikona on aikalailla vähentyny toi salilla käynti ja itse siis alotin tuon siitä syystä että en saanut painoa nousemaan millään siis söin kun hevonen eikä paino noussu millään kivat geenit tosiaan monet ihmiset varmaa haluais olla sellasii että ei lihoa millään vaikka syö kuinka mut ei se hyvä asia ollu ainakaa ku joutu tappeluun sitä lens ku leppäkeihäs nyt on asia onneks toisin painokin noussut 28kg noina 2 vuotena että suosittelen jos haluaa massaa
Burn kirjoitti:Itse käyn kerran viikossa salilla ja lähes joka päivä kotona harjoitan vatsalihaksia ja joskus käsilihaksia, itseäni kiinnosta eniten tuon sixpack:in saanti : D
DonHessu kirjoitti:
Bulkkasitko?
.
Werttinen kirjoitti:DonHessu kirjoitti:
Bulkkasitko?
.
En bulkannut ihan normaali tapaan söin ja paino kasvoi tai no mitä nyt vähän enempi proteeini pitoista ruokaa tuli otettua mutta muuten ihan normaali tapaan... mutta siten ennen tuli syötä että sen painon ois saanu ylös mutta salilla käynti on kyllä parempi vaihtoehto kuin syödä ittensä läskiks
Werttinen kirjoitti:Valitettavasti Salilla missä käyn ei ole jalkaprässiä se on sellanen ilmais sali enkä muutenkaan treenaa jalkalihaksia sillä ne ovat aika hyvät tulee kuitenki käveltyä ja liikuttua nii paljon...
Vic Rattlehead kirjoitti:Kyllä mä vielä joskus alan bodaamaan(oon hokenut tuota jo varmaan reilusti yli 2 vuotta ).
Vic Rattlehead kirjoitti:Tahtoisin käydä mutta ei oikeen ole rahaa koskaan. Yritän kotona usein lenkkeillä ja nostella painoja niin kauan kun jaksan enkä ja joskus harvon myös vatsalihaksia, mutta lannistun kun tuloksia ei näy eikä kuulu. Lisäksi tuo salilla käynti tuntuisi tollolta yksinään, eikä oikeen kavereidaen kanssa ehdi tai voi mennä kun väli matkaa on aika helvetisti.
Haaveena olisi saada timmimpi vatsa(ei välttämättä mitään sikspäkkiä mutta kiinteämmäksi silti) ja habaa sen verta, että kehtaa esitellä ja että pystyy sitten tarpeen tullen puolustamaan itseään. Tahtosin myös kehdata olla ilman paitaa kuumina kesäpäivinä tai treenikämpällä mutta ei tällä kropalla.
Kyllä mä vielä joskus alan bodaamaan(oon hokenut tuota jo varmaan reilusti yli 2 vuotta ).
Wespa kirjoitti:Joskus pienenä piti aloittaa, mutta eipä tullut sitten koskaan salilla käytyä (jos ei lasketa liikuntatunnin salikäyntejä). Nyt tuntuu vaan, että on liian myöhäistä aloittaa...
Wespa kirjoitti:Joskus pienenä piti aloittaa, mutta eipä tullut sitten koskaan salilla käytyä (jos ei lasketa liikuntatunnin salikäyntejä). Nyt tuntuu vaan, että on liian myöhäistä aloittaa...
ridikulous kirjoitti:Tämä neiti käy kanssa salilla, tosin säännöllisen epäsäännöllisesti. Suurinpiirtein kerran viikossa.
Ja lähinnä vaan estämässä rappeutumista, en siis bodaa
Ja itse omaan esimerkin vatsalihaksista, jotka näkyvät, vaikka ovat tosiasiassa aivan surkeassa kunnossa
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa