muita on sitten vaan epävakituisesti ;D
 muita on sitten vaan epävakituisesti ;D
Mya_ kirjoitti:Minä katson mielestäni ihan normaalin verran telkkaria, tosin ihmiset tulevat sanomaan että "vitsi sä seuraat paljon eri sarjoja" :'D noh juu, varautukaa siis pitkään listaan.
Itse siis seuraan:
- L-koodi (ihan ykkönen. jos yksikin jakso jää näkemättä niin flippaan.)
- 4D
- kahjot ninjat
- C.S.I
- Myytinmurtajat
- Miami Ink
- Muodin huipulle
- Ultimate fighter
- House
- Selviytyjät
- Amazing race
- Huippumalli haussa
- Sinkkuelämää
- Simpsonit
- Madventures
- Haamutiimi
- American Idol
- Idols
- Talent
- Tanssi jos osaat
- Luukusta lukaali
- World Poker Tour
- Smackdown + Raw
- Kauhukeittiö
+ kaikenmaailman dokumentit ja leffat.
(osa sarjoista on tauolla/tms)
.. ja kyllä, osan katson nauhalta jnejnejne ja kyllä, minulla on elämää tv:n ulkopuolella :---D
Aqua vitae kirjoitti:
Tuota ei voi kun kunnioittaa... ei yhtään suomalaista sarjaa, vihdoin joku valitsee oikein...
(Ellei tuo talent ole se suom. vers.)
Mya_ kirjoitti:Onhan tuossa vaikka mitä luukusta lukaaleja ja madventureseja :--D
pelästyin jo että en kai ihan pelkkiä ulkomaisia seuraa .D
Mutta omasta mielestäni suomalaiset sarjat, esim. salkkarit, jotkin ns. "rikossarjat" jne on ihan kauheita.. Tietty on joitakin poikkeuksia (käenpesä! <3 alkaa taas vissiin kesällä), mutta suomalaiset sarjat noin yleensä on hirveän tönkköjä.

Aqua vitae kirjoitti: Mm. Amerikkalaisten formaattien mukaan tehtyjä ohjelmia, mutta pienemmällä budjetilla... kauheaa...
 se oli huippu, kuten myös Friikkilinkit, Siskoni on noita, Buffy vampyyrintappaja ja muut yliluonnolliset sarjat
 se oli huippu, kuten myös Friikkilinkit, Siskoni on noita, Buffy vampyyrintappaja ja muut yliluonnolliset sarjat 

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa