Tulipas inspitaatio kun näin että tälläkin foorumilla on hiukan postailijoita joilla ei ole minkään laista avataria niin tekasinpa muutamia teitä varten. Näitä voi käyttää ihan vapaasti ja koot ovat mitoitettu niin että toimii tällä foorumilla.
Siitä niin vaan avataria itelles valkkaamaan. Oli ihan hauska tehdä noita ja jos noita nyt joku käyttää niin teen varmaan vielä lisää. Onko ehdotuksia että mitä paranormaaleja otuksia avatarissa pitäisi näkyä?
Viimeksi muokannut JambaB, 22 Tammi 2008, 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laitoin nyt nuo JambaB:n tekemät, sekä itse tekemäni kuvat tuonne yleiseen avatargalleriaan, joten nyt voi omista asetuksista valita suoraan itselleen jonkin noista avatareista. Tulevaisuudessa kaikki tänne postatut avatarit tullaan mahdollisesti myös lisäämään sinne, ellei erikseen henkilö mainitse, että ei halua niitä muiden käyttöön.
Loistavaa homma sai ilmaa alleen toivottavasti joku käyttää avatarejamme
Teen nyt jossain vaiheessa lisää ja näkisin myös mieluusti muidenkin tekemiä avatareja. Muistakaa että kuvakoko saa olla max 125*125. Jos et vain viitsi tai et osaa tehdä itse avataria niin voit pistää minulle PM:llä ehdotuksen avatarin aiheeksi tai vain kysyä suoraan tämän aiheen kautta.
Kiitokset vain avatarin teosta, koppasenpas tuosta jonkun itseäni kuvastavan käyttöön, ainakin siksi aikaa jos ihan omasta takaa avatarin saan joskus aikaiseksi.
Upeita avatareja olette saaneet aikaiseksi. Omaa silmää miellytti eniten tuo "Don't worry be happy" kuva, muutkin kyllä upeita. Oman avani pidän kuitenkin toistaiseksi. Xhao, kaaos, kaaostähti.