Salilla Kävijöitä?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 05 Helmi 2008, 21:21

ridikulous kirjoitti:Arg, paljastuin :mrgreen:


Busted.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 09 Helmi 2008, 21:23

Hmph, tänään lähinnä vitutti koko salilla käynti :D Jalat on himo kipeet, ja kaiken lisäksi epäonnistuin 70 kg penassa. Ja aerobinenkin treenaus jäi.

Hmph.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 11 Helmi 2008, 00:52

Selvä...

Vai onko niin että sää otatki alieneilta strap-onista @ kukkula joka ilta?

:alienownage:
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Fenrir
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 15:13

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Fenrir » 12 Maalis 2008, 16:28

Koulussa on sali jota voi käyttää aika vapaasti 7 päivää viikossa (miinus kesäloma). Käyntejä tulee semmoiset 3 viikossa. Päivät ei ole kuitenkaan samat ja säännölliset koska 8 tunnin istumisputken jälkeen ei viitsi jäädä illaksi ja toisekseen ko. sali on pirun pieni ja päivän jälkeen täynnä. Penkkitulos on nyt noussu keskinkertaseen 65 kiloon.

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 14 Maalis 2008, 09:09

Onhan sitä nyt salilla tullut käytyä jo monta vuotta. Joskus hurjina opiskeluvuosina kämppiksen kanssa lyötiin veto, että keväällä nousee satanen penkistä ja joka ei nosta tarjoaa toiselle kosanderin. Ei tarvinnut ostaa. Enkä kyllä saanutkaan. Sittemmin tuo penkki on jäänyt, kun enemmänkin tulee keskityttyä liikkeisiin jotka toimii kokonaisvaltaisesti.
Monesti on tuo salilla käynti enemmän sosiaalinen tapahtuma kuin sen viimeisen tiukkuuden hakemista.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 14 Maalis 2008, 10:49

pari vuotta takaperin tuli käytyä aika intensiivisesti, ja epäilenpä että mun iso koko on pelottanu ufoja ja siks ne ei ota muhun yhteyttä :D ..nyt ei kyllä ole pariin vuoteen tullu käytyä mut olen valmistautunu kovasti uuteen treeninousuun :lol:
I believe..

Avatar
Semjase
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 17:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Semjase » 14 Maalis 2008, 16:56

Tää humanoidi yrittää käydä ainakin kerran viikossa .. penkistä nousee tanko ja oma takapuoli aika kevyesti. ;)

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Fenu » 07 Huhti 2008, 10:51

W7Xhao kirjoitti:Aikoinaan kun sitä vielä jaksoi käydä muutaman kerran viikossa, sain penkistä 65kg ylös ja jalkaprässistä jotakin satasen päälle kung fu aikoina. (Lajissa treenattiin jalkoja kohtalaisen aktiivisesti).


Oliko kung fu tyyli suunta choy lee fut? Itse sitä treenannut joskus ja se on aika jalka painoitteinen ja ylävartalo joutuu koville.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 15:16

en pääse vielä salille :( Mutta en ala käymään kyllä vielä 15 vuotiaanakaan katsokaas kun harrastan nyrkkeilyä mutta voin mää kyllä muutaman kerran käydä kokeilemassa mutta kunnolla ala vasta käymään ehkä 18 vuotiaana.
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 07 Huhti 2008, 16:58

mä meen seuraavasta tilistä ostamaa kreatiinia ja kunnon mömmöt ja alotan taas vähän intensiivisemmän treenijakson... jos sais vaikka vähä tätä armeijan jälkee ilmestynyttä tynnyriä pois vyötäröltä :D
I believe..

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 17:12

Ei kannata käyttää noita mömmöjä!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 08 Huhti 2008, 21:44

no siis nää mun käyttämät "lisäravinteet" on melkein kaikki ihan luonnotuotteita.. ainoastaan kreatiinivalmiste on "teollisesti" valmistettua, mutta ei todellakaan mitään steroidisontaa.. lihaksien pitää kehittyä luonnollisesti ja steroidit aiheuttaa myös sen kehon suurimman lihaksen eli sydämen liian nopean kasvamisen jolloin se yleensä leikkaa kiinni nuorella iällä.. ei kiitos mulle ;)
I believe..

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Fenu » 09 Huhti 2008, 11:04

Ite käytin kanssa sali aikoina creatinea ja sen kanssa dekstroosia joka lisää imeytymistä joku 50% ja protskuja kanssa tietty. Creatinella on vain kamalaa se tankkaus vaihe kun saa helposti huonon olon. Mutta mukavaa oli ja ottaa uusiksi kun vain pystyy taas..

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 09 Huhti 2008, 12:57

Itse en ole huomannut kreatiinitankkauksen yhteydessä pahaa oloa..
Oli muuten hassu kehonrakennusdokumentti jokin aika sitten 4D dokumenttina. Se missä oli maailman suurin hauis. Ei hyvää päivää kun oli sairaan näköistä touhua. Tyyppi pumppasi hauiksestaan puolen tunnin ajan verta ja lopulta kun meni lääkäriin niin se hauis jouduttiin halkaisemaan kahtia.
Kyllähän mömmöjen kanssa pitää olla tarkkana. Itse yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti ja käyttää muutenkin erilaisia jauheita vain pienenä lisänä. Ilman proteiini ja maltojauhetta joutuisi syömään aika kasan ruokaa samaan ravintopitoisuuteen päästäkseen.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 17:54

joo en mäkään rupea itseäni mikskään häräksi pumppaamaan, mut kyllähän ne nopeuttaa tietyllä tapaa kehtitystä, ja nimenomaan oikein nautittuna :D ..
I believe..

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 09 Huhti 2008, 23:25

jep toimii mahtavasti^^ varsinki ko ei oo aikaa syödä hirveästi ite syön aamul jotai pientä koulu safka ja si päivällinen ja iltapala eikä ne mitää suuri annoksii oo mut nää protsku jauheet täydentää tuota ruokailua ja tuloksia selvästi tullu
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Fenu
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Maalis 2008, 23:42
Paikkakunta: Raisio

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Fenu » 10 Huhti 2008, 11:32

Jussiaani kirjoitti:Itse en ole huomannut kreatiinitankkauksen yhteydessä pahaa oloa..
Oli muuten hassu kehonrakennusdokumentti jokin aika sitten 4D dokumenttina. Se missä oli maailman suurin hauis. Ei hyvää päivää kun oli sairaan näköistä touhua. Tyyppi pumppasi hauiksestaan puolen tunnin ajan verta ja lopulta kun meni lääkäriin niin se hauis jouduttiin halkaisemaan kahtia.
Kyllähän mömmöjen kanssa pitää olla tarkkana. Itse yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti ja käyttää muutenkin erilaisia jauheita vain pienenä lisänä. Ilman proteiini ja maltojauhetta joutuisi syömään aika kasan ruokaa samaan ravintopitoisuuteen päästäkseen.


Joo se tyyppi oli pumpannut ne lihakset synteettisen öljyn kanssa joka pumppaa lihaksen isommaksi nopeasti. Mutta varjopuoli on se että kun lopettaa treenaamisen joskus ja se öljy alkaa purkautumaan lihaksesta niin se on vaarallista ihmiselle siinä vaiheessa.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Arctica » 15 Huhti 2008, 17:25

mä voisin käydä salilla jos ois aikaa ja taidan muutenkin olla liian nuori.
Nyt kävi
näin

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 26 Kesä 2008, 20:45

Voishan sinne salillekkin raahautua jos vain saisi kaverin mukaan :roll:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 27 Kesä 2008, 09:16

Gitarre kirjoitti:Voishan sinne salillekkin raahautua jos vain saisi kaverin mukaan :roll:

Minäkin tykkäisin salilla käydä, mutta kun täällä tuppukylässä on sellaista väkeä, ettei tälläistä lössykkää katsota siellä hyvällä. Kaikki on niin hyväkuntoisia ja lihaksikkaita ja minä taas.. no, vähemmän lihaksikas. :D Kerran kävin serkkuni kanssa paikkakuntamme kuntosalilla ja uudestaan en sinne halua. Tulee epämukava olo kun kaikki tuijottavat.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa