Salilla Kävijöitä?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 27 Kesä 2008, 19:03

Riikervo kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:Voishan sinne salillekkin raahautua jos vain saisi kaverin mukaan :roll:

Minäkin tykkäisin salilla käydä, mutta kun täällä tuppukylässä on sellaista väkeä, ettei tälläistä lössykkää katsota siellä hyvällä. Kaikki on niin hyväkuntoisia ja lihaksikkaita ja minä taas.. no, vähemmän lihaksikas. :D Kerran kävin serkkuni kanssa paikkakuntamme kuntosalilla ja uudestaan en sinne halua. Tulee epämukava olo kun kaikki tuijottavat.



taitaa sama vaivata melko monia ihmisiä.. vituttaa itteänikin että kuntosalitkin on menny siihen pisteeseen että sinne mennään esittelemään itteään eikä kehittämään itteään.. mä olen aina salilla keskittyny itteeni enkä muitten tuijottamiseen prkl :D .. varsinkin naisten saleilla tämä "tuijottelu" tuntuu olevan kovinkin yleistä.. (omaa avovaimoani kuunnelleena)
I believe..

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Calira » 26 Heinä 2008, 14:14

Käyn salilla, tosin en habailemassa vaan ihan sen takia
että karkki maistuu niin pirun hyvin :D (Aika tyylikäs vihjaus) ja myöskin sen takia
että jos en käy viikkoon ollenkaan salilla, niin olkapäät menevät totaalisen jumiin.
Minulla on mukava sali missä käydä, koska siellä käy vain "Makkaramummoja",
jotka vetävät joka laitteessa 10 kilolla. Ja aamusta kun menee niin siellä ei ole ketään :D
Ja pitäähän sitä vähän käsiäkin treenailla ihan tuon boffaamisen takia.
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja JeiBei » 07 Elo 2008, 17:35

--
Viimeksi muokannut JeiBei, 20 Kesä 2017, 09:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nipletius
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 17 Syys 2008, 19:31

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Nipletius » 17 Syys 2008, 20:06

Salilla käyn sillon kun jaksan, eli 2-6 kertaa viikossa. Ja kuukauden vasta käynyt. Meillä on ihan hyvä ja halpa sali, pirun pieni vaan.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Ali G- » 18 Syys 2008, 21:27

En käy varsinaisesti salilla, punnerruksia ja puntteja lähinnä nostelen ja niitä ihme kädenvääntö-laitteita, mitä ne nytkään on?? :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Erra » 18 Syys 2008, 21:38

Minä käyn salilla kahdesti viikossa, tosin olen käynyt vasta lyhyen aikaa (reilun kuukauden ehkä). Nyt ja ennenkin olen huomannut sen, että alavartalossa tuloksia näkyy nopeastikin, mutta ylävartalossa en saa aikaan oikein mitään muutosta. Ehkä treenaan väärin tai jotain, mutta ei se mitään, kun on muuten kivaa.

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja J. Doe » 19 Syys 2008, 04:43

Salilla on tullut käytyä enemmän ja vähemmän aktiivisesti noin 15v. Muutamaan viimeseen vuoteen kyllä harvaan. Kääntynyt uinnin puolelle. Kotona kyllä puttipenkki ja käsipainoja. Ihan omak iloks sitä on tullu harrastettua. Syy aikoinaan sen alottamiseen oli saada lihasta nivelien tueksi ja kun voimaa oli jo ennestään enemmän kuin muilla sen ikäsillä tytöillä normaalisti. Toinen isoin syy oli saada vahvuutta ylä kroppan kun rinta varustus aikast panava, säästyy selkä ja niska kivuilta sen osalta enemmän. Kaapiksi monesti kutsutaan ;) vaikka olen muutenkin "iso luinen" :mrgreen:
Jalka lihakset on parhaimman näköiset mulla se vähän sukuvikaakin.

:demonbunny:

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 11:18

Kato uimareit...
Mäki oon ja kyl habaa pystyy pitään kunnossa koriksel, sukelluksel ja uinnil!?
Niinhän??
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja J. Doe » 20 Syys 2008, 07:08

Uimareilla vasta hyvän näkönen ylä kropan lihaksisto on ainakin musta. Kyl mä ainakin käsiä treenaan uimalla sillain että ei käytä jalkoja ollenka, kyllä se jonkun ajan päästä käsissä tuntuu.
Sit tuolla uimahallis on jotai käsi vastus hässäköitä. En ole kyllä testannu. Kerran sitä vesijuoksua
kokoilin, se oli kyllästyttävää puuhaa. :|
Tohon että ei kehtaa käydä salilla kun kaikki kyttää ja toiset on valmiiks treenattuja. Niin kyllähän kaikki joskus aloitta siitä "tyhjästä". Kyllähän sitä kehittyy ajan kanssa. Ja vaik laittaa napit korville ja kuuntelee treeniin sopivaa musiikkia. Kun kunnolla keskittyy omaa suoritukseen niin sitä
ei enää huomaa että joku kyttää. Kunnon keskittyminen omaan suoritukseen parantaa tulosta olen huomannu. Kannattaa käydä vähän eri aikoina kattoon, koska siellä on tilaa ja mukavin porukka. :ghost2:

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Salilla Kävijöitä?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 04 Touko 2010, 14:20

Tuleehan tuolla käytyä kun on valmentaja ja harjoittelee valmennettavien kanssa. Aika kokonaisvaltaista harjoittelu on kun on kyse nopeusvoimalajien harrastajista.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa