Eli, sen pitemmittä puheitta esittelen itseni näin lyhyesti. Hei vaan. Olen 23-30v.

On toki herkkäkin puoli, mutta se tuppaa aina
 On toki herkkäkin puoli, mutta se tuppaa aina

Neo- kirjoitti:Iltaa teille kaikille~
Olen 15 vuotias tyttö suoraan Rovaniemeltä, täytän n. kuukauden päästä sen 16 vuotta.
Kiinnostukseni kohteita ovat anime, manga, j-rock, gothic lolita-muoti, lukeminen ja tietenkin yliluonnolliset ilmiöt. :3
jos joku on rovaniemeltä päin niin voi minulle ilmoitella.
 kiva et on täältäki päin ihmisiä täällä
 kiva et on täältäki päin ihmisiä täällä 

Tutustukaa vapaasti!
 Tutustukaa vapaasti!

Oletkos muuten tulossa Ensiferumin keikalle 29.8.2008 nosturiin ? Itse olen menossa joten jos olet niin siellä nähdään
  Oletkos muuten tulossa Ensiferumin keikalle 29.8.2008 nosturiin ? Itse olen menossa joten jos olet niin siellä nähdään 
 Nykyään olen 15, vaikka nimimerkissä onkin 14
 Nykyään olen 15, vaikka nimimerkissä onkin 14  Tykkään kaikesta paranormaalista. Kuuntelen paljon rock tyylistä musaa. Asun treella. Hyvä ja läheinen ystävä tapettiin viime perjantain ja lauantain välisenä yönä, joka masentaa vieläkin
 Tykkään kaikesta paranormaalista. Kuuntelen paljon rock tyylistä musaa. Asun treella. Hyvä ja läheinen ystävä tapettiin viime perjantain ja lauantain välisenä yönä, joka masentaa vieläkin  Tykkään myös ns lucid unista.
 Tykkään myös ns lucid unista.Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa