Tonza133 kirjoitti:Kyllä mua eilen vitutti. Olitiin kaverin kanssa ajelemassa hiekkatiellä, kun kaveri päättää yhtäkkiä lyödä jarrun pohjaan, ja pysähtyä poikittain tielle. Itse sitten vedän etujarrun pohjaan ja siitä tietysti lähtee pito, ja kaadun soralle.
Lopputulos: polvessa mustelma, ja naarmuja, hanskat paskana, ja mopon etulokarissa mukavat jäljet.
Pitää varmaan ensikerralla vetää täysiä päin...
Zrud kirjoitti:ei ketää oo pitkää aikaa vituttanu nii en viititny edellisee lisää öisätä niin teen uude viestin....
Tänää taas havahduin jo ties kui monee kertaa siihen olotilaan että tyntuu että oon odottanu koko mun elämän jotain...
En tiedä yhtään mitä... mutta jotain. Ja kaikki mite tään kun odotan tuntuu vaan niin turhalta....
Regendos kirjoitti:Zrud kirjoitti:ei ketää oo pitkää aikaa vituttanu nii en viititny edellisee lisää öisätä niin teen uude viestin....
Tänää taas havahduin jo ties kui monee kertaa siihen olotilaan että tyntuu että oon odottanu koko mun elämän jotain...
En tiedä yhtään mitä... mutta jotain. Ja kaikki mite tään kun odotan tuntuu vaan niin turhalta....
Kaikki kun olemme yksilöitä luulemme, että olisimme erillaisia. Minäkin aikoinaan ajattelin, että hankin jonkun oikein vaativan ja ihmeellisen työn, mutta eipä automaalari ole loppuviimeksi niin ihmeellinen. Muutenkin muutkin odotukset ovat hieman vesittyneet.
Ah, ainiin. Ärsyttää myös se, että sain maalisumua silmääni. Huuhtelin kakkulaani aika kauan ja nyt toivoin, että se on kunnossa.
Regendos kirjoitti:korvat täynnä vaikkua. Nyt toivon, että ostamani litku pelaa.
Tonza133 kirjoitti:Regendos kirjoitti:korvat täynnä vaikkua. Nyt toivon, että ostamani litku pelaa.
Mitäs litkua ostit?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa