Zrud kirjoitti:Säälittävää purkka poppia... -3

Wespa kirjoitti:Sääntöihin pieni muutos. Lukekaa aloitusviesti.
Niin ja muistetaanhan mainita se esittäjän ja kappaleen nimi niin kuin aloitusviestissä kerrottiin. Niin omassa biisissä kuin toiselta arvosteltavassakin.
Nyt itse arvosteluun.
PostMortem - Mansion of fortunes
Aika amatöörimeiningiltähän tuo vaikutti, mutta ihan kohtuullisen menevä biisi. Sanoista ei saanut selvää ja soittaminenkin ontui. Itse tykkään ehkä enemmän muutenkin melodisemmasta, mutta menihän tuokin. Arvosanaksi voisin heittää vaikkapa 6-.
Pistetäämpä teille tällaista biisiä arvosteltavaksi.
Amethystium - Silken Twine
 Aluksi luulin, että tämä olisi ihan kuraa mutta tämä olikin todella hyvää. Tämä olisi mainiota musiikkia soundtrackiksi esimerkiksi johonkin "travellaus" videoon, tai muuten vaan musiikiksi kun kulkee vaikka pitkiä matkoja autolla. Näen jo silmissä kun kuvaa timelapsella vaikka automatkaa ja tämä biisi soi
 Aluksi luulin, että tämä olisi ihan kuraa mutta tämä olikin todella hyvää. Tämä olisi mainiota musiikkia soundtrackiksi esimerkiksi johonkin "travellaus" videoon, tai muuten vaan musiikiksi kun kulkee vaikka pitkiä matkoja autolla. Näen jo silmissä kun kuvaa timelapsella vaikka automatkaa ja tämä biisi soi  Todella miellyttävää kuunnella, ei kuitenkaan täyden kympin arvoinen.
 Todella miellyttävää kuunnella, ei kuitenkaan täyden kympin arvoinen.ShadowPeople kirjoitti:Cadacross - Turmion taival
Jaarno kirjoitti:
Omasta mielestä ehkä Stam1nan paras biisi.
 . Toi edellinen ei muhun oikeen vaan iskeny vaikka cmxällä on jotain hyviäkin ei siinä mitään mutta 6/10............. Ps: älkää nyt käykö itkee että toi ei ollu mikää musa video. Mulle vaan kolahti toi musa ja toi video niin  hyvin että tänne se oli pakko laittaa.....  Musan esittäjää en tiedä mutta laittakaa ne läppäreiden kajarit täysille nii saa hyvät kicksit PRKL. http://www.youtube.com/watch?v=dYZtAVMR-B4 pistetää tähän nyt vielä kaupan päälle yks oikee bändiki ja hyvä musa video missä on MUNAA
 . Toi edellinen ei muhun oikeen vaan iskeny vaikka cmxällä on jotain hyviäkin ei siinä mitään mutta 6/10............. Ps: älkää nyt käykö itkee että toi ei ollu mikää musa video. Mulle vaan kolahti toi musa ja toi video niin  hyvin että tänne se oli pakko laittaa.....  Musan esittäjää en tiedä mutta laittakaa ne läppäreiden kajarit täysille nii saa hyvät kicksit PRKL. http://www.youtube.com/watch?v=dYZtAVMR-B4 pistetää tähän nyt vielä kaupan päälle yks oikee bändiki ja hyvä musa video missä on MUNAA  )
 )Zrud kirjoitti:Osaa jannut soittaa, mutta aihe ei kolahda.... mutta korvat voi sulkea sanoilta ja kuunella itse musiikkia niin annan 7-
Kitaro- Silk Road
(vähän erilaista settiä)
 Täyttä kymppiä en kuitenkaan vielä anna joten eiköhän 9+ riitä
 Täyttä kymppiä en kuitenkaan vielä anna joten eiköhän 9+ riitä

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa