)asti hyvin herkkä uskomaan kaikkeen ylilluonnolliseen. Hoksasin tämän foorumin vasta tänään vaikka itse sivustolla olen vieraillu jo kauan aikaa.
 )asti hyvin herkkä uskomaan kaikkeen ylilluonnolliseen. Hoksasin tämän foorumin vasta tänään vaikka itse sivustolla olen vieraillu jo kauan aikaa.  
  )on minulle hyvin tärkeää. Harrastin ennen uintia (rolloissa eli niinkun nuorten/kersojen suomenmestaruus kisoissa paras sijoitus tais olla 50m vapaauinti 6. sija) ja pianon soittoa. Nykyään harrastan tanssia ja ratsastusta. Omistan kissan. Monet kuvailee luonnettani oudoksi, idiootiksi, hulluksi ja kuitenkin hyväksi tyypiksi (joskin hieman outo).. Siinäpä nyt oli jotain tietoa itsestäni
 )on minulle hyvin tärkeää. Harrastin ennen uintia (rolloissa eli niinkun nuorten/kersojen suomenmestaruus kisoissa paras sijoitus tais olla 50m vapaauinti 6. sija) ja pianon soittoa. Nykyään harrastan tanssia ja ratsastusta. Omistan kissan. Monet kuvailee luonnettani oudoksi, idiootiksi, hulluksi ja kuitenkin hyväksi tyypiksi (joskin hieman outo).. Siinäpä nyt oli jotain tietoa itsestäni 

), mutta ufoihin ja alieneihin kyllä
), mutta ufoihin ja alieneihin kyllä  Joskus 10-vuotiaana aloin sitten uskoa kauhutarinoiden ansiosta
 Joskus 10-vuotiaana aloin sitten uskoa kauhutarinoiden ansiosta 

Jussiaani kirjoitti:Hei!
Nyyppä olen vielä, joten rehentelylle ei kai ole mitään sijaa. Olen noin 28 - vuotias mies ja kiinnostunut paranormaaleista asioista. Pääsääntöinen harrastus on musiikin puolella säveltämisessä, soittamisessa ja laulamisessa. Mielenkiinnon kohde rajatieteissä ovat UFOt ja psykologiset ilmiöt.

paljon olen täällä paranormaaliblgilla pyörinyt ja nyt sit ajattelin itsekin kirjautua sisään...
 paljon olen täällä paranormaaliblgilla pyörinyt ja nyt sit ajattelin itsekin kirjautua sisään...  harrastuksiini kuuluu kaikenlainen taidehässäkkä, lukeminen,leffat yms. siinäpä oli tällanen pienimuotoinen "avautuminen" itsestäni...
 harrastuksiini kuuluu kaikenlainen taidehässäkkä, lukeminen,leffat yms. siinäpä oli tällanen pienimuotoinen "avautuminen" itsestäni... 
 ) lempisarjoja on x-files, sopranos... olen tällänen "katu-uskottava". Maailmanparantaja, vaikka sitä ei päällepäin uskois... en kuitenkaan pukeudu hamppuun ja säkkikankaisiin
 ) lempisarjoja on x-files, sopranos... olen tällänen "katu-uskottava". Maailmanparantaja, vaikka sitä ei päällepäin uskois... en kuitenkaan pukeudu hamppuun ja säkkikankaisiin 
iloinen puutarhuri32 kirjoitti:Tervehdys!!!! Olen uusi ja pienesta asti ollut paranormaali...

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa