Tapaaminen

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Tapaaminen

ViestiKirjoittaja kabanossi » 27 Tammi 2011, 18:25

Morjesta vaan kaikille!

Sellainen asia tuli mieleen, että onko Paranormaalin käyttäjät ikinä pitäneet minkäänlaista tapaamista?
Esimerkiksi sovittua saunailtaa/baari-iltaa/hengailua?
Monet forumit ovat sellaisia pitäneet.

Jos ei ole (tai vaikka olisikin), niin ehkä joku joskus järjestäisi sellaisen jonnekin.
Kunhan avasin tämän keskustelualueen kun pikaisesti etsin jos tälläistä olisi, enkä löytänyt samanlaista.
Enkä tiedä, kuinka monta "aktiivista" jäsentä täällä on, joten osallistuisikohan montakaan käyttäjää..

Tämä on vain pieni "vink-vink" sellaisille ihmisille, jotka on valmiita järjestämään sellasita =)
Itse en ole kovinkaan hyvä järjestelijä.. Vaikkakin tarjoan aina mielelläni auttavaa kättä!

Cheers!

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 27 Tammi 2011, 20:21

Onhan noita miittejä ollut, tai ainakin puhetta. Ite en ole osaa ottanut, joten en osaa sanoa kuinka menestyneitä on ollut tai onko toteutuneet, mutta kyllä meikäläinen voisi jos joskus tampereella järjestettäisi vaikka jossain baarissa niin tulla ehkä moikkaamaan tj. ei ihan täysin mahdoton idea olis.

Ei vaan pahemmin rahavarat riitä investoida "randomien" ihmisten tapaamiseen muualla, plus alkoholi on ainakin meikäläiselle pakollista koska sillon sujuu keskustelukin ehkä vähän sutjakammin. :)

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja kabanossi » 27 Tammi 2011, 20:26

Vic Rattlehead kirjoitti:Ei vaan pahemmin rahavarat riitä investoida "randomien" ihmisten tapaamiseen muualla, plus alkoholi on ainakin meikäläiselle pakollista koska sillon sujuu keskustelukin ehkä vähän sutjakammin. :)


heh, "valitettavasti" mä kuulun myös tähän ihmisryhmään, joka tarvitsee vähän olutta alle jotta lähtee juttu luistaan! :D
itse lueskelen blogia helsingistä ja rahahanat on rajalliset ja aika usein viikonloppuisinkin duunia; tai lähes joka lauantai. mutta ainahan voi ottaa vapaaksi! tampereellekin varmasti löytyy lähtijöitä helsingistäkin. todennäköisimmät paikat miitille olisi varmaankin helsinki, tampere tai turku ihan liikenneyhteyksienkin kannalta.

ilmoitelkaa tänne vain jos ihmisiä kiinnostaa, niin kenties sellainen saadaan aikaiseksi!

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 27 Tammi 2011, 21:58

Kyllä sitä jonkinlaiseen ehtooseen voisikin osallistua, vaikka baari-illassa tai muualla; muutamat oluset vaikuttavat omaankin keskusteluhalukkuuteeni kohtuullisen myönteisesti.
Eli Tampestereelle jos jo(t)ku(t) saisi jotain organisoitua, niin voisihan paikalla piipahtaa.

bella
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 01:51

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja bella » 28 Tammi 2011, 00:07

-
Viimeksi muokannut bella, 30 Tammi 2011, 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on jakso kahden ikuisuuden välissä.

kabanossi
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 22:48

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja kabanossi » 28 Tammi 2011, 13:37

tampereelle on tullut jo muutamia toiveita. itse vielä toivon, että helsinki olisi mahdollinen :D mutta ollaan demokraattisia ja äänestetään sitten, kun asia nappaa tulen alleen.

toi tilan vuokraus voisi olla ihan hyvä idea, mutta paljonkohan se tulisi maksamaan? tietenkin mitä enemmän ihmisiä, sitä halvemmaksi se tulee. mutta ihmisten on sidoututtava maksuun, jotta se on kaikille sama.

siitä alkomahoolista sen verran, että saattaahan joku riipaista rankat kännit vaikka olisi paikka vuokrattuna ja ruveta riehumaan siellä. itse toivon, että sellaista ei tulisi tapahtumaan (useilla suomalaisilla kun sellainen on verissä, pakko päästä tappelemaan ilman syytä; niin kuin joku halusi haastaa minut nakkikioskilla viime lauantainakin :D onneksi se ei edes osanu pysyä enää pystyssä). luotan siihen, että jokainen osallistuja kontroloi itse alkoholin käyttöä ja on itse vastuussa käytöksestään mikäli miittiä ruvetaan järkkäämään. en usko, että alkoholiasiasta tarvitsee tehdä isoa numeroa ja saarnaa, koska todennäköisesti suurin osa osallistujista olisi täysi-ikäisiä ja tietää rajansa.

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja Hartsa » 28 Tammi 2011, 21:02

Noh pistetään taas kerran omiakin toiveita täältä hieman pohjoisemmasta suunnasta kun edelliset, jos näitä tapaamisia joskus joku kiinnostuisi joskus järjestämään.

Itse olisin varmaan valmis ajelemaan sen parisataa kilsaa miitin takia, eli mitä näitä nyt tuossa toisessa ketjussa oli ehdotettuja, lähinnä Kuopio ja Oulu, Kajaanikin yms. tästä kävisi kyllä. Vähemmän meitä varmaan täällä keski-pohjoissuomessa on mutta tod näk valmiita matkustamaan pidempiäkin matkoja, mutta harva varmaan mitään 400+ matkoja kehtaa miitin takia matkustella näillä hinnoilla.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Yochanan
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 22:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja Yochanan » 29 Tammi 2011, 07:45

määki liputan ton paranormaaliTre-tapaamisen pualesta :) muttamutta..öhh,mää oon vähä huano nykysee olemaa paareissa
(monta vuatta sitte viimeks ollu) oon yleensä melki jo nukkumassa (tai ehtooreenaamassa) ku porukka vasta alottelee paarii
menoo :D :oops: mutta paan tiätty vakavasti-harkintaan tän "special occasion"-osastoon sikälimikäli homma järjestyy ;)
-people tell me that it couldn´t be possible..not real.
i challenge your point:why couldn´t it be possible aswell
i don´t belong in the mainstream.i listen to the
silence, i´m learning from the unseen -experience throught the intuition;travel without passports
as an astral-being at speed of light-without a fright

bella
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 20 Tammi 2011, 01:51

Re: Tapaaminen

ViestiKirjoittaja bella » 29 Tammi 2011, 13:43

-
Viimeksi muokannut bella, 30 Tammi 2011, 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on jakso kahden ikuisuuden välissä.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa