Off-Topic

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 01 Elo 2011, 21:33

Ei ainakaan haulla löytyny vaikka luulin että olis jo tulilla tällänen.

Eli tänne ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä, mutta hyvän maun rajoissa ja foorumin säännöt muistaen, olkaa hyvät!

Pidetään tää tällaisena turina-nurkkauksena.


--------------------------------------------------------------------------------------------------



Aloitetaan tämän päivän tapahtumilla:

Tavallaan menee ärsytyksen piikkiin vaikka enempi ihmetyttää. Olin pakastamassa marjoja ja eikös ne perhanat leviä lattialle! Pyydän muijan jatkaa ja sehän levittelee ne yhtä nätisti sinne lattialle kans! Saatiin yks rasia ikijäähän onneks..

Sitten ku vihdoin istun koneelle pitkän mutta muuten mahtavan päivän päätteks.. Muija huutaa ja käännyn kattoo nii kissapuu ottaa ja katkee ja kaatuu. PUU KAATUU meidän olohuoneessa ja keittiössä täytyy kerätä marjoja ku metsässä konsanaan! Kissapuussa oli kaks kissaa kaikenlisäks ja nehän tuli siltä alas, jaloilleen tosin mutta kauhuissaan. Puu yltää kattoon asti ja meni katkee ihan alimmasta "putkesta". Se vaan katkes. Kukaan ei koskenu, kissat makas sielä ylhäällä. Wut?

Odottelen mitä seuraavaksi tapahtuu..
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Shakaali » 01 Elo 2011, 23:48

Yläkerran naapurit olivat viikonloppuna repineet patterinsa irti niin, että vettä alkoi tulla katosta läpi ihan urakalla. Olivat kuulema nukkumassa eivätkä huomanneet, mutta eivät ne patterit tietääkseni itsekseen lähde. Huomenna tulee joku tyyppi mittailemaan tuliko pahatkin vesivahingot ja saas nähdä joudutaanko muuttamaan kokonaan, vai kuivatetaanko vaan makkari, jossa tuo tapahtui.

Paras vielä, että olin ollut tapahtumahetkellä niin kännissä ja väsynyt, etten osannut toimia oikein mitenkään. Koitin kuivata peitolla vesiä lattialta, niin muija kyllästyi ja lähetti olkkariin nukkumaan.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Elo 2011, 06:51

Nonni! Toivottavasti mahd. vähällä selviäisitte!
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Elo 2011, 14:00

Turhien aiheiden ketju anyone?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Isojalka » 09 Elo 2011, 14:30

Aqua vitae kirjoitti:Turhien aiheiden ketju anyone?

Samaa mieltä, että eikö se ketju ole kuin offtopic?
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 09 Elo 2011, 18:01

Onko tuo enää hengissäkään? Ja tänne sentään voi laittaa ihan järkevääkin, ei tarvitse olla turhaa ;)
Haluaisin tämän olevan sellainen chatti tyyppinen, jossa voi keskustella tuon tuostakin..
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Toveri » 10 Elo 2011, 12:47

asdfasdfasdfasdfasdfasdf TOLOLLTROLORTOLLLOLOLOTROLLOLLTROOLLOOL FIRST POUST!!!1 JEAAAAHHHH OMGFOGO,OFOGOOOMGOOMOOGOFOMOFOFO LOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
:o :P :mrgreen: :demonbunny: :alienownage: :angel: :( :roll: :ghost: :demoni:

Oliko liian turhaa?
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Elo 2011, 21:02

Toveri kirjoitti:asdfasdfasdfasdfasdfasdf TOLOLLTROLORTOLLLOLOLOTROLLOLLTROOLLOOL FIRST POUST!!!1 JEAAAAHHHH OMGFOGO,OFOGOOOMGOOMOOGOFOMOFOFO LOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
:o :P :mrgreen: :demonbunny: :alienownage: :angel: :( :roll: :ghost: :demoni:

Oliko liian turhaa?


Ehkä mieluummin turhien aiheiden ketjuun turhimmat ;D
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Elo 2011, 21:16

Ei 2-6 h(- useampi päivä) postaus väleillä tätä kauheasti tsätiksi voi kutsua. Turhien aiheiden ketjussa hoituu sama homma ja aiheiden älyttömyyteen viittaamisen sijaan uskosin koko otsikon olevan ennemminkin vertauskuvallisessa mielessä keksitty: "ei sovi muualle"/"ei ole varsinaista aihetta" = "turha". Kyseiseen ketjun aktiivisuuteen ei ainakaan auta positiivisessa mielessä luoda toista ketjua jos sama asia hoituu siinä edellisessä.

No pääpointtini on, että tämä on se mitä kutsuisin "turhaksi aiheeksi".

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Elo 2011, 23:52

Niin tai näin, eräällä toisella foorumilla, jolla aktiivisesti vierailen, tälläinen kerää aika paljon keskustelijoita ja luo ryhmähenkeä.
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Toveri » 16 Elo 2011, 11:39

Joillain foorumeilla otsikon "turhuus" alla on enemmän tavaraa kuin muulla foorumilla yhteensä :) ;) :demonbunny: :alienownage: :peukku: :ufo: :D :|
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja yenn » 19 Elo 2011, 15:25

Heh..kuuluskohan tää nyt sit tänne vai tonne turhiin aiheisiin, kauhiaa vääntöä millon mistäkin. :mrgreen:

PRKL, mulla palaa päreet aivan pikapuoliin.
Oon opiskellu lähihoitajaks parisen vuotta, ennen sitä lukioo alla.. no nyt "muutaman vuoden tauon" jälkeen menin viime talvena alalle takasin. Keskiviikkona kun opiskeluja jatkettiin, kuulin opolta etten saakkaan jatkaa siellä enää koska mulla loppuu aika kesken. Oon siis nuorisopuolella.. no kyselin että jospa voisi aikuispuolelle siirtyä, niin joutuisin mennä pääsykokeisiin ym ja alottaa koko pa**an alusta! 2vuotta siis käytynä nyt turhaan.. hohhoijaa.

Laitoin nyt sitten haun toiselle alalle aikuispuolelle, ja maanantaina meen haastatteluun.. huvittavaa vaan, että kyseessä olis vaihto lähihoitajasta autoasentajaks jos paikan saisin. Heh.

Oon nyt koko hiton päivän miettinyt, että mikäköhän kumma tässä on kun mun elämä on "suossa" kokoaika. Heti kun luulee että nyt asiat sujuu, niin epäonni astuu kuvioihin ja sitte taas mennään ja vajotaan.
Kaveritkin on sanonu että ei oo ennen tavannu yhtä epäonnista ihmista... Mua seuraa joku epäonnen varjo mistä en pääse eroon. :D
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
WM_
Alieni
Viestit: 138
Liittynyt: 27 Kesä 2011, 10:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja WM_ » 19 Elo 2011, 18:52

Miten ne voi keskeyttää ne nuin vaan? En ymmärrä!

Itselläni tuntunu välillä kaikki menevän ihan päin honkia. Kone hajos, Mp3-soitin temppuilee, sen kuulokkeetki meni rikki, piilareiden kanssa ollu kuukauden jo ongelmia.. :P

Ei huonoa ilman hyvää!
"Kaikkein kaunein asia,jonka voimme kokea,on mystiikka. Se on kaiken taiteen ja tieteen alkulähde. Se, jolle tämä tunne on vieras ja joka ei enää osaa pysähtyä ihmettelemään tai seisomaan kunnioituksesta haltioituneena, on yhtä kuin kuollut."
-A. Einstein

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja yenn » 19 Elo 2011, 19:44

WM_ kirjoitti:Miten ne voi keskeyttää ne nuin vaan? En ymmärrä!

Itselläni tuntunu välillä kaikki menevän ihan päin honkia. Kone hajos, Mp3-soitin temppuilee, sen kuulokkeetki meni rikki, piilareiden kanssa ollu kuukauden jo ongelmia.. :P

Ei huonoa ilman hyvää!


Jos oikein ymmärsin, niin koulussa olivat nyt laskeneet että mitä mulla on jäljellä opinnoista ja että paljonko aikaa on.. ja lopputulos se että todetaan että jatkaminen ei onnistu koska kursseja liikaa aikaan nähden jäljellä. Olisivat voineet kyllä laskea tuon ennenkuin jatkoin opiskeluja taas viime talvena.
Mutta toisaalta ajattelen niin että ei toi hoitajan duuni olis välttämättä ollutkaan se mun juttu.. vi***taa vaan se että tuossa meni pari vuotta "hukkaan". Paperit jotka tulee käteen on hyödyttömät, en oo valmistunu niin en niillä tee tuolla alalla mitään.

Noh, maanantaina selviää että pääsenkö autoja rassaamaan... :mrgreen:

Jeps, tuo on joku kummallinen juttu että kun joku esine hajoaa niin loput seuraa perässä... :peukku:
Mulla kans kone temppuillu koko kesän, mutta ens viikolla tulee onneks uus. Dvd-laite kosahti ja telkkari samoin. Ja tuosta mun temppuilevasta radiosta kerroinkin tuolla jossain jo pari päivää sitten... :mrgreen:
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja carcass » 03 Touko 2012, 01:11

Noniin...
Näin sitten unta että olin Tampereella paranormaaliblogin miitissä, oli hivenen pöhöttynyt olo kun heräsin...
Wespa yritti saada mua warettamaan, WM_ halusi tarjota mulle kaljaa ja Shakaali näytti Dimebag Darrellilta joka oli pukeutunut Vlad Draculiksi.
Sitten nurkan takaa saapuivat käsikynkässä Grigori Rasputin ja Mahatma Gandhi. Tämän ilmestyksen jälkeen Rabiljus alkoi käännyttää mua kristinuskoon..... siinä vaiheessa heräsin :o
Pitäisi vissiin hankkia uusia harrastuksia?

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 03 Touko 2012, 21:45

Älä ainakaan seuratoimintaa heitä pois. :D
Me tarvitaan... ööh, luovaa ajattelukykyä?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja carcass » 05 Touko 2012, 13:39

OSITutkimusseura kirjoitti:Älä ainakaan seuratoimintaa heitä pois. :D
Me tarvitaan... ööh, luovaa ajattelukykyä?

Mihimpä sitä nyt intensiivistä seuratoimintaa heittäisi... :)

Avatar
Merey Celeste
Alieni
Viestit: 114
Liittynyt: 14 Tammi 2011, 13:42
Paikkakunta: Jossain Pohjois-pohjanmaan perukoilla

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Merey Celeste » 07 Touko 2012, 18:43

to-la muutetiin uuteen asuntoo (vuokra 3+hkk) hirvee homma ja miten voi ihmisellä olla niin hirveesti tavaraa, vaikka nakelinkin paljon roskiin. Ei ymmärrä ei
http://www.kotinet.com/tiina.kemi.
Bibo eisen enempää tai vähempää

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Toveri » 27 Touko 2012, 00:37

Ihan vaan infona, minä voin nyt helvetin pahoin! Yrjöä lentää mehevästi. Myöhäisestä ajankohdasta huolimatta alkomahoolia ei ole juotu. s*atana mahatauti. Jokin evoluution kehittämä bakteeri nyt vain kieltäytyy täydellisesti yhteistyöstä suolistoni normaalin kannan kanssa :( Tulee varmasti mielenkiintoinen yö...
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Off-Topic

ViestiKirjoittaja Clover » 13 Loka 2012, 18:19

Ja mulla oli eilen ripuli. :(
One Love <3


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa