Miehen ja naisen erot

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 09 Huhti 2008, 08:41

Joskus taisi lukion psykologian kurssilla olla juttua siitä, että ihmiset valitsevat puolisoikseen saman komeus/kauneusluokan edustajan ja sitten kun tämä löytyy niin pohditaan niitä sisäisiä arvoja.
Kyllähän itsevarma nainen on aina kaunis, koska ainahan on niin, että se sisäinen maailma kumpuaa ulos vaikka miten sitä piilottaa. Jokus sitä miettii, että mikä joissakin ihmisissä on niin vastustamatonta, että vaikka olisivat jättäneet aamulla tukan kampaamatta, hampaat harjaamatta ja vetäneet säkin päälleen, niin silti ovat kauniin näköisiä.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja aavenainen » 09 Huhti 2008, 14:05

Tunhhu kirjoitti:
aavenainen kirjoitti:minä veikkaisin että kummallakin on omat ongelmansa hyvät/huonot puolet mutta ne mitä ne on riippuu ihan sukupuolesta.

esimerkiksi monesti on tapeltu aiheesta: että "ruma nainen/mies" (mutta en tiedä käsitettä ruma jokainen on jonkun mielestä kaunis/komea ja luonnekkin siihen vaikuttaa) ei kelpaa jollekkin ihmiselle. tai kun on yrittänyt deittailla jotakuta ja siitä ei ole mitään tullut. (se tuntuu aiheuttavan joissain ihmisissä katkeruutta). eli yleensä tuntuu että esim ujot miehet haukkuu naisia siintä kun he eivät kelpaa ja vaikka miten yrität sanoa että "hei sama ongelma on naisilla" niin kaadetaan torttua niskaan ja ulistaan miten helppoa naisilla on seurustelu asiassa jne..


Munkin mielestä se kauneus/komeus kumpuaa siitä käytöksestä ja ns. "charmista" enemmän kun pinnallisesta ulkonäöstä.. tiedän monia ns. nykymaailman käsitteellä kauniita tyttöjä joiden päässä ei liiku muu kuin silmät, ja en vois ite kuvitella ikinä olevani sellasen kanssa..enkä mäkään mikään Brad pitti ole mut olen aina ollu itsetuntoni tunteva ja sitäkautta hyvin itsevarma joka on vaikuttanu ihmisten mielipiteeseen musta varmasti aika paljon :D .. nykyisen avopuolisonikin sain "ryöstettyä" itselleni mun luonteeni avulla.. en ulkoisten avujen


minulla on aina ollut periaate että eipä se koiraa karvoihin katsominen ole :) koska se on tullut huomattua että juuri luonteeseen tai minkä "ilmapiirin" ihminen itsestään antaa niin sen perusteella aiemmin tykästyin ihmisiin jotka ei myöskään mitään ns "kiiltokuva miehiä olleet" :lol: mutta toinen tosiaan on se että jaksaa tutustua :D eikä katkeroidu heti jos "ei heti tärppää".. (kuten jos lukee suomi24 sinkkupalstaa hu hu mitä tekstiä sielläkin)..

minäkin tapasin esim nyk mieheni netissä kirjoteltiin paljon ja nyt ollaan oltukkin pitkään yhdessä vaikka ikäeroakin on aika paljon mutta eipä se siihen ikäänkään katso :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 17:50

no meillä on kanssa ikäeroa 7 vuotta :D ja minä olen se nuorempi osapuoli..
I believe..

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Ufomies » 09 Huhti 2008, 17:51

Muusta en tiedä, mutta haluaisin kyllä mielummin tyttären kuin pojan. :D

(Tärkeä pointti!)
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja aavenainen » 09 Huhti 2008, 19:55

Tunhhu kirjoitti:no meillä on kanssa ikäeroa 7 vuotta :D ja minä olen se nuorempi osapuoli..


se on kyllä mukava että on pareja noinkin päin :) eikä minusta muutenkaan kannata miettiä mitä muut ajattelee jos on hiukan ikäeroa kumminpäin vaan :D ja paljolti joidenkin ihmisten kohdalla oikeasti voi olla niinkin että nuoremmat tai samanikäiset voi tuntua "hiukan teiniltä" ja sitten löytää siitä itseään vanhemmasta ihmisestä sen oikean itselleen ;) ja kuka sitä "henkistä ikää voi tietää noin muuten" itse sain testistä että olen "30v" henkiseltäiältäni xD
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 21:31

aavenainen kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:no meillä on kanssa ikäeroa 7 vuotta :D ja minä olen se nuorempi osapuoli..


se on kyllä mukava että on pareja noinkin päin :) eikä minusta muutenkaan kannata miettiä mitä muut ajattelee jos on hiukan ikäeroa kumminpäin vaan :D ja paljolti joidenkin ihmisten kohdalla oikeasti voi olla niinkin että nuoremmat tai samanikäiset voi tuntua "hiukan teiniltä" ja sitten löytää siitä itseään vanhemmasta ihmisestä sen oikean itselleen ;) ja kuka sitä "henkistä ikää voi tietää noin muuten" itse sain testistä että olen "30v" henkiseltäiältäni xD



no mä olen kyl kans ollu aina vähän "vanhempi" kun mitä fyysisesti olen :D .. varsinkin tässä muutaman vuoden aikana olen kokenu sellasen henkisen kasvupyrähdyksen että huhhuh ;)
I believe..

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 09 Huhti 2008, 21:35

Pitäisin omaa henkistä ikääni vähän vanhempana kuin itse olen oikeasti.
Mutta vain vähän.
Ja en ymmärrä, miksi monet pitävät minun ikäisiäni (12-13 vuotiaita) sellaisina, jotka kirjoittavat vain ''h3i m0i ihQ Da4'' -viestejä. :roll:
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan.
Eli sellaisina joilla ei ole yhtään älliä, tai ainakin ovat piilottaneet sen hyvin.
Vaikka onhan toki niitäkin 'pissaliisoja'.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 21:40

Eob kirjoitti:Pitäisin omaa henkistä ikääni vähän vanhempana kuin itse olen oikeasti.
Mutta vain vähän.
Ja en ymmärrä, miksi monet pitävät minun ikäisiäni (12-13 vuotiaita) sellaisina, jotka kirjoittavat vain ''h3i m0i ihQ Da4'' -viestejä. :roll:
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan.
Eli sellaisina joilla ei ole yhtään älliä, tai ainakin ovat piilottaneet sen hyvin.
Vaikka onhan toki niitäkin 'pissaliisoja'.



Se johtuu taas just siitä, että jos on 4 ihmistä ja niistä 3 on pissiksiä, niin vaikka se neljäs olisi itse einstein niin ihmisten silmissä sekin on samanlainen pissaliisa :D se on tämä ihana yleistämisen perinne, jota ah niin ihanat suomalaiset niin tykkäämme harjoittaa :) ...(koska suomalaisethan ovat tunnettuja siitä että osaamme ainoastaan kehua tekniikkaamme ja itseämme, vaikka todellisuudessa ollaan aika pitkälti työtä/vastuuta vieroksuvaa kansaa)
I believe..

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 09 Huhti 2008, 21:43

Sanoisit vaan, olemme laiskoja.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 09 Huhti 2008, 21:44

Eob kirjoitti:Sanoisit vaan, olemme laiskoja.



Tosi on :lol:
I believe..

Avatar
Infrequentia
Alieni
Viestit: 123
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 11:43

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Infrequentia » 10 Huhti 2008, 10:33

Eikös se ole tutkittu juttu että naiset on parempia keskittymään moneen asiaan samanaikaisesti ja miehet keskittyvät täysillä yhteen asiaan kerralla? Näin yleistetysti. :D Esimerkiksi kaverin isälle ei saa sanoa sanaakaan samalla kun hän ajaa autoa.. ja naisethan tunnetusti tekee ruokaa, hoitaa vauvaa, imuroi, puhuu puhelimessa ja lukee kirjaa samaan aikaan.

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 10 Huhti 2008, 13:37

Tunhhu kirjoitti:
Eob kirjoitti:Pitäisin omaa henkistä ikääni vähän vanhempana kuin itse olen oikeasti.
Mutta vain vähän.
Ja en ymmärrä, miksi monet pitävät minun ikäisiäni (12-13 vuotiaita) sellaisina, jotka kirjoittavat vain ''h3i m0i ihQ Da4'' -viestejä. :roll:
Jos ymmärsitte mitä tarkoitan.
Eli sellaisina joilla ei ole yhtään älliä, tai ainakin ovat piilottaneet sen hyvin.
Vaikka onhan toki niitäkin 'pissaliisoja'.



Se johtuu taas just siitä, että jos on 4 ihmistä ja niistä 3 on pissiksiä, niin vaikka se neljäs olisi itse einstein niin ihmisten silmissä sekin on samanlainen pissaliisa :D se on tämä ihana yleistämisen perinne, jota ah niin ihanat suomalaiset niin tykkäämme harjoittaa :) ...(koska suomalaisethan ovat tunnettuja siitä että osaamme ainoastaan kehua tekniikkaamme ja itseämme, vaikka todellisuudessa ollaan aika pitkälti työtä/vastuuta vieroksuvaa kansaa)


Ei kai mikään kansa pidä työtä erityisen mielenkiintoisena. Työ on se homma, millä hankitaan rahaa elämää varten. Yleistäminen ei minusta myöskään ole mitenkään vain meille suomalaisille ominaista, kyllä sitä tekevät ihmiset ihan ympäri maailmaa. Meidän aivomme kun toimivat sillä tavoin, että etsitään aina niitä tuttuja kuvioita.
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Ninyo » 10 Huhti 2008, 17:25

Kyllä miehetkin osaavat, jos haluavat. Oma mieheni osaa kyllä hyvin tehdä ruokaa jos vain itse tahtoo. ( Noh, ainakin paistaa hyviä lettuja sekä hyvää pizzaa ;) ) Sanotaanko että miehet (ainakin omani) tekee kaikki kotityöt huolella. Itse sutaisen ne jotenkin ja puolet jää siivoamatta. Näkisittepä huoneeni. ja kun sanotaan että naiset ovat kovempia siivoamaan kuin miehet, ei pidä paikkansa minun kohdallani.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 10 Huhti 2008, 18:07

Ninyo kirjoitti:Kyllä miehetkin osaavat, jos haluavat. Oma mieheni osaa kyllä hyvin tehdä ruokaa jos vain itse tahtoo. ( Noh, ainakin paistaa hyviä lettuja sekä hyvää pizzaa ;) ) Sanotaanko että miehet (ainakin omani) tekee kaikki kotityöt huolella. Itse sutaisen ne jotenkin ja puolet jää siivoamatta. Näkisittepä huoneeni. ja kun sanotaan että naiset ovat kovempia siivoamaan kuin miehet, ei pidä paikkansa minun kohdallani.


Ei kyllä minunkaan, huone on kuin hurrikaanin jäljiltä.
Jos olen vaikka imuroinut, niin äiti tulee: 'Mikä tuo roska on? Entä tuo? Ja tuo? Imuroitko sä?'
;D Vihaan siivoamista, enkä ole hyvä siinä.
Tai no, oikeastaan olen, jos oikein yritän, kerran kavereitten kanssa siivottiin, tosin ei tietenkään ilman palkkaa. ;)
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Ninyo » 11 Huhti 2008, 20:22

Eob kirjoitti:
Ninyo kirjoitti:Kyllä miehetkin osaavat, jos haluavat. Oma mieheni osaa kyllä hyvin tehdä ruokaa jos vain itse tahtoo. ( Noh, ainakin paistaa hyviä lettuja sekä hyvää pizzaa ;) ) Sanotaanko että miehet (ainakin omani) tekee kaikki kotityöt huolella. Itse sutaisen ne jotenkin ja puolet jää siivoamatta. Näkisittepä huoneeni. ja kun sanotaan että naiset ovat kovempia siivoamaan kuin miehet, ei pidä paikkansa minun kohdallani.


Ei kyllä minunkaan, huone on kuin hurrikaanin jäljiltä.
Jos olen vaikka imuroinut, niin äiti tulee: 'Mikä tuo roska on? Entä tuo? Ja tuo? Imuroitko sä?'
;D Vihaan siivoamista, enkä ole hyvä siinä.
Tai no, oikeastaan olen, jos oikein yritän, kerran kavereitten kanssa siivottiin, tosin ei tietenkään ilman palkkaa. ;)


En edes itsekkään muista milloin viimeksi olen imuroinut. :roll:
Äitini on siivooja, ei ole tainnut minulle tulla siivoojan geeniä. Sitten kun huoneessani asuu vielä kaksi rottaa jotka tekevät vielä enemmän siivottavaa.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja tuputhy » 11 Huhti 2008, 20:45

"ne" (aina ne kuuluisat "ne", keistä ei kukaan tiedä, ketä ne ovat..)
sanovat, että nainen pystyisi keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa, mutta ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla!
Kyllä mulla aika siistiä on, mutta on aika vaikeaa keksiä mitään vastenmielisempää hommaa, kuin siivoaminen. Ennemmin vaikka ojaa kaivan!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 11 Huhti 2008, 21:19

tuputhy kirjoitti:"ne" (aina ne kuuluisat "ne", keistä ei kukaan tiedä, ketä ne ovat..)
sanovat, että nainen pystyisi keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa, mutta ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla!
Kyllä mulla aika siistiä on, mutta on aika vaikeaa keksiä mitään vastenmielisempää hommaa, kuin siivoaminen. Ennemmin vaikka ojaa kaivan!


Ojan kaivaminen on oikea taivas verrattuna siihen, että pitäisi siivota vaikka olohuone. ;)
Ainiin, viime kesänä äitini sanoi, että saan päättää imuroinko, pyyhinkö pölyt ja pesen lattiat koko talosta vai kitkenkö maasta 600 voikukanjuurakkoa, siis ihan koko sen juuriston, en vain niitä lehtiä.
Niin ja palkkio olisi kummastakin 50e, ja toki valitsin voikukat. ;)
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Obake » 11 Huhti 2008, 22:29

Sanokaa mitä sanotte, mutta minä olen tätä mieltä:
Miehillä ja naisilla ei ole muista eroja kuin ala- ja yläpään varustus! Sukupuolten tasa-arvoisuus kunniaan! :alien:

Ei muuta lisättävää. *valmistautuu muuttamaan syvälle metsän pimentoon vaikka on jo*

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tiia » 14 Huhti 2008, 15:18

Naisenlogiikka = paras logiikka :mrgreen: .

Sanon ite ainakin suoraan et joskus miehet kyl tosissaa v*tuttaa :lol:.
Ite olen seurustellu nykyseni kanssa 2 vuotta ja 2 kk, alamäkiä ja ylämäkiä on ollu, mutta niinhän se on, että ei ole "noususuhdannetta ilman laskusuhdannetta".
Ite oon aika romantikko, mut osaan kyllä olla aika äijämäinenkin, heh heh :D :lol: .
Ja naisellinenki oon, mut kyllä toimintaleffat hakkaa romantiikkaelokuvat :D:D.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Arctica » 15 Huhti 2008, 17:41

naiset ja miehet on kummatkin yhtä tärkeitä!!! PISTE!
Nyt kävi
näin


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa