Miehen ja naisen erot

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Pätsi » 07 Huhti 2008, 20:04

Päätinpä tehä tämmösen kun tästä alko tuleen pientä kiistaa tosta asiasta eräässä keskustelussa...

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Pätsi » 07 Huhti 2008, 20:06

jatketaas täällä


Eob kirjoitti:
Teitä ei ois olemassa jos Eevaa ei ois ollu!
Nainen on tärkeä. Kuka tekis teille ruokaa, jos ei ois naisia?

Pätsi kirjoitti:
itse teen ruokani kun yksin asun... mut naista tarvitaan synnyttämiseen.. ajatelkaa jos miehet synnyttäs millasta se tuska oikeen ois

Eob kirjoitti:
Kuitenkin vaan jotain valmismakkaroita paistat.
Niin, ja teidän pitäs... Äh, eipä tuosta tuon enempää.


Itse teen ruuan pesen pyykit siivoan ja niin edelleen kun omassa kämpässä asun... ja omasta mielestä osaan tehdä kaikki yhtä hyvin kuin naisekkin... ;)

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 20:07

Totta!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 07 Huhti 2008, 20:10

Pätsi kirjoitti:jatketaas täällä


Eob kirjoitti:
Teitä ei ois olemassa jos Eevaa ei ois ollu!
Nainen on tärkeä. Kuka tekis teille ruokaa, jos ei ois naisia?

Pätsi kirjoitti:
itse teen ruokani kun yksin asun... mut naista tarvitaan synnyttämiseen.. ajatelkaa jos miehet synnyttäs millasta se tuska oikeen ois

Eob kirjoitti:
Kuitenkin vaan jotain valmismakkaroita paistat.
Niin, ja teidän pitäs... Äh, eipä tuosta tuon enempää.


Itse teen ruuan pesen pyykit siivoan ja niin edelleen kun omassa kämpässä asun... ja omasta mielestä osaan tehdä kaikki yhtä hyvin kuin naisekkin... ;)


Ehkä olet nainen? :o

E: Graafiset. -.-
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Huhti 2008, 20:11

Naiset on kauniimpia. ;)

Mitä tohon keskusteluun siitä, että ilman naisia ei olis ruokaa, niin meidän perheessä on aina isä tehnyt ruoat, kun on kokki ammatiltaan. Molemmat tosin tekee samaa työtä (baarimestareina).

Jossain asioissa naiset on parempia, kuin miehet ja joissain taas miehet on parempia, kuin naiset. Naisten ja miesten ajattelutapa eroaa jonkin verran, naiset ajattelevat enemmän tunteella/sydämmellä, kun miehet ajattelee joissain tilanteissa suoraan/simppelisti.

En halua mitenkään yleistää, mutta olen huomannut pari tapausta, joissa nainen tekee monta hommaa samaan aikaan, mutta oikein mikään ei onnistu kunnolla, kun taas mies tekee yhtä hommaa ja tekee sen tarkkaan/kunnolla ja sitten vasta siirtyy toiseen.

Naisia ja miehiä on kuitenkin erilaisia, jotenka mainitsemani asiat eivät päde kaikkiin.

EDIT:

Niin ja itse olen mies.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 20:11

Itse sitten olet mies! :D :D :D :D :D :D ahahahahah!!! :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 07 Huhti 2008, 20:14

Eeen tainnut ymmärtää Joni sun heittoas. :o

No joo, osaahan miehetkin kokata.
Myönnän sen. Mutta aika usein nainen on se joka tekee kotityöt.
Ei aina, mutta usein.

E: Ah, ja joo, toki naiset on kauniimpia. Mutta miehet on komeempia. ;D
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja joni » 07 Huhti 2008, 20:15

No okei tunnustan :oops: Mutta osaan kyllä silti kokata :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Pätsi
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 23:36

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Pätsi » 07 Huhti 2008, 20:38

Eob kirjoitti:
Pätsi kirjoitti:jatketaas täällä


Eob kirjoitti:
Teitä ei ois olemassa jos Eevaa ei ois ollu!
Nainen on tärkeä. Kuka tekis teille ruokaa, jos ei ois naisia?

Pätsi kirjoitti:
itse teen ruokani kun yksin asun... mut naista tarvitaan synnyttämiseen.. ajatelkaa jos miehet synnyttäs millasta se tuska oikeen ois

Eob kirjoitti:
Kuitenkin vaan jotain valmismakkaroita paistat.
Niin, ja teidän pitäs... Äh, eipä tuosta tuon enempää.


Itse teen ruuan pesen pyykit siivoan ja niin edelleen kun omassa kämpässä asun... ja omasta mielestä osaan tehdä kaikki yhtä hyvin kuin naisekkin... ;)


Ehkä olet nainen? :o

E: Graafiset. -.-


kyllä mun mielestä olen mies... mutta voi olla että tää osaminen johtuu siitä että olen ollu 4v tyttö luokassa... johtuu siitä että siellä oli vaan tyttöjä kun ne ajo aina pojat pois... itse olin niille niin mukava että ne mut hyväksy joukkoon ;)

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 07 Huhti 2008, 21:01

Itse en ole mitenkään kovin naisellinen, nyt 13 -vuotiaana en ole kertaakaan meikannut tai mitään.
Enkä sen kummemmin hiuksia laittele, harjaan ja ponihännälle vaan.
Johtuu ehkä siitä, että perheeseen aikasemmin syntynyt kolme poikaa, vanhemmat sitten varmaan vähän kasvattanutkin niin kuin poikaa.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja tuputhy » 07 Huhti 2008, 22:54

Ei kai siitä tarvitse tapella, kummat ovat tärkeämpiä, miehet vai naiset!
Jos se sama tappelu jatkuu, kun ovat yhdessä, niin eihän siitä mitään tuu. Koetetaan vetää yhtä köyttä ja yhdistetään vahvuutemme. Minä olen hyvä tässä, sinä tuossa toisessa asiassa.. ja siihen tyyliin. ( kirjoittaa nimim: ei mitään mahiksia enää, kaikki pilattu..kokemusta on.)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja aavenainen » 08 Huhti 2008, 10:34

minä veikkaisin että kummallakin on omat ongelmansa hyvät/huonot puolet mutta ne mitä ne on riippuu ihan sukupuolesta.

esimerkiksi monesti on tapeltu aiheesta: että "ruma nainen/mies" (mutta en tiedä käsitettä ruma jokainen on jonkun mielestä kaunis/komea ja luonnekkin siihen vaikuttaa) ei kelpaa jollekkin ihmiselle. tai kun on yrittänyt deittailla jotakuta ja siitä ei ole mitään tullut. (se tuntuu aiheuttavan joissain ihmisissä katkeruutta). eli yleensä tuntuu että esim ujot miehet haukkuu naisia siintä kun he eivät kelpaa ja vaikka miten yrität sanoa että "hei sama ongelma on naisilla" niin kaadetaan torttua niskaan ja ulistaan miten helppoa naisilla on seurustelu asiassa jne..

MUTTA! nyt en tätä justiinsa pidä tosiaankaan pelkkänä miesten ongelmana tätäkään aihetta.. koska (itsekkin olen sanotaan näin että hiukan "poikamainen tytteli/akka :D ) ja aina ollut sellainen esim minun jutut oli liian ronskeja ja sen siliän tien melkein deitti kumppanit "juoksi karkuun" :) he he! mutta sitten nykyinen mieheni jaksoi tutustua siihen mitä olen ja tadaa nytten ollaan monessa asiassa samoilla linjoilla ja on tullut huomattua että eipä naiset ja miehet nyt niiiin erillaisia ole :D

vaikka kuten wespa tossa sanoi: huomannut pari tapausta, joissa nainen tekee monta hommaa samaan aikaan, mutta oikein mikään ei onnistu kunnolla, kun taas mies tekee yhtä hommaa ja tekee sen tarkkaan/kunnolla ja sitten vasta siirtyy toiseen.

tossa voisin kyllä olla samaa mieltä mutta se on totta että tuossakin asiassa poikkeuksia löytyy kummastakin sukupuolesta :lol: (mutta eläköön erillaisuus ajatelkaahan jos miehet ja naiset olis samanlaisia :lol: )
toisen roska voi olla toisen aarre.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Huhti 2008, 14:31

jos ei olisi naisia ei olisi miehiä ja jos ei olisi miehiä ei olisi naisia :!: elikkä ei meitä voi erotella kummat ovat parempia :demoni:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 08 Huhti 2008, 16:08

Jo ei olisi naisia eikä miehiä, ei olisi ihmisiä, jolloin maailma ois parempi paikka eläimille.
:o
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Huhti 2008, 16:49

Eob kirjoitti:Jo ei olisi naisia eikä miehiä, ei olisi ihmisiä, jolloin maailma ois parempi paikka eläimille.
:o


Ellei sitten ruvettaisi puhumaan koiraista ja naaraista. ;D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 08 Huhti 2008, 16:50

Niin ne pienet ihanat erot.. Itse olen päätynyt näiden sukupuolierojen saralla sellaiseen päätelmään, että ne johtuvat enemmän siitä millainen kasvuympäristö lapsena on ollut, mitä silloin on suosittu, millaisia sisaruksia on ollut. Vähän niin kuin voikukka kasvaa vapaana ylöspäin mutta nurmikon keskellä maansuuntaisesti. Mitä tarkemmin lapsena on ns. miesten ja naisten ominaisuudet ja tehtävät, niin sen selvemmin nämä myös vanhemmiten ilmenevät.

Itse laitan ruokaa ja hoidan muitakin kotitöitä, mutta minä olenkin kasvanut kahden isosiskon kanssa eikä meillä varsinaisesti määritelty erikseen miesten ja naisten hommia.

Jos ajatellaan ihan biologian kannalta, niin eihän uroksilla yleensä ole kuin se yksi ja ainut tehtävä. Miksi miehiä nukuttaa sen jälkeen ja naiset ovat täynnä energiaa? No mies on täyttänyt tehtävänsä, mutta nainen valmistautuu selviytymään...
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 08 Huhti 2008, 16:53

Niin, mies on tosiaan luotu sitä varten, rukoilijasirkkanaaraatkin syövät armaan puolisonsa heti uroksen täytettyä tehtävänsä. :l
Onneksi me ihmiset emme sitä tee, se olisi aikamoista kannibalismia.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Jussiaani
Kummitus
Viestit: 98
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Jussiaani » 08 Huhti 2008, 20:06

Ajatelkaas muuten mitä tapahtuisi, jos evoluution tuoksinassa olisikin käynyt niin, että maailmassa olisi joko kolme sukupuolta tai että ihminen olisi kaksineuvoinen, eli molemmat sukupuolet olisivat lisääntymiskykyisiä (ei ehkä itsensä kanssa niin kuin etanat) ja molemmat voisivat synnyttää. Miten erilainen maailma olisikaan?
..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus...

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Eob » 08 Huhti 2008, 20:16

Jos oltaisiin kaksineuvoisia, niin maailman ylikansoittumisongelma ois vieläkin pinnemmalla.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ja naisen erot

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 08 Huhti 2008, 21:21

aavenainen kirjoitti:minä veikkaisin että kummallakin on omat ongelmansa hyvät/huonot puolet mutta ne mitä ne on riippuu ihan sukupuolesta.

esimerkiksi monesti on tapeltu aiheesta: että "ruma nainen/mies" (mutta en tiedä käsitettä ruma jokainen on jonkun mielestä kaunis/komea ja luonnekkin siihen vaikuttaa) ei kelpaa jollekkin ihmiselle. tai kun on yrittänyt deittailla jotakuta ja siitä ei ole mitään tullut. (se tuntuu aiheuttavan joissain ihmisissä katkeruutta). eli yleensä tuntuu että esim ujot miehet haukkuu naisia siintä kun he eivät kelpaa ja vaikka miten yrität sanoa että "hei sama ongelma on naisilla" niin kaadetaan torttua niskaan ja ulistaan miten helppoa naisilla on seurustelu asiassa jne..


Munkin mielestä se kauneus/komeus kumpuaa siitä käytöksestä ja ns. "charmista" enemmän kun pinnallisesta ulkonäöstä.. tiedän monia ns. nykymaailman käsitteellä kauniita tyttöjä joiden päässä ei liiku muu kuin silmät, ja en vois ite kuvitella ikinä olevani sellasen kanssa..enkä mäkään mikään Brad pitti ole mut olen aina ollu itsetuntoni tunteva ja sitäkautta hyvin itsevarma joka on vaikuttanu ihmisten mielipiteeseen musta varmasti aika paljon :D .. nykyisen avopuolisonikin sain "ryöstettyä" itselleni mun luonteeni avulla.. en ulkoisten avujen
I believe..


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa