AirSoft

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu

harrastatko air softia?

en
10
20%
kyllä
17
35%
en, mutta haluaisin
12
24%
en, enkä halua!
10
20%
 
Ääniä yhteensä: 49

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

AirSoft

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Huhti 2008, 18:08

elikkä tänne voi tulla kaikki ne keskustelemaan jotka harrastavat "softausta" tai ovat alottamassa tai muuten vain mielenkiinnost

http://fi.wikipedia.org/wiki/Airsoft <---- tuosta saa tietoa kyseisestä lajista.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Huhti 2008, 20:00

Harrastin, mutta en harrasta enää. Sähkökäyttöinen Famas, sekä kaasukäyttöinen Ingrami oli aikoinaan käytössä ja jos jotain kiinnostaa, niin voin myydä pois, kunhan hinnasta sovitaan.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Air Soft

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Huhti 2008, 21:56

hmmm.. alkoi tuo famas himottaa :mrgreen: kerroppas merkki ja lähdöt sekä millon on ostettu ja miten on huollettu.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Air Soft

ViestiKirjoittaja Eob » 08 Huhti 2008, 22:20

Voishan tuo ollakkin ihan mukavaa, jossain metsässä kökkiä. ;D
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Air Soft

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Huhti 2008, 22:46

Gitarre kirjoitti:hmmm.. alkoi tuo famas himottaa :mrgreen: kerroppas merkki ja lähdöt sekä millon on ostettu ja miten on huollettu.


Tässä tietoja siitä:
http://kauppa.nemesis.fi/PublishedServi ... code=EBB12

2-3 vuotta vanha. Ollut 5:ssä pelissä ja porukan vähyyden takia jäi softaaminen pois. Ei ole mitenkään huollettu, mutta on täysin toimintakunnossa.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Arctica » 15 Huhti 2008, 17:28

softaus vois olla ihan kivaa. oon harrastanu tarkkuusammuntaa mut en enään voi ku se on maanantaisin yheksältä ja sehän on aika myöhään.haluisin kyl viel harrastaa sitä, se oli tosi kivaa.
Nyt kävi
näin

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja joni » 15 Huhti 2008, 20:05

Minä harrastan softia melkein säännöllisesti käydään aina hylätyssä tehtaassa sotimassa ja paljon toi famas mahtaisi maksaa?
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja ninjani » 22 Huhti 2008, 17:17

En harrasta, mutta haluaisin harrastaa. Se varmasti on melkosen siistiä kun pääsee esimerkiksi famasilla täräyttelemään kaveria päin naamaa. :) Oon monta kertaa ajatellu hankkia airsoft aseita ja ehottaa kavereille softaamista, mutta enpä ole kehannut.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Huhti 2008, 20:10

Muistakaa ne suojamaskit tai suojalasit aina softattaessa. Ei ole mukavaa, kun täräyttää kaveria silmään ja joutuu maksamaan sairaalakulut...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja ninjani » 27 Huhti 2008, 11:10

En minä nyt ihan tosissaan tuota sanonu. Mutta millanen tuo Ingrami on? Yritin etsiä sitä mutta ei löytyny.
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 27 Huhti 2008, 16:23

tuo on kyllä todella kiva harrastus kun on paljon porukkaa ja porukka ottaa tosissaan eikä rupea peeloilemaan :D... suosittelen kaikille jotka yhtään pitää metsikössä rypemisestä ja tetsaamisesta ;) avartavaa
I believe..

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Obake » 30 Huhti 2008, 20:47

En harrasta vaikka haluaisin.
Yksinkertaista: ei asetta, eikä myöskään minkäänlaista maskia silmien suojaksi. Eivätkä meidän kylän pojat ottaisi minua mukaan. Eivät varmasti ottaisi, täällä Ristijärvellä pojat ovat töykeitä ja minulle syntyy heti ajatus joka sopisi näille pojille: "Tyttöjen paikka on kotona ja hellan ääressä". :(

Onko niistä Maxi Makasiinin kuula-aseista mihinkään?
Tänään kysyin vanhemmilta ostaisivatko minulle kuula-aseen kun velikään ei lainaa AKtaan. No nehän vastasi, että kun käydään Perjantaina Kajaanissa niin voitas käydä kattoo Maxista joku ase.
Haluisin itse sellaisen kunnon rynkyn joka kestää edes hieman kaltoinkohtelua. Ja, noh ei niin tärkeä asia: maastokuviot ovat hienot joten tiedättekös jonkin maastokuvioisen rynkyn joka kestää kaltoinkohtelua ja on myös hinnaltaan edes vähän ihmisystävällinen?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Gitarre » 30 Huhti 2008, 22:11

Vähämpä noita maastokuvioisia aseita on.... No jos tahdot halvan sarjatuli aseen niin osta UHC, toimii muutaman pelin moitteettomasti kunnes hajoaa :roll:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Obake » 30 Huhti 2008, 22:31

Gitarre kirjoitti:Vähämpä noita maastokuvioisia aseita on.... No jos tahdot halvan sarjatuli aseen niin osta UHC, toimii muutaman pelin moitteettomasti kunnes hajoaa :roll:


Öh.. Jos noin meinaat niin taidan joutua tekemään kompromissin... Ei maadtokuvioita... Noh, oisko AK-47 mikään järkevin valinta?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Gitarre » 30 Huhti 2008, 23:09

Riippuu merkist, http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB22L.html <---- tuossa on todella laadukkaan merkin AK-47 ja tuota suosittelen.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 06 Touko 2008, 06:21

ja nopeastihan omatoiminen maalaa aseensa maastoväreillä... niinkun minä tein aikoinani, maalaat ensin pohjaväriksi vaikka intin vihreän, ja laitat päälle lehtiä ja vaikka "havuja" oksassa ja maalaat ikäänkuin niiden "läpi" jolloin aseeseen jää paljon "luonnollisia" kuvioita.. voin sanoa että toimii ja hieno tulee kun vähän jaksaa ajan kanssa hommailla ;)
I believe..

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Gitarre » 06 Touko 2008, 15:43

saattaa vaan olla sitten aika paskanmaku suussa kun joutuu alkaa sitä asetta availemaan jos sitä joskus tarttee avata.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 06 Touko 2008, 16:29

no eihän niitä ruuveja tarvi umpeen maalata.. kevyesti, tai sitten peittää ne kohdat esim. pumpulipuikoilla tms. hätä keinot keksii.. näin ainakin itse tein aikoinaan
I believe..

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: AirSoft

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Touko 2008, 22:07

Jee! Mä voin taas alkaa harrastaa tarkkuus-ammuntaa :D
Nyt kävi
näin

Anti-Gravity
Alieni
Viestit: 146
Liittynyt: 20 Touko 2008, 20:21

Re: Air Soft

ViestiKirjoittaja Anti-Gravity » 29 Touko 2008, 15:36

Eob kirjoitti:Voishan tuo ollakkin ihan mukavaa, jossain metsässä kökkiä. ;D


Metsässä kökin kyllä, mutta en softaa (enää). Aseena oli VSR-10 ilman lisävarusteita.
Voin myydä, on hyväkuntoinen. Hop-upilla ja Marui siis valmistaja. Pulttilukkoinen.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa