Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2008, 17:29

Dala kirjoitti:Minut unohdettiin tänään. Koulukaveri joka kuskaa minua kotiin ja kouluun aina kun mahdollista, unohti minut tänään koululle. Yritin soittaa perään ja kysyä, missä hän oikein on, kun ei autoa näy. Oltiin sovittu että pistää hälyn kun on lähdössä. No ei vastaa puhelimeen ja mie sitte ajattelen, että onneksi kerkeä vielä bussiin ja meen pysäkille. Sit kaveri soittaa ja sanoo että oli jo puolessa välissä matkaa ku huomas että joku puuttuu ja tuli sitte hakemaan.

Kai mie sit vaan olen niin huomaamaton persoona.. :roll:


Oikeesti, sama juttu on aina mulla ollu. Aina jätetään mun tarpeet huomioimatta.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 08 Loka 2008, 17:31

Tonza: Miepä oon niin kiltti ihminen etten tee (tai yritän ainakin olla tekemättä) mitään luvatonta. ;)

Tiia: Kohtalotoveri! :mrgreen:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 17:34

Dala kirjoitti:Tonza: Miepä oon niin kiltti ihminen etten tee (tai yritän ainakin olla tekemättä) mitään luvatonta. ;)

Tiia: Kohtalotoveri! :mrgreen:

Vaikka olisit kuinka kiltti tahansa, siitä ei ole loppujenlopuksi oikeastaan mitään hyötyä ja jäät kaikesta hauskasta paitsi...

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 08 Loka 2008, 17:39

Tonza133 kirjoitti:
Dala kirjoitti:Tonza: Miepä oon niin kiltti ihminen etten tee (tai yritän ainakin olla tekemättä) mitään luvatonta. ;)

Tiia: Kohtalotoveri! :mrgreen:

Vaikka olisit kuinka kiltti tahansa, siitä ei ole loppujenlopuksi oikeastaan mitään hyötyä ja jäät kaikesta hauskasta paitsi...


Pöh, enkä jää. :D
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 18:46

Dala kirjoitti:Pöh, enkä jää. :D

Sitten sen vasta huomaa, kun rupeaa olemaan "pahempi".

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Loka 2008, 20:27

Dala kirjoitti:Minut unohdettiin tänään. Koulukaveri joka kuskaa minua kotiin ja kouluun aina kun mahdollista, unohti minut tänään koululle. Yritin soittaa perään ja kysyä, missä hän oikein on, kun ei autoa näy. Oltiin sovittu että pistää hälyn kun on lähdössä. No ei vastaa puhelimeen ja mie sitte ajattelen, että onneksi kerkeä vielä bussiin ja meen pysäkille. Sit kaveri soittaa ja sanoo että oli jo puolessa välissä matkaa ku huomas että joku puuttuu ja tuli sitte hakemaan.

Kai mie sit vaan olen niin huomaamaton persoona.. :roll:

"Bene vixit, qui bene latuit. Hyvin eli se, joka huomaamattomana eli"

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 08 Loka 2008, 21:00

^Lohdullista. :mrgreen:

En vaan ole päässyt silleen vielä "porukkaan" tuolla koulussa. Omalla tavallaan ikä on vähän esteenä kun suurin osa ryhmästämme on nuita ysikakkosia. Eikä ole omaa autoa eikä harrastuksiin kuulu ryyppääminen, hurjastelu, bilettäminen tms. Eli ei ole oikein mitään yhteistä muiden kanssa. Plah. No ei nyt sentään koko luokka ole tuollainen, mutta ne pari muuta ovat sen verran palikoita ettei niiden kanssa voi oikein järkevästi kommunikoida.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Loka 2008, 21:56

Esseetä pukkaa vaan.

Osasyy on vain tietyt opettajat, jotka tykkäävät antaa esseitä, ja juuri nämä yksilöt ovat sattuneet meidän luokkamme kohdalle. Muilla luokilla ei ole ollut melkein yhtään esseitä. Mitä nyt pari.

Nyt sain juuri uskonnon ja kotitalouden esseet valmiiksi. Uskonto tuli koko luokalle, mutta kotitalous vain valinnaisessa....

Sitten on vielä äidinkielen kirjaesitelmä, äidinkielen valinnaisessa on paljon kirjoittelua muutenkin...

Sitten vielä tänään, kun kerkisin huokaista helpotuksesta, koska olin saanut jo kaksi esseetä valmiiksi, tokaisee englannin tunnilla opettaja jotain esseestä, joka on oltava valmis maanantaina.

Ei englanti tuota minulle vaikeuksia ollenkaan, mutta se on periaatteen kysymys, haluaako jokaiselle viikonlopulle tehtäväksi esseen....
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 08 Loka 2008, 22:23

AI HELVETTI! Sain tänään alahampaisiin kiinteät raudat ja nyt ne hampaat ovat niin kipeät että en voi syödä yhtään mitään! :(
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Loka 2008, 07:26

Aqua Vitae, minulla on koulussa aika samantapainen ongelma, mutta esseiden tilalla on esitelmät. Meillä pajanpuolella opettaja on aika herkkä provosoinnille. Minä taas olen ihminen, joka ei voi olla naljailematta muille niin pahamainen nulikka kun olenkin. No, minulla on tälle päivälle kolme esitelmää ja syysloman jälkeiselle viikolle yksi esitelmä. Plus tietenkin on vielä yksi esitelmä, jonka ajankohdasta ei olla sovittu.

Tänään on inssi klo 09:10. En tiedä selviänkö tästä perkeleestä, mutta yritetään.

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 09 Loka 2008, 14:26

Meidän ah - niin ihana aurinkoinen ruotsin opettajamme teki kiltisti, ja antoi minulle tunnin istumista asiasta mitä en ole tehnyt. Lisäksi jälki-istunto on päivätty 14.10, joka sattuu olemaan minun syntymäpäiväni. Ei edes harmita -.-

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Loka 2008, 15:29

Zipuli kirjoitti:Meidän ah - niin ihana aurinkoinen ruotsin opettajamme teki kiltisti, ja antoi minulle tunnin istumista asiasta mitä en ole tehnyt. Lisäksi jälki-istunto on päivätty 14.10, joka sattuu olemaan minun syntymäpäiväni. Ei edes harmita -.-

Et ole tehnyt läksyjäsi? :D

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zipuli » 09 Loka 2008, 15:37

Tonza133 kirjoitti:
Zipuli kirjoitti:Meidän ah - niin ihana aurinkoinen ruotsin opettajamme teki kiltisti, ja antoi minulle tunnin istumista asiasta mitä en ole tehnyt. Lisäksi jälki-istunto on päivätty 14.10, joka sattuu olemaan minun syntymäpäiväni. Ei edes harmita -.-

Et ole tehnyt läksyjäsi? :D


Itseasiassa asia meni niin, että en tehnyt läksyjä, ja meidän koulussa siitä saapi KTOta, eli kasvatuksellista tukiopetusta. En ilmestynyt KTOhon paikalle, sillä minulla oli 38astetta kuumetta. siitä parahti sitten tunti istumista... -.-
Luokanvaljoja oli poissa tänään, kattoo jos se huomenna tulis paikalle, että saan valitettua....

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 10 Loka 2008, 15:11

Piti siirtää inssiä eteenpäin. Ei ollut tarvittavia ajovarusteita ja yksi lappukin puuttui. Kyllä kyrpii.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Loka 2008, 19:55

Väsyttää ja vituttaa ku on niin paska duuni....Sitten kuulin että pari tuttava vanhusta yli 80 kumpikin...Noo toinen niistä kaatui ja löi suunsa pöydän kulmaan. Tekarit kahtia ja huulesta läpi. Soittivat hälytyskeskukseen ja sieltä sanottiin että "Huuhdelkaa vedellä tässä on vähä muutaki nyt" No soittivat ensinouvoo jonottivat 2 h ennenku pääs läpi. noooo käskettiin lekurille seuraavana aamuna. No aamu koitti ja ne meni sinne lääkärii. Lääkäri sano että ilman muuta olis pitäny ommella mut tulitte liian myöhää ois jo eilen pitäny tulla ku vahinko tapahtu.s*atana KU pistää vihaks tälläne "kuolkaa v*ttu pois" meininki
Viimeksi muokannut Phantom, 10 Loka 2008, 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 10 Loka 2008, 19:57

Vituttaa ja oikein kunnolla. Taas kun olin välitunnilla kaverieni kanssa yksi tyyppi meidän luokalta tulee siihen ja kysyy kavereiltani "Mitä vittua te teette ton homon seurassa tulkaa tänne". Vituttaa oikein kunnolla.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Dala » 10 Loka 2008, 20:10

Phantom kirjoitti:Väsyttää ja vituttaa ku on niin paska duuni....Sitten kuulin että pari tuttava vanhusta yli 80 kumpikin...Noo toinen niistä kaatui ja löi suunsa pöydän kulmaan. Tekarit kahtia ja huulesta läpi. Soittivat hälytyskeskukseen ja sieltä sanottiin että "Huuhdelkaa vedellä tässä on vähä muutaki nyt" No soittivat ensinouvoo jonottivat 2 h ennenku pääs läpi. noooo käskettiin lekurille seuraavana aamuna. No aamu koitti ja ne meni sinne lääkärii. Lääkäri sano että ilman muuta olis pitäny ommella mut tulitte liian myöhää ois jo eilen pitäny tulla ku vahinko tapahtu.s*atana KU pistää vihaks tälläne "kuolkaa v*ttu pois" meininki


Ärrrhhh!! Muaki raivostuttaa tommonen!! :evil:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Loka 2008, 20:57

Nimenomaa.....Kummiski nää vanhukset taisteli tän meijän maan puolesta. Sorry vuodatus mutta tuntuu nykyihmisiltä unohtuvan toi..Nykyaikana jos tulis vastaa sama tilanne nii jätkät varmaa soittas poliisille. Tonkii jutun ois toi päivystäjä siel häl keskuksessa voinu hoitaa vähän asiallisemmin esim: Meillä ei oo nyt yhtää yksikköä vapaana mutta lähetämme sen mahdollisimman nopeasti. Mutta joku tulee varmasti.Soittakaa uudelleen jos tilanne huononee. Millasia vitun piripäitä sinne oikee otetaa duunii? Eiks niiden palkat makseta meidän verorahoista helvetti. IHAN jees topikki tää kyl on kiits siitä ja kiitos ku jaksoitte lukea jos luitte. eipä tässä kait muuta nyt huuhtelen tän vitutuksen kaljan kera kurkusta alas.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 11 Loka 2008, 00:24

^^Sosiaalisiin töihin tarttuu useimmiten juuri ne kaikista epäsosiaalisimmat ihmiset. Olen tainnut joskus kertoakin tästä, että broidini oli nähnyt kun pari maahanmuuttajaa oli tullut kyselemään sosiaalityöntekijöiltä jotain englanniksi. Mutta eipä siitä mitään tullut kun nämä ko. sossun ihmiset eivät osanneet englantia...

Suomen sosiaaliturva kuuluu muutenkin olevan Euroopan huonoimmasta päästä, ja se näkyy varsinkin kaduilla. Spugeja riittää, vaikka muille maille jakaa.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 11 Loka 2008, 00:56

Trauma kirjoitti:Suomen sosiaaliturva kuuluu muutenkin olevan Euroopan huonoimmasta päästä, ja se näkyy varsinkin kaduilla. Spugeja riittää, vaikka muille maille jakaa.

Näkökulma taitaa olla aika kapea tässä asiassa, et ole tainnut tosiaankaan pahemmin ulkomailla matkustella? Suomen sosiaaliturva on maailman parhaimpia mutta silläkään ei voida estää joidenkin ihmisten omaa valintaa/pakkomiellettä. Käytännössähän suomen valtio kustantaa spurgujenkin juomiset...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa