Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 24 Joulu 2008, 18:29

Pitääkin olla kipeä jouluna. Ruokahalua ei ole ja kerrankin saisi syödä niin paljon, kuin haluaa...

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Joulu 2008, 00:03

JD Matthew kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:voi hitsin pimpulat jne. Vitun räkätauti on päässy iskemään. Jos tätä jatkuu huomiseksi en kerkeä tehdä fysiikan kokeen uusintaa, ja en saa sitä todistusta kun vasta joulun jälkeen. :x


Suosittelen kyllä että menet tekemään kokeen vaikka flunssa olisikin.


Katsotaan jos jaksan... Voinhan sen kyllä tehdä joululoman jälkeenkin, eihän siinäkään kai mitään pahaa ole. Ei kyllä huvittais mennä yhtään huomenna kouluun.


Kerran ala-asteella menin kuumeessa tekemään matematiikankokeen. Se näkyi tuloksissa aika hyvin.
Näin esimerkiksi olin kääntänyt joka ikisen kutosen ja ysin nurinpäin. Että näin tällä kertaa...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 25 Joulu 2008, 01:04

Aqua vitae kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:voi hitsin pimpulat jne. Vitun räkätauti on päässy iskemään. Jos tätä jatkuu huomiseksi en kerkeä tehdä fysiikan kokeen uusintaa, ja en saa sitä todistusta kun vasta joulun jälkeen. :x


Suosittelen kyllä että menet tekemään kokeen vaikka flunssa olisikin.


Katsotaan jos jaksan... Voinhan sen kyllä tehdä joululoman jälkeenkin, eihän siinäkään kai mitään pahaa ole. Ei kyllä huvittais mennä yhtään huomenna kouluun.


Kerran ala-asteella menin kuumeessa tekemään matematiikankokeen. Se näkyi tuloksissa aika hyvin.
Näin esimerkiksi olin kääntänyt joka ikisen kutosen ja ysin nurinpäin. Että näin tällä kertaa...

itsekkin olen joskus ala-asteella mennyt tekemään kokeen kuumeessa. Kokeen jälkeen sitten jouduin lähtemään heti kotiin. Aloin olla niin kipeä. Ja koe ei tietenkään mennyt parhaalla mahdollisella tavalla.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sid » 27 Joulu 2008, 23:11

Kuva

PASIRADIO KAATUS :evil: :evil:

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 28 Joulu 2008, 21:35

Pää on aivan älyttömän kipeä ja huomenna pitäisi vielä jaksaa lähteä laivalle : S
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Joulu 2008, 23:17

Sid kirjoitti:Kuva

PASIRADIO KAATUS :evil: :evil:


Rage is a good thing/meme.

Meinaat siis THE PASI VIHERAHOA?!?!?!
OMG...
En ole kyllä turhempaa jätkää vielä tähän mennessä maailmankaikkeudesta löytänyt. *thumbs up*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sid » 28 Joulu 2008, 23:57

Aqua vitae kirjoitti:Rage is a good thing/meme.

Meinaat siis THE PASI VIHERAHOA?!?!?!
OMG...
En ole kyllä turhempaa jätkää vielä tähän mennessä maailmankaikkeudesta löytänyt. *thumbs up*


Kuis näin turha?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Joulu 2008, 01:15

Hmm... Varmaan olet jo tutustunut hänen delikanttiin youtube channeliinsa?
Sinne on uploadattu kaikenlaista mukavaa = Tähän mennessä 1323 videota, joiden mieltä hykerryttävinä otsikoina toimivan mm. Kierrellään ja kaamurrellaan... (n. 4min.), Kävin vääksyssä (n. 1min.), Vääksyn Siwa:ssa katsomassa (about 3 min.), semmosta.... ( n. 4 min.) JA loppuhuipennuksena jotain kaapelin korjausta sellaiset 10 ruhtinaallista minuuttia.

On videoita missä se kuvaa koiraansa, on videoita missä se kuvaa sen rikkinäistä laitteistoansa, on videoita missä se kuvaa sen nyt taas toimivaa laitteistoansa on videoita missä se kuvaa konettaan, on videoita missä se vaan ajaa ympäriinsä autolla, on kaiken maailman videoita aiheista joita ei terve ihminen voi vain keksiä. Jeesus.

Pasi Viheraho Channel ---- > http://www.youtube.com/user/pasiviheraho?ob=1
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sid » 29 Joulu 2008, 15:14

Nerokas kaveri.

Nomut eihän tuo taida selittää sitä, miks Pasi olis jollain tapaa turha.. Ilman Pasia ei olis PR, perhana!

Avatar
thoer
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Joulu 2008, 01:20

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja thoer » 29 Joulu 2008, 15:47

Pasin videoita on mielenkiintoista seurata ehkä juuri siksi, koska ne on niin turhia. Suosikkivideo on ehdottomasti Kerstai video, joka näköjään on poistettu youtubesta (tässä Pasi kävi kusella). Videoita on tullu katseltua jo yli vuosi ja radiota kuunneltua saman verran. Joka päivä täytyy katsoa, että onko tullut uusia videoita ja lähes joka radiolähetys kuunneltua.

Ärsyttäväähän tässä Pasissa on mm. syyttömien ihmisten syyttely radionsa Ddosauksta ja sehän on virallisen irkkikanavansa sensuroinut aika hyvin kaikki "häirikköhostit" on siis bännissä. Pasihan oli niin hyvin provosoinut, että erästä bnc-palveluntarjoajaa vastaan hyökättiin reilulla kädellä, niin ISP-purkasi sopimuksen ja samalla lensi monen (sadan?) irc-bouncerit bittiavaruuteen, vaikkei näillä ollut mitään tekemistä minkään ddossausten kanssa. Tämä kiitos Pasin provokaation?

Hiljainen uutispäivä?

jos Pasin vidoita tykkäät katella niin kannattaa vierailla näillä juutupe kanavoilla;
http://www.youtube.com/user/Markorepairs
http://www.youtube.com/user/djpate246

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 29 Joulu 2008, 20:00

Voi j*malauta nyt ärsyttää itseni ja oma tyhmyyteni... :|
Angstia angstia näin vaihteeks.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Joulu 2008, 00:00

ei ehkä iha nimesä verone paikka tätä vuodattaa mutta... nyt kyl meni taas elämä persiillee.
Nimittäis 29.12.2008 aamulla kello 4 mun iso äiti kuoli... joka viel sattui olemaan tosi läheinen mulle. Koska hänen ansiostaan minun perheeni pysyi yhdessä äitini kuoltua kun olin 10v ja isäni makasi vain sängyssä seuraavat 3 vuotta täysin masennuksen kourissa.
Iso-äitini auttoi meitä aina kun sitä tarvitsimme.
Isäni sentään kävi pari kertää viikossa ruokaa ostamassa meille. mutta ei hän sitä sen enempää valmistellut. Lapsuuskin oli äidin kuoltua sellaista kun isä makoili omassa huoneessaan, että talossa piti olla kuin kusi sukassa, isän jos herätti nii siitä ei hyvää seuraa.
ja veikkaan että tuo aika muutti persoonallisuuttani pysyvästi, ja näkemystäni elämästä.
Mutta ei sille mitään mahda. sellaista tämä elämä vain on,
ikävähän sitä muoria tulee... mutta elämä jatkuu.

(oli iha pakko vuodattaa jonnekkin)
Viimeksi muokannut Zrud, 30 Joulu 2008, 04:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 30 Joulu 2008, 02:57

Osanotot Zrudille. Tuntuu joskus että vain tietyille ihmisille tapahtuu kaikkea paskaa ja joillekin ei mitään.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 30 Joulu 2008, 20:23

Jaksamisia asian suheen. Harva pystyy kuvittelemaan miltä läheisen kuolema tuntuu, itsekkään kun en ole sitä koskaan vielä kokenut.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 30 Joulu 2008, 22:19

onneksi et... itse olen kohdannut jo 4 läheisen ihmisen kuolemaa.
ensiksi kun olin noin 7v menetin todella mukavan setäni.
sitten 8v menetin toisen setäni jonka kanssa oli kanssa aikaa tullu vietettyä huvipuistoissa.
sitten 10v menetin äitini. ja sitten olikin tämä 20v vanhana mummoni...

life aint fair.
Feel the LOVE

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 31 Joulu 2008, 02:04

No nyt kun kerran ollaan tunnelmaan jo päästy, niin voisinkin tähän samaan syssyyn heittää näinkin ihanan jutun, että sain vasta eilen kuulla, että rakas mummini on ollut viimeisen 2 kk sairaalassa ja hänelle on tehty jo 4 sydämenohitusleikkausta. Ihmettelen, ettei kukaan ole kertonut siitä aiemmin, vaikka kaverini porukat on hänelle ihan perhetuttuja.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 31 Joulu 2008, 19:49

Hohoijaa... Huonosti tuli nukuttua viime-yö, ja nyt väsyttää sairaan paljon.
vasta 7 aikaan aamulla sain unta (yksi syy siihen oli se kun satuin kattomaan RAW:n 4 aikaan, sen jälkeen ei unta tullut).
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ridikulous » 01 Tammi 2009, 13:45

Nooh, zrudille ja muillekin ympäriltään ihmisiä menettäneille voisin sanoa, että se on väistämätöntä. Sitä joutuu luopumaan joka ikisestä itseään vanhemmasta läheisestä ennemmin tai myöhemmin. Ellei tietysti itse satu lähtemään nuorena.

Jollei zrud sinun suku ole mikään hirveän iso, niin voit varmaan luottaa siihen, ettei parinkymmenen vuoden päästä ole enää kovinkaan montaa menetettävää. Siinä vaiheessa kun nämä "elämässään helpolla päässeet" alkavat läheisiään menettää niin itse olet noista päässyt jo yli.

Juu, ehkä yritän tällä itseäni vaan lohduttaa... Kerrottakoon nyt sitten että ala-asteikäisenä lähtivät mummo ja pappa, reilu kuukausi sitten veli. Toinen pappa on tällä hetkellä sairaalassa, kukaan ei tiedä miten kauan jaksaa. Ei voi muuta kuin huokaista helpotuksesta, kun ei ole niin hirveän läheistä tuo muu suku...

Se vaan täytyy hyväksyä. Jollei halua tuntea luopumisen tuskaa, on parempi olla kiintymättä keneenkään... Mutta onko se sitten elämisen arvoinen elämä, jos ei uskalla sitä riskiä ottaa. En tiedä.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Tammi 2009, 20:20

itse olen jo alkanut hyväksyä jokaisen läheisemmän sukulaiseni kuolemaa jo ennakkoon.
niin se on paljo helpompaa sitte ku ne poistuu maan päältä.
mummokin ku delas nii... muutaman tunnin olin iha o_o jäässä.
sit alotin taas normi toimenpiteet. ei sitä tarvi yhtää enempää aikaa haaskata mihkää itkuun ja angstiin. muutenki hän oli utskissaa nii parempi vaa et pääs lepoon.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Tammi 2009, 01:34

Äh... Uudenvuodenaattona vedin yhet portaat alas ja kömysin pari muutakin kertaa ja persuksessa on semmoinen about puolen persposken kokonen mustelma. :| Very nice istua johonki kovalle penkille.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa