Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja DonHessu » 25 Tammi 2009, 00:33

Posti pistää vituttamaan.

Tilasin jouluna mp3-soittimen E-Villestä. Noh, vieläkään ei oo mitään kuulunu ja etukäteen on maksettu...
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 25 Tammi 2009, 15:42

Eikös ne tule jostakin koreasta nuo E-Villen tuotteet? Kummakaan jos kestää.

Itsellä vähän sama vika. Tilasin 16 päivä perjantaina Cdonista kuulokkeet yms. Vasta viime torstaina tuli sähköposti että ovat lähettäneet paketin nyt postiin. Huomenna luulisi sitten tulevan. En tiedä sitten mikä siinä kesti. Aina ennen kun sieltä tilannut niin tullu ~3 päivässä.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 25 Tammi 2009, 20:44

Oli sitten veli mennyt räpeltämään kitaraani kun olin poissa. Lavasta oli lohjennut palanen, mutta oma vikansa. Vien kitaran huoltoon ja he saavat entisöidä sen lavan ja veli pääsee maksumieheksi.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 26 Tammi 2009, 00:39

Viikonloppu meni vähän mönkään. Toivottavasti ensiviikonloppu on antoisampi.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 26 Tammi 2009, 23:34

Kemian kokeet huomenna metallien kemiasta. Vähän hirvittää, kun olisi siitä kiva saada hyväkin numero.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 27 Tammi 2009, 08:58

Tänään koe auton voimansiirrosta. Olen lukenut kokeeseen tunnin tarkkaavaisesti keittiössä vain kahvikuppi seuranani, mutta en ymmärrä paskanvertaa, kun kirja ei selitä kaikkea tarpeeksi tarkasti.

Koko aamu onkin mennyt kirjaa selatessa ja muutaman kymmenen minuutin kulttua pitäisi olla bussissa ja kaksi monistenippua käymättä läpi. Ei helvata.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 27 Tammi 2009, 14:31

Ulkona on pirun kylmä ja iho kuivunut täysin... Tulis kesä ja lämmin :(
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 29 Tammi 2009, 16:02

tältä vuolta loppui kuviksen kurssit :demoni:
niin, ja vielä se kun huomenna pitäis mennä johonkin hautajaisiin. No, kyllä se aina koulun voittaa...
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 29 Tammi 2009, 18:31

Ninyo kirjoitti:Vihaan ihmisiä joiden pitää lyödä tai potkia eläimiä, vaikka ihan huvikseen. Jos koirakin on tehnyt pahaa niin eikö niskasta kiinni ottaaminen riitä tälle ylimieliselle ihmiskunnalle??
Miksi koira tai ihan mikä vain eläin lopetetaan jos se käy ihmisen kimppuun, miksi ihmistä ei tapeta kun se käy viattoman eläimen kimppuun?! Tässä yhteiskunnassa kyllä mättää ihan kaikki. :demoni:


Itse miettinyt myös tätä. Kun koira puree ihmistä se ei tee periaatteessa mitään, mikä olisi sen luonnolle vastaista, joten minusta eläin on ihan turha lopettaa tälläisellä perusteella. Ei ihmisellekkään ole vastoin luontoa tappaa lajitoveriaan, mutta yhteiskunnassa, jossa elämme ei rotutoverin tappamine ole mahdollista.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Tammi 2009, 21:45

Vituttaa lievästi kaverien jokapäiväinen vittuilu. Sitä ei keksi edes miten esittäisi asian täällä. Välillä tekisi oikeasti mieli vetää heistä eräätä levyyn, mutta ei sellaista kaverilleen yksinkertaisesti viitsi tehdä. Pitää kai mennä kouluun jo valmiiksi vittuuntuneena, niin se ehkä älyäisi olla vittuleimatta... Mitä antaisinkaan yhdestä päivästä, jolloin voitaisiin olla ihan kunnon sovussa... Minulla ei ole mitään tarvetta vittuilla heille siinä määrin kuin he minulle. En kuitenkaan ihan pienestä suutu ja osaan nauraakin itselleni, mutta reunat ne on joka maljassa.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 29 Tammi 2009, 22:20

Trauma kirjoitti:Vituttaa lievästi kaverien jokapäiväinen vittuilu. Sitä ei keksi edes miten esittäisi asian täällä. Välillä tekisi oikeasti mieli vetää heistä eräätä levyyn, mutta ei sellaista kaverilleen yksinkertaisesti viitsi tehdä. Pitää kai mennä kouluun jo valmiiksi vittuuntuneena, niin se ehkä älyäisi olla vittuleimatta... Mitä antaisinkaan yhdestä päivästä, jolloin voitaisiin olla ihan kunnon sovussa... Minulla ei ole mitään tarvetta vittuilla heille siinä määrin kuin he minulle. En kuitenkaan ihan pienestä suutu ja osaan nauraakin itselleni, mutta reunat ne on joka maljassa.

Mistäs "ystäväsi" sinulle vittuilevat?

Vasen kkorva ollut lukossa jo yli tunnin. Vituttaa ja tekisi mieli puhkoa korva kynällä.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Tammi 2009, 23:00

Regendos kirjoitti:Mistäs "ystäväsi" sinulle vittuilevat?

Milloin mistäkin. Välillä väittelyistämme, välillä antirasistisuudestani, välillä joistain vanhoista suhteista. Lisäksi minua kohdellaan usein eriarvoisesti, koska jos joku toinen olisi sanonut saman asian kuin minä, siitä ei olisi tehty niin isoa meteliä kuin minun kohdallani. Tämä kaverini, josta juuri ylläolevassa puhuin on itsekin myöntänyt tämän asian.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 12 Helmi 2009, 22:20

Trauma kirjoitti:Vituttaa lievästi kaverien jokapäiväinen vittuilu. Sitä ei keksi edes miten esittäisi asian täällä. Välillä tekisi oikeasti mieli vetää heistä eräätä levyyn, mutta ei sellaista kaverilleen yksinkertaisesti viitsi tehdä. Pitää kai mennä kouluun jo valmiiksi vittuuntuneena, niin se ehkä älyäisi olla vittuleimatta... Mitä antaisinkaan yhdestä päivästä, jolloin voitaisiin olla ihan kunnon sovussa... Minulla ei ole mitään tarvetta vittuilla heille siinä määrin kuin he minulle. En kuitenkaan ihan pienestä suutu ja osaan nauraakin itselleni, mutta reunat ne on joka maljassa.



Itsellä sama. On kavereita jotka osaa olla kyllä mukavia ja hyviä tyyppejä mutta välillä sitten (varsinkin tietyssä seurassa) niin vittumaisia idiootteja. Ja tietenkin jos heille vähän menee sanomaan takaisin niin sitä ollaan niin loukkaantuneita ja käydään päälle. Ja syy miksi heitä en mene turpaan lyömään on ihan tämä luontainen itsesuojeluvaisto. :roll: Päätä pidempiä ja ainakin tarpeeksi paljon isompia.


Tuohon nyt silti kerennyt tottua. Enemmän nyt vituttaa koulu. Matikan ja Saksan kokeet oli tällä viikolla ja perseelleen meni. Veikkaisin että 6 tulosa kummastakin. Ja ensi viikolla sitten Fysiikan kokeet... Ja johonkin kouluunkin pitäisi vielä päästä. :roll:
Noh, pahimmat ohi kohta.

Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Danae » 12 Helmi 2009, 23:10

Jaarno kirjoitti:Itsellä sama. On kavereita jotka osaa olla kyllä mukavia ja hyviä tyyppejä mutta välillä sitten (varsinkin tietyssä seurassa) niin vittumaisia idiootteja. Ja tietenkin jos heille vähän menee sanomaan takaisin niin sitä ollaan niin loukkaantuneita ja käydään päälle. Ja syy miksi heitä en mene turpaan lyömään on ihan tämä luontainen itsesuojeluvaisto. :roll: Päätä pidempiä ja ainakin tarpeeksi paljon isompia.--


Hyvä puoli on se, että ihmiset alkaa vanhemmiten, ainakin yleensä yli parikymppisinä, hillitä idioottimaisuuttaan. Mutta tietysti ne, jotka ovat ikäviä eivät siitä juuri muutu, vain vähän muuttuvat hillitymmiksi.. Ainakin mitä olen itse tarkkaillut. ;)

Ja sitten asiaan: Nyt ärsyttää kun yläkertaan on muuttanut uusi tyyppi, joka JOKA ilta kävelee uskomattoman kovaa tömistäen jatkuvasti ympäri kämppäänsä, ja tosi myöhään. Miten joku saa aikaan niin kovan tumpstumps tumps äänen....
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Helmi 2009, 22:37

Toiselta foorumilta lainaten: (En jaksa kirjoittaa uudestaan)

Harvemmin vetää päivä näin pahasti vastoin sääntöjä...
1. Yleensä päivä alkaa paskasti ja loppuu hyvin, mutta nyt se alkoi hyvin ja loppui paskemmin kuin koskaan...
2. Ja olihan se todella harvinaisen huono päivä...

Katsotaanpas mitä tänään tapahtui:

Koulu meni ihan ok, abit oli taas sen verran turha juttu, että seurasin sivusta kädet taskussa kun jotkut jo periaatteessa hommasta ylikasvaneet juoksivat siellä pahanmakuisten kovien karkkien seassa kuin mitkäkin eskarilaiset.
Koulu päättyi. Piti kävellä ohuessa takissa bussiasemalle jäätymään puoleksi tunniksi. Juttelin siinä sitten kaverin kanssa, kun tämä yksi todella ärsyttävä alituiseen esittävä jätkä alkoi härnätä alempiluokkalaisia. Otti kauluksesta kiinni ja niin edespäin... Kaveri meni sinne sitten kun vähän oltiin silmiämme pyöritelty ja kysyi
"Mitä sä oikein teet?"
"Koulutan", vastasi tämä veijari.
Minä sanon: "Kouluttaisit ees ittes kokosia. Toi on säälittävää, kun et pysty muuhun ku pienempiäs kouluttaa."
Kaveri: "Nii... se taitaa olla oikein sun miehisyyden jatke, että pääsee pikkusia kouluttaa."
Sitten tämä urpoilija yrittää esittää jotain säälittävää vastaan: "Kuule ittelläs taitaa olla miehisyyden jatke tulla aina selittää mulle jotain."
Minä pyöräytän silmiäni ja mutisen itsekseni: "Kouluttaja..."
Se tulee ja ottaa takinkauluksesta kiinni ja sanoo: "Mitä!?"
"Niin. Kouluttaja. Kouluttaja kouluttaja kouluttaja."
"Haluuksä jatkaa tota?" Hän ilmeisesti uhoaa.
"Haluan."
"Aijaa." Se yrittää kaataa mut ottamalla mun käsistä kiinni ja kamppaamalla. Ei onnistu. Suoniin alkaa valumaan adrenaliinin ja raivon sekoitus. Kädet ja jalat tärisevät latauksesta.
Minä: "Sä varmaan haluut lopettaa tän just tähän? Usko pois, sä et haluu jatkaa..."
Se: "Te ootte kyllä niin säälittäviä. Tuutte aina mulle aukoo."
Ajatus siitä kumpi tässä on säälitävämpi alkaa naurattaa.
Se: "Nauraha kerranki vielä! Nauraha kerranki vielä nii...!"
Kyllähän se minulle sopii (totean itselleni raivon vallassa) "HA!"
Ei sillä ollut kanttia vetää turpaan. Yritti kaataa uudelleen ja sitten tuli toinen kaveri vetää sen siitä pois.

Tapauksen jälkeen tärisin vain adrenaliinin ja raivon jälkivaikutuksesta ja ajattelin vain, että jos tämä kova jätkä olisi jatkanut vielä vähän matkaa, en olisi pystynyt pitämään pinnaani kasassa. Ja siitä ei olisi hyvää seurannut...
(Koko välitapauksesta sain kipeän peukalonkynnen, kun iskin sen maahan.)

Että sellaista. Mutta ei... päivähän jatkuu vielä... >_>

Kotona. Kone auki (muodostunut jo rutiiniksi). Teen siinä sitten rutiineja ja ne kun olen saanut tehtyä alan pelaamaan Gang Garrison 2:sta kavereiden kanssa.
Äiti tulee kotiin. Ekaksi hän pyytää konetta ja vaan mulkasee ikävästi kun olen taas koneella.
Sitten kun ruoka on kohtamelkein valmis, hän tulee uudestaan koneelle, ja huomaan, että olen taas pelaamassa. Hän kysyy "Kenen kanssa sä pelaat? Onko toi netissä?"
"Pelaan <kaverin nimi> kanssa. Tää on asennettu koneelle."
Sitten sen naama vääntyy sellaiseksi ravon naamioksi ja se alkaa mesota, että joku kumminki tyhjentää sen nettipankin tilin netin välityksellä.
Sitten kun taon sille, että se ei ole mahdollista, se alkaa jäkättää yleensä mun koneen käytöstä ja uhkaa heitää sen helvettiin. Se sanoo, kuinka se on työpaikan kone, ja sillä ei saa pelata mitään nettipelejä ja "sä oot ihan liikaa koneella. Sä olit ennen kavereiden kanssa ulkona!" (No arvatkaa mitä kun ne kaveritkin on siellä koneella >_>)

Olen nyt sitten varmaan jonkinlaisessa tietokonepannassa... (nytkin luvatta).
Sainpahan kirjan luettua loppuun mikä piti lukea äidinkielentunnille. Sitten knu äiti tulee takaisin sen jstn lukuisista kerhoista, se vaan tokaisee "Ja sun pitäs liikkua enemmän"
Mulla menee vaan p*rkele! Tokaisen mumisten vain "Jaa seki vielä..."

EI KRISTUS SENTÄÄN!

//Tuli aika hevi posti... Mutta niin oli kyllä tämä päiväkin...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 20 Helmi 2009, 19:32

Juuri kun luulet tuntevasi jonkun ihmen huomaatkin, että et tunne häntä lainkaan.

Olen nyt tällähetkellä seurustellut yhden naikkosen kanssa puoli vuotta. Muutama viikko sitten olen itsekseni alkanut punnitsemaan tätä suhdetta ja huomannut olevani sen uhri. Vaikka tämä parisuhde on minulle hyvin rakas ja hyvin tärkeä, olo on silti sellainen, etten pysty jatkamaan tätä eteenpän - ja se voimattomuus nakertaa minua pahoin.

En tiedä onko tämä oikea paikka avautua, mutta here it goes. Olen aina panostanut siihen, että ymmärtäisin hänen vaikeaa persoonaa ja että voisin hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. Nyttemmin olen huomannut, että en saa lainkaan vastalahjaa tälle teolleni. En luota häneen enää lainkaan - nainen pystyy valehtelemaan minulle ilman mitään omantunnon tuskia, joka on asioista pahin. Siksi en tiedä, milloin hän puhuu totta ja milloin ei. Kun hän kokee olevansa uhattu, hän sivaltaa sanoillaan ja puhuu sellaisia asioita, joita ei haluaisi kuulla ihmiseltä jota on oppinut rakastamaan. Ominaisuus käsitellä minua ihmisenä, joka ei ole kova kuin elämä, on suurimpia murheitani. Ei tätä taivalta tähän haluaisi lopettaa, mutta se tuntuu juuri tällä hetkellä asialta, joka on ainoa vaihtoehto.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 21 Helmi 2009, 15:04

Totta olet puhunut tyttökaverisi kanssa? Itse en ole pitemmässä suhteessa ikinä ollut joten vähän vaikea mennä sanomaan mutta itse en ainakaan jaksaisi jos tyttökaveri valehtelee etkä luota häneen yhtään. Mutta voihan sitä aina yrittää.


Itsellä nyt hemmetinmoinen krapula. Yleensä ei edes tule mutta nyt senkin edestä. No kyllähän sen ymmärtää. Kaljaa, kiljua ja viinaa. :|

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Helmi 2009, 15:15

Sitä vaan kiintyy ihmiseen ja sitten on vaikeaa päästää irti. Tuota kysymystäsi en ymmärtänyt.

blood
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 16:22

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja blood » 27 Helmi 2009, 19:05

Itse ehdottaisin jonkinlaista taukoa. Itseäni harmittaa ja ärsyttää se kun osa kavereistani asuu jossain metsässä, joten en näe heitä kovin usein, toiset taas viihtyvät paremmin tietokoneen ääressä, ja sitten jää jäljelle vain pari kaveria joiden seurassa ei aina huvita olla. Ja se myös ärsyttää kun haluisin olla vain yksin kotona, joku tulee ja käskee mennä pihalle. Ja minähän en sielä yksin viihdy, paitsi pitkät kävelylenkit ovat joskus ihan mukavia. Sitten alkaa kauhea huutosota, mutta se ei minua saa lähtemään ulos. Hermot meinaa mennä myös isään, joka vahtii syömistäni, ja melkeinpä pakottaa minut ottamaan lisää ruokaa, ja loukkaantuu jos en ota. ÄÄ!

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 01 Maalis 2009, 16:23

Kone oli tuossa hajalla noin kuukauden ja olen jo täysin tippunut tämän foorumin menosta, kauheasti tullut uusia käyttäjiä ja ulkoasukin uusiutunut! Mutta tervetuloa kaikille uusille jäsenille minunkin puolestani!
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa