Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Marras 2009, 22:58

Zrud kirjoitti:Ei tää Parablogi oikee enää nappaa. Täälä ei näemmä ole ketään joka omaisi samankaltaisia mielipiteitä kuin minä. Joten heti kun johonkin kommentioin niin joko minulle altetaan siitä valittamaan tai muutenvain vittuilemaan...

Taidanpa ny sanoa että Adios Amigos !

Ahah, oliko se nyt tämä minun heittoni vai?
Se oli btw kehotus, ei valitus.

Mutta jos olet päätöksesi tehnyt niin mikäs minä olen sitä estämään.
Cya Pal.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Marras 2009, 23:11

Kännykkä ja mp3-soitin huollossa.. Kuulokkeet rikki..

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Marras 2009, 23:35

ja johtunee siitä että olen tällä hetkellä sanonnut sanottavani tällähetkellä oleviin threadeihin. jne jne pla pla pla.
Feel the LOVE

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja carcass » 07 Marras 2009, 23:41

Zrud kirjoitti:ja johtunee siitä että olen tällä hetkellä sanonnut sanottavani tällähetkellä oleviin threadeihin. jne jne pla pla pla.

Ei muuta kuin marttyyrikortti pöytään, sillä se kaikki helpottaa

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Marras 2009, 10:57

Zrud kirjoitti:Ei tää Parablogi oikee enää nappaa. Täälä ei näemmä ole ketään joka omaisi samankaltaisia mielipiteitä kuin minä. Joten heti kun johonkin kommentioin niin joko minulle altetaan siitä valittamaan tai muutenvain vittuilemaan...

Taidanpa ny sanoa että Adios Amigos !

Jaah... Mä kun taas in most cases muistan olleeni kyllä aikalailla samaa mieltä sun kanssasi useammassakin asiassa.. Enkö oo ilmassut sitä tarpeeksi?

Että on samaan suuntasesti ajattelijoita ainakin yks kappale. Et oo täysin yksin. ;)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Marras 2009, 13:47

Joo mut mussa on "vikani" Niin kauan kun t'llä paranormaaliblogilla sallitaan jeesustelu ja uskon tuputtaminen. ei minua täällä tulla näkemään. Koska oletin että tämä on vihon viimeinen paikka moiselle paskan jaunannalle.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Marras 2009, 15:27

Onhan se nyt olennainen osa tätäkin foorumia. Samalla tavallahan muut voisivat ruveta vaatimaan että täältä pitäisi poistaa kaikki UFO aiheet koska ei pidä niistä.

Voithan toki hyppiä yli nämä "Jeesustelu" aiheetkin. Ei niitä kaikkia katsoa tartte. Tuot sentään kuitenkin väriä ja eloa tännekin blogille. :) Sääli olisi jos lähtisit.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Marras 2009, 16:50

jeesustelulla ei ole mitään tekemistä paranormaaliuden kanssa.
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Marras 2009, 17:33

Zrudin kanssa oon aika samoilla linjoilla, että tuntuu, että nämä Jeesustelijat ovat tänne tulleet suorittamaan jotain "jaloa käännytys työtä harhaopeista kiinnostuneille ja niihin uskoville". Syö se mullakin uskottavuutta tän foorumin keskustelun rationaalisuudesta kun näin selvästi erottuu tätä sokeaa skeptitöntä uskoa.

Mulle uskonasia on iha ok, kunhan tää uskova pitää ne saatanan paskanjauhantansa siellä omassa pääkopassaan eikä tuputa niitä joka paikassa ja kirjaimellisesti elä vain osoittaakseen uskoaan ja ylistääkseen jumalaa. Eiköhän sinne "taivaaseen" pääse kun vaan osaa käyttäytyä oikein, ei sitä tarvi noin saatanan isoa haloota nostaa jos uskoo, uskotaan me se vähemmälläkin ja ketään ei kiinnosta.

Jos mä saisin päättää, polttaisin kaikki kirkot ja vähänkin uskontoon liittyvät asiat maantasalle ja lukittisin jokaisen uskovaisen johonkin pimeeseen äänieristettyyn hiilikellariin, missä sitten saa ihan rauhassa jakaa asiasta kiinnostuneiden kanssa mielipiteitään, ihan vaan sen inhon takia minkä nää ihmiset aiheuttaa mussa. Mutta kun sitä ei tähän asteeseen kehittyneessä yhteiskunnassa hyväkstyä moraalisella tasolla niin pakkohan niitä on sietää.

Koen todella alhaiseksi ja säälittäväksi ihmisen joka niin sokeasti tahtoo uskoa johonkin vain jotta elämä ei tuntuisi niin pahalta ja merkityksettömältä mitä se todella on.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja carcass » 08 Marras 2009, 18:03

Zrud kirjoitti:jeesustelulla ei ole mitään tekemistä paranormaaliuden kanssa.

Niin kauan kuin henkiset asiat ovat tieteellisestä perspektiivistä tarkasteltuna normaalin tajunnan yläpuolella ("jeesustelu" mukaanlukien) voi mitä tahansa henkisyyteen liittyvää asiaa lähestyä kattotermillä 'Paranormaali'
Usein näillä on yhtymäkohtia mm. henkimaailman ja kuolemanjälkeisen elämän kanssa, jotka jo huomattavasti tutummin liitetään paranormaalin aspekteihin...

Mitä itse jeesustelijoihin tulee, mielestäni uskon asioista voidaan keskustella, mutta raja kulkee mielestäni siinä, ettei kukaan yksittäinen ihminen ala tyrkyttämään omaa elämänkatsomustaan ainoana todellisuutena (joka usein johtuu, hänen itsensä rajallisesta ymmärryksestä ja sokeudesta muuta maailmaa kohtaan). -riippumatta siitä, millaista vakaumusta tämä ihminen kantaakaan.
Stereotypiota mahtuu jokaiseen koulukuntaan elämänkatsomusten saralla, niin on aina ollut ja tulee aina olemaan..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Marras 2009, 18:48

Siitä hauska kyllä, että tämä Suomen "virallinen uskonto" on evankelis-luterilainen. Se evankelis- tarkoittaa siinä alussa sitä "ilosanoman viemistä". Siksi myös koulujen uskonnolliset aamunavaukset ja radiomessut ovat lailla turvattuja.

(IMHO aivan törkeää sekularismin loukkaamista.)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Marras 2009, 21:36

Zrud, totaalikieltäytyminenkään ei ole sen enempää paranormaalia kuin uskominen. Minä ainakin luen jumal-olennot ja jumalat paranormaaleiksi.

Voi perC kun ärsyttää, vaikka miten yritän selkounia, miksi ihmeessä juuri minä en niitä opi näkemään!?!? :alienownage:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Marras 2009, 22:45

Ainoa paranormaali "yliluonnollinen" asia on se että miten ihminen voi olla niin TYHMÄ että haaskaa elämäsä mielikuvitusolennolle... Mutta Case closed. Niinkauan kun uskon tuputus sun muu jeesustelun paska täälä sallitaan.
Niin minua täälä ei tulla näkemään... Eli toisin sanoen. Farewell... wont see ye again.
Feel the LOVE

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Marras 2009, 23:00

Nähdään siis kunnes vaihdat mieltäsi :)

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Marras 2009, 23:17

Heh, eiköhän blogi ole jo Zrudin koukkuun saanut. :P

Asiaakin ihan:
Ärsyttää kun huomenna pitäisi 5 herätä jotta kerkeää junaan ja kouluun. :| Reilu viikon ajan tullut mentyä nukkumaan aikalailla tuohon 5 aikaan ja ylös 3 aikoihin. :)
Kooma-aamut tulossa.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Marras 2009, 06:38

Siiss en ole vaihtamassa mieltäni enkä ole koukussa... Nämä ovat oikeat hyvästit.
Vihani ja inhoni koko uskon paskaa vastaan on niin suuri että sanat eivät riitä.

Että tää tulee oleman virallisesti minun viimeinen viestini paranormaaliblogin foorumilla ikinä.

bye
Viimeksi muokannut Zrud, 09 Marras 2009, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Marras 2009, 16:39

:( Noh hyvästit sitten. Toivottavasti joskus mieli muuttuu vielä.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 12 Marras 2009, 10:10

Koneeni on rikki, joten älkää ihmetelkö miksi en ole viettänyt aikaani foorumilla tai mesessä. Vitutuksen määrän voitte uskoa, jos pelkästään kansion avaamiseen menee 10min. Sen tiedän, että jokin ohjelma ei toimi toisen kanssa, sillä käynnistettyäni koneen se toimii hyvin kunnes se käynnistää minulle vielä tuntemattoman sovelluksen ja alkaa radikaalisti hidastelemaan.

Ai niin. Minulla on flunssa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Marras 2009, 06:40

Zrud kirjoitti:Siiss en ole vaihtamassa mieltäni enkä ole koukussa... Nämä ovat oikeat hyvästit.
Vihani ja inhoni koko uskon paskaa vastaan on niin suuri että sanat eivät riitä.

Että tää tulee oleman virallisesti minun viimeinen viestini paranormaaliblogin foorumilla ikinä.

bye


Vaihdoit mieltäsi, taidat olla koukussa... Eikä ollu virallinenkaan. :D

No joo kunhan kiusaan. :P
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Marras 2009, 06:50

no v*ttu... alkaa tää jeesustelijoiden tukeminen vaa vituttamaan. Ei tää oo mikää vitun uskon levitys foorumi.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa