Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Nemuska
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 10 Syys 2009, 16:35

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Nemuska » 01 Tammi 2010, 00:34

Vic Rattlehead kirjoitti:Tää on jännä huomata, miten muutkin ihmiset mun lisäksi kokee paineita ja jopa ahdistusta tästä elämästä miten yhteiskunta sen haluaa pyörivän.
+ koko hoito

Samoista tunnontuskista, turhautumisista sun muista kärsitään täälläkin. Täällä ollaan vielä nuoria mutta -09 monet päivät meni tällaisessa sisäisessä sekasorrossa toivoen sitä hetkeä kun eläkepäivät alkaa. Missä pirussa on se nuoruuden huolettomuus mistä kuulee niin monen paasaavan? Sitä haluttaisiin edes hitunen tähän kolkkaan edes päiväksi, mutta ei. Kaikki vaan painaa päälle.
Peitto korviin, ovi lukkoon ja puhelin kiinni.

Toivottavasti tämä tuore -10 tuo parempia fiiliksiä sisuskaluihin.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Tammi 2010, 01:56

samaa paskaa tämä vuosi tuo tullessaan kun kaikkimuutkin vuodet.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 01 Tammi 2010, 09:58

Kommenttejanne koskien Zeitgeist Addendum antaa ratkaisuja tai ainakin pohdittavaa tähän yhteiskuntaan... Varmaan moni katsonutkin jo tuon, mutta jos on vielä katsomatta, niin kannattaa katsella läpi. :)

Tässä vielä suomenkielisillä teksteillä:
http://video.google.com/videoplay?docid ... t+addendum
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Phantom » 01 Tammi 2010, 14:19

Wespa kirjoitti:Kommenttejanne koskien Zeitgeist Addendum antaa ratkaisuja tai ainakin pohdittavaa tähän yhteiskuntaan... Varmaan moni katsonutkin jo tuon, mutta jos on vielä katsomatta, niin kannattaa katsella läpi. :)

Tässä vielä suomenkielisillä teksteillä:
http://video.google.com/videoplay?docid ... t+addendum

Loisto video kyllä, suosittelen!!! Kantsii katsoa myös se eka versio zeitgeististä. Pistää todellakin miettimään nämä pätkät.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 01 Tammi 2010, 15:59

Saatiin tuossa viime yönä hyvässä jurrissa hyvä idea. Mennäänpäs pamauttamaan yhden idiootin postilaatikko. No kiinnihän siinä jäätiin :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 01 Tammi 2010, 16:04

Vic, allekirjoitan koko tekstisi.

Vic Rattlehead kirjoitti:Mutta kun tietää, että ilman koulutusta ei saa töitä, ilman töitä ei saa rahaa, ilman rahaa ei saa pidettyä itseään hengissä, se on vaan pakko nostaa tää epämotivoitunut ruho ylös sängystä ja lähteä matkaan, jonka lopullisena määränpäivänä on saada yksilö osaksi tuottamaan rahaa tälle yhteiskunnalle, välittämättä siitä henkisestä tuskasta mitä se aiheuttaa.

Koen tän ajatuksen siitä miten pitäisi elää niin ahdistavaksi, että joskus harmittelen kun en ole vielä lapsi, jonka ei tarvi välittää mistään vaan elää. Mitä elämistä on ensin käydä 9 vuotta pakonomaista koulua yleissivistyksen takia ja sen jälkeen uhrata vähintään se 3 vuotta lisää ammattikouluun, että pääsee töihin, ja sitten tehdään töitä ja pidetään valtion rahasampo vauhdissa kunnes sillon kun oot jo fyysisesti ja monet myös henkisesti täysin puhki saat viimeiset elinvuotesi aikaa nauttia elämisestä, joka taas siinä vaiheessa on jo lähes mahdotonta ainakaan sillä tavalla, jonka nuorena koki, että nauttisi elämästä.


Jep, tuo on ollut ainoana motivaationa myös minulle. Sitten ihmetellään, kun ihmiset kärsivät mielenterveysongelmista ja tehdään itsemurhia yms... Ja kun on kouluammuskeluja ja muita ampumavälikohtauksia.
Voisin vain turhautuneena huutaa, että minä en jaksa tällaista menoa.

Meillä nuorilla on ihan jumalattoman paljon paineita. Koulu yksinäänkin vie voimia ja tulee stressiä. Sitten kun kerrankin pääsisi lomaksi vähän huilaamaan, niin pitäisikin etsiä kesätöitä ja muuta tärkeää tekemistä, jotta tulisi rahaa. Rahaa, rahaa, rahaa. Että inhoankin sitä. Kun koulu on saatu loppuun, on pakko löytää uusia opiskelupaikkoja tai sitten vain töitä. On niin pakko. Unelmoin elämästä jossain kaukana sivistyksestä, yhteiskunnasta, rahasta, muodista, kiireestä. Joskus vielä pakenen yksin johonkin erämaahaan ja elän siellä.

Täällä elämme jatkuvan paineen alla, on ihan liikaa stressiä, kiirettä, odotuksia, opiskelua, töitä, ei aikaa... Sen takia voidaan huonosti.

Loppuun raskas, kyllästynyt huokaus.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Tammi 2010, 16:57

Gitarre kirjoitti:Saatiin tuossa viime yönä hyvässä jurrissa hyvä idea. Mennäänpäs pamauttamaan yhden idiootin postilaatikko. No kiinnihän siinä jäätiin :D

http://web.mit.edu/ryangray/Public/Gnus/thumbs_up.jpg
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Tammi 2010, 19:55

Tähtiensusi kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Mutta kun tietää, että ilman koulutusta ei saa töitä, ilman töitä ei saa rahaa, ilman rahaa ei saa pidettyä itseään hengissä, se on vaan pakko nostaa tää epämotivoitunut ruho ylös sängystä ja lähteä matkaan, jonka lopullisena määränpäivänä on saada yksilö osaksi tuottamaan rahaa tälle yhteiskunnalle, välittämättä siitä henkisestä tuskasta mitä se aiheuttaa.

Koen tän ajatuksen siitä miten pitäisi elää niin ahdistavaksi, että joskus harmittelen kun en ole vielä lapsi, jonka ei tarvi välittää mistään vaan elää. Mitä elämistä on ensin käydä 9 vuotta pakonomaista koulua yleissivistyksen takia ja sen jälkeen uhrata vähintään se 3 vuotta lisää ammattikouluun, että pääsee töihin, ja sitten tehdään töitä ja pidetään valtion rahasampo vauhdissa kunnes sillon kun oot jo fyysisesti ja monet myös henkisesti täysin puhki saat viimeiset elinvuotesi aikaa nauttia elämisestä, joka taas siinä vaiheessa on jo lähes mahdotonta ainakaan sillä tavalla, jonka nuorena koki, että nauttisi elämästä.


Jep, tuo on ollut ainoana motivaationa myös minulle. Sitten ihmetellään, kun ihmiset kärsivät mielenterveysongelmista ja tehdään itsemurhia yms... Ja kun on kouluammuskeluja ja muita ampumavälikohtauksia.
Voisin vain turhautuneena huutaa, että minä en jaksa tällaista menoa.

Meillä nuorilla on ihan jumalattoman paljon paineita. Koulu yksinäänkin vie voimia ja tulee stressiä. Sitten kun kerrankin pääsisi lomaksi vähän huilaamaan, niin pitäisikin etsiä kesätöitä ja muuta tärkeää tekemistä, jotta tulisi rahaa. Rahaa, rahaa, rahaa. Että inhoankin sitä. Kun koulu on saatu loppuun, on pakko löytää uusia opiskelupaikkoja tai sitten vain töitä. On niin pakko. Unelmoin elämästä jossain kaukana sivistyksestä, yhteiskunnasta, rahasta, muodista, kiireestä. Joskus vielä pakenen yksin johonkin erämaahaan ja elän siellä.

Täällä elämme jatkuvan paineen alla, on ihan liikaa stressiä, kiirettä, odotuksia, opiskelua, töitä, ei aikaa... Sen takia voidaan huonosti.

Loppuun raskas, kyllästynyt huokaus.


Hauska juttu kuinka paljon avautumiseni antoi puheenaihetta ja ennenkaikkea toi samanhenkisiä ihmisiä koloistaan.

Tähtiensusi, olet oikeassa. Nuorille annetaan aivan liikaa paineita tulevaisuutta koskien, mutta minkäs teemme, sillä tämä yhteiskunta pyörii suhteellisessa tasapainossa näillä säännöillä ja parempaa tullaan tuskin saavuttamaan. Meille jää vaihtoehdoksi kulkea mukana. En voi sanoa, ettäkö yhteiskunta olisi epäonnistunut, sillä homma pelaa yllättävän hyvällä harmonialla ja elämä kuin kierii itsestään eteenpäin. Huonona puolena on rajoitettu vapaus ja siitä saatu henkinen kuormitus.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Tammi 2010, 20:14

Reg, täältä nousee vielä yksi pää kolosta.
Kuten Madventuresissa, tätä orjuutta, systeemiä kuvattiin babyloniksi. Minä olen päättänyt, etten jää tänne "hajoamaan pakkaseen", kuten he myös sanovat.

On lottovoitto syntyä Suomeen -täältä on parhaat mahdollisuudet lähteä pois

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Tammi 2010, 21:09

Huomaa, että porukalla on perspektiivit vähän vaturallaan. Eiköhän jokainen haluaisi takaisin Suomen riistovaltioon jos joutuisi viettämään vaikkapa pari vuotta Rio de Janeiron pahimmissa slummeissa työttömänä.
Voi että kelpaisi sen jälkeen oravanpyörään hyppääminen ja kapitalistille kumartaminen.
Mitä pienimmistä asioista ihminen valittaa, sitä paremmin sillä on asiat.

Vielä ihan mielenkiinnon vuoksi kysäisen, että moniko asuu vielä kotona ja jos ei kotona asu, niin missä ja miten asuu?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Tammi 2010, 22:51

Nääh, totuus tekee kipeää :D Totta puhut, suurin osa väestöstä asuu paaljon huonommissa oloissa kuin ne, joita USA pitää maassaan köyhinä.
Minä asun kotona, mutta kuudelta kouluun/töihin herääminen kahdeksaksi tunniksi ei houkuta pätkääkään..



Ennen ei valitettu!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Tammi 2010, 23:04

Kyse ei ole siitä, että asiat olisivat täällä Suomessa huonosti, sillä ne ovat paljon huonommin muualla. Ihmiset haaveilevat, että voisivat mennä menojaa ja olla vapaita ilman huolia työstä tai muusta tärkeästä toimeentuloa ylläpitävästä asiasta. Koska ihmisen arki koostuu aika pitkälti rutiineista siihen ikävystytään helposti. Se vain täytyy hyväksyä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 02 Tammi 2010, 23:31

Heah, itse olen joutunut pureskelemaan saman "rutiininomaisuuden" kanssa.

Mutta siihen ei jää kiinni, jos revittelee vähän väliä.
Voitte uskoa kun sanon, että en ole ikäissäni (15v.) lintsannut kertaakaan koulusta.
Jokainen läksyjen tekemättäjättö on ollut pelkkä unohdus, eli koskaan ei olla menty kouluun asenteella "no en kyl jaksanu tehä niitä".
Aina olen tunnollisesti suoriutunut vastuustani. (Siis aina siitä lähtien, kun tiesin, mitä vastuu on.)
Puuduttavaa? Kyllä.

Tavoittelen kunnioitusta, onnistumista ja luottoa. Tavoittelen sitä, että minulta odotetaan johonkin, ja minä tähtään johonkin. Nykypäivänä, seiskaluokalta asti tutut opettajat harvemmin enää tarkistavat läksyjäni siinä, missä tarkistavat muiden.

Olen erittäin kunnianhimoinen siinä mitä teen. Pidän blogia, haluan kehittyä jatkuvasti sen pitämisessä. Haluan pitää sen elossa. Haluan kasvattaa sosiaalisia suhteitani koko ajan kehittyvään suuntaan.
Aloitin taikuuden opettelun viimeaikoina. Kunnianhimoni näkyy siinä, että en suostu tekemään perinteisiä "pallo kupissa A siirtyy kuppiin B"-temppuja vaan jo nyt koitan etsiä omaa tyyliäni.

Hankin koko ajan ja jatkuvalla tahdilla uusia filosofioita ja motivaattoreita elämääni. Kun yhdestä loppuu puhti, aloitan toisen. Tällä hetkellä minua ajaa lähinnä diskordiaaninen "uskonto" ja surrealismia tavoitteleva filosofia. Erittäin vahvana vaikuttajana on skeptismi ja antiteismi.

Asiat menevät hyvin, minulla ei periaatteessa olisi mitään kommentoitavaa, sillä kuten Regendos erinomaisesti huomautti "asun kotona". Minulla ei ole rahahuolia, työhuolia eikä sinänsä opiskeluhuolia. Jää aikaa paljon muulle.

En osaa lohduttaa heitä, jotka tuntevat jääneensä vangiksi kapitalismin pyörteisiin, enkä myöskään niitä, jotka uskovat, että asiamme ovat huonosti, koska suuret NWOILLUMINATIBILDEBERGERIT pyörittävät maailmaa. Maailma on havainnut, että sosialismi ei toimi, ja quite frankly, minulla ei ole muutakaan yhteiskunnallista toimintakaavaa takataskussani.
We just need to get the best out of what we've got. I'm trying and probably succeeding quite well.

Jos joku tulisi kysymään minulta neuvoa, sanoisin, että lue filosofiaa. Tämä on tietenkin kovin hassu ehdotelma jollekin, joka ei saa kiksejä lukemisesta ja "tiedon rakastamisesta".
Tavoitteita kannattaa asettaa,
- kirjoitan kirjan
- aloitan Youtube channel-projektin
- aloitan blogin
- opiskelen jotain, joka kiinnostaa. Omatoimisesti
- hankin tuttavuuksia
- pääsen "piireihin".

Mitä vaan, kunhan se ei ole "kuuhun lentämistä" eikä "ajan vielä seuraavalle bensa-asemalle".
It's worth trying, I'd say... (though I might be called naïve).
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Tammi 2010, 23:52

Aqua, hittolainen, pakko kiittää, sillä tuo muuten helpotti ärsytykseen (joka tosin on vähäisempää kuin parina viimevuonna -lähinnä talvena- on ollut)
Oot hemmetin viksu kaveri
ja kyllä, olen selvinpäin

Minulla on nyt sellainen hassunhauska muutos elämässäni, että tuon amiksen sain nyt käytyä läpi, lukuunottamatta kevään työssäoppia (johon pitää kuivilteen melkein puolenvuoden loman jälkeen hypätä :D) Tosin on minulla vielä iltalukiota.

Youtubeilun aloitin, aivan kuten esimerkkinä sanoit, mutta olen aika hukassa sen kanssa; en tiedä edes mitä kieltä videoissani käyttäisin, sitten jos keksin mitä kuvaisin :D

Paranormaaliblogin ylläpitäminen ja artikkeleiden kirjoittaminen, ja niiden artikkeleiden aiheisiin tutustuminen ja "tutkimustyö" on ollut erittäin mielekästä. Valehtelematta minulla on tuossa sellaset 11 kirjaa lainattu, saatu tai voitettu tai muuten vain hankittu, jotka on vielä lukematta, mutta jonossa! :D

Kouluun siis ei kyllä jaksa keskittyä, toisin kuin Aqua..
Kirjotuksia alkaa ihan just olemaan äikästä, historiasta ja enkusta.. Mutta nääh, tylsää. En pidä niitä jotenkaan niin tärkeinä itselleni. Kai joskus kadun sitä.. ehkä ehkä en.


Mutta, tämähän on ärsytys -ketju, joten ärsytystä vähän:
armeijaan pitäää kesällä lähteä ja jättää emäntä siks aikaa leskeks. Myös Maidenin keikka pitää jättää väliin. Mutta kai sielä helmee tulee olee. Joka pentu on leikkiny sotaa niin nyt sitä mennään valtion rahoilla sit leikkii!

Toinen ärsytys on se, ettei nyt ole ollut aikaa eikä halua mennä töihin. Olen siis osa-aikatöissä, enkä sieläkään nyt ole kuukauteen ollut. Pitäisi vääntäytyä sinne, mutta ainut hetki arkena on ennen iltalukioo ja mieluummin nukun kotona myöhään kun heräisin töihin :D
Pitää potkia perseelle itseäni.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Tammi 2010, 00:13

WM_ kirjoitti:Minulla on nyt sellainen hassunhauska muutos elämässäni, että tuon amiksen sain nyt käytyä läpi, lukuunottamatta kevään työssäoppia (johon pitää kuivilteen melkein puolenvuoden loman jälkeen hypätä :D) Tosin on minulla vielä iltalukiota.

Youtubeilun aloitin, aivan kuten esimerkkinä sanoit, mutta olen aika hukassa sen kanssa; en tiedä edes mitä kieltä videoissani käyttäisin, sitten jos keksin mitä kuvaisin :D

Paranormaaliblogin ylläpitäminen ja artikkeleiden kirjoittaminen, ja niiden artikkeleiden aiheisiin tutustuminen ja "tutkimustyö" on ollut erittäin mielekästä. Valehtelematta minulla on tuossa sellaset 11 kirjaa lainattu, saatu tai voitettu tai muuten vain hankittu, jotka on vielä lukematta, mutta jonossa! :D

Kouluun siis ei kyllä jaksa keskittyä, toisin kuin Aqua..
Kirjotuksia alkaa ihan just olemaan äikästä, historiasta ja enkusta.. Mutta nääh, tylsää. En pidä niitä jotenkaan niin tärkeinä itselleni. Kai joskus kadun sitä.. ehkä ehkä en.

Positiivinen henkilökritiikki on aina tervetullutta :] (Vaikka se saattaakin korruptoida kykyä kehittyä henkisesti.)

Youtubeilussa kannattaa muistaa ne yleisömäärät ja yleisölaadut. Jos lähdet puhtaasti suomalaiselle linjalle, kannattaa muistaa, että eräänlaisen "auktoriteetin" aseman (tai edes keskivertomielenkiintosen channelin) eteen saa raataa aivan saatanallisesti. Englannin kielessä on monia etuja, lähinnä parhain ollen se, että se on globaali. Itse olen englanti-linjalla. Englannin kielellä myös tavoittaa useamman ryhmän, ja viiriliyskin on parhaimmissa skenaarioissa taattu.
Jos taat haluat helppoa, mutta erittäin pienialaista suurta auktoriteettiasemaa, opettele Esperantoa tai vaihtoehtoisesti Ouprischiaania.

Minulla on samainen juttu omassa bloginpidossani, mutta harvemmat omasta informaationkeräilystä tapahtuu kirjastossa, mitä itse skeptismiin aiheena tulee. Tietysti olisi helpompaa pitää jotakin jaarittelublogia, jossa sinun ei tarvitse olla alituiseen varma, jotta soopa mitä kirjoitat, on faktuaalista.

Tuskin kovin monen kannattaa samalla lailla panostaa kouluun samalla lailla kuin minä, jos ei kiinnosta. Se ajaa miehen (ellei naisenkin) loppuun totaalisesti. Minua nyt vain sattuu kiinnostamaan matematiikka, kemia, fysiikka, biologia jne. Tunnen erityisesti osaamisalueekseni äidinkielen ja muut kielet. Siksi äidinkieleni ei ole koulu-urani aikaan koskaan laskenut alle 10 (vaikka tänä vuonna oli vaara). Englanti menee kuin toisena kotimaisena (heh, ehkä vähän liioiteltu, mutta hauskaa se on). Ruotsi menee siinä pakollisena (9). Saksaan panostan, koska katson hyötyväni siitä jälkeenpäin. (Ja onhan se kaikkien germaanisten kielten pohjana.)
Joskus vielä olin koululiikuntaa pelkäävä "lähes normaali" koululainen. Nykyään luonteenkasvatuksen johdosta, olen siellä enimmäkseen todistamassa itselleni jotain, ja hommahan sujuu loistavasti. (Lue ulos uinti ja luistelu.)
Yhteiskuntaoppi on erittäin tärkeää ja siksi se taisikin olla 10. Historiasta ropsahti 9, koska se on niin tylsää.
Jotkut sanovat, että se tulee minulta luonnostaan. Ja täytyy myöntää, ei tämä ole koskaan kovin vaikealta tuntunut. Siksi en ole se "nurkkahikke" vaan se "oot ihan cool-hikke", vaikka grade av. ropsahtelee sinne ysin korkeammalle puolelle.

Jotkut eivät varmaankaan tahtia kestäisi. En suosittele "yleisesti" olemaan panostaja.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Tammi 2010, 01:09

Kaikesta ei ole kaikkeen..
Aqua, koskas musiikillinen ura alkaa? ;)

Elämän suurimpia kysymyksiä muuten (taas tälle ärsytys puolelle mentäessä) on minulle ollut:
"mitkä ovat vahvuuteni, missä olen hyvä?"
Kukaan ei ole osannut auttaa minua vielä tässä. Ehkä jotkut filosofiset tekstit ovat vähän auttaneet, mutta epäsuorasti vain.

Mites teillä?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Tammi 2010, 02:18

WM_ kirjoitti:Aqua, koskas musiikillinen ura alkaa? ;)

Pianonsoiton alkeita on kovasti haluttanut opetella (hiukan on päästy alkuunkin).
Rikkinäinen akustinen nojaa kaappia vasten, odottaa korjaamista.

Odotahan vaan ;D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Tammi 2010, 10:04

(Älkää katsoko offina, yritän valittaa tähän :D)
Itse olen omistanut kitaran jo mooonta vuotta ja musiikkia aloin harrastaa viidennellä luokalla kun rumpuja soitin.
Oli bändi.. meni bändi.. Nyt ei oikein mikään panosta soittamaan, mutta soittelen silloin tällöin huvikseni Guitar Pron kanssa :tapu:
Säveltäminen olisi hienoa, yritin opiskella nuotteja, mutta ei siitä kovin mitään tullut :D
Saa vaan enemmän kunnioittaa mm. Zimmeriä!

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Tammi 2010, 12:01

Minäkin syyllistyn nyt offiin, mutta menkööt.

Aqua, tuon kunnianhimon kanssa olen kanssasi suhteellisen samoilla pohjilla, sillä - kuten kuka tahansa - haluan tehdä elämässäni jotain merkille pantavaa ja aijon myös toteuttaa ne. Olen saanut tavoitteitani hienosti alkuun, mutta ailahteleva terveydentilani tekee näiden tavoittelemisesta hieman hankalaa. Silti, askel kerrallaan. En aijo vain jäädä makaamaan kotiin ja hyväksymään rutiininomaista elämääni, vaikka se tällähetkellä onkin sitä. Me kaikki tarvitsemme virikkeitä.

WM_, ei sinun tarvitse osata nuotteja säveltääksesi! Minulla on guitar prolla tehtyjä sävellyksiä muutama ja todella monta keskeneräistä. Minusta se on mitä mainioin ohjelma säveltämistä varten.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Tammi 2010, 12:08

Se on kyllä totta. Mutta ainakin nuotitukseen pitää jotain osata :P
Voisi avata musiikki -ketjun tänne, jossa juttua musiikista.
Höyhensaarilla on sellainen, kannattaa zekata:
http://hoyhensaaret.info/foorumi/viewto ... it=muskari


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa