Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 30 Tammi 2010, 18:10

Niin, mutta pojat ovatkin poikia. :)
En tiedä eikö tämä kyseinen tyttö sitten tajua yhtään että se ei ole kivaa kun lyödään. Ja omituista on se, että hän tuntuu tekevän sitä ihan tosissaan. Tyttöjen välisen leikkimielisen muksimisen kuka vain tajuaa, mutta oikeasti lyöminen ja uhkailu....se ei ole lainkaan kivaa. Seuraavan kerran kyllä sanon koko tyypille, jos vielä uhkaa lyövänsä tai lyö, että: "moro. tää meidän ystävyys olikin nyt sitten tässä."
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja joni » 30 Tammi 2010, 18:19

En kyllä itse ole koskaan nähnyt, että tytöt leikillään toisia löisivät :D . Jotenkin tuntuu siltä, että poika porukassa ei melkein koskaan puhuta positiivista kavereista, vaan v*ttu**aan ja haukutaan, toisinkuin tytöt eivät tunnu koskaan tekevän toisillensa mitään pahaa :D .
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
afonya
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 19 Joulu 2009, 16:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja afonya » 30 Tammi 2010, 20:04

Olin pari vuotta sitten vielä amiksessa ja siellä luokkakaverini löi minua olkapäähän kovaa jos halusi sanoa minulle jotain tai vaikka nauroi jollekin jutulle. Hän teki sen luultavasti tietämättään, mutta ihan oikeasti löi niin kovaa että melkein olisi voinut tulla mustelmia. Ärsyttävä tapa mutta en kehdannut siitä hänelle mitään sanoa.

Mutta tuollaisesta ei ole kokemusta, että KAVERI tosissaan uhkailee tai lyö. Mikset vain kysy suoraan siltä että mikä on ongelma jos kaveria pitää alkaa uhkailemaan. (Itse en tuollaista käytöstä kauaa katsoisi) Tai sitten vaan irtisanot kaveruuden.
Ehkä kaikki on mahdollista.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 31 Tammi 2010, 17:42

Voi Joni, tytöt on kyllä kanssa ihan kauheita. Pojille onkin tyypillistä enemmän tuollainen käsikähnä, mutta tytöille haukkuminen/vittuilu/selän takana juoruilu ovat "normaaleita" asioita. Jostain kuulin tai luin, että pojat oikeastaan ovat aika reiluja kavereita, kun taas tytöt saattavat helposti pettää ystävänsä. Mutta kuitenkin, kyllä ne tytötkin tekevät pahaa.

Joo ja Afonya, nuo muksimiset on raivostuttavia. Joskus ollut kokemusta niistäkin. Kyseiset henkilöt eivät vain taida tajuta sitä mitä tekevät.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja heartyhug » 25 Helmi 2010, 14:43

Mua ottaa päähän se etten löydä mistään yksiä papereita.. Oon kattonu kaikki paikat jo varmaan kahteen kertaan, eikä löydy. No ehkä ne paperit viä kävelee mun luo.. ainoa toivo.

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja kummo » 25 Helmi 2010, 17:40

Itelki on kadonnu täs:

-vihko jos oli sarjakuville käsikirjoitukset
-pinsetit
-ruokailuvälineit (varmasti sängyn tai hyllyn alla)

ja pari muuta mitä en nyt edes tähä hätää muista :mrgreen: :peukku:

Kyl ne vois ärsyttää mut haluun olla positiivisin mielin liikentees joten en keskity ärsyyntyyn. Luulen et positiivisuuteni vetää noi asiat viel puoleensa :)

Avatar
heartyhug
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 14:33
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja heartyhug » 25 Helmi 2010, 21:47

Jos koittais itekkin olla vähän positiivisempi. :) Toivottavasti ne paperit ilmestyy jostain. Tai muuten täytyy hommata uudet.. mutta eipä kai siinä niin kauhea homma ole.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 15 Maalis 2010, 17:33

No niin. Tänään tuli sitten se aika kirjoittaa se äidinkielen esseekoe. Aikaa meni ihan tuhottomasti, eikä päässä tuntunut olevan yhtäkään järkevää ajatusta. Hyvä minä.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Maalis 2010, 21:42

Pitäisi jostakin tästä täysin joka mielessä epämotivoituneesta ruhostani tässä seuraavan vajaan 3 viikon aikana repäistä opinnäytetyö valmiiksi, hoitaa pari hylättyä suoristusta vähintään siihen tyydyttäväksi ja pikku hiljaa alkaa kohottamaan kuntoa päivä päivältä lähenevää armeijaa varten. Mutta kun ei vaan jaksa!

Tuntuu, että elämä vetää taas sellaista vaatimusten ja velvollisuuksien sarjatulta, että tekisi vaan mieli jäädä kotiin löhöämään aamulla ja herätessä ottaa kitara kouraan ja antaa vaan sormien mennä musiikin mukana... Mutta kun ei ole kykyä suhtautua elämään silleen, niin on pakko parhaani mukaan yrittää repiä itseä niskasta, ettei sitten armeijan jälkeen tarvisi tulla koulun penkille tekemään jotain yhtä säälittävää opinnäytetyötä loppuun...

Ja ens kuussa alkaa yöunia ja muutenkin tyhjää kukkaroa rasittava 2 kk työssäoppiminen.... Voin vannoa, että jos tämä meno jatkuu menetän koko tukkani ennen kuin täytän 20 ja sekin tapahtuu syksyllä... Mutta pakko se on vaan yrittää kestää.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 24 Huhti 2010, 00:52

Pyrin yleensä välttämään huonosti perusteltujen ja yleistävien viestien kirjoittamista, sillä on paljon tähdellisempää tehdä kokonaisvaltaisia, kaikki olosuhteet huomioon ottavia havaintoja.

Mutta tässä nyt kuitenkin:
Voi luojat sentään. Miksi se tuntuu niin ihmeen mahdottomalta ymmärtää toisen sukupuolen aivoituksia? Kyllähän siellä päässä täytyy muutakin liikkua kuin ne silmät. Toivottavasti minä olen vähintään yhtä hankala. Muuten kummankaan vaivannäöstä ei ole hyötyä kummallekaan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Huhti 2010, 21:26

voisit ilmoittaa sukupuolesi niin asiasa voisi olla helpompi kommentoida :P
Feel the LOVE

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 25 Huhti 2010, 00:38

^^ Kas vain, ehkäpä. Ilmaisen joskus itseäni hieman epäselvästi, mikä sekin on jo harmillista. Eli ihan naissukupuolta edustan.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 25 Huhti 2010, 10:42

No sittenhän ei ole ongelmaa :P ei meillä miehillä päässä mitään liiku.
Feel the LOVE

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Huhti 2010, 19:02

Onko kukaan huomannut kuinka kaikki punaiset autot ovat omistajiensa mielestä "punaisia paholaisia". Tiedän että turha aihe ärsyyntyä, mutta pari tuota toistavaa idioottia saa sen aikaan.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Touko 2010, 22:01

Amislukion valmistujaiset on 29. päivä......... jolloin on koko Suomen Zeitgeist -miitti TAMPEREELLA -_- voi tätä itkun päivää!

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 03 Touko 2010, 00:18

WM_ kirjoitti:Amislukion valmistujaiset on 29. päivä......... jolloin on koko Suomen Zeitgeist -miitti TAMPEREELLA -_- voi tätä itkun päivää!


Onneksi valmistujaiset eivät ole pakollisia, vaan paperit tulee postissa. ;)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Touko 2010, 06:37

Saattaa polttoaineen hinta nousta, kerta sitä öljyä nyt valuu mereen aikamoisella tahdilla. Pitää tarkkailla hintoja, jos tämä onnettomuus vaikka vaikuttaisi hintoihin dramaattisesti.

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 03 Touko 2010, 06:45

OSITutkimusseura kirjoitti:
WM_ kirjoitti:Amislukion valmistujaiset on 29. päivä......... jolloin on koko Suomen Zeitgeist -miitti TAMPEREELLA -_- voi tätä itkun päivää!


Onneksi valmistujaiset eivät ole pakollisia, vaan paperit tulee postissa. ;)


Haha, niinpä :D

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tenkku » 15 Touko 2010, 18:27

Nyt ärsyttää ja surettaa niin vitsisti. Olin päivällä yhessä jutussa, ja piti ottaa huulilävärit pois. Sitten kun tulen kotiin ja oon laittamassa takas nii nehän oli menny umpeen. Prkl että ketuttaa. Pitääkö ne nyt uuestaan ottaa, niinkö rahat riittäskin. Ja muutenki tympäsee nii että tekis mieli repiä hiukset päästä!
Fabulous babe

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Touko 2010, 20:34

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta pikkasen sellaseella ankeella mielellä oottelen huomista, sillä sitten tulee taas maanantai ja pitäis tehdä töissä muutamat ylitunti työtkin..

Vituttavaa asiasta tekee se, että tuosta työssäoppimisesta saimme jo arvioinnit ja mun numeroni(oon yhen toisen meidän luokkalaisen paskahousun kanssa samassa solussa, ja rehellisesti sanottuna, en ole lähellekään niin osaamaton kuin hän mielestäni) pistettiin pitkälti sillä perusteellaa, että "kaverille samat". Ja koska tää toinen jätkä on sen verran osaamaton, niin tietysti mua vituttaa ja tulee aliarvioitu olo. Motivaatio katos samana päivänä kun arviointi tapahtu ja muutaman hermosauhun jälkeen jaksoin kumminkin olla sen pari tuntia jopa ylitöissä.

Nyt 4 päivän viikonlopun jälkeen vituttaa mennä sinne enää ja jäädä ylitöihin kun ei saa mistään näköjään minkäänlaista arvostusta. Noh, pitää vaan vedellä niin löysästi kun mahollista ja ottaa ruokaa niin helvetisti(ruokapalkalla kun ollaan) ja pitää niin pitkät tupakka- ja kahvitauot, ettei tarvi sitä arviointia tehnyttä kyrpäotsaa kattella paljoa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa