Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Saxpi » 18 Touko 2010, 02:27

Onnistuin rikkomaan läppärini virtajohdon ja sitten paniikissa kopioimaan 30 gigaa videoita ja sitten muistin että musiikkikin olis kiva mutta osa kansiosta ei ehtinyt kopioitua ja esim. Rolling Stones jäi uupumaan mutta taitaa se olla toisella ulkoisella kovalevyllä mutta uusimmat levyt ei oo siellä. Suurin osa cd-levyistä on tietenkin yli 200 km päässä. Onneksi mulla on kolme tietokonetta kun muutama kuukausi sitten ostin pöytäkoneen kun sain halvalla. Muuten oliskin vähän ankeeta. Jääkiekot taitaa tosin jäädä katsomatta kun en taida tähän hätään keksiä mistään tv:n tapaista kun läppärillähän mä niitä otteluita katselin. Ellei sitten muutaman vuoden takainen Anysee suostu toimimaan. Web-kamerakin on läppärissä. No, pitää myöhemmin tänään ottaa esille se uus kone että pääsee edes elokuvia katsomaan (toisessa koneessa vittuilee ilmeisesti taas ääni ja aluekin on 1).

Avatar
Gnu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 04 Heinä 2010, 14:04

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gnu » 09 Heinä 2010, 17:55

Mua ärsyttää kun on niin piipin kuuma että saa tuuletin huutaa 24/7. Ostin lyhyellä aikavälillä kaks järkyttävän huonoa peliä luultuani niitä hyviksi. Eikä tänään taas muuta tekemistä kun dataaminen. Kaikki kaverit jossain. :x

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 20 Heinä 2010, 22:12

Vaihteeksi uusi ketutuksen aihe. Miksei tämän naisen aivojen kapasiteetti riitä paikantamaan autoonsa ilmaantuneen mahdollisen vian aiheuttajaa? Aiheuttaa nääs suurta ärsytystä - eikä pelkästään sen takia, että ei ole miestä opettamassa korjaamaan autoa vaan myös siksi että siinä todella on jotakin häikkää.

Niin ja KELAkin on näköjään viivytellyt hakemukseni käsittelyssä jo kolme viikkoa. Muuten olisikin ihan jees ja varmasti heillä on siellä kiire tai joitain muita syitä olla käsittelemättä hakemusta vieläkään, mutta kun alkaa tosiaan olla rahat jo kirjaimellisesti ja numeerisesti lopussa.

Mikähän sitä nyt vielä ärsyttäisi... Niin, ei opiskelupaikkaa. Eikä vakituista työtä. Niin ja puskaradion uutisista päätellen ystäväpiiri on kutistumassa pientäkin pienemmäksi. Kai tämä ketutus lähtee kun sitä miettii yön yli.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 23 Heinä 2010, 20:16

Yksi sana: Aamut.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Heinä 2010, 23:40

Vic Rattlehead kirjoitti:Yksi sana: Aamut.

Copy that. Varsinkin kun puhelinmyyjä herättää.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 24 Heinä 2010, 13:17

Wespa kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Yksi sana: Aamut.

Copy that. Varsinkin kun puhelinmyyjä herättää.

Meikäläisen aamut pilaa seuraavat vähintään puolivuotta huuto: "Ilmatorjuntapatterissa herätyys! Valot päälle ovi auki!"..

Avatar
Faceless
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 18 Heinä 2010, 16:56

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Faceless » 28 Heinä 2010, 14:41

Naapuri päätti tänää klo 9 porata seinän toisellapuolella. Piru inhottavaa herätä kovaa poran ääneen joka sitte loppuu ja ku sen luulee olevan ohi ni: TSURRRRRR. Se jatkuu taas :p ja huomenna sama juttu...hohhoh

tontsa
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2008, 22:09

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tontsa » 01 Elo 2010, 23:52

Lapset on ihania...Puoltoistavuotias muksuni heitti sitten parvekkeelta alas nintendo wiin remote ohjaimia 2 kpl(a30euroa). EN tiiä kuristaakko pitäis :? ...vai halata :| No huomenna ohjainostoksille jos ei kukaan ihminen niitä mulle tuo. Kävin ulkoa katselemassa eikä niitä siellä näkynyt. En edes tajunnut että ne olivat kadoksissa ennenkuin naapuri vinkkasi että omistanko nintendo wiin niin sanoin etttä joo ja se käski olla tarkkana sen kanssa ja mä sit tajusin, että muksu heittänyt ne partsilta.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Elo 2010, 10:59

tontsa kirjoitti:Lapset on ihania...Puoltoistavuotias muksuni heitti sitten parvekkeelta alas nintendo wiin remote ohjaimia 2 kpl(a30euroa). EN tiiä kuristaakko pitäis :? ...vai halata :| No huomenna ohjainostoksille jos ei kukaan ihminen niitä mulle tuo. Kävin ulkoa katselemassa eikä niitä siellä näkynyt. En edes tajunnut että ne olivat kadoksissa ennenkuin naapuri vinkkasi että omistanko nintendo wiin niin sanoin etttä joo ja se käski olla tarkkana sen kanssa ja mä sit tajusin, että muksu heittänyt ne partsilta.


Muksut ovat hienoja ja osaan hyvin samaistua moisiin lasten väläytyksiin. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 09 Elo 2010, 17:45

Onnistuin sitten polttamaan sääreni Sonispheressa. Kummatkin ovat kipeät ja punaiset.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Elo 2010, 18:09

Purkaudun tänne turhautumiseni orimattilan terveydenhoitoa kohtaan.
Eli olen ollut jo kaksi viikkoa tappaja flunssassa, keuhkot varmaan pettääkin lähipäivinä ja korva että nenä tippuu päästä.
Menin sitten tänään käymään lääkärissä koska minulle on noussut kuume ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen ,_, Yleinsä minulla on alilämpöä ja rutkasti kun olen kipeä. No olin sitten siinä päivystävällä sairaanhoitajalla ja kerroin kaikki vaivat ja oireet sille. Hän päätti kattoa sitte korvan ja sano että tärykalvo punottaa. No tottakai se punottaa, se on kipeä ja olen aika varma että tulehtunut. En saa tuon pirulaisen takia edes nukuttua kunnolla >_<' Ja ei se edes viitsinnyt kuunnella keuhkoja vaan tutki ultraäänikynällä kipeät poskeni, joissa ei kuulemma ole räkää ollenkaan ... Ehkä juu ei, mutta tunnistan kyllä milloin minulla on räkää pää täynnä kun poskiontelotulehduksia vuodessa 4-5 kertaa. Joo. Kai jään tänne kuolemaan ja saan viikon lisää lomaa. En todellakaan ole huomenna kouluunmeno kunnossa.
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 09 Elo 2010, 22:06

Yleensä resurssien puutten vuoksi ensimmäisen tarkastuskerran tekee hoitaja ja yleensä aika vaihtelevalla tuloksella. Seuraavan kerran kun menee samaa asiaa valittamaan muutaman päivän päästä, voi saada jo ihan lääkärin huomiota osakseen.
Eli ei muuta kuin parin päivän sisällä uudestaan ja jos haluaa varman päälle pelata, varaa lääkäriltä ajan eikä mene perus yhteispäivystykseen.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 09 Elo 2010, 22:44

OSITutkimusseura kirjoitti:Yleensä resurssien puutten vuoksi ensimmäisen tarkastuskerran tekee hoitaja ja yleensä aika vaihtelevalla tuloksella. Seuraavan kerran kun menee samaa asiaa valittamaan muutaman päivän päästä, voi saada jo ihan lääkärin huomiota osakseen.
Eli ei muuta kuin parin päivän sisällä uudestaan ja jos haluaa varman päälle pelata, varaa lääkäriltä ajan eikä mene perus yhteispäivystykseen.

No ei nuo tuolla mulle lääkäri aikaa antanu vaikka kuinka sit'ä pyysin ja anoin.

sorioff
NOTHING LASTS FOREVER

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 16 Elo 2010, 19:00

Yritin kauheasti päästä itseni kanssa yksimielisyyteen siitä, kirjoittaisinko tätä turhiin aiheisiin vai alkoholi-topiciin. Päädyin kuitenkin tähän ärsytyspuoleen.

Harmittaa kyllä jossakin määrin, että kaikilla festareilla ja keikoilla, joilla on tullut käytyä täysi-ikäisyysrajan paremmalle puolelle päästyä, sitä on tullut myös vierailtua anniskelualueilla tai ruokakauppojen siksarihyllyillä melko ahkerasti. Oma vikahan se on kuitenkin.
Tämäkin tuli mieleen vain sen takia, että muistelin viikonloppuani ja tajusin, etten oikeastaan muistakaan kaikkea Jalometallin viimeisten esiintyjien keikoista.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 03 Syys 2010, 13:30

koulu alkoi tänään 10 aikaan.
en sitten muistanu sitä aamulla ja menin 7 bussilla kouluun, (vaikka olisin fiksummin voinut mennä 9 bussilla)
vasta kesken bussimatkan tajusin sen. tunnin odottelin asemalla, koska satoi kuin "esterin perseestä".
Onneksi kävelymatka ei kestä kuin noin 15 min, joten odotin toisen tunnin koulussa tekemättä yhtään mitään.

prkl. :evil: no, seuraavalla kerralla ainakin muistan, milloin kouluni alkaa perjantaisin :geek:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Saagai
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Loka 2008, 18:10

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Saagai » 03 Syys 2010, 20:51

Pffft, miehet.

Yksi jätkä(johon minulla ei ole minkäänlaisia tunteita, mutta herra itse ei taida tajuta asiaa eikä viitsis ite iskeä faktoja pöytään suoraan naaman eteen) on kiehnannut ympärilläni koko alkusyksyn. Okei, siinähän kiehnää, mutta tänään tuli ihan kauhean epämukava olo kun se alkoi aamusta alkaen ihan painautua kiinni minua vasten. Ruokkiksella se otti oikeudekseen kosketella takapuoltani. Jos en olisi tällänen nössö joka ei pysty lyömään toisia, se jätkä olis saanu purra nyrkkiä päin näköä. Selviydyin tilanteesta sillä että tokasen paikalla oleville että 'jjooo eiköhän sitten mennä.' Tosin ei se minua rauhaankaan jättänyt sen jälkeen vaan kiehnaa ja kiehnaa.

Miehet on miehiä mutta miksi joidenkin täytyy olla tollasia... sikoja? =__=

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hartsa » 03 Syys 2010, 21:32

Siat erikseen.. näitähän löytyy, mutta sellaiset on sitten joka emännän peräsimessä kiinni. Jos tämä yksilö vainoaa pelkästään sinua niin eiköhän se ole jossain harhaluuloissa, että olet ok(ja hyvillään?) asian kanssa kun ei vastustustakaan tule. Eli mieluummin molempien kannalta kannattanee suoraan sanoa se asian laita, ennen kuin liian suuriksi kerkiää luulot nousta.

Tietysti jos kyseessä on peruspelimies niin näiden puheenymmärrys on näkemykseni mukaan melko nollaluokkaa. Joten se mono nivusiin tai litsari poskelle viestinee asian paremmin. Silti suosittelisin ensin kokeilemaan ihan verbaalista litsaria, punoittaapahan sitten ihan oikeutuksen ja varoituksen kera valitsemasi paikka jos ei ymmärrä hyvällä.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Syys 2010, 21:56

Hartsa kirjoitti:Siat erikseen.. näitähän löytyy, mutta sellaiset on sitten joka emännän peräsimessä kiinni. Jos tämä yksilö vainoaa pelkästään sinua niin eiköhän se ole jossain harhaluuloissa, että olet ok(ja hyvillään?) asian kanssa kun ei vastustustakaan tule. Eli mieluummin molempien kannalta kannattanee suoraan sanoa se asian laita, ennen kuin liian suuriksi kerkiää luulot nousta.

Tietysti jos kyseessä on peruspelimies niin näiden puheenymmärrys on näkemykseni mukaan melko nollaluokkaa. Joten se mono nivusiin tai litsari poskelle viestinee asian paremmin. Silti suosittelisin ensin kokeilemaan ihan verbaalista litsaria, punoittaapahan sitten ihan oikeutuksen ja varoituksen kera valitsemasi paikka jos ei ymmärrä hyvällä.

Boldaukset minun. En voisi olla enempää samaa mieltä.

Pffft, miehet.

Niin no, voisi tuon ottaa mieskannan edustajana loukkauksena liian rajun yleistyksen kautta, mutta olen tottunut suodattamaan tällaiset toisesta korvasta ulos. Niitä kun löytyy niitä sosiaalisesti taidottomiakin.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 03 Syys 2010, 22:10

Voi heviletti vihoin grillasin possupihvit ja perunat keitin ja kun syömään pääsee rupeaa isäukko vanhaan luomiskertomus vs. tiede keskusteluun. Sen verra kännis se oli et puhe oli nii hidast et ehti päivän ainut ateria jäähtymään kunnen ymmärtäny syödä samalla. Ois jättäny radiouutiset mainittematta mr. Hawkingin nii ei tarvis ruveta käymään turhia keskusteluja jokka päättyy aina lauseella joka alkaa sanoilla ''minä uskon''.
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Saagai
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Loka 2008, 18:10

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Saagai » 03 Syys 2010, 22:16

Niin no, voisi tuon ottaa mieskannan edustajana loukkauksena liian rajun yleistyksen kautta, mutta olen tottunut suodattamaan tällaiset toisesta korvasta ulos. Niitä kun löytyy niitä sosiaalisesti taidottomiakin.


Ai, anteeksi, en tarkoittanut sanojani millään pahalla kellekään, jota en edes tunne. Minulla itselläni on sattunut kohdalle pääasiassa vain sellaisia miehiä joiden kanssa en ikinä enää haluaisi olla missään tekemisissä jonka takia ainakin itse lukeudun niihin "sosiaalisesti taidottomiin", ainakin miesten suhteen. Mutta siis puhuin ohi suuni, sori. :P


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa