Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Syys 2010, 22:39

Saagai kirjoitti:
Niin no, voisi tuon ottaa mieskannan edustajana loukkauksena liian rajun yleistyksen kautta, mutta olen tottunut suodattamaan tällaiset toisesta korvasta ulos. Niitä kun löytyy niitä sosiaalisesti taidottomiakin.


Ai, anteeksi, en tarkoittanut sanojani millään pahalla kellekään, jota en edes tunne. Minulla itselläni on sattunut kohdalle pääasiassa vain sellaisia miehiä joiden kanssa en ikinä enää haluaisi olla missään tekemisissä jonka takia ainakin itse lukeudun niihin "sosiaalisesti taidottomiin", ainakin miesten suhteen. Mutta siis puhuin ohi suuni, sori. :P

Eiköhän tästä selvitty ilman sen suurempia traumoja kumminkin. ;)
Tuli vaan mieleen joskus psykankurssilla kun opettaja heijasti taululle sanoja, joista sitten piti kiljaista ensimmäinen asia mitä tulee mieleen.

Taululle heijastuu sana "Mies".

"SIKA!"
"LAISKA!"
"TYHMÄ!"
"SAAMATON!"
"YKSINKERTAINEN!"

Niin no mielikuvitsuksen omaavana henkilönä (?) keksit varmaan itsekin loput. : D
Kyllä sen ymmärtää kun varmasti on lukemattomia kauheita kokemuksia huonosti käyttäytyvistä miehistä tullut vastaan ja yhteiskunnan ennakko-odotuksetkaan eivät paineita -sanoa ennemin toista kuin toista- helpota.

Joskus sitä hiljaa vain toivoo itsekseen, että ne nk. "gentlemannitkin" huomattaisiin. ^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jopelius » 04 Syys 2010, 10:57

Aqua vitae kirjoitti:Joskus sitä hiljaa vain toivoo itsekseen, että ne nk. "gentlemannitkin" huomattaisiin. ^^


Jep. Tämä.

Ja ärsytykseen liittyvää jos viestissä pitää olla niin matematiikan kotikoe >: (
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 04 Syys 2010, 17:06

Jopelius kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Joskus sitä hiljaa vain toivoo itsekseen, että ne nk. "gentlemannitkin" huomattaisiin. ^^


Jep. Tämä.

Ja ärsytykseen liittyvää jos viestissä pitää olla niin matematiikan kotikoe >: (

Eihän niitä huomata. On se huomattu, että ei oikeasti hyvät miehet kelpaa. Naisilla on jokin sadistinen vimma ottaa niitä mulkkuja ja sitten niiden perusteella tuomita kaikki miehet, vaikka koko juttu johtuu siitä että itse on niin vajaakatseinen, ettei vaan huoli niitä hyviä miehiä.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Phantom » 05 Syys 2010, 21:09

Vic Rattlehead kirjoitti:
Jopelius kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Joskus sitä hiljaa vain toivoo itsekseen, että ne nk. "gentlemannitkin" huomattaisiin. ^^


Jep. Tämä.

Ja ärsytykseen liittyvää jos viestissä pitää olla niin matematiikan kotikoe >: (

Eihän niitä huomata. On se huomattu, että ei oikeasti hyvät miehet kelpaa. Naisilla on jokin sadistinen vimma ottaa niitä mulkkuja ja sitten niiden perusteella tuomita kaikki miehet, vaikka koko juttu johtuu siitä että itse on niin vajaakatseinen, ettei vaan huoli niitä hyviä miehiä.

Nii ne on noita naisia on välillä vaikee ymmärtää. Siksi olenkin monesti toivonut että olisin syntynyt pölynimuriksi. Aina joku letkussa kiinni ja pussientyhjennys joka viikko. Ja joskus jopa pääsisi naapurin rouvalle lainaan. ;)
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja carcass » 06 Syys 2010, 00:02

Saagai kirjoitti:Pffft, miehet.

Yksi jätkä(johon minulla ei ole minkäänlaisia tunteita, mutta herra itse ei taida tajuta asiaa eikä viitsis ite iskeä faktoja pöytään suoraan naaman eteen) on kiehnannut ympärilläni koko alkusyksyn. Okei, siinähän kiehnää, mutta tänään tuli ihan kauhean epämukava olo kun se alkoi aamusta alkaen ihan painautua kiinni minua vasten. Ruokkiksella se otti oikeudekseen kosketella takapuoltani. Jos en olisi tällänen nössö joka ei pysty lyömään toisia, se jätkä olis saanu purra nyrkkiä päin näköä. Selviydyin tilanteesta sillä että tokasen paikalla oleville että 'jjooo eiköhän sitten mennä.' Tosin ei se minua rauhaankaan jättänyt sen jälkeen vaan kiehnaa ja kiehnaa.

Miehet on miehiä mutta miksi joidenkin täytyy olla tollasia... sikoja? =__=

Jos et viitsi lyödä faktoja pöytään niin kenen sitten kuuluisi puolestäsi näin tehdä?
-Tätä asiaa en pahalla tarkoita, vaikka puhunkin suoraan...
Väitän kuitenkin että miehelle toimii huomattavan tehokkaasti suora vastaus, joka on helppo artikuloida olitpa sitten kuinka ujo tahansa.... Nimittäin; "Ei"
Jos kaipaat pidempää artikulaatiota niin temperamentiset lausahdukset tyyliin; "Mene pois" tai "jätä mut rauhaan" toimivat varmasti, etenkin tilanteissa joissa haluat suuremman massan paikallaolessa olla ehdottomasti yksin tai muutoin oman porukkasi seurassa....
Vaikka miehet ovatkin vain miehiä, niin useimmat ymmärtävät jossain vaaiheessa, ettei heidän seuransa ole toivottua... varsinkaan siinä vaiheessa kun kauniimman sukupuolenedustaja uskaltaa sanoa sen ääneen.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 08 Syys 2010, 13:44

Kuusi tuntia koneella tänään. Vielä koulussa... :o :geek:
Ja konekkin on hiton hidas >:(

Toisaalta tapasin tänään hyvää ystävääni, jota en ole nähnyt kolmeen vuoteen :D
Eipä hän ole juuri muuttunut yhtään ja ihan hyvin tuntui hänen kanssaan synkkaavan.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

jackdanieels
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Touko 2010, 01:46

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja jackdanieels » 09 Loka 2010, 14:55

Sain banaanin paranormi chatissä :tapu:

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 12 Loka 2010, 14:16

jackdanieels kirjoitti:Sain banaanin paranormi chatissä :tapu:


Onnittelut 8)


but why...?
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tenkku » 13 Loka 2010, 12:17

Vic Rattlehead kirjoitti:Eihän niitä huomata. On se huomattu, että ei oikeasti hyvät miehet kelpaa. Naisilla on jokin sadistinen vimma ottaa niitä mulkkuja ja sitten niiden perusteella tuomita kaikki miehet, vaikka koko juttu johtuu siitä että itse on niin vajaakatseinen, ettei vaan huoli niitä hyviä miehiä.


Ei saa yleistää.
Fabulous babe

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 13 Loka 2010, 15:27

Tenkku kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Eihän niitä huomata. On se huomattu, että ei oikeasti hyvät miehet kelpaa. Naisilla on jokin sadistinen vimma ottaa niitä mulkkuja ja sitten niiden perusteella tuomita kaikki miehet, vaikka koko juttu johtuu siitä että itse on niin vajaakatseinen, ettei vaan huoli niitä hyviä miehiä.


Ei saa yleistää.

Surullista mutta tuo on kohtuullisen yleistä.

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jopelius » 13 Loka 2010, 15:29

Vic Rattlehead kirjoitti:
Tenkku kirjoitti:
Vic Rattlehead kirjoitti:Eihän niitä huomata. On se huomattu, että ei oikeasti hyvät miehet kelpaa. Naisilla on jokin sadistinen vimma ottaa niitä mulkkuja ja sitten niiden perusteella tuomita kaikki miehet, vaikka koko juttu johtuu siitä että itse on niin vajaakatseinen, ettei vaan huoli niitä hyviä miehiä.


Ei saa yleistää.

Surullista mutta tuo on kohtuullisen yleistä.


Ja poikkeukset vahvistavat säännön.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 13 Loka 2010, 22:17

Nyt tekis niin mieli hakata lasit paskaks ja heittää joka ikinen tavara mikä käteen osuu päin seinää. Synttärit tulossa ja paskaa sataa niskaan kun viimistä päivää. Toivon mukaan tää vitutus laskee perjantaiks etten sentään mitää raivaria kännipäissäni saa..

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Loka 2010, 14:45

Ei tule Tiimipohjasten FPS pelien pelaamisesta mitää ku pelit o nykyää täynnä vajakkeja.
Medikit ei hiilaa assaukltit ei anna panoksia ja engineerit ei korjaa laitteita.
Sekä myös pullo pohja silämset vatipää pellet jotka ei nää vihua vaik se vetäis meatspinnii se nenän edessä.

Palaa käpy.
Feel the LOVE

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 18 Loka 2010, 01:45

En nyt tiedä, pitäisikö tuntea itsensä petetyksi ( ja oikeutetusti yksinäiseksi), vai olenko vaan poikkeuksellisen itsekkäällä päällä.

Eli olen nyt hyvän aikaa törmännyt tällaiseen mielenkiintoiseen ilmiöön, että mikäli koen aiheelliseksi mainita tuttavalle siitä, että minulle on juuri tehty diagnoosi vaikea-asteisesta masennuksesta, yhteydenpito lakkaa saman tien. Tämä on tapahtunut useamminkin kuin kerran, useammalle eri henkilölle asiasta mainitessa (ei kamalasti inspaa luomaan/ylläpitämään enää suurempaakaan sosiaalista verkostoa...)

Miksi siitä mainitsin tänne - ja juuri tähän ketjuun - johtuu siitä, että minusta koko asiaan suhtautuminen on jotenkin pielessä. Enkä missään tapauksessa tarkoita sitä, että tarvisi mitään erityistä huomiota tai vastaavaa nyt, kun "olen päässyt selville F-luokituksestani", vaan ihan vaan ihmettelen, että mikä saa entiset(?) ystävät ja tuttavat kääntämään kokonaan selkänsä sille ystävälle, joka on sattunut mainitsemaan heille, ettei hänen asiansa ole ihan kunnossa.

Jos joku tietää asiasta jotain tai on "ansainnut" ystäviltä samankaltaista kohtelua, niin olisin kiitollinen, jos joku allekirjoittaneellekin antaisi jonkinlaisen selityksen tämän kaltaiselle toiminnalle.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Loka 2010, 01:59

Kai tuo jonkinalaista pelkoa on. Erilaisia ja sairaaksi luokiteltuja ihmisiä kun monesti pelätään...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jopelius » 18 Loka 2010, 19:51

Heh... se johtuu ihmisluonnosta, joka joskus tuppaa olemaan hyvin vastenmielinen... Sille ei vaan jotkut mahda mitään.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 20 Loka 2010, 09:44

Mä en voi uskoa tätä! Olen koko päivän elännyt tunnin jäljessä, tulin kouluunkin tunnin verran myöhässä :o
Äsken vasta huomasin, kun katsoin kelloa.
Minä kerkesinkin jo ihmetellä, kun oikeat luokat ei meinannut löytyä millään :mrgreen:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 28 Loka 2010, 23:32

Zrud kirjoitti:Ei tule Tiimipohjasten FPS pelien pelaamisesta mitää ku pelit o nykyää täynnä vajakkeja.
Medikit ei hiilaa assaukltit ei anna panoksia ja engineerit ei korjaa laitteita.
Sekä myös pullo pohja silämset vatipää pellet jotka ei nää vihua vaik se vetäis meatspinnii se nenän edessä.

Palaa käpy.

Sama probleema silloin tällöin, vaikka muut hommat hoituvat hyvin, niin engineerejä ei ole käytännössä ollenkaan. Yritä siinä sitten objectivea suorittaa. Etenkin ET:ssä tuo on ongelma, kun se objective on keskeinen juttu, mutta siitäkin pelistä on tullut mini-cs jossa vaan yritetään tappaa mahdollisimman paljon sen kummemmin taktikoimatta.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 31 Loka 2010, 20:08

Tuli otettua viikonloppuna upeita kuvia kihlattuni kameralla, mutta kun kamera palasi kihaltun siskon luokse tämä päätti viisaana poistaa jokaisen. Tämä nyt sitten ottaa päähän ja aika rajusti.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 31 Loka 2010, 21:12

Regendos kirjoitti:Tuli otettua viikonloppuna upeita kuvia kihlattuni kameralla, mutta kun kamera palasi kihaltoun siskon luokse tämä päätti viisaana poistaa jokaisen. Tämä nyt sitten ottaa päähän ja aika rajusti.

Itselläni kävi joskus samantapainen "onnettomuus" lomakuvien kanssa. Kyllä muuten ketutti.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa