Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 17 Kesä 2008, 22:46

Nenäni vuotaa ja kurkku on kipeä ja tietenkin on kesäloma! Miksi sairastun juuri kun olisi mukavan pitkä loma edessä?
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 19 Kesä 2008, 01:04

Olen turhautunut kesälomastani. En ole saanut mitään mielenkiintoista aikaiseksi eikä minulla ole yksinkertaisesti mitään tekemistä! Saapa nähdä muuttuuko suunta tästä vielä mihinkään.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Werttinen » 19 Kesä 2008, 12:15

nyt suoraan sanottuna vituttaa... menin pilaa hyvän suhteen alun lapsellisilla jutuillani eikä kyseinen naikkonen vastaa enää sanoi vaan viime sanoina että "vitun kusipää" sinänsä harmittaa se että siinä oli just täydellinen tapaus ja mie oon niin nirso näis asiois muutenki noh turha tuota liika murehtii life goes on.
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja ninjani » 19 Kesä 2008, 18:09

Joo nyt ottaa päähän ku alko sataa vettä, ja lempi housut repesi *reps* :cry:
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 21 Kesä 2008, 02:49

Werttinen kirjoitti:nyt suoraan sanottuna vituttaa... menin pilaa hyvän suhteen alun lapsellisilla jutuillani eikä kyseinen naikkonen vastaa enää sanoi vaan viime sanoina että "vitun kusipää" sinänsä harmittaa se että siinä oli just täydellinen tapaus ja mie oon niin nirso näis asiois muutenki noh turha tuota liika murehtii life goes on.


Mua on vituttanu ja masentanu tässä useemman viikon kun tyttöystävä jätti... Mutta onneks viime päivinä on ruvennu helpottamaan. Eron syynä oli mun satunnainen pilvenpolttelu. Monen mielestä varmaan ihan päteväkin syy. Kiitos mahtavalle propaganda koneistolle kun saitte exäni aivot niin tehokkaasti pestyä. Sit kun se on vielä niin itsepäinen nainen, ettei se edes suostunut näkemään mun kantaa asiasta, esim. katsomalla jotain dokumentteja aiheesta. Muuten meillä meni oikein mukavasti. Mistään muusta aiheesta meidän ei tarvinnut riidellä. Sanoin hänelle että voisin lopettaa. Se ei ois hänelle riittänyt vaan häntä kalvoi se kun olin hänen kanssa niin eri mieltä asiasta. Oli kyllä mullekkin aika täydellinen tapaus. Oisin voinut viettää vaikka loppuelämäni sen kanssa(tältä siis tuntuu tällä hetkellä). No nyt on molemmilla lomaa, katellaan sit syksymmällä uudestaan jos meistä tulis vielä jotain. En vaan vielä millään osaa päästää siitä kokonaan irti. Ollaan me kuitenkin vielä ystäviä jokatapauksessa. Suunnittelen, että tarjoon pilvee kaikille halukkaille, niin ehkä se näkis ettei se oo oikeesti niin paha juttu. Ehkä hieman epätoivoista :roll:

Lisäks vituttaa se kun mulla ei oikeesti oo lomaa ollenkaan, vaan helvetin tylsää työtä aika surkeella palkalla. Ei viittii ottaa enempää opintolainaakaan syksyksi. Onneks joku nero on keksiny mp3 -soittimen, se helpottaa työskentelyä huomattavasti.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 21 Kesä 2008, 20:31

Päätä särkee (ja sehän tunnetusti helpottaa kun on tietokoneella..) ja oksettaa.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 23 Kesä 2008, 19:26

s3nsi kirjoitti:
Werttinen kirjoitti:nyt suoraan sanottuna vituttaa... menin pilaa hyvän suhteen alun lapsellisilla jutuillani eikä kyseinen naikkonen vastaa enää sanoi vaan viime sanoina että "vitun kusipää" sinänsä harmittaa se että siinä oli just täydellinen tapaus ja mie oon niin nirso näis asiois muutenki noh turha tuota liika murehtii life goes on.


Mua on vituttanu ja masentanu tässä useemman viikon kun tyttöystävä jätti... Mutta onneks viime päivinä on ruvennu helpottamaan. Eron syynä oli mun satunnainen pilvenpolttelu. Monen mielestä varmaan ihan päteväkin syy. Kiitos mahtavalle propaganda koneistolle kun saitte exäni aivot niin tehokkaasti pestyä. Sit kun se on vielä niin itsepäinen nainen, ettei se edes suostunut näkemään mun kantaa asiasta, esim. katsomalla jotain dokumentteja aiheesta. Muuten meillä meni oikein mukavasti. Mistään muusta aiheesta meidän ei tarvinnut riidellä. Sanoin hänelle että voisin lopettaa. Se ei ois hänelle riittänyt vaan häntä kalvoi se kun olin hänen kanssa niin eri mieltä asiasta. Oli kyllä mullekkin aika täydellinen tapaus. Oisin voinut viettää vaikka loppuelämäni sen kanssa(tältä siis tuntuu tällä hetkellä). No nyt on molemmilla lomaa, katellaan sit syksymmällä uudestaan jos meistä tulis vielä jotain. En vaan vielä millään osaa päästää siitä kokonaan irti. Ollaan me kuitenkin vielä ystäviä jokatapauksessa. Suunnittelen, että tarjoon pilvee kaikille halukkaille, niin ehkä se näkis ettei se oo oikeesti niin paha juttu. Ehkä hieman epätoivoista :roll:

Lisäks vituttaa se kun mulla ei oikeesti oo lomaa ollenkaan, vaan helvetin tylsää työtä aika surkeella palkalla. Ei viittii ottaa enempää opintolainaakaan syksyksi. Onneks joku nero on keksiny mp3 -soittimen, se helpottaa työskentelyä huomattavasti.



Munkin poikaystävä jätti ja tässä sitä ollaan! Rauhottavia napsitaan ja ahistaa hitosti!
Ystävä määkin sen kanssa oon mut saanen nähä jos tässä tulis jotain sen kanssa.
Hitto ku vituttaa niin samperisti ;(: !!

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 23 Kesä 2008, 21:56

s3nsi kirjoitti:
Werttinen kirjoitti:nyt suoraan sanottuna vituttaa... menin pilaa hyvän suhteen alun lapsellisilla jutuillani eikä kyseinen naikkonen vastaa enää sanoi vaan viime sanoina että "vitun kusipää" sinänsä harmittaa se että siinä oli just täydellinen tapaus ja mie oon niin nirso näis asiois muutenki noh turha tuota liika murehtii life goes on.


Mua on vituttanu ja masentanu tässä useemman viikon kun tyttöystävä jätti... Mutta onneks viime päivinä on ruvennu helpottamaan. Eron syynä oli mun satunnainen pilvenpolttelu. Monen mielestä varmaan ihan päteväkin syy. Kiitos mahtavalle propaganda koneistolle kun saitte exäni aivot niin tehokkaasti pestyä. Sit kun se on vielä niin itsepäinen nainen, ettei se edes suostunut näkemään mun kantaa asiasta, esim. katsomalla jotain dokumentteja aiheesta. Muuten meillä meni oikein mukavasti. Mistään muusta aiheesta meidän ei tarvinnut riidellä. Sanoin hänelle että voisin lopettaa. Se ei ois hänelle riittänyt vaan häntä kalvoi se kun olin hänen kanssa niin eri mieltä asiasta. Oli kyllä mullekkin aika täydellinen tapaus. Oisin voinut viettää vaikka loppuelämäni sen kanssa(tältä siis tuntuu tällä hetkellä). No nyt on molemmilla lomaa, katellaan sit syksymmällä uudestaan jos meistä tulis vielä jotain. En vaan vielä millään osaa päästää siitä kokonaan irti. Ollaan me kuitenkin vielä ystäviä jokatapauksessa. Suunnittelen, että tarjoon pilvee kaikille halukkaille, niin ehkä se näkis ettei se oo oikeesti niin paha juttu. Ehkä hieman epätoivoista :roll:

Lisäks vituttaa se kun mulla ei oikeesti oo lomaa ollenkaan, vaan helvetin tylsää työtä aika surkeella palkalla. Ei viittii ottaa enempää opintolainaakaan syksyksi. Onneks joku nero on keksiny mp3 -soittimen, se helpottaa työskentelyä huomattavasti.


mua vituttaa myös se, että pilvenpolttoa paheksutaan niin perkeleesti.. onhan se monilla portti kovempiin aineisiin, mutta niin on kaljakin kovempiin viinoihin ? :D ..kyllä mäkin satunnaisesti polttelen.. välttyypähän ainakin normaaleilta kännihölmöilyiltä, ja muistaa seuraavana päivänä kaiken.. eikä ole mitää oloja.. jep jep ;)
I believe..

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 24 Kesä 2008, 02:01

mua vituttaa myös se, että pilvenpolttoa paheksutaan niin perkeleesti.. onhan se monilla portti kovempiin aineisiin, mutta niin on kaljakin kovempiin viinoihin ? :D ..kyllä mäkin satunnaisesti polttelen.. välttyypähän ainakin normaaleilta kännihölmöilyiltä, ja muistaa seuraavana päivänä kaiken.. eikä ole mitää oloja.. jep jep ;)


- Komppaan koko mitalta. Jos Suomen lainsäädäntö ja arvot vaikuttavat olevan harvinaisen perseestä, niin uskokaa minua; kyllä niitä vieläkin typerämpiä paikkoja maailmasta löytyy, huomaan ma... :roll:

Niin monen viinan myötä päin helvettiä menneen ihmiskohtalon olen todistanut, sekä ihmetellyt kuinka voi joku myrkky ihmisen persoonallisuuden muuttaa jotta *naps* vain... Laillinen myrkky. Alkoholisti on paitsi psyykkisesti, myös fyysisesti riippuvainen. Hän elää psykoosissa, johon ei auta mikään muu kuin viina. Vieroitusoireena fyysiselle tasolle edenneestä addiktiosta on delirium tremens ja kuolema. Väkivalta on vain yksi varmoista sivuoireista, ennen kuin hermosto sanoo poks. Tämän olen nähnyt lyhyen elämäni varrella useammin kuin kerran.

9 vuotta on onneksi ollut elämässäni vaihtoehto. Ja niin on tullut monet kerrat sanottua ryyppyputkiin ja (muihin) koviin huumeisiin kannustaneille: "I prefer grass."

Eikä ole tarvinnut katua, niin kuin känniääliönä hölmöillessä. Kotoa on muutenkin mukavampi herätä kuin putkasta.
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 24 Kesä 2008, 21:12

Löin pääni ikävästi lavuaariin. Kauniin sinipunainen kuhmu joka sointuu nätisti iltataivaaseen..
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Arctica » 24 Kesä 2008, 23:36

Ärsyttää ku hyttysiä pörrää kokoajan pään ympärillä, sekä yöllä että päivällä.
On muutenkin tämä alkuviikko menny vähän huonosti, Eilenkin onnistuin hajottamaan seppälässä hajuvesipullon, ku mä oon tällanen täystuho :D.
Nyt kävi
näin

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 25 Kesä 2008, 10:57

Kauhee meteli koko ajan, kun ulkona työmiehet uusii meidän etupihan kivetystä.

Alkaa aamulla seittemältä ja loppuu illalla kymmeneltä. Argh.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Kesä 2008, 11:30

Just päästiin kotiin mökiltä ja äiti päättääkin, että menemme äkkilähtölennolla Kroatiaan... jessus...

Lähtö on lauantaina...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
W7Xhao
Alieni
Viestit: 110
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 17:24
Paikkakunta: Tku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja W7Xhao » 25 Kesä 2008, 13:05

Väsyttää ja vituttaa, yövuorokin alkaa kuuden tunnin päästä. En jaksa...
Muut saa vaan lojua ja tehdä mitä haluavat koko kesän, mä oon töissä. Työvuorot rajoittavat kaikkia vapaa-ajan aktiviteetteja niin paljon, että en ymmärrä miten ketään jaksaa tälläistä joka kesä. Kesän tarkoitus on lomailla ja kerätä voimia seuraavaa vuotta varten. Mä en jaksa kolmatta vuotta amista tämän jälkeen. Hommat on perseestä, ala on perseestä ja palkka on hyvä.

Voisi korkata uuden kaljan.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 27 Kesä 2008, 12:21

Ärsyttää, taas näin painajaista! Mikä helkutti siinä on että näen melkein jokaikinen yö painajaista!? >:( Alkaa jo päässä viiraamaan :alien2: .

Alkaa jo stressaamaan tällänen kun erokin takana ja sillein! Hemputin hemputti.
Kesä tuntuu käyvän tylsäksi, kun aurinkokaan ei oikein tahdo lämpöänsä suoda ja varsinkaan rakkaus ;P. Voi jumankauta. Ei mtn tekemistä, muuta kun datis ;S..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Kesä 2008, 00:01

Kello on 23.56... masentaa, melankolia valtaa kehon. Aamulla herätys viideltä lennolle Kroatiaan... Eikös olisi jännää, jos kone putoaisi autiolle saarelle?? (Itsetuhoiset ajatukset sytyttävät ahkerasti kokkoa mieleni syviin syövereihin, jossa ne voivat kärventää kaikki toivon rippeet ihanasta aamusta......................................................................................)

Ps. Pyydän anteeksi ylenpalttista lopetusmerkin käyttöä. Vetoan häiriöityneeseen ja väsyneeseen mielentilaani.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ninyo » 28 Kesä 2008, 19:43

ARGH! Tahtoisin päästä eroon tästä emetofobian (oksennuskammo) aiheuttamasta ahdustuksesta... Ei tästä enään tule mitään. Pakkohan se on kohta hakea ammatti apua tähän p*skamaiseen fobiaani. Rajoittaa niin pirusti tätä elämistäni!
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Kesä 2008, 19:54

Ärsyttää, kun pitää kohta mennä nukkumaan sen aamuvuoron takia..olen yöihminen!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 29 Kesä 2008, 01:20

Se kun viisaudenhammasta särkee aika inhottavasti. Eilen ei vielä ollut mitään, herätessäni särky alkoi. Aika monta särkylääkettä oon tässä syönyt ja jäällä koittanut puuduttaa ientä. Kolme viisaudenhammasta mahtuu ihan nätisti suuhun, toivottavasti tätä yhtä ei tarvii repiä irti.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja s3nsi » 29 Kesä 2008, 12:21

Jee nyt on toinen puoli suusta aika turvoksissa. Ei pysty pureskelee ruokaa kunnolla ja nieleminenkin sattuu. Tais tulla sairaalareissu :(
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa