Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Tammi 2010, 22:11


Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 12 Tammi 2010, 23:51

"I smell placebo!"
(And slightly a scam)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Tammi 2010, 22:40

Jaarno kirjoitti:"I smell placebo!"
(And slightly a scam)

I smell SCAM with evil powers running this, escaping from being revealed with the huge wave of smoke and mirrors called PLACEBO!

Also b4 http://paholaisen-asianajaja.blogspot.c ... rviin.html
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Tammi 2010, 23:55

Esotiirisissä / New Age piireissä on kauan tiedetty, että valo kuljettaa mukanaan informaatiota (itselläni myös muutamia kokemuksia asiasta).

Jos laitetaan normaali tallaaja vaikka kuukaudeksi rakennukseen, jossa on 90% hämärämpi valaistus kuin normaalisti (kun laitat valot päälle, niin vain himmeä valo), niin miten luulette sen vaikuttavan ihmisen psyykkeeseen. Suurin osa ihmisistä kuitenkin taitaa vieroksua tai pelätä pimeää tai ainakin tykkää valoisasta enemmän...

Mutta kertokaa minulle miksi juuri korvakäytävä? Onko tarkoitus ohjata valoa kenties lähelle aivoja?

Valoa on käytetty myös erilaisissa valohoidoissa jo kauan ja mm. Brain Machine käyttää äänen lisäksi valoja (tosin silmille eikä korvakäytävään) stimuloimaan aivoja eri tiloihin (alpha state, beta state jne.). Vaikuttaa siis aivoaaltoihin vai miksi noita tiloja kutsutaan?

Video Brain Machinesta :P


Suhtaudun asiaan kuitenkin kriittisesti, mutta en ole valmis vielä kumoamaan mitään ja miksi pitäisikään. Odotan innolla asiasta tarkempia tutkimuksia.

PS. Jos tutkimustulokset (lähes kaikilla selvää edistystä) pitävät paikkaansa tuossa suomalaisessa systeemissä, niin plasebokynnys on ylitetty ja placebovaikutus voitaneen unohtaa.

PPS. Tulipahan tätä myötäillen sitten kirjoitettua artikkelikin aiheesta tuonne Henkimaailman puolelle. :)
http://henkimaailma.wordpress.com/2010/ ... -olotilaa/
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Tammi 2010, 00:20

Kyllä en epäile hetkeäkään, että valolla olisi vaikutusta visuaalisesti.
Korvakäytävässä valon tehoon suhtaudun vielä skeptisesti.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Tammi 2010, 00:22

Jeps tässä vaiheessa kriittisyys on hyvästä kun asiasta ei ole vielä kun tuo tutkimus (vai onko muuta?). Onko kukaan lukenut muuten sitä julkaistua tieteellistä tutkimusta läpi? Minkälaisia juttuja siinä on? Saako Aqua esim. kaivettua sitä jostain esille? Olisi kiva perehtyä asiaan paremmin. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 14 Tammi 2010, 05:21

Miksi valo vaikuttaa piristävästi ihmiseen ja miten?
Aivot aktivoituvat päivänvalossa ns. päivätilaan ja pimeässä tuleekin yövaihde päälle.
Aivot vaativat valolta sen, että silmät havaitsevat sitä ja viestittävät aivoihin näkemästään. (Tietysti erityisenä mainintana auringonvalosta se, että ihon kautta "nautittuna" saadaan D-vitamiinia ja muita plussaetuja.)
Täten voi miettiä, että millä ihmeen taikatempulla niitä fotoneita meinataan käsitellä siellä korvakäytävässä? Onko laitteella tarkoitus kiusata tätä kuuluisaa kolmatta silmää?
Itsehän vedän puhtaan järjen käytön kanssa seuraavan lauselman: Paskapuhetta ja puhdasta new age hömpötystä.
Samanlaista pskaa kuin eräässä lehtijutussa, jossa joku sähköherkkä tampio selvitti, että jos kodinkoneiden pistokkeen kääntää toisin päin kun ne laitetaan virtaverkkoon kiinni, laitteet eivät säteile enää haitallisesti... pfffft... :tapu:
Pistetään kuvasta vielä linkki, niin pääsee jokainen nauramaan: http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... &suurennos
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Tammi 2010, 15:58

Tuohon suomalaiseen keksintöön vielä sen verran, että sehän on vain ledit korvatulppissa. Halvemmaksi tulee pitää taskulamppua korvassa.

Ja siitä tutkimusesta... Outoa kyllä, sen tehnyt professori, joka istuu samalla Valkee OY:n hallituksessa. Olisiko tällä vaikutusta asiaan?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Tammi 2010, 01:25

Those darn Jews at the Tube won't let me upload over 10 minute videos. Grr...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Tammi 2010, 02:56

Get a Director Account, then you can. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Tammi 2010, 16:19

Wespa kirjoitti:Get a Director Account, then you can. :)

Wasn't that before the restriction was applied to EVERYONE?

I hear that now no-one can upload over 10 min. videos, unless they had their director account already before the restriction stepped in.

//Yup, ei hyväksy, vaikka acco on director.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Tammi 2010, 00:53

Aa, ok. Mulla hyväksyy, mutta tosin tein tuon silloin kauan sitten.

Mahtaakohan muulla accounttimuodolla saada, youtubepartnerina ainakin saa, mutta mitäs näitä on kaikenmaailman Guru -accountteja yms.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Art » 29 Tammi 2010, 10:25

Hmm... Mistähän sitä aloittaisi? Noh, taas eilen tuli sanaharkkaa jonkun juipin kanssa. Se jotain törkki siinä serkkupoikaa, ja näytti siltä, että serkku saa kohta turpiin, niin menin väliin. Kuhan haukuttiin toinen toisiamme hetki ja sitten se häipyi. Nyt sitten bändin kanssa on menossa hommat kuuseen, kun laulaja aikoo lopettaa leikin. Kuulemma minä olen pompottanut häntä... En kyllä osaa sanoa, että kuinka totta se on, mutta olisihan tuonkin voinut päin naamaa sanoa, eikä juoruta kavereille, niin oltaisiin voitu asia selvittää. Enkä minä ole omasta mielestäni häntä käskyytellyt kovin paljon. Olen aina kuunnellut, kun hänellä on asiaa, ja vastallut hänen viesteihinsä (olen btw varmaan ainut meidän kaveriporukasta, joka on edes jaksanut vastata hänen viesteihinsä). Tässä siis kiitos. Ei voida puhua asioita selviksi, vaan jätetään vaan sikseen. Tuntuu taas ettei jaksaisi olla tekemisissä enää kenenkään kanssa. Ei vain jaksa...
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 29 Tammi 2010, 18:06

Tuo kyllä ärsyttää ihmisissä. Jos itse on hänen mielestään jotain väärin tehnyt niin ei siitä mitään sinulle sanota. Kaikki muut saavat kuulla ja hän saattaa jopa lyödä välit poikki noin vain. Ei mitään haluja koittaa selvittää asioita monestikaan jonkin pikkujutun takia.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 29 Tammi 2010, 20:41

Sanokaas, että onko teidän mielestänne normaalia se että kaveri lyö/läpsii/hakkaa?

Minua vaan niin ärsyttää, koska mulla on sellanen tyttöpuolinen kaveri, joka saattaa tuosta noin vain lyödä. Tai jos teen jotain mikä ei ole hänen mieleensä, hän saattaa sanoa: "Jos teet vielä kerran noin niin lyön." Vaikka kyseessä ei olisikaan ollut mikään iso asia. En vain ymmärrä, koska olen itse kasvanut tiukassa lapsiperheessä, jossa kaikki väkivalta on todella kiellettyä. Tämä kaveri itse on ainoa lapsi ja tottunut saamaan lähes kaiken mitä haluaa.. Voisiko sillä olla vaikutusta asiaan? Suututtaa myös se, etten osaa puolustautua. En osaa lyödä takaisin, eikä se oikeastaan edes auttaisi asiaan. Tosi ärsyttävää.
Hän on jo sitäpaitsi kohta 16, mikä on aika omituista käytöstä sen ikäiseltä. Itse olen häntä vuoden vanhempi, tosin fyysisesti heikompi. Minusta tuntuu että hän yrittää etsiä jonkinlaista valta-asemaa meidän väliltä. Huhhuh. En vain oikein tiedä mitä tuollaisen kanssa tekisi.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Zrud » 29 Tammi 2010, 21:28

Sinuna sanoisin moiselle epäsikiöiselle mielenvikaiselle nulikalle että jos kerranki lyöt nii tää kaveruus loppu tähä..
Sinun ei todellakaan tulisi sada moista kohtelua. Et ole sitä todellakaan ansainnut.
Feel the LOVE

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 29 Tammi 2010, 22:18

Zrud kirjoitti:Sinuna sanoisin moiselle epäsikiöiselle mielenvikaiselle nulikalle että jos kerranki lyöt nii tää kaveruus loppu tähä..
Sinun ei todellakaan tulisi sada moista kohtelua. Et ole sitä todellakaan ansainnut.


Zrud, et tiedä miten paljon kommenttisi piristi iltaani. Kiitos.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 29 Tammi 2010, 23:50

Tähtiensusi kirjoitti:
Zrud kirjoitti:Sinuna sanoisin moiselle epäsikiöiselle mielenvikaiselle nulikalle että jos kerranki lyöt nii tää kaveruus loppu tähä..
Sinun ei todellakaan tulisi sada moista kohtelua. Et ole sitä todellakaan ansainnut.


Zrud, et tiedä miten paljon kommenttisi piristi iltaani. Kiitos.

Jos se on sinusta ahdistavaa, ei hänen tosiaan pitäisi tuota tehdä.

Kun poikaporukassa liikuskellaan niin kyllähän se pienoinen väkivalta on aina paikallaan. Että en sen puoleen osaa tuomita :D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 30 Tammi 2010, 17:23

No poikaporukassa tuo yleensä normaalia ja tämmöstä vitsimielellä :)
Niin kyllähän tuo tyttökin voi näin sen ottaa mutta ilmeisesti aika huonosti sen tekee.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja joni » 30 Tammi 2010, 18:00

Todellakin poikaporukassa kuuluu hieman vitsillään käyttää väkivaltaa... :D Mistäköhän mahtaa johtua, että aina kun koulut taas alkaa, ja oon useammin kavereiden seurassa, mulle alkaa yhtäkkiä tuleen mustelmia jalkoihin ja käsiin aika nopsaa vauhtia :D .
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa