Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Touko 2008, 19:22

Tiia kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)


Joo olkaa vaan onnellisia :roll: :lol:



no kyllä mä oikeasti tunnen aika paljon sympatiaa kauniimpaa sukupuolta kohtaan... on se kuitenkin aika väärin, että teitä niin rangotaan.. :) ..vai johtuuko se siitä, että eeva söi siitä puusta vaikka kiellettiin?! :lol:
I believe..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 18 Touko 2008, 19:33

Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)


Joo olkaa vaan onnellisia :roll: :lol:



no kyllä mä oikeasti tunnen aika paljon sympatiaa kauniimpaa sukupuolta kohtaan... on se kuitenkin aika väärin, että teitä niin rangotaan.. :) ..vai johtuuko se siitä, että eeva söi siitä puusta vaikka kiellettiin?! :lol:

Pyh Eevalla ei ole mitään yhteyttä koko asiaan. Nainen on vain evoluution aikana muokkautunut sellaiseksi, että se munasolu hajoaa aina kerran kuussa.

Josta tulee mieleeni asiasta poiketen, että miksi ihmisellä on kuukautiset kerran kuussa, kun taas apinoilla.. Nojaa. Niillä on varmaan jonkinsortin "kiima-aika"? Viittaan tällä siis siihen, että simpanssithan ovat ihmisen lähin eläinlaji.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 18 Touko 2008, 20:17

Riikervo kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)


Joo olkaa vaan onnellisia :roll: :lol:



no kyllä mä oikeasti tunnen aika paljon sympatiaa kauniimpaa sukupuolta kohtaan... on se kuitenkin aika väärin, että teitä niin rangotaan.. :) ..vai johtuuko se siitä, että eeva söi siitä puusta vaikka kiellettiin?! :lol:

Pyh Eevalla ei ole mitään yhteyttä koko asiaan. Nainen on vain evoluution aikana muokkautunut sellaiseksi, että se munasolu hajoaa aina kerran kuussa.

Josta tulee mieleeni asiasta poiketen, että miksi ihmisellä on kuukautiset kerran kuussa, kun taas apinoilla.. Nojaa. Niillä on varmaan jonkinsortin "kiima-aika"? Viittaan tällä siis siihen, että simpanssithan ovat ihmisen lähin eläinlaji.



no emmä ihan tosissani sitä eevajuttua heittäny ;) .. joo, en tiedä miten simpansseilla, mut meidän narttukoirilla on kyllä sellasen 2 kertaa vuodessa just "menkat" että vuotaa jne. ja on kyllä kiimasiakin koko sen ajan.. meidän nartut nimittäin "nylkyttää" toisiaan ? joka kertoo siitä että niillä on samoja pakon-omaisia luonnejuttuja kun uroksillakin.. koska se ei hyödytä niitä millään tavoin, lähinnä huvittaa vaan meitä :D
I believe..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 18 Touko 2008, 23:08

Tunhhu kirjoitti:
Riikervo kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:
Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)


Joo olkaa vaan onnellisia :roll: :lol:



no kyllä mä oikeasti tunnen aika paljon sympatiaa kauniimpaa sukupuolta kohtaan... on se kuitenkin aika väärin, että teitä niin rangotaan.. :) ..vai johtuuko se siitä, että eeva söi siitä puusta vaikka kiellettiin?! :lol:

Pyh Eevalla ei ole mitään yhteyttä koko asiaan. Nainen on vain evoluution aikana muokkautunut sellaiseksi, että se munasolu hajoaa aina kerran kuussa.

Josta tulee mieleeni asiasta poiketen, että miksi ihmisellä on kuukautiset kerran kuussa, kun taas apinoilla.. Nojaa. Niillä on varmaan jonkinsortin "kiima-aika"? Viittaan tällä siis siihen, että simpanssithan ovat ihmisen lähin eläinlaji.



no emmä ihan tosissani sitä eevajuttua heittäny ;) .. joo, en tiedä miten simpansseilla, mut meidän narttukoirilla on kyllä sellasen 2 kertaa vuodessa just "menkat" että vuotaa jne. ja on kyllä kiimasiakin koko sen ajan.. meidän nartut nimittäin "nylkyttää" toisiaan ? joka kertoo siitä että niillä on samoja pakon-omaisia luonnejuttuja kun uroksillakin.. koska se ei hyödytä niitä millään tavoin, lähinnä huvittaa vaan meitä :D

Enhän minä sitä tosissaan ottanutkaan. Minusta tuo sana "Pyh" kuvaa sitä, että en ole tosissani mutta no.. :?

Aika hassua muuten, että ihminen tosiaan pystyy lisääntymään ympäri vuoden, mutta esim. koirilla on se tietty lisääntymisaika. Onko siis mahdollista, että kuukautiset ovat jonkinlainen jäänne muinaisihmisen "kiima-ajasta". Noh, ehkä se ei kuitenkaan kuulu tänne mietittäväksi. -_-'
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Touko 2008, 12:09

Ja nyt alaselkä kipee, voi kökkö :(

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 19 Touko 2008, 20:53

HUOM! SISÄLTÄÄ AVAUTUMISTA JA PAHASTI

Voi jumankauta kun ärsyttää!! S**tana mua ärsyttää, kesä kusee ihan perseelle!!!!! Ei oo tietoo jäänkö luokalleni tai jotain! Hittoku kaveri ei oo soitellu pitkään aikaan tai pitäny mitään yhteyttä, alkaa mennä totaalisesti hermot ja tulee sellanen olo et se ei oo mikään oikee kaveri edes!!! Kiva se tässä on muutenkin olla kun on todettu masennus ja paniikkihäiriö JA AHISTAA!! Oli suunnitelmissa vaikka mitä kesäks ! En pääse edes iskälle kesätöihin, koska se on reissuhommissa ja sisko oli siel 2 kesää sitten MUTTA MINÄ EN PÄÄSE!! Isosisko kokoajan vaan vittuilee ja tulee tänne komentelemaan vaikka sillä on omakin kämppä, jumankauta saa edes koneella olla rauhas ku menee keittiös käymää ja on jääny sivut auki, nii yks tuppaa sit sinne ja sit ku se suuttuu ni on pistämäs konetta kiinni ja huutaa!
Joskus tulee sellanen olo et tekee mieli muuttaa helvettii täältä ku EI SAA EDES OLLA RAUHASSA!

Ja nytkin on niitä pikkuasioita ollu jo pitkän aikaa ja sitkun niitä kertyy ja kertyy niin alkaa masentaa! :(. Millon tää helvetti loppuis, ku on se kiva kuulla seläntakaa sellasia juoruja, et olen joku psykopaatti, kun mulla SATTUU NYT OLEMAAN PANIIKKIHÄIRIÖ JA MASENNUS!
Onkohan täällä maailmassa yhtään sellasta ihmistä, joka sattuis ymmärtämään mua?! Olen huomannu kyllä, että ei taida olla! Ehkä ainoastaan mun psykiatri millä käyn..
Vaikeehan se sellasen ihmisen on ymmärtää, joka ei koskaan ole mitään masennusta potenut tai paniikkihäiriötä, MUT OLISHAN SE HIENOA SAADA EDES VÄHÄN SYMPATIAA!

Koulussakin ahistaa kun ihmiset kattoa möllöttää jos satun itkemään...

Joo, sori nyt vaan kun tuli tällänen avautuminen mut kertakaikkiaan on niin paha olo :'(. Seuraavan kerran psykiatri vasta heinäkuussa! :(

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 19 Touko 2008, 21:35

Tiia kirjoitti:HUOM! SISÄLTÄÄ AVAUTUMISTA JA PAHASTI

Voi jumankauta kun ärsyttää!! S**tana mua ärsyttää, kesä kusee ihan perseelle!!!!! Ei oo tietoo jäänkö luokalleni tai jotain! Hittoku kaveri ei oo soitellu pitkään aikaan tai pitäny mitään yhteyttä, alkaa mennä totaalisesti hermot ja tulee sellanen olo et se ei oo mikään oikee kaveri edes!!! Kiva se tässä on muutenkin olla kun on todettu masennus ja paniikkihäiriö JA AHISTAA!! Oli suunnitelmissa vaikka mitä kesäks ! En pääse edes iskälle kesätöihin, koska se on reissuhommissa ja sisko oli siel 2 kesää sitten MUTTA MINÄ EN PÄÄSE!! Isosisko kokoajan vaan vittuilee ja tulee tänne komentelemaan vaikka sillä on omakin kämppä, jumankauta saa edes koneella olla rauhas ku menee keittiös käymää ja on jääny sivut auki, nii yks tuppaa sit sinne ja sit ku se suuttuu ni on pistämäs konetta kiinni ja huutaa!
Joskus tulee sellanen olo et tekee mieli muuttaa helvettii täältä ku EI SAA EDES OLLA RAUHASSA!

Ja nytkin on niitä pikkuasioita ollu jo pitkän aikaa ja sitkun niitä kertyy ja kertyy niin alkaa masentaa! :(. Millon tää helvetti loppuis, ku on se kiva kuulla seläntakaa sellasia juoruja, et olen joku psykopaatti, kun mulla SATTUU NYT OLEMAAN PANIIKKIHÄIRIÖ JA MASENNUS!
Onkohan täällä maailmassa yhtään sellasta ihmistä, joka sattuis ymmärtämään mua?! Olen huomannu kyllä, että ei taida olla! Ehkä ainoastaan mun psykiatri millä käyn..
Vaikeehan se sellasen ihmisen on ymmärtää, joka ei koskaan ole mitään masennusta potenut tai paniikkihäiriötä, MUT OLISHAN SE HIENOA SAADA EDES VÄHÄN SYMPATIAA!

Koulussakin ahistaa kun ihmiset kattoa möllöttää jos satun itkemään...

Joo, sori nyt vaan kun tuli tällänen avautuminen mut kertakaikkiaan on niin paha olo :'(. Seuraavan kerran psykiatri vasta heinäkuussa! :(

No hyvä että edes meille uskalsit avautua :!: Uskallan koko paranormaaliblogin porukan puolesta toivottaa sinulle onnea. Ja itse ymmärrän sinua koska itteltä isä kuoli muutama vuosi takaperin ja siinä vaiheessa meni minullakin kaikki suunnitelmat ja muukin elämä päin vittua. Mutta koeta nyt jaksaa ja sitten kesälomalla mennään täysillä ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 19 Touko 2008, 22:26

Poikkean taas hetkeksi aiheesta. Edellisen kirjoittajan viestistä puheen ollen minäkin menetin isäni(kerroin tapahtuneesta näkemäni enneunen). Se ei aluksi näyttänyt vaikuttavan mihinkään, mutta näin myöhemmin olen huomannut, että en osaa enää suunnitella seuraavaa päivää pidemmälle. Pienempänä minulla saattoi olla kesäloma täyteen buukattu ja aikaa ei tuntunut riittävän mihinkään muuhun kuin siihen, mitä olin suunnitellut. Nykyään en edes mieti huomista vaan elän tasan tässä hetkessä. Minulta on täysin turha tulla kysymään: " Mitä teet huomenna?", sillä minä en ihan oikeasti osaa sanoa.

Aiheeseen: Tällä hetkellä minua ottaa aivan kerpeleesti päähän se, että huomenna pitää mennä koko illaksi autokouluun. Siellä on niin kuolettavan tylsää ja minua nolottaa mennä sinne nuokkumaan yrittäen pysyä hereillä. :/
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 19 Touko 2008, 22:45

Onko Riikervo pakotettu autokouluun? Olisi tyytyväinen kun on varaa mennä autokouluun näillä nykyisillä kiskurihinnoilla!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 19 Touko 2008, 23:01

Tiia kirjoitti:HUOM! SISÄLTÄÄ AVAUTUMISTA JA PAHASTI

Voi jumankauta kun ärsyttää!! S**tana mua ärsyttää, kesä kusee ihan perseelle!!!!! Ei oo tietoo jäänkö luokalleni tai jotain! Hittoku kaveri ei oo soitellu pitkään aikaan tai pitäny mitään yhteyttä, alkaa mennä totaalisesti hermot ja tulee sellanen olo et se ei oo mikään oikee kaveri edes!!! Kiva se tässä on muutenkin olla kun on todettu masennus ja paniikkihäiriö JA AHISTAA!! Oli suunnitelmissa vaikka mitä kesäks ! En pääse edes iskälle kesätöihin, koska se on reissuhommissa ja sisko oli siel 2 kesää sitten MUTTA MINÄ EN PÄÄSE!! Isosisko kokoajan vaan vittuilee ja tulee tänne komentelemaan vaikka sillä on omakin kämppä, jumankauta saa edes koneella olla rauhas ku menee keittiös käymää ja on jääny sivut auki, nii yks tuppaa sit sinne ja sit ku se suuttuu ni on pistämäs konetta kiinni ja huutaa!
Joskus tulee sellanen olo et tekee mieli muuttaa helvettii täältä ku EI SAA EDES OLLA RAUHASSA!

Ja nytkin on niitä pikkuasioita ollu jo pitkän aikaa ja sitkun niitä kertyy ja kertyy niin alkaa masentaa! :(. Millon tää helvetti loppuis, ku on se kiva kuulla seläntakaa sellasia juoruja, et olen joku psykopaatti, kun mulla SATTUU NYT OLEMAAN PANIIKKIHÄIRIÖ JA MASENNUS!
Onkohan täällä maailmassa yhtään sellasta ihmistä, joka sattuis ymmärtämään mua?! Olen huomannu kyllä, että ei taida olla! Ehkä ainoastaan mun psykiatri millä käyn..
Vaikeehan se sellasen ihmisen on ymmärtää, joka ei koskaan ole mitään masennusta potenut tai paniikkihäiriötä, MUT OLISHAN SE HIENOA SAADA EDES VÄHÄN SYMPATIAA!

Koulussakin ahistaa kun ihmiset kattoa möllöttää jos satun itkemään...

Joo, sori nyt vaan kun tuli tällänen avautuminen mut kertakaikkiaan on niin paha olo :'(. Seuraavan kerran psykiatri vasta heinäkuussa! :(



Se on kuule hyvä että purkaat tunteitas, vaikka sitten tänne .. kyllä täällä varmasti porukka kuuntelee sua ja mun mielestä sä vaikutat oikein mukavalta tytöltä (vaikken ole tosielämässä tavannutkaan)..
Mä ymmärrän sua ainakin siinä suhteessa, että mullakin oli sellanen tilanne, että kun muutin keskustasta vähän syrjemmälle seudulle niin mun "hyvät" kaverit lopettikin yhteydenpidon kun seinään.. olen saanu odotella soittoa vuodenkin eikä kiinnosta soittaa.. se kertoo ainakin mun mielestä sen, että ne ei ole todellakaan mitään ystäviä koska olimme nuorempina jokapäivä porukassa.. ainoastaan 1 ystävä on säilyny ja soitellaan muutaman kerran viikossa ja se käy meillä ja päinvastoin.. tämä herra onkin sitten tosiystävä jota ei kiinnosta missä asun vaan se että ollaan kavereita.. piste.
Ja mun on tietysti helppo puhua koska en tiedä paniikkihäiriöstä oikeastaan mitään, mutta kannattaa jättää muiden jutut omaan arvoonsa ja olla rohkeasti juuri sitä mitä on.. kyllä porukka tajuaa kun vähän käyttää aivojaan että sinäkin olet varmasti ihan tavallinen tyttö .. Sisaruksista tiedän kanssa (koska niitä löytyy 2kpl) että aina ei kaikki voi mennä tasan meidän kesken... se on vaan sitä elämää, ja se "oli" varsinkin nuorempana todella rassaavaa mutta tässä sitä silti ollaan :D... tsemppiä ja kohtahan teilläkin alkaa kesäloma ! se jos joku on hienoa, koska mulla ei sellasta ole! ;) *kateellinen*
I believe..

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 20 Touko 2008, 02:50

ja ärsyttää just nyt, että on vielä 3h 10 min yövuoroa jäljellä ja väsyttäis niin vietävästi ... onneks aamulla alkaa 6vrk vapaat taas ;)
I believe..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 20 Touko 2008, 16:01

Kiva että täällä sentään ymmärretään <3. Varmaan yksikään tuolla ylä-asteella missä olen niin ei kärsi paniikkihäiriöstä tai ole edes sellaisesta kuullutkaan... Kunhan vaan loppuis tuo selkäkipu, pitäis mennä varmaan hierojalle.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 21 Touko 2008, 19:27

ärsyttää... huominen uskonnon koe... ei kiinnoistais yhtään
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 21 Touko 2008, 21:19

Ketuttaa pikkuisen tuo käyttäjän "Anti-Gravity" tekemä signature joka esiintyy aina viestin lopussa. Kyllä me tiedämme, että sse oet sinä Anti Gravity. Ei tarvitsisi merkitä jokaista viestiään tuollaisella yleisen chattipalstan tavalla.

"Joo, mutta määääää oon tottunut tekemään niin. :) :) :) :) :) ", eh?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 22 Touko 2008, 19:24

Ärsyttää... koneellä istuessa tulee hartiat kipeiksi....
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 22 Touko 2008, 20:14

Aqua vitae kirjoitti:Ärsyttää... koneellä istuessa tulee hartiat kipeiksi....

Vanha ongelmahan tuo on. Itse olen sen verran harjaantunut tietokoneen käyttäjä, että niskani ovat enää hyvin harvoin kipeät tämän johdosta.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja marge15 » 26 Touko 2008, 15:58

Ärsyttää, koska sain 6 todistukseen ruotsista ja äidinkielest..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 26 Touko 2008, 19:44

V*tuttaa niin helvetisti, seurustelu ja kaikki kusee p*rseelleen poikaystävän kanssa :evil: :cry: !! Ollaan nyt sitten tauolla 27.6 asti kun kaikki kusee niin perseelleen! Mut todettu on se, että tauko tekee sillon tällön hyvää :roll: . :evil: :evil: :evil:

Onko kenelläkää mitää samanlaisia kokemuksia et kaikki kusee parisuhteessa päin persettä ? :cry:


Masennus ollu jo 2 vuotta ja paniikkihäiriö 1½ vuotta...

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Riikervo » 26 Touko 2008, 21:14

OFFTOPIC:
Tiia kirjoitti:Onko kenelläkää mitää samanlaisia kokemuksia et kaikki kusee parisuhteessa päin persettä ?

Oma ukkoseni on sellainen mokoma jöröjukka, että se ei puhu, jos ei ole pakko. :lol: Tosin välillä se on todella ahdistavaa, kun haluaisi kysyä esim. mielipidettä jostakin asiasta. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 27 Touko 2008, 07:42

Tiia kirjoitti:V*tuttaa niin helvetisti, seurustelu ja kaikki kusee p*rseelleen poikaystävän kanssa :evil: :cry: !! Ollaan nyt sitten tauolla 27.6 asti kun kaikki kusee niin perseelleen! Mut todettu on se, että tauko tekee sillon tällön hyvää :roll: . :evil: :evil: :evil:

Onko kenelläkää mitää samanlaisia kokemuksia et kaikki kusee parisuhteessa päin persettä ? :cry:


Masennus ollu jo 2 vuotta ja paniikkihäiriö 1½ vuotta...



parisuhde voi tuntua välillä aika vaikeelta, mut kyllä se siitä aina suttaantuu.. :)
I believe..


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa