Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Touko 2008, 12:02

Wespa kirjoitti:Ärsyttää, kun yksi muija ei vastannut tekstiviestiin, mutta täytyy toivoa, että sillä on saldo loppu tai jotain... :?


Muakin ärsyttää aika usein jos ei ukko vastaa viesteihin. Ittelläni on nyt saldo kiinni. Aina kyllä pyrin ilmottamaan jos on kallis puhelinlasku tai saldo kiinni. Ärsyttävää sellanen lusmuilu.
Sitten toinen juttu ku ei vastaa puhelimee, tulee aina sellasia vainoharhoja ;p!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Touko 2008, 12:03

Hitto ku on kauheet allergiaoireet ja loppu allergialääkket ja sit kans se ku joutu lähtee koulusta ku sain melkeen paniikkikohtauksen. En tiedä tietääkö kukaan täällä et mikä on paniikkihäiriö?; mut itelläni on tuo sairaus..

Ja nelosvarotuksia koulusta, saatanan s*atana!

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Touko 2008, 17:56

Mua ärsyttää ku huomenna pitää mennä fysioterapeutille.Oon käyny siellä jo pari kertaa ja se oli tosi ärsyttävää!
Nyt kävi
näin

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 13 Touko 2008, 18:38

Ärsyttää kun tuli taas nukuttua koko päivä ja unirytmi sekasin. Mitenköhän sen sais kohalleen? Yöihminen kun olen..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Touko 2008, 20:52

Tiia kirjoitti:Hitto ku on kauheet allergiaoireet ja loppu allergialääkket ja sit kans se ku joutu lähtee koulusta ku sain melkeen paniikkikohtauksen. En tiedä tietääkö kukaan täällä et mikä on paniikkihäiriö?; mut itelläni on tuo sairaus..

Ja nelosvarotuksia koulusta, saatanan s*atana!


Äidillä tulee välillä paniikkihäiriökohtauksia ja on kuulemma todella ahdistavaa. Onneksi niitä ei tule kauhean usein.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Arctica » 13 Touko 2008, 22:02

Ärsyttävää ku aina koulusta tullessa ylä-asteelaiset alkaa vittuileen. Luulee olevansa niin kovia.Tänäänkin sanoin yhelle että "Suksi ruotsiin" ku alko aukoon mulle päätään :D No onneksi mä pääsen vuoden päästä ylä-asteelle.
Nyt kävi
näin

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 13 Touko 2008, 22:34

No nyt oot sit tosi kova tyyppi....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 14 Touko 2008, 06:47

Gitarre kirjoitti:No nyt oot sit tosi kova tyyppi....

Joo hei Arctica oli ehkä ensin vähän ärsyttävä, mutta ei sitä riitaa tarvi uusiks ottaa, koitetaan nyt olla ihan asiallisina..

Ja itteäni ärsyttää se, että saan tänään enkun kokeen, joka saatto mennä aika huonosti..
Noh, toivonpa parasta.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Regendos » 14 Touko 2008, 07:32

Tänään vituttaa jerääminen ja rankasti. Plus vituttaa coopper ja uintikerta jotka pitää suorittaa tänään koulussa. Ei saamari, ei tätä kestä...

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 14 Touko 2008, 14:05

Regendos kirjoitti:Tänään vituttaa jerääminen ja rankasti. Plus vituttaa coopper ja uintikerta jotka pitää suorittaa tänään koulussa. Ei saamari, ei tätä kestä...


En helvetissä ymmärrä sitä et s*atana miks koululiikunnassa opettajien pitää testata moisilla juoksutesteillä oppilaan kunto ja se vaikuttaa tietty puolella liikunnan numeroon!! Mun mielestä koululiikunnan ja YLEENSÄKIN liikunnan pitäisi olla HAUSKAA ja MUKAVAA, ei mitään testailuja ja vertailuja ja sitä että: "kuka nyt on hyväkuntosin, jne..!! BOIKOTTIIN TOLLANEN.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 14 Touko 2008, 14:06

Wespa kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Hitto ku on kauheet allergiaoireet ja loppu allergialääkket ja sit kans se ku joutu lähtee koulusta ku sain melkeen paniikkikohtauksen. En tiedä tietääkö kukaan täällä et mikä on paniikkihäiriö?; mut itelläni on tuo sairaus..

Ja nelosvarotuksia koulusta, saatanan s*atana!


Äidillä tulee välillä paniikkihäiriökohtauksia ja on kuulemma todella ahdistavaa. Onneksi niitä ei tule kauhean usein.


Joo, mullakin tulee aika harvoin niitä mut jos ahdistus pääsee pahaks niin sillon tulee kohtaus.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 14 Touko 2008, 20:48

Tiia kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Tänään vituttaa jerääminen ja rankasti. Plus vituttaa coopper ja uintikerta jotka pitää suorittaa tänään koulussa. Ei saamari, ei tätä kestä...


En helvetissä ymmärrä sitä et s*atana miks koululiikunnassa opettajien pitää testata moisilla juoksutesteillä oppilaan kunto ja se vaikuttaa tietty puolella liikunnan numeroon!! Mun mielestä koululiikunnan ja YLEENSÄKIN liikunnan pitäisi olla HAUSKAA ja MUKAVAA, ei mitään testailuja ja vertailuja ja sitä että: "kuka nyt on hyväkuntosin, jne..!! BOIKOTTIIN TOLLANEN.

Joo, meilläkin oli eilen maastojuoksutesti, piti juosta joku 2 km, ja aikaa otettiin, eikä kaverin kanssa saanut juosta.
Ärsyttävää.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Arctica » 15 Touko 2008, 18:46

Mua ärsyttää, tänään ois pitäny olla tarkkuus-ammuntaa mutta eipäs ollutkaan vaikka nettisivulla luki niin! Olin odottanut sitä kauan mutta ei sitä sitten ollutkaan, ja pitipä vielä pyöräillä kaupunkiin ja takaisin monta kilometriä pelkkää ylämäkeä!
Nyt kävi
näin

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 16 Touko 2008, 22:40

Suoraan sanottuna V*TUTTAA!

Saanpa viimeinkin tänne hevon kuuseen kanavoitua Suomen pelin, ja sitten tuleekin se paskin mahdollinen matsi...

Ämmäkiekkoa pelataan kun minä näen sen, MINÄ!

Iskin pari minuuttia sitten läppäriä niin että virta katkes... :D

Ei tässä enää auta muu ku vetää pää täyteen. Huomenna se on sitte pronssiottelussa kuitenki ruotsalaisten hinteiltä turpiin... :evil:
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Touko 2008, 22:53

Ufomies kirjoitti:Suoraan sanottuna V*TUTTAA!

Saanpa viimeinkin tänne hevon kuuseen kanavoitua Suomen pelin, ja sitten tuleekin se paskin mahdollinen matsi...

Ämmäkiekkoa pelataan kun minä näen sen, MINÄ!

Iskin pari minuuttia sitten läppäriä niin että virta katkes... :D

Ei tässä enää auta muu ku vetää pää täyteen. Huomenna se on sitte pronssiottelussa kuitenki ruotsalaisten hinteiltä turpiin... :evil:



Se on aina just tyyliin se klassinen ja perinteinen tapaus, Suomi on hyvä alkupeleissä mut sit se jotenkin hyytyy loppua kohden :evil: . Ruotsi on joo Suomelle se pahin vastus, on nähty jo monta kertaa ;P.
Pää täytee vaa, tosin seuraavana aamuna kauhee v*tutus :roll: . :D
Ettäs tällee ;p.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Touko 2008, 22:57

Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Arctica » 16 Touko 2008, 23:19

Ärsyttää ku on kokoajan niin huono ilma! On niin kylmä ja välillä sataa lunta, rakeita, räntää sun muuta moskaa, eikös nyt pitäis olla jo kevät!
Viimeksi muokannut Arctica, 17 Touko 2008, 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kävi
näin

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 17 Touko 2008, 01:02

Tuplailu ärsyttää. Kyllä, olen pilkunn****ja, mutta eikö eräät voisi sisällyttää monia eri asioita yhteen viestiin? Post-counttikin nousee periatteessa aivan turhan takia, ja foorumilla on ollut jonkin verran kiihkoilua noista titteleistä...

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 17 Touko 2008, 06:06

Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)
I believe..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 18 Touko 2008, 18:20

Tunhhu kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Vituttaa ku mahaan sattuu ja ei oo saanu nukuttua moneen päivää! Unirytmi päi helevetin kuusea mut onneks kohta alkaa kesäloma :D . Nippanappa pääsen koulustaki läpi ilman ehtoja(ko?)! Jotenkin tuntuu taas, että nää ns. naistenvaivat alkaa tulemaan, kun tekee mieli valittaa ja nipottaa kokoajan jostakin, vaikka valitan muutenkin tarpeeksi melkein kokoajan (ainakin muitten mielestä). Pitäs vähän hillitä :P



mut kyllä teillä naisilla on mun mielestä oikeus vähän enemmän valittaakin, kun ei meillä miehillä ole "sitäkään" ongelmaa että vuodettais verta se 5päivää.. :)


Joo olkaa vaan onnellisia :roll: :lol:


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa