Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 23 Huhti 2008, 19:56

Elikkäs ajattelin pistää tänne tälläsen topikin, että

Tänne saa valittaa jos on huono päivä,
muuten vaan ärsyttää tai v**uttaa jokin,
haluat boikotoida jotain,
Tai muuta sellasta JOKA VAIN YKSINKERTASESTI ÄRSYTTÄÄ


Jakakaamme mielipiteitämme täällä :D

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 23 Huhti 2008, 20:00

Eikö tämä olisi parempi pistää chatin puolelle.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 23 Huhti 2008, 20:56

Itse ajattelin juuri samaa. Siirretty. -->
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 23 Huhti 2008, 23:48

Minua ärsyttää, koska joudun palauttamaan pari tänään ostettua tavaraa kauppaan, koska eivät toimi. Mulle käy aina näin, että kaiken joutuu ostamaan kahteen kertaan: Jopa kylmäsavustetut kirjolohiviipaleet olivatkin graavilohta!
Mutta kun soitin valmistajalle, laittoivat vähän hyvitystä postissa, joten se onneksi kuitenkin hyvin päättyi.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 24 Huhti 2008, 06:55

Ärsyttää se että... tänään on koe.
Ja on torstai. En pidä torstaista.
Saa naina migreenin torstaisin. ;o
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 25 Huhti 2008, 09:07

Ärsyttää ku on kauheet allergiaoireet ja flunssa helekuta :(!
Tänäkin aamuna kun heräsin, kurkku täynnä räkää ja ei lähe ääntä suusta.
No empähän taida olla ainoa :P . Pitäis nyt loppuaika käydä hyvin sitä kouluakin ku on viiminen peruskoulun luokka ja sitte amiksee. :P.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Huhti 2008, 14:50

minua ehkäpä eniten henkilökohtaisesti ärsyttää se että meillä ihmisillä on toisinaan tapana valittaa ihan tyhjänpäiväisistä asioista.. (esim koiran omistajille valitetaan koiran jätöksistä, koirista ja muusta lemmikeihin liittyvästä "roskaamisesta" ja sitten itse heitetään luontoon telkkarista mäkkäripapereihin kaikkea moskaa..)
:demoni:

ja mitä esim kerrostalo asumiseenkin tulee niin aina niitä valittavia omaa elämää omaamattomia ihmisiä löytynee jotka kuulee naapurin "suhu pierunkin"... :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ninyo » 27 Huhti 2008, 20:38

Vihaan ihmisiä joiden pitää lyödä tai potkia eläimiä, vaikka ihan huvikseen. Jos koirakin on tehnyt pahaa niin eikö niskasta kiinni ottaaminen riitä tälle ylimieliselle ihmiskunnalle??
Miksi koira tai ihan mikä vain eläin lopetetaan jos se käy ihmisen kimppuun, miksi ihmistä ei tapeta kun se käy viattoman eläimen kimppuun?! Tässä yhteiskunnassa kyllä mättää ihan kaikki. :demoni:
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 28 Huhti 2008, 07:55

Joo, kyllä eläinten kaltoinkohtelu pännii.
Monet espanjalaiset ajattelee, ettei koirilla ole sielua.
Kerran olin Espanjassa, ja näin kamalasti kulkukoiria, ja muutaman ihmisen joka esimerkiksi teippasi koiran kuono kiinni tai potkaisi sitä kylkeen todella kovaa. ;<
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 28 Huhti 2008, 12:10

Tyytymättömät kansalaiset!

:idea: Liittykää minuun, niin johdan teidät uuteen, Parempaan Maailmaan!
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 28 Huhti 2008, 13:00

Ninyo kirjoitti:Vihaan ihmisiä joiden pitää lyödä tai potkia eläimiä, vaikka ihan huvikseen. Jos koirakin on tehnyt pahaa niin eikö niskasta kiinni ottaaminen riitä tälle ylimieliselle ihmiskunnalle??
Miksi koira tai ihan mikä vain eläin lopetetaan jos se käy ihmisen kimppuun, miksi ihmistä ei tapeta kun se käy viattoman eläimen kimppuun?! Tässä yhteiskunnassa kyllä mättää ihan kaikki. :demoni:


täytynee myöntää että ihan asiasta puhut mutta kyllä niitä koiria olen kuullut typerämmästäkin syystä lopetettavan.. kuten värivirhe ja ei kelpaa näyttelyyn.. olis vuodenikäinen koulutettu koira saanut uudetkin ottajat mutta ei tälle tietylle perheelle käynyt vaan lopettaa piti kyseinen koira :demoni: itse olin valitettavasti silloin alaikäinen olisin kyllä ollut yksi ottajista riemusta kiljahdellen :D oli niin lutunen hauveli.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tiia » 29 Huhti 2008, 14:57

Mutta sepä onkin vielä vi**umaisempaa että Japanissa vai missä lie maassa ne pistää kissanpentuja lasipulloon ja möllöttävät sitä siinä kun se kituu ja yrittää kasvaa ja loppujenlopuksi TIETTY kuoleekin !! Ihan sairasta, eikö siellä ole minkäänlaista lainsäädäntöä eläimiin liittyen :evil: :evil: ?!! Törkeätä viedä emolta oma pentu ja pistää se kaikenlisäksi johonkin lasipulloon !!! Saisivat hävetä !
Niitä kissoja sanotaan muistaakseni jollain bonsaikitten nimellä. On ne tunteet eläimilläkin, ihan sama jos avaruusolennot tulis ja pistäis vastasyntyneen vauvan johonkin lasipulloon ja siinä vaan kattois ja ihmettelis että mitä se nyt sanoo ja miettii. Ps. törkeätä teloittaa myös norsu tai sarvikuono niiden sarvien takia! :(

Ja Kiinassa ja muutamassa muussa itämaisessa maassa saa syödä ruuaks ihan mitä tahansa nelijalkasia. Ihan typerää :(.

Kuva

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 29 Huhti 2008, 18:19

Tiia kirjoitti:Mutta sepä onkin vielä vi**umaisempaa että Japanissa vai missä lie maassa ne pistää kissanpentuja lasipulloon ja möllöttävät sitä siinä kun se kituu ja yrittää kasvaa ja loppujenlopuksi TIETTY kuoleekin !! Ihan sairasta, eikö siellä ole minkäänlaista lainsäädäntöä eläimiin liittyen :evil: :evil: ?!! Törkeätä viedä emolta oma pentu ja pistää se kaikenlisäksi johonkin lasipulloon !!! Saisivat hävetä !
Niitä kissoja sanotaan muistaakseni jollain bonsaikitten nimellä. On ne tunteet eläimilläkin, ihan sama jos avaruusolennot tulis ja pistäis vastasyntyneen vauvan johonkin lasipulloon ja siinä vaan kattois ja ihmettelis että mitä se nyt sanoo ja miettii. Ps. törkeätä teloittaa myös norsu tai sarvikuono niiden sarvien takia! :(

Ja Kiinassa ja muutamassa muussa itämaisessa maassa saa syödä ruuaks ihan mitä tahansa nelijalkasia. Ihan typerää :(.


Mä olen kanssa kuullut noista, ja vi*tu jos saan joskus rahaa oikein älyttömän paljon niin ostan kunnon gearit ja lähden metsästämään näitä kusipäitä.. kyllähän niitä pulloja saa ihmisenkin kokoiselle, niin pääsee ääliöt itse kokemaan ihanuuden.. ällöttävää.. hyi v**tu
I believe..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Huhti 2008, 18:31

Itse olen kuullut, että tuo bonsaikittenhomma on vain urbaani legenda. Netissä oli aikoinaan yksi kuvakin, joka todettiin photoshoppaukseksi. Tuossa Tiian laittamassa kuvassa kissa selvästi mahtui lasikippoon, enkä usko, että sitä kuvan jälkeen sinne olisi jätetty. Kiinassa kylläkin syödään mm. kissoja ja koiria ravinnoksi, sekä nyljetään elävältä, joka on todella pistää vihaksi.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Ufomies
Peikko
Viestit: 234
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 01:34
Paikkakunta: Suomen Ateena

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Ufomies » 29 Huhti 2008, 20:39

No totta kai syödään. Täälläkin syödään sikoja ja lehmiä. Lampaita ei vielä mummon sukupolvi syönyt, kun villoja piti vielä jostain saada... (Varsinkin kun toinen maailmansoita löi ylle, ja kauppamerenkulku oli suhteellisen huonossa jamassa.)

Ja sitten kalojakin narrataan vaikka kuinka paljon... Jos Suomen kansallisruokaa kysytään, niin kyllä se on kalakeitto.

Missä moraali? Kyllä se on vähän eri asia p*rkele, mitä täällä Pohjantähden alla on hengenpitimiksi saatu. Kyllä se on eri asia Kiinan mannermaalla mitä syödään. Ranskalaiset syövät etanoita. Japsit mustekaloja, valaita, kaikkea mikä merestä nousee...

Ja valkoinen mies suuressa viisaudessaan kansanmurhasi biisonit... Kukin taplaa tyylillään. Kyllä minä sinun kalakeittosi syön! Perkeleen savolainen, kalojen vihollinen!!! :D
"Olipa kerran ufomies, joka lentotemput ties."

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 29 Huhti 2008, 22:10

Ufomies kirjoitti:No totta kai syödään. Täälläkin syödään sikoja ja lehmiä. Lampaita ei vielä mummon sukupolvi syönyt, kun villoja piti vielä jostain saada... (Varsinkin kun toinen maailmansoita löi ylle, ja kauppamerenkulku oli suhteellisen huonossa jamassa.)

Ja sitten kalojakin narrataan vaikka kuinka paljon... Jos Suomen kansallisruokaa kysytään, niin kyllä se on kalakeitto.

Missä moraali? Kyllä se on vähän eri asia p*rkele, mitä täällä Pohjantähden alla on hengenpitimiksi saatu. Kyllä se on eri asia Kiinan mannermaalla mitä syödään. Ranskalaiset syövät etanoita. Japsit mustekaloja, valaita, kaikkea mikä merestä nousee...

Ja valkoinen mies suuressa viisaudessaan kansanmurhasi biisonit... Kukin taplaa tyylillään. Kyllä minä sinun kalakeittosi syön! Perkeleen savolainen, kalojen vihollinen!!! :D


ufomiehellä on vähän sama pointti tuossa elukoitten syömisessä kun ajattelee noita kettutyttöjä miksi he eivät tee iskuja esim kanalaan kun iskeevät turkistarhoihinkin.. (vaikka siis täytynee myöntää että itsekkin olen sitä mieltä että mihin turkkiin/nahkaan on syntynyt siinä sitä pitäisi sitten elää ja kuollakkin ihan itse.) :angel2:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja tuputhy » 30 Huhti 2008, 01:31

Tietääkseni esim. Kiinassa uskotaan, että jos sen syötäväksi aiotun koiran tms. nylkee elävältä, siihen tulee sellaisia stressihormoneja, mitkä saavat lihan maistumaan hyvältä. Suomessa varmaankaan eläimiä ei kiduteta lihan maun voimistamiseksi, vaan ne teurastetaan tuskattomasti.

Laaki päähän vaan ja se siitä. Siihen asti Suomen teuraseläimet ovat saaneet elää parempaa elämää, kuin monet ihmiset joissain maissa!

Joskus käväisee mielessä, että suojellaanko jo eläintä enemmän, kuin ihmistä?
En tietenkään ole katkera eläinten suojelusta, mutta kyllä ihmistä pitäisi suojella ainakin yhtä paljon, kuin eläintä!!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja aavenainen » 30 Huhti 2008, 09:08

tuputhy kirjoitti:Tietääkseni esim. Kiinassa uskotaan, että jos sen syötäväksi aiotun koiran tms. nylkee elävältä, siihen tulee sellaisia stressihormoneja, mitkä saavat lihan maistumaan hyvältä. Suomessa varmaankaan eläimiä ei kiduteta lihan maun voimistamiseksi, vaan ne teurastetaan tuskattomasti.

Laaki päähän vaan ja se siitä. Siihen asti Suomen teuraseläimet ovat saaneet elää parempaa elämää, kuin monet ihmiset joissain maissa!

Joskus käväisee mielessä, että suojellaanko jo eläintä enemmän, kuin ihmistä?
En tietenkään ole katkera eläinten suojelusta, mutta kyllä ihmistä pitäisi suojella ainakin yhtä paljon, kuin eläintä!!


se on totta tuossa ihmisen suojelussa jos esim on lapsi pahassa jamassa "huonoilla vanhemmilla" että sellainen pitäisi huostaan ottaa. ja ihmisten puuttua sellaiseen jos sellaista havaitsee.. (mutta sitten jos miettii esimerkiksi ulkomaanapua "rahallista köyhiin maihin"... se olisi kivakin auttaa mutta käsittääkseni "suurin osa rahoista ei suinkaan päädy sinne minne pitäisi").. ja no tuossa yksi tuttuni kertoi jonkun tehneen (tutkimusta eri maiden älykkyysosamäärästä "vaikka ei sinänsä tähän liity" mutta on kansoja jotka ei yksinkertaisesti kykene huolehtimaan itsestään.. viljely jne. (voi toki johtua maaperästäkin mutta tutkija oli tullut tulokseen että alhainen älykkyysosamääräkin osiltaan vaikuttaa kyseiseen asiaan.

että en sitten tiedä että kuinka esim aikuista/vähäosaista voisi suojella :(
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Eob » 30 Huhti 2008, 17:01

Tää keskustelu on menny vähän nuihin eläimiin.
Ja on se kyllä kamalaa kun eläimiä noin kohdellaan.

No mutta, tänään ärsyttää se, että migreeni iski, pahasti. Mur.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Gitarre » 30 Huhti 2008, 17:50

Mua ärsyttää se ku ei oo mitään tekemistä.
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa