Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Marras 2009, 10:03

Art kirjoitti:Sunnuntaista lähtien on ollut äkillisiä "kohtauksia", jolloin sydän lyö yhden tai pari lyöntiä liian lujaa. Tuntuu kuin meinaisi pyrkiä rinnasta ulos... Eilen oli yhteensä yli 18 tällaista "kohtausta" ja tänään vain kuusi. Huomenna sitten sydänfilmiin katsomaan mitä löytyy. Voisin vaikka lyödä vetoa, ettei sieltä löydy yhtään mitään. Jos ne ei saa selville, että mikä meikäläistä vaivaa, niin... Jo on kumma.


Tuo voi olla normaaliakin. Ainakin kännissä itselleni tulee joskus yöllä nukkuessa tuollainen ja muutenkin olen tullut sydämeni kanssa enemmän tutuksi, niin huomioin sen enemmän. Ei muuta kun käsi sydämelle. Vahvistaa sydänchakraa mukavasti ja pääsee sinuiksi omaan energiakeskukseen näin utopistisesti sanottuna. :)

Ja jos tällä tiellä jatketaan, niin chakrat tuntevana haluaisinkin kysyä Jaappanilaista oppia hyödyntäen, että onko sinulla ollut sydänhuolia tai ongelmia esim. ystäviesti, vanhempiesi, tyttöystävän tai muiden kanssa, jotka (ongelmat) olet jättänyt hoitamatta? Tai toisaalta onko asia toisin päin, että asiat menevät nyt entistä paremmin ja se manifestoitui tuollaisena ilmoituksena, että kaikki on hyvin? Kannattaa siis pohtia mistä sydämen asioihin liittyvästä tuo oli ilmoitus. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
selene
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Loka 2009, 18:14

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja selene » 20 Marras 2009, 15:07

Joo nyt ihan suoraan sanottuna vi**ttaa ja sylettää, nimittäin työt :demoni:
Anna hoidan tän elämän ensin päivän kerrallaan mä veikkaan, et kuitenkin kerran kimpassa kummitellaan...

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Trauma » 20 Marras 2009, 16:27

Oma ongelmani on naisasiat. Voikin olla vaikeaa.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 20 Marras 2009, 19:11

I hear ya, I hear ya. :|

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 21 Marras 2009, 16:26

Trauma kirjoitti:Oma ongelmani on naisasiat. Voikin olla vaikeaa.

Sama vika, mutta ehkä vähän eri mielessä. Mulla kun mitään naisiasioita ei edes tapahdu...

Vain kerran niistä useista kymmenistä baari reissuista, oon päässyt jopa niin pitkälle, että tanssein/kiehnasin yhden nätin blondin kanssa pitkän aikaa ja sekin jäi siihen iltaan koko juttu.

Mutta turha sitä valittaa..Minkä sitä ulkonäölleen mahtaa kun oon vähän sen näköinen, että isken vaan harvoihin valittuihin ja he eivät välttämättä iske muhun.

Toivottavasti kuolen pian niin pääsen kärsimyksistäni.. ;)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Marras 2009, 17:56

Kyllä sitä rumempikin naista saa... Kikkoja on monia, mutta parhaiten toimii itseluottamus ja omana itsenä oleminen... Ei se ole helppoa aina meikäläiselläkään, mutta aina välillä tapahtuu hyviä juttuja ja luotan, että se oma kulta sieltä jostain löytyy. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Art » 21 Marras 2009, 18:52

Jaarno kirjoitti:Kyllähän tuommoisia tulee aina sillon tällöin. Viime talvena/keväänä oli useamman viikon putki että pisti tosi pahasti aina sillon tällöin. Useammasti päivässä. En lekurisa käyny mutta menihän nuo ohi sitten.


Jep jep... Sitä sanoivat että voivat olla ihan normaaleja, mutta niitä alkoi tulla joka päivä enemmän ja enemmän, ja olin jo fyysisesti erittäin väsynyt, kun tuntui ettei pumppu kohta kestä ainuttakaan lisälyöntiä, niin kävin koulun terkalle sanomassa. Se varasi minulla ajan sydänfilmiin. Eihän siellä mitään näkynyt. Verikokeita ottivat ja ensi viikolla uudestaan. Ja kun minulla ei ikinä ole ennen ollut tuollaista, niin minusta se ei tuntunut kovin normaalilta. Torstaina oli viimeksi noita, nyt ovat loppuneet kokonaan... Mutta sainhan minä mukavan flunssan sitten tilalle. En kyllä jaksa enää ikinä mennä valittelemaan mitään terkalle, kun ne aina menee ohi.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 21 Marras 2009, 18:57

Niin no oishan ne tietenkin hyvä käydä katsomassa. Varsinkin vanhemmalla iällä. Eihän sitä ikinä tiedä mitä siellä voi olla.
Olihan nuo itselläkin paikoin semmosia että piti ihan maahan käpertyä kun ei seisoa pystynyt enää.

Nyt ärsyttää vain kun ei oikein tuu mistään mitään taas. :| "normiangstit" päällä.
Paransi vain asiaa se että eilen yöllä pölisin pyörälläkin melko pahasti. Oli tuommoinen märkä peilijää enkä tietenkään mitään pimeässä huomannut. Ja edellisen viikon aikalailla kotona ollut kun flunssa ollut niin en siitä tiennytkään mitään.
Enköhän vispaa täysillä puhelin käesä sinne ja siitä perseelleen/selälleen. Alaselkä/persus ollut tosi kipeä nyt. Ei kunnolla nukkumaankaa pystynyt. Mutta onhan tuo jo tänään parempaan suuntaan menny.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 21 Marras 2009, 19:10

Wespa kirjoitti:Kyllä sitä rumempikin naista saa... Kikkoja on monia, mutta parhaiten toimii itseluottamus ja omana itsenä oleminen... Ei se ole helppoa aina meikäläiselläkään, mutta aina välillä tapahtuu hyviä juttuja ja luotan, että se oma kulta sieltä jostain löytyy. :)

Mä en muuta olekkaan kuin oma itseni ja sinut itseni kanssa. Koen olevani itsevarma siinä miessä, että pystyn myöntämään itsestäni myös niitä ei niin imartelevia realiteetteja. Mun mielestä itsevarmuus ei ole sama kuin lähes narsistinen itsensä pitäminen hyvännäköisenä ja kaiken puolin positiivisessa valossa itsensä näkeminen.

Itsevarma ihminen osaa kehua sekä ruoskia itseänsä. Useasti tuntuu, että ihmiset pitävät narsistisia piirteitä itseluottamuksen merkkinä, mutta mun mielestä se on päinvastoin.

Mun ongelma on se, että en ole mikään kansikuvapoju, en ole tällainen ihan poikamainen tyyppi, pidän pitkää tukkaa annan välillä parran rehottaa ja en kauheasti jaksa kiinnostua ihmisten katseista tai muusta joka ilmenee perusmyrtsillä ilmellä liikkuessa tuolla kaduilla ja teillä(joidenkin mielestä saatan jopa näyttää uhkaavalta pahimpina vitutus päivinä).

Silti voin vannoa, että mua katselee joskus hyvällä mielellä monenlaisia naisia, nätemmät sekä ne vähemmät nätit. Isken vaan tiettyihin naisiin ulkosen olemukseni takia, nahkatakki pitkä tukka, "hiomattomuus" ja vaikka itse sanonkin niin jossain määrin miehiset piirteet(olen monessa mielessä kookas ja hartiatkin löytyy jo) luultavasti ne yleisimmät syyt miksi joku musta saattaa kiinnostua. Niin vihdoinkin se itse ongelma tulee siinä, etten ole näiden mahdollisesti kiinnostusta herättävien piirteiden takia kauhean helposti lähestyttävä ja itse en helpolla lähesty ketään myöskään.

Yritä siinä nyt sitten saada naiskontaktia kun ihmiset hädin tuskin uskaltaa mua katsoa pari sekunttia pidempään ja mä en sen ansiosta saa rohkeutta lähestyä itse.. :roll:

No toivossa elellään.. Jos ei onnistu tässä lähivuosina tuun todennäköisesti vajoomaan entistä synkempiin ajatuksiin ihmisistä ja ihmisyydestä.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Marras 2009, 19:30

Itselläni on myös sellainen ns. odotusvaihe ollut päällä, että odotan minua lähestyttävän ja on välillä ollut vaikeaa mennä juttelemaan naisille, varsinkin tuntemattomille. No silti niitä kavereita ym. on ajan myötä kuitenkin varsinkin lähiaikoina tullut naisista paljonkin ja minua on lähestytty kaveripohjalta, sekä suuremmallakin kiinnostuksella. Ei ole vaan vielä osunut sitä sopivaa kohdalle. Ehkäpä pian.

Itse koen, että se ei ole narsismia jos tykkää omasta ulkonäöstä. Sinusta välittyi hieman sellainen kuva, että tykkäät kyllä omasta ulkonäöstäsi, mutta mietit asiaa ehkä liikaa toisten kannalta. Olet oikeassa siinä, että itsevarmuus on myös omien heikkouksien tunnustamista, mutta silti voi tykätä rujostakin olemuksestaan. Itseluottamuksella tarkoitinkin kuitenkin juuri itsenä olemista ja ehkä hiukan sitä toimintaa omalta kannalta jos se tuntuu oikealta, joskus pelkkä oleminen riittää. :)

Jos koet olevasi vaikeasti lähestyttävä, mutta tiedät, että sinusta kuitenkin tykätään ja kattellaan, niin ehkä sinun kannattaisi mennä juttelemaan jos se tuntuu omalta itseltäsi. Kannattaa ainakin koittaa kiinnittää mahdollisesti halutessasi huomioita siihen olemukseen, että oletko vastaanottavaisen näköinen... siihen taas vaikuttaa omat ajatukset, jotka näkyvät ruumiin elekielessä yms.

Jos sinulle on kuitenkin tulleet ei niin hyvän näköisinä pitämäsi naiset juttelemaan, niin se on hyvä merkki. Useasti nämä ovat niitä vähän rohkeampia tapauksia, kun heillä se saanti ei välttämättä ole niin kovaa, niin sitten uskaltavat itse kokeilla. Joillekkin on iskostunut se yhteiskunnan luoma kuva, että mies on se joka hoitaa hakemisen, mutta osa naisista on rohkeita ja osaa tehdä homman itse. Ehkä nämä kauniimmat luottavat vähän enemmän siihen, että heidät tullaan hakemaan ja mies aloittaa keskustelun tai hakee tanssimaan jne. Uskon siis, että miellyttävätkin naiset pitävät sinusta ja monesti naiset tykkäävätkin rujoista miehistä, mutta ehkä heillä on sama dilemma kuin sinulla, eli se lähestyminen. Rohkeutta peliin. :)

Ehkä odotat samanlaista naista kuin minä, sellaista joka osaa tulla rohkeasti juttelemaan ja kertoo mitä haluaa. Näitä olet ilmeisesti jo kohdannut, mutta vielä ei ole sopivaa sattunut kohdalle.

Uskon vahvasti, että se oikea sieltä kyllä vielä tulee kohdalle. Kannattaa olla avoin jokaiseen suuntaan siitä miten se voi tapahtua. Se ei välttämättä tapahdu ainoastaan siellä baarissa tai jossain vakiomestassa jossa olet esillä ja katselet muita, vaan se voi tapahtua missä tahansa ja tapoja voi olla monia...

Onnea seikkailuun. Pidä itsesi miehenä. :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Fenrir
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 15:13

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Fenrir » 21 Marras 2009, 21:18

Väitän että suuremmalla todennäköisyydellä "sen oikean" tapaa jossakin ihan muualla kuin baarissa. Itse ei kyllä sitä ole pahemmin tullut harrastettua mutta molemmat tähän mennessä tapaamani kiinnostavat naiset ovat tulleet tutuiksi ihan muissa yhteyksissä. Vituttaa kyllä helvetisti etten kummankaan kanssa saanut koskaan mitään aikaan, vaikka ei se kyllä tällä naamalla ja kiinnostuksen kohteilla ole mikään ihme.

Olet kuitenkin Vic vielä alle 20 vuoden, tulevaa vanhapoikamateriaalia on vasta kun ylittää parinkympin ;) Olen ymmärtänyt että harva nainen loppujen lopuksi tykkää "kansikuvapojista", jotka on sliipattu Ken-nuken näköisiksi. Suurin osa ilmeisesti arvostaa juuri vähän karumpaa ja miehekkäämpää ulkonäköä. Vähän lisää rohkeutta peliin, kyllä se siitä lähtee.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 21 Marras 2009, 23:54

Ei mulle olis ongelma siinä lähestymisessä jos saisi jonkun selvän viestin, vaikka pitkän katseen suoraan silmiin hymyllä maustettuna tj. ja ylensä yritänkin kerätä katseita noissa paikoissa mutta se on niin saakelin vaikeaa ainakin mulle erottaa sieltä kuka katsoo ja ketä vai katsooko sittenkään.

Ja kyllä mä olen silleen jo hyväksynyt ulkomuotoni jne. ja sen myönnän, että ajattelen ehkä vähän liikaa sitä muiden mielipiteitä, siis en siinä mielessä, että mua enää erikoisemmin satuttaisi toisten ajatukset, mutta ajattelen niin, että jos joku ei pidä, en ala uhrata henkisiä resurssejani tällaisen ihmisen miellyttämiseen/tutustumiseen. Syynä lähinnä se kun tiedän kuinka kiusallista on jos henkilö, joka ei kiinnosta, tulee juttelemaan. En tahdo aiheuttaa kenellekkään sitä tunnetta koska sen lisäksi, että teen toisen olon inhottavaksi, se on pieni piikki munkin itsetunnolle kun tajuan, että en kiinnosta...Ainakin loppupeleissä.

Ja kyllä sitä voi muuallakin kuin baarissa voi törmätä unelmiensa naiseen, esim. koulussa olen joitakin katseita joskus kerännyt, onko sitten positiivisia vai negatiivisia, se epävarmuus on syy miksen asiaa sen pidemmälle selvitä. Kaikkea en edes itse huomaa: kaveri kerto tossa joskus käyneen ruokkiksella niinkin, että joku typy oli pitäny mulle ruokalan ovea auki ja ilmeisesti hymyilly sun muuta ja mä olin vaan menny siitä ohi(en todellakaan kiinnittänyt mitään huomiota) ja tän typyn kaverit oli sanonu jotai että "ollaan sitä ny niin kiinnostuneita" kiusottelevasti. En tiedä pitääkö paikkaansa kun en oo ite huomannut, mutta kaveri tällasta sano tapahtuneen.

Ja yläasteen ysillä mulla riitti jutua yhden nätin ja mukavan tytön kanssa helvetisti. Sillon kun sitä joskus katoin silmiin, tuntu kuin ne olis hehkunut ihan kun jotkut tähdet tj. Kuulostaa imelältä, mutta ton parempaa vertauskuvaa en keksi. Tästäkin tapauksesta yks kaveri sanoi, että oli aistivinaan jotakin säpinää meen välillä. Yläasteen loppuun mennessä en ollut saanut aikaiseksi yhtikäs mitään, vaikka viimiseen päivään asti tää tyttö oli sellainen kiinnostuneen oloinen, kuten olin mäkin, mutta en sitä sitten vaan rohjennut viedä pidemmälle. Nykyään kaduttaa helvetisti ja näen joskus ns. toiveunia, että miten asiat olisi voinut mennä. Se tyttö oli vaan jotain tunteellisesti suurinta mitä mä oon kokenut aikalailla koskaan. Sen takia edelleen mielessä tuo aikakausi mun elämästä..

Ja siis se pointti noissa edellisessä oli, että kyllähän sitä säpinää voi muuallakin tapahtua. Mutta kyllä se humala vaan helpottaa surullisen hyvin sitä prosessia.. :D

Se on vaan aina, että ne jutut jää siihen yhden illan säpinään. Tanssimista ja kiihkeetä lähekkäin oloa. Loppuillasta tiet erkanee ja en muistanut edes kysyä numeroa saati muistanut nimeä...

Ennyt ihan oo kirvestä kaivoon heittänyt, mutta koen, että elämän iloni ja uskoni siihen, että ihmisissä on vielä jotain hyvää jäljellä, nousisi sellasseellee tasolle mitä en oo koskaan kokenut. Että kyllä tää tilanne aika masentavalta välillä tuntuu..Mutta pakko pärjäillä kiitokset kannustavista ja puheista. Hienoo kuulla, etten oo ainoa kellä näitä naisettomuushuolia löytyy.. :)

Avatar
selene
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Loka 2009, 18:14

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja selene » 22 Marras 2009, 10:33

Arvon herrat, kannattaa nyt muistaa sellainen asia että me naisetkin ollaan ihan yhtä epävarmoja! Ihan samalla tavalla kytätään niitä "varmoja" kiinnostuksen merkkejä siitä vastapuolesta ;) Valitettavasti taitaa vaan käydä useimmiten ettei kaksi toisistaan kiinnostunutta koskaan kohtaa, kun ei voi olla ihan varma onko se toinen nyt kiinnostunut ihan varmasti.

Monet tuntemani miehet pitää positiiivisena asiana sitä jos naiset tekee aloitteen, mutta valitettavasti meitä sitoo monet normit ja kirjoittamattomat säännöt käyttäytymisessä. Monet meistä naisista odottaa mieheltä pelin avausta, koska ajatellaan että naista pidetään liian päällekäyvänä tai epätoivoisen ym. :roll: Niin että, ei nämä ihmissuhde kiemurat ihan helppoja ole ;)

Mitäpä jos ensikerralla, vaikka siellä baarissa kun huomaat kiinnostavan neitokaisen, kävelet hänen luokse ja sanot jotain kaunista hänen ulkonäöstä (suurin osa meistä naisista pitää siitä) esim. "ompa sulla kauniit silmät/kaunis hymy tms."ja jatkat matkaa. Ei siis tarvitse jäädä siihen tumput suorina seisomaan mahdollisesti tytön ystävien röntgenkatseiden ristituleen. Peli on siis avattu ja olet tehnyt itsestäsi "näkyvä". Jos neitonen ei ryntää naistenvessaan lukkojen taakse siinä vaiheessa kun lähestyt häntä uudemman kerran, voi melko varmasti sanoa että hän ehkä haluaa tietää sinusta lisää ja ehkä tutustua lähemmin...ehkä.

Ei siis välttämättä ole mitää yksiselitteisiä malleja ja kaavioita näissä jutuissa ;) mutta kannattaa ehdottomasti lähteä rohkeasti liikkeelle ja tehdä itsestään näkyvä (ilmaista siis jollain tavoin kiinnostuminen) sille vastapuolelle.
Anna hoidan tän elämän ensin päivän kerrallaan mä veikkaan, et kuitenkin kerran kimpassa kummitellaan...

WM_

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja WM_ » 22 Marras 2009, 10:56

Itse suosittelisin pelkkää keskustelua, se on kehittävää, avaa ihmistä toiselle ja siinä voi ihastua :P

Avatar
selene
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Loka 2009, 18:14

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja selene » 22 Marras 2009, 12:09

Keskusteluahan on ihan äärettömän tärkeää, kunhan ensin pääsee siihen keskustelu etäisyydelle ;) (siis ihan livenä)
Anna hoidan tän elämän ensin päivän kerrallaan mä veikkaan, et kuitenkin kerran kimpassa kummitellaan...

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 22 Marras 2009, 14:42

Tietenkin nykyaika on tuonut ujoille mahdollisuuden, eli nettideitit. Eikös se ole sama sellaisiin mennä jos ei uskalla naamatusten ketään heti aluksi yrittää hurmata?
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 22 Marras 2009, 18:57

Jooh kyllähän netistä löytyy uusia tuttavuuksia suht helposti. Hyvällä kokemuksella itse ainakin. Vaikken nyt mitään kummempaa ole hakenutkaan.

Nyt ärsyttää taas se kun ilmeisesti pyörä pöllitty juna-asemalta. :| Lukossa oli ja kaikkea. Eikä mikään hyvä pyörä edes ollut.
Pitää käydä huomenna katsomassa kun on valosampaa.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 22 Marras 2009, 19:02

Kannattaa pyörät kiinnittää johonkin. Varsinkin täällä Oulussa on lukittujen, mutta kiinnittämättömien pyörien varastelu arkipäivää.
Kovassa suosiossa ovat nuorison pyörät, eli jopot ja muut. Yleensä rosvot tulevat pakettiautolla lähistölle, käyvät vilkaisemassa irtonaiset pyörät ja kantelevat ne autoon.
Veikkaisin, että huuto.netissä tai muissa vastaavissa myyvät sitten.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Jaarno » 22 Marras 2009, 19:17

Jooh yleensä olenkin pyörän telineeseen lukinnut mutta silloin ei näyttänyt tilaa olevan ja vähän kiirekin oli niin ei kerennyt etsiä joten laittoin vain takarenkaan tarakan päältä lukkoon sillain :) Niin ja olihan se pyörä reilu viikon siinä kun kotona olin viime viikon.
Ihmetyttää vain kun noinkin huonokuntoisen pyörän ottanut.

Noh halvallahan nuita käytettyjä saa jos ei sitä nyt löydy.
Viimeksi muokannut Jaarno, 22 Marras 2009, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 22 Marras 2009, 19:32

Tuo baaritriathlonihan on yleinen ilmiö. Eli ensin juostaan kiireellä bussiin, baarin jälkeen otetaan lähin eteen osuva pyörä ja poljetaan sillä kotiin, lopun kruunaa sitten uintiliikkeitä matkiva norjankurssi isoon valkoiseen puhelimeen. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa