Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 03 Syys 2009, 22:14

Kohta alkaa (14.pvä) Jooga. Saa nyt nähdä miten harrstus lähtee käyntiin. Kohottaa ainakin kuntoa ja kehon hallintaa. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Nemuska
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 10 Syys 2009, 16:35

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Nemuska » 11 Syys 2009, 13:11

Bodycombat ja lenkkeily nyt ovat nuo säännöllisimmät mitä tulee tehtyä. Maalaaminen, luonnostelu ja lukeminen kuuluu myös riveihin.
Kaikelle löytyy selitys, oli se sitten mikä tahansa.
"You can't always have everything. After all, where would you put it." Niinpä.

Avatar
Rebel
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 25 Elo 2009, 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Rebel » 21 Syys 2009, 12:35

Netti pokeri on ollut sydäntä lähellä jo muutaman vuoden.Tosin nyt olen pitänyt ensimmäisen pitemmän tauon, kun muut asiat ovat alkaneet kiinnostaa. Todennäköisyyksiä on mukavaa pohtia ja pyöritellä, sekä ihmisten käyttäytymis malleja eri tilanteissa mitä pokerissa tulee vastaan. Toki eräänlaista intuitiotakin tässä voi kehittää yms. hauskaa.
Jooga olisi sellanen harrastus minkä haluaisin aloittaa.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 21 Syys 2009, 20:53

Nyt on tullut käytyä taas aktiivisemmin salilla, ihan hauskaa touhua näin pitkästä aikaa ;)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 21 Syys 2009, 21:53

Yay, hieno homma, että olet jaksanut siellä käydä! Tutkaile internettiä. Kun sieltä osaa hakea niin löytää mitä mainiompia sivuja. Yksi suosikeistani on seuraava:
http://www.punttis.net/

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Gitarre » 21 Syys 2009, 22:56

Kiitos tuosta linkistä! Tähän mennessä olen pakkotoistossa vieraillut mutta se on jotenkin niin sekava sivusto, tuo sinun linkkisi on paljon selkeämpi =)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Syys 2009, 00:07

Tänään tuli sitten oltua ekaa kertaa Joogassa ja oli kyllä mukavan piristävää toimintaa. Tuntuu, että keho voi nyt paremmin ja energiaa on vaikka muille jakaa. :peukku:
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 21 Loka 2009, 20:14

Olen nyt viime aikoina harrastanut sellaista kummallisuutta, että menen iltaisin nukkumaan, herään aamukolmelta ja alan katsoa Alfred Hitchcockin elokuvia. Sitten pienet päiväunet ennen kahdeksaa ja yhdeksäksi opiskelemaan. Tähän mennessä mikään ei ole vielä aiheuttanut suurempia ongelmia, paitsi tietenkin se, etteivät kaikki ole ihan tajunneet tämän "harrastuksen" varsinaista ideaa.

Aina välillä herää kysymys, että olisiko sittenkin pitänyt vaan pitäytyä pelkästään siinä musiikin harrastamisessa.

Avatar
Nokikettu
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Marras 2009, 16:15
Paikkakunta: Muhos

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Nokikettu » 29 Marras 2009, 20:47

Mä harrastan ratsastamista. Oon ratsastanu jotain 6vuotta. Meillä on kaks hevosta ja poni. Joten ei tarvii kovin kauas lähtee ku täällä korvessa asutaan. :-------)
Mä myös piirrän paljon. Muka sarjakuvia ja sellasia. Vaikka en koskaan oo tyytytväinen niihin ja ne jää kesken ku ne on muka täynnä virheitä tai en osaa piirtää jotain kohtaa.
Sit tulee kirjoteltua. Joskus tosi pitkiäkin juttuja jotka lopulta poistan. Ku ne on muka niin huonoja. Tosin en oo ikinä näyttäny tekstejäni kenelleekään. :'---D

Pää on aina ihan täynnä kaikkia ajatuksia ja ideoita jotka on vaan pakko siirtää paperille.
we're from america, it's where jesus was born

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Dents » 30 Marras 2009, 17:26

Harrastan animea ja mangaa. Keräilen tiettyjä sarjoja (One Piece, Fullmetal Alchemist....), mutta käyn myös Tapanilan Erällä karatessa. Olen oranssilla vyöllä plus natsa.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."

Avatar
jadaz
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Marras 2009, 17:32

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja jadaz » 30 Marras 2009, 19:58

Harrastan salibandya ja datausta toki ;)
" When aliens fly into your butt! "

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja carcass » 01 Joulu 2009, 01:12

jadaz kirjoitti:Harrastan salibandya ja datausta toki ;)

"Dataus" on ehkä yksi niistä tietoyhteiskunnan kirsosanoista, jotka saa itsessäni aikaan lähinnä alitajuista "ihottumaa" ja osaksi turhautuneisuutta...
-Ei sillä, että tarkoittaisin kettuilua ns. "henkilökohtaisella tasolla", taikka muutenkaan hyökkäyksenä sinua kohtaan, sillä kys. -termiä käyttää moni muukin, mutta "tiedostoitko" useinkin? ;)

Avatar
jadaz
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 27 Marras 2009, 17:32

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja jadaz » 01 Joulu 2009, 15:48

carcass kirjoitti:
jadaz kirjoitti:Harrastan salibandya ja datausta toki ;)

"Dataus" on ehkä yksi niistä tietoyhteiskunnan kirsosanoista, jotka saa itsessäni aikaan lähinnä alitajuista "ihottumaa" ja osaksi turhautuneisuutta...
-Ei sillä, että tarkoittaisin kettuilua ns. "henkilökohtaisella tasolla", taikka muutenkaan hyökkäyksenä sinua kohtaan, sillä kys. -termiä käyttää moni muukin, mutta "tiedostoitko" useinkin? ;)


:D No se sana nyt vaan tulee luonnostaan. Enkä oo ihan varma mitä tarkoitit, mutta itse käytän aika paljon tota sanaa. Se on niin helppo ja yksinkertanen :D
" When aliens fly into your butt! "

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja carcass » 02 Joulu 2009, 01:12

jadaz kirjoitti::D No se sana nyt vaan tulee luonnostaan. Enkä oo ihan varma mitä tarkoitit, mutta itse käytän aika paljon tota sanaa. Se on niin helppo ja yksinkertanen :D

Mun mielestä tuo "dataus" on vaan hauska termi, varsinkin siinä yhteydessä miten nuoriso sitä käyttää..
Mutta kai minä olen pikkuhiljaa vanhaksi tulossa :)

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zharg » 02 Joulu 2009, 15:50

Tatuoiminen ja örähtelen :)
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 02 Joulu 2009, 22:21

carcass kirjoitti:
jadaz kirjoitti::D No se sana nyt vaan tulee luonnostaan. Enkä oo ihan varma mitä tarkoitit, mutta itse käytän aika paljon tota sanaa. Se on niin helppo ja yksinkertanen :D

Mun mielestä tuo "dataus" on vaan hauska termi, varsinkin siinä yhteydessä miten nuoriso sitä käyttää..
Mutta kai minä olen pikkuhiljaa vanhaksi tulossa :)


Älä välitä, sama vika rahikaisella. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Art » 10 Joulu 2009, 23:12

Öäh. En varmaan käynyt vielä listailemassa omia harrastuksiani, no tässä niitä tulee:

Piirtäminen (joka päiväinen harrastus), musiikki (siis soittelu ja kuuntelukin) ja kirjoittaminen (runot, laulujen sanoitukset, tarinar ym. randomit tuherrukset). Kielistä myös olen kiinnostunut, ja pyrin opettelemaan niitä myös omatoimisesti. Niin ja venyttelen iltaisin. Pyrin venyttelemään joka ilta semmoisen 15-30 minuuttia, mutta joskus sitä ei esim. koulun takia kertakaikkiaan ehdi.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Yukari::
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 28 Marras 2009, 19:29
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Yukari:: » 13 Joulu 2009, 12:04

Ratsastusta, piirtämstä, datailua ja mangan keräilyä.
The only thing necessary
for the triumph of evil is
for good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 13 Joulu 2009, 14:18

Lenkkeily tuli muun urheilun lomaan aloitettua muutama kuukausi sitten. Monta kertaa on tullut aiemminkin yritettyä rueta lenkkeilemään, mutta aina aiemmin on loppunut into parin-kolmen viikon kokeilun jälkeen.. mutta vihdoin vaikuttaa, että homma pyörähti käyntiin kun useampi kuukausi jo takana, ja rupeaa jo tuloksiakin näkemään niin motivaatiokin pysyy kunnossa. Erotuksena miksi nyt, ainakin alustavasti, onnistui lenkkeilyn aloittaminen verrattuna aiempiin kertoihin on se, että tuli tutkittua hommaa vähän tarkemmin ja tutustuttua aiheeseen/suosituksiin tarkemmin.. ja saikin huomata, että lenkkeily ei ole rankkaa, eikä kuulu ollakaan rankkaa jos kuntoa pyrkii kohottamaan.. Aikaisemmin sitä lähti vain juoksemaan räkä poskella sen verran että joko kylkeen/keuhkoihin pistää ja yökki meinaa lentää, mistä ei kunnon kohotuksen kannalta ole mitään hyötyä :)

Noh, mutta näin sitä pikkuhiljaa oppii. Tosin nyt rupeaa pikkuhiljaa tulemaan kylmiä&liukkaita kelejä, niin saahan nähdä jatkuuko lenkkeilyharrastus talven yli, ja tuleeko jatkettua keväällä jos talvitauolle tulee laitettua.. toivottavasti.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
afonya
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 19 Joulu 2009, 16:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja afonya » 19 Joulu 2009, 17:27

Harrastan lukemista, elokuvien katselua, musiikin kuuntelua, satunnaista piirtelyä ja valokuvausta, pelaamista. Siinä joitain harrastuksia. :)
Ehkä kaikki on mahdollista.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa