Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Heinä 2009, 17:18

Zrud kirjoitti::P Siis... eikö kukaan tunne samanlaista nautintoa yrittäessä hakata himo uskovaisten kuplaa timantti poralla ja hakulla..

Ilmoittaudun.

Mutta minulla on eri foorumeilla tietynlainen status. Statuksen rikkomisesta tulee aina "rangaistus", sillä se ei ole ryhmän kannalta ESS.
Parafoorumi on minulle paikka jossa voin käyttää suhteellisen paljon tietotermistöä, niin että mahdollisen vähän väkeä siitä ottaa herneen nenäänsä. Parafoorumi on paikka, jossa ei pyöritellä silmiään heti kun sanon sanan skeptismi ja empiirinen tutkimus.
Parafoorumin statukseeni kuuluu myös tietyn tasoinen asiallisuus. Tällä tekniikalla olen yleensä iloinen argumentoidessani näiden evankelioijien kanssa, mutta Rabiljuksen kanssa vain ei voi käydä keskustelua järkevästi.
Jos haluaisin oikein ottaa ilon irti Rabista, niin täytyisi minun taas riisua statukseni.

Usko pois Zrud, olisin ihan suoraan siellä väittelyn keskellä koko ajan ja vieläpä viihtyisin, jos vain aika ja avaruus sallisivat. :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Heinä 2009, 17:26

:P jaa jaa. hyvä tietää.
Feel the LOVE

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 16 Heinä 2009, 18:43

Zrud kirjoitti::P Siis... eikö kukaan tunne samanlaista nautintoa yrittäessä hakata himo uskovaisten kuplaa timantti poralla ja hakulla..


Ei enää.. joskus oli kova draivi väittää ja inttää sekä umpimielisten skeptikkojen kanssa, että himouskovaisten kanssa.. vaikka sen tiesi että lopputulos on sama molempien kanssa. Eli ei siitä järjellistä keskustelua aikaiseksi koskaan saanut. Mutta tuohonkin kyllästyi, vaikka joskus vieläkin sama draivi piipahtaa esillä.. varsinkin vähän alkoholia nauttineena. Nyttemmin ei enää oikein jaksa, uskokoon jokainen miten tahtoo.. koska niinhän he tekevät väittelyn kanssa taikka ilman. Pääsyynä kyllästymiseen toki on se, että kyseisestä väittelystä ei ole mitään hyötyä kummallekaan, tosin mahdolliselle sivustaseuraajalle voi ollakin.

Asiallinen keskustelu on toki asia erikseen, mutta sellaiset eivät vain onnistu yllämainitsemieni yksilötyyppien kanssa.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Reikämies » 17 Heinä 2009, 03:11

Harrastuksista lisää sen verran että salilla oon kesän mittää alkanu käydä.
Jotenkin musta tuntuu että toi rabiljus on joku paska trolli-.- Ei pahimmatkaan himouskovaiset voi olla noin... :|
Juodaan viinaa :>

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 17 Heinä 2009, 09:01

Reikämies kirjoitti:Harrastuksista lisää sen verran että salilla oon kesän mittää alkanu käydä.
Jotenkin musta tuntuu että toi rabiljus on joku paska trolli-.- Ei pahimmatkaan himouskovaiset voi olla noin... :|


Oon mä pahempiinkin törmännyt :--------) sry off.
NOTHING LASTS FOREVER

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Die » 17 Heinä 2009, 11:43

Zrud kirjoitti::P Siis... eikö kukaan tunne samanlaista nautintoa yrittäessä hakata himo uskovaisten kuplaa timantti poralla ja hakulla..


Tähän ei voi ku vastata myöntävästi :'D Mutta itse asiaan;

Pah, tulis nyt se mun kameran objektiivi korjauksesta ni pääsisin kuvailemaan. Haluutte varmasti kuulla kuinka huonoa palvelua Lahden tavaratalo Kärkkäiseltä saa; Vietiin isukin kanssa objektiivi kuutisen viikkoa sitten kärkkäiselle, että lähettävät sen huoltoon, no isä on kahen vikan viikon aikana soitellut sinne joka toinen päivä; ovat aina sanoneet että otamme teihin yhteyttä huomenna. No eivätpä ole ottaneet. No maanantaina isä soitti sitten elektroniikkapuolen poikien esimiehelle joka oli ryhtynyt selvittämään asiaa. Noh joo kyseinen esimies oli sitten löytänyt minun objektiivini heidän roinieen seasta. Helkkari ku tollasten hutilusten takia menee kuvausreissut pieleen ;ss Noh, esimies lupasi että mua odottaa objektiivi huomenna sielä kärkkäisellä. Isä menee huomenna noutamaan sitä, ja sano vielä että jos se objektiivi ei oo sielä huomenna ni se heittää sen esimiehen siitä h*lvetin lasivitriinistä pääedellä ja sanoopi että rupees kuule äijä ettimää objektiivia likalle :'D
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 17 Heinä 2009, 15:12

Aqua vitae kirjoitti:Kun näitä randomeita ketjuja lukee tulee välttämättä tällainen "deja vu"- fiilinki.

>>Jahas, Rabiljus avaa suunsa<<
>>Ohups, Zrud näköjään hyppää mukaan<<
>>Noniin ja nyt täällä on sitten kolme sivullista evankelioimistekstiä eikä loppua näy vaikka monet ovat jo kuuluttaneet offtopicin...<<

IHAN KUIN OLISIN NÄHNYT SAMAN JOSKUS ENNENKIN ?


Aamuni ei olisi voinut paremmin alkaa! Älä ole, Zrud, niin manipuloitava ihminen. Ateisti vs. uskovainen tappeluihin ei tule koskaan päätöstä ja luulisi sinunkin tietävän sen. Niistä voi olla iloa, jos haluaa tietää toisen maailmankuvasta enemmän. Jos yrität muuttaa sitä, juokset paikallasi, sillä et tule edistymään. Heikkoutesi on uskovaiset. Jos näet viestin joka koskee maailmankuvaa, joka ei vastaa omaasi, hyppäät väliin välittömästi huutamaan, että näinhän asia ei ole. Silloin kun uskovainen tuputtaa sinulle maailmankuvaansa perustelematta sitä, olet yhtälailla hänen arvoinen, kun et perustele omaa kantaasi. Tämä siis koskee mitä tahansa väittelyä.

Perhana, meneepäs kaikki niin helposti offtopiciksi. Häpeän itseäni.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Heinä 2009, 07:05

Mutta vaikka ymmärtäisin ja tietäisin muiden näkökulmista ja maailmoista....
mitä se minua millaan tapaa hyödyntäisi ? voisin keskusteuni ohjastaa paremmin.
Mutta saan nautintoni turhista ja päättömistä argumenteista.

Teen niitä jopa parhaimpien kavereideni kanssa.
Feel the LOVE

fenixfunk
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Loka 2008, 17:10

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja fenixfunk » 25 Heinä 2009, 01:40

Zrud kirjoitti:Sori. muta Jumalan kanssa en voi olla tekemisissä kun sellaista hinaria ei edeso le olemassa.
Ja jos jonkun kanssa haluaisin tekemisiin. olisi se itse herra s*atana.
Jumala o vaa sadistinen paskiainen joka luulee olevansa hyvä.

Ja Hallelujaa käytetään myös juhlistamisen yhteydessä. ellet sattunut tietämään.
Ja Sitähän se Jeesuskin huuteli Halle nimiselle aasilleen että pääsisi lujempaa.

Ja Yhä edelleenkin.
Jumala ei rakasta minua. koska minä en rakasta sitä.
Jumala ei usko minuun. Koska minä en usko häneen.
Fiktiivisiin olentoihin ei voi uskoa koska ne ei ole faktaa.

Ja Evangeliointi on täysin puhtaasti rinnastettavissa uskontuputukseen ja väkisin käänyttämiseen.
Jota harrastettiin jo keskiajalla.
Säälittävää touhua... Löytäisipä' nämä Kristin-uskon ihmisetkin sen oikean totuuden ja autuuden.

Säälittävää touhua on myös tuommoinen turha ääneen kapinointi ( ironisesti mainitsit myös tuputtamisen )... Ja mistä tiedät 100% varmasti ettei jumalaa ole olemassa? Ei kukaan sitä voi tietää varmasti, joten on myös oman tyhmyyden osoittamista väittää niin. Ei myöskään kristityt voi tietää 100% varmasti, mutta kaikki saa uskoo mihin tahtoo, maailma ei kaadu siihen. Ateistit ja kristityt voivat olla ihan yhtä idioottimaisia vaikka ateistit kuinka väittäisivät olevansa kristittyjä "älykkäämpiä" ja "ylempänä" jne.

Offtopic mutta joskus pitää avautua :?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 25 Heinä 2009, 12:30

Lukisit tulokas viestini paremmin.

En koskaan ole väittännyt etteikö se missaan tapauksessa millaan muotoa olisi mahdollista etteikö jossain olisi jotain jumalaa.
Mutta kun miljoonia uskontoja. Mutta onko sitten Miljoonia Jumalia ?
Ei varmaankaan ? Jos siellä on Jumala. se ei paljoa paskaakaa välitä meidän maailmastamme.
En kiellä 100.00% hänen olemassa oloaan.... vain ainoastaan 99.95%

Ja jos lukisit edelleenkin viestini tarkemmin. niin huomaisit että en kiellä mitään teorioita. koska teoriat ovat fiktiota tai perusta kivi johon etsitään ja ladotaan todisteita päälle että saataisiin joskus se lyötyä läpi faktana.

Mutta Itse kiellän silti miltein tyystin jumalan.... Jos Jumala olisi olemassa. niin miksi maailma on lähempänä Helvettiä kuin taivasta ? Kenties Jumalaa ei enää ole ? Jumala on kuollut ? Ja ainoa joka maailmaa hallitsee on s*atana.

Että Ennenku avaudut vastaisuudessa :-) ota asioista selkoa ennen ku angstaat
Feel the LOVE

fenixfunk
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Loka 2008, 17:10

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja fenixfunk » 26 Heinä 2009, 22:28

Näitä väittelyitä voisi halutessa jatkaa ikuisuuden, koettu on :) Mutta muista että kristinuskosta haarautuu enemmän tai vähemmän muut uskonnot, joten tästä syystä kallistun kristinuskon jumalaan eniten. On helpompi saada inspiraatio jo olemassa olevasta materiaalista kuin taas tyhjästä melkein mahdoton.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Heinä 2009, 23:08

Mutta Kristinuskokin on suuri kusetus joka perustuu puhtaasti pakana uskontoihin ja astrologiaan.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750

Katso tuota noin 35 minuuttia. niin tajuat.
Kristinusko = Maailman suurin kusetus
Feel the LOVE

Avatar
Leetti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 19 Elo 2008, 21:43
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Leetti » 26 Heinä 2009, 23:23

Zrudin kanssa olen täysin samaa mieltä uskonnoista.^^

Mutta ontopic:
Kalastusta harrastelen ainakun siihen on mahdollisuus tai aikaa, koneella olemista ja pelaamista harrastan kyllä eniten jos se harrastukseksi nyt luokitellaan. :D Empä siis harrastele paljon mitään, ainoa kunnon harrastus on tuo kalastus. :)

Avatar
Infrequentia
Alieni
Viestit: 123
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 11:43

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Infrequentia » 26 Heinä 2009, 23:39

*tuulettaa salaisesti Zrudin videomarkkinoinnille* >:)

Joogaa tulee sillointällöin harrastettua, astangajoogaa lähinnä. :) Muita harrastuksia postcrossaus, lenkkeily ja random mietiskely.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Heinä 2009, 23:45

Nyt enimmäkseen biitsiä, pingistä, kaljottelua, dataamista ja random pyörimistä ympäri kylää.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 27 Heinä 2009, 21:53

Suurimmat harrastukset allekirjoittaneen osalta: Työnteko ja OSIT seuratoiminta/tutkimukset. :geek:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 04 Elo 2009, 13:14

No tämä tyttö tykkää piirtämisestä, maalaamisesta, runoilusta, tarinoiden kirjoittamisesta, valokuvauksesta, musiikista kävellen lenkkeilystä ja jooga on myös lähellä sydäntä. =)

Aika paljon kaikkea luovaa siis teen ja harrastan.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

riisto
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Elo 2009, 03:41

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja riisto » 07 Elo 2009, 04:37

minähän harrastan pyöräilyä, lukemista, dataamista, dokaamista ja yleistä hegailua

tontsa
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Joulu 2008, 22:09

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja tontsa » 14 Elo 2009, 09:41

Eniten tulee harrastettua salibandyn peluuta. Muuten vapaa-aikana tulee harrastettua pelikonsoleilla pelailua.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Syys 2009, 18:57

Tällä no-lifellapa on kohta harrastus.
Nimittäin salilla käynti. Paitsi että nyt on kyseessä kotisali. No anyways tarkoitus olisi nostaa kuntoa lenkkeilemällä, painoja nostelemalla ja erilaisilla harjoitusliikkeillä.
Niinkuin ihan tosissaan.

Ja Regendos saa lainata sitä sen dieettikalenteriaan vähän taas tänne päin niin tiedän suunnilleen miten ja milloin.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron