Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aurelia » 19 Joulu 2008, 10:51

Harrastan näyttelemistä, lukemista, kirjoittamista, helmi- ja metallikorujen tekemistä, askartelua ja käsitöitä yms näpertelyä yleensäkin, piirtämistä, maalaamista ja saa nauraa: vesijuoksua. :lol: Eli perinteiset mummolajit löytyy valikoimista, vesijuoksu ja ristipistot...
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Dezil » 20 Joulu 2008, 11:20

Han Moo Do on se jolla mennään :D

amntz
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Loka 2008, 18:56

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja amntz » 05 Tammi 2009, 19:12

Parkouria oon harrastanu puoli vuotta.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zrud » 05 Tammi 2009, 21:21

harrastan no lifettämistä ja verkkopelejä :-3
Feel the LOVE

Avatar
Mist
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 00:10

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Mist » 14 Tammi 2009, 18:05

Harrastan koirani (AB) kanssa sille ominaisia harrastuksia ja sen lisäksi moottoripyöräilyä aina kesäisin, kraw magaa ja käyn ampumassa radalla :)

Sitten aina välillä harrastelen kotona löhöystä, töllön tuijotusta, koneella roikkumista, paranormaalien ilmiöiden "tutkimista", luonnonuskontojen "tutkimista" ja kun ehtii, niin nukkumista ;) (jnejne....)
Valo ja pimeys. Kumpikaan ei voisi olla käsitteellisesti olemassa ilman toista.
Ilman valoa, ei ole pimeyttä. Ilman pimeyttä ei ole valoa.... Vai olisiko sittenkin?

Avatar
Danae
Valaistunut
Viestit: 47
Liittynyt: 03 Joulu 2008, 13:54

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Danae » 15 Tammi 2009, 14:08

Harrastan lukemista, piirtämistä, maalaamista, filosofointia, kissojen kanssa oleskelua, melankoliaa, rajatiede/paranormaali-nettisurffailua (huippusalainen harraste), scifi/dystopia-leffoja, rullaluistelua
Two things are infinite: the universe and human
stupidity; and I'm not sure about the universe.

-Albert Einstein-

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 19 Tammi 2009, 14:34

Jalkapalloa tuli harrastettua 6 vuotta, potkunyrkkeilyä puoli vuotta. Nykyään tekis mieli aloittaa BJJ, potkunyrkkeily tai mma, mutta eihän tässä tuppukaupungissa ole siihen mahdollisuutta..
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Pasila
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 27 Tammi 2009, 03:32
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Pasila » 27 Tammi 2009, 04:08

Valokuvausta, pyöräilyä, tietokone juttuja, telepattisia harjoituksia ja näin eespäin :)
Rota tu volubilis et dissolubilis

Avatar
Jakkivanukas
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 14:15
Paikkakunta: Imatra

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Jakkivanukas » 15 Helmi 2009, 21:35

Karatea harrastan :D
Luultavasti se on sitten se minun lajioni, ensin oli tämä uinti, sitten ratsastus ja muut hevoshommat (mukaanlukein ravipelaaminen :lol: ) ja nyt päätin etten enää vaihda harrastustani tästä. Lisäksi piirtelen, "laulelen" ostin kitaran, jota oli aikomuksena alkaa rämpyttää jossain vaiheessa (son epävireessä, en mää voi sitä käyttää) ja musiikki on lähellä sydäntä.
Plus jotkut hulluttelutempaukset, esim. roskiksella mennään laskemaan pulkkamäkeä, jippii! ja muut vastaavat. Mutta hauskaa on

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tenkku » 13 Maalis 2009, 14:38

Pääasiassa rumpujen soitto, kitaraakin on nyt tullut vähän aikaa yritettyä soittaa, parajutut, piirtäminen ja tieteisjuttujen lukeminen.
Fabulous babe

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 13 Maalis 2009, 17:01

Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja viltsu » 13 Maalis 2009, 17:46

Breakin lopetin ja tällä hetkellä punttisalia ja nyrkkeilyä.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Navras » 01 Huhti 2009, 18:11

Itse aloitin hiljattain My little ponyjen kustomoimisen. Todella hauskaa puuhaa ja kivaa vaihtelua siinä vaiheessa, kun paperille maalaaminen alkaa tympiä. Idea on siis, että huonokuntoinen poni maalataan, muokataan ja karvoitetaan uudelleen itse haluamallaan tavalla. Ompeleminen on myös kivaa kun tekee mieli näperrellä.

Videopelejä tulee myös pelailtua aika reippaasti (välillä ihan liikaa tosin) ainakin 4 eri alustalla. Tällä hetkellä kesken: Prince of Persia - Sands of time, Metroid Prime, Final Fantasy XII, Apollo Justice...

Ja jotta ei menisi kaikki aika sohvalla istuessa täytyy harrastaa liikuntaakin. Lenkkeily, uinti, jalkapallo ja yleiset "rymyämislajit" maistuvat mainiosti.
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 02 Huhti 2009, 21:08

Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.


Sama homma. Whey Mix hupenee kovaa vauhtia.

Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.

Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 02 Huhti 2009, 21:29

DonHessu kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.


Sama homma. Whey Mix hupenee kovaa vauhtia.

Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.

Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.

En tiedä mikä ohjelma se on, puntilta antoivat sen käteen kun sitä ruinasi. Nyttemmin olen lopettanut puntilla olemisen selän vaivojen takia. Koska kehonrakennuksessa kasvatetaan vain näkyviä lihaksia, ajattelin, että voisin vahvistaa yleiskuntoani juoksemalla 2krt viikossa ja uimalla 2krt viikossa. Ajattelin ruveta vasta armeijan jälkeen oikein kunnolla harrastaan kehonrakennusta.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 03 Huhti 2009, 12:17

Regendos kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.


Sama homma. Whey Mix hupenee kovaa vauhtia.

Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.

Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.

En tiedä mikä ohjelma se on, puntilta antoivat sen käteen kun sitä ruinasi. Nyttemmin olen lopettanut puntilla olemisen selän vaivojen takia. Koska kehonrakennuksessa kasvatetaan vain näkyviä lihaksia, ajattelin, että voisin vahvistaa yleiskuntoani juoksemalla 2krt viikossa ja uimalla 2krt viikossa. Ajattelin ruveta vasta armeijan jälkeen oikein kunnolla harrastaan kehonrakennusta.


Mm, ei hassumpi homma, armeijassa ku jokatapaukses lihaskatoa tulee. Ite pitäs varmaan myös aerobista (juoksukuntoa, peruskuntoa, miten sen nyt haluaakaan ilmaista) nostaa... Nylyään jaksan hölkätä ehkä 300-400 metriä... Vaikka futisaikoina tuli hölkättyä 4-5 km...

Saliltaki oon ollu pois pienen vahingon jälkeen mikä salilla kävi, mutta eiköhän sinne tuu raahauduttua piakkoin uusiksi.

Ja jottei viestini ole turha, lisään veikeän hymiön: :alienownage:

Nasty.
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Huhti 2009, 13:01

Muutenkin jos armeijaa varten haluaa kunnostautua, on yleiskunto ja kestävyys paljon tärkeämpää kuin hetkellinen räjähtävä voima. Eilen tuli sellainen mestariajatus, että jos kohottaisin yleiskuntoani vuoden, jonka jälkeen ilmoittautuisin Krav Magan alkeiskurssille. Sitä sitten vuosi, armeijaan ja armeijan jälkeen katsotaan, että haluanko ruveta käymään salilla vai jatkanko Krav Magaa.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 13:48

Regendos kirjoitti:Muutenkin jos armeijaa varten haluaa kunnostautua, on yleiskunto ja kestävyys paljon tärkeämpää kuin hetkellinen räjähtävä voima. Eilen tuli sellainen mestariajatus, että jos kohottaisin yleiskuntoani vuoden, jonka jälkeen ilmoittautuisin Krav Magan alkeiskurssille. Sitä sitten vuosi, armeijaan ja armeijan jälkeen katsotaan, että haluanko ruveta käymään salilla vai jatkanko Krav Magaa.


Suosittelen myös Defendoa.. eli kraw magan "yksinkertaistettu" versio.. tämä on todella pätevä laji, eikä todellakaan ole mikään kilpailulaji vaan täysin 100% itsepuolustus. Minä olin armeijassa just tätä hetkellistä räjähtävää voimaa oleva tyyppi, ja täytyy sanoa et kyllä siinäkin puolensa oli.. harmi vaan että mä olin aina sitten se joka vei kaikki raskaat kalustot nopeasti paikasta a paikkaan b :D
I believe..

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 13:51

DonHessu kirjoitti:
Regendos kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.


Sama homma. Whey Mix hupenee kovaa vauhtia.

Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.

Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.

En tiedä mikä ohjelma se on, puntilta antoivat sen käteen kun sitä ruinasi. Nyttemmin olen lopettanut puntilla olemisen selän vaivojen takia. Koska kehonrakennuksessa kasvatetaan vain näkyviä lihaksia, ajattelin, että voisin vahvistaa yleiskuntoani juoksemalla 2krt viikossa ja uimalla 2krt viikossa. Ajattelin ruveta vasta armeijan jälkeen oikein kunnolla harrastaan kehonrakennusta.


Mm, ei hassumpi homma, armeijassa ku jokatapaukses lihaskatoa tulee. Ite pitäs varmaan myös aerobista (juoksukuntoa, peruskuntoa, miten sen nyt haluaakaan ilmaista) nostaa... Nylyään jaksan hölkätä ehkä 300-400 metriä... Vaikka futisaikoina tuli hölkättyä 4-5 km...

Saliltaki oon ollu pois pienen vahingon jälkeen mikä salilla kävi, mutta eiköhän sinne tuu raahauduttua piakkoin uusiksi.

Ja jottei viestini ole turha, lisään veikeän hymiön: :alienownage:

Nasty.


En halua olla ilkeä, mutta särähti silmiin toi "armeijassa lihaskatoa tulee" lause.. Miten niin ? :D .. mulla ainakin lähti läskit ja tilalle tuli lihasta.. vanhojen lihasten lisäksi :D Ruoka teki vielä osansa, kasarmilla oli aina säännöllset ruoka-ajat (perus edellytys terveelliseen ruokavalioon) ja YLEENSÄ ruoka oli myös helvetin proteiinipitoista kamaa.. siihen päälle se aamusta viiteen kestävä rääkki niin johan rupes kehossa tapahtumaan :D .. (tosin allekirjoittanut kävi vielä iltaisin kasarmin puntilla) :)
I believe..

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 03 Huhti 2009, 14:03

Tunhhu kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Muutenkin jos armeijaa varten haluaa kunnostautua, on yleiskunto ja kestävyys paljon tärkeämpää kuin hetkellinen räjähtävä voima. Eilen tuli sellainen mestariajatus, että jos kohottaisin yleiskuntoani vuoden, jonka jälkeen ilmoittautuisin Krav Magan alkeiskurssille. Sitä sitten vuosi, armeijaan ja armeijan jälkeen katsotaan, että haluanko ruveta käymään salilla vai jatkanko Krav Magaa.


Suosittelen myös Defendoa.. eli kraw magan "yksinkertaistettu" versio.. tämä on todella pätevä laji, eikä todellakaan ole mikään kilpailulaji vaan täysin 100% itsepuolustus. Minä olin armeijassa just tätä hetkellistä räjähtävää voimaa oleva tyyppi, ja täytyy sanoa et kyllä siinäkin puolensa oli.. harmi vaan että mä olin aina sitten se joka vei kaikki raskaat kalustot nopeasti paikasta a paikkaan b :D

Defendo ei houkuta yhtään, ehkäpä juuri siksi, koska sillä ei ole niin vahvoja historiallisia juuria. Kunnon vaha israelilainen itsepuolustuslaji houkuttaa enemmän kuin jenkkikopio. Sitäpaitsi, defendoa pääsee harrastamaan milloin tahansa, kun taas Krav Magaa vasta 18 -vuotiaana.

Kestävyydestä on PALJON enemmän hyötyä kuin räjähtävästä voimasta armeijassa. Henkilö joka omaa räjähtävää voimaa pystyy kantamaan hetkellisesti raskasta kalustoa, mutta siitä ei ole hyötyä pitkillä marsseilla tai vastaavilla. Esimerkiksi juoksijoille ei ole niin paljoa hyötyä räjähtävästä voimasta kuin kestävyydestä.

Eläkä sinäkään sorru tuplapostaileen. ;)


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron