Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Weetsi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 05:55

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Weetsi » 23 Tammi 2008, 11:16

Itse harrastan pääasiassa kaikkea tietokoneisiin liittyvää: ohjelmointia, pelaamista, yms.. Tietenkin myös rajatieto kuuluu harrastuksiin tai sanoisiko paremmin kiinnostuksiin.

Dukarth
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 10:37

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Dukarth » 23 Tammi 2008, 16:26

Taekwondoa. ;)

Avatar
Hartsa
Vuoden foorumilainen 2008
Viestit: 452
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 20:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Hartsa » 23 Tammi 2008, 19:18

Kitaran soittoa ja tietokoneella pelailua, ja kesäisin frisbee golffia (loistolaji, kandee testata jos sattuu rata olemaan lähellä, halpaa, rentoa ja mukavata), rantalenistä, korista ja tämmöstä.

Itsepuolustuslajeja tuli harrasteltua ennen, mutta muuton myötä loppui niiden harrastelu.. nyt rupeis taas tekemään mieli jotain kokeilla.. Krav maga, Kyosho jutsu ja ninjutsu lienee vaihtoehdot mitä harkitsen.. kalliita ovat vaan lajit.. Krav magasse parin kuukauden peruskurssi 120€, huhhuh. Sanokaapa lajia harrastaneet paljon sitten peruskurssin jälkeen vuosimaksut oli lajissa?

Judo(pari vuotta ihan skidinä), Karate(muutama kuukausi), Han Moo Do(~vuosi), Taekwondo(Kolmisen vuotta) on tullut kokeiltua, ja Ninjutsuoppia saanut velipojalta hieman.
"I reject your reality and substitute my own"

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 23 Tammi 2008, 20:43

Mikähän trendi-ilmiö tämä on? Kun täällähän on ainakin puolenkymmentä tyyppiä krav magan harrastajia :P Ja pari harkitsee aloittamista.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Werttinen
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 15:18
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Werttinen » 24 Tammi 2008, 08:34

ridikulous kirjoitti:Mikähän trendi-ilmiö tämä on? Kun täällähän on ainakin puolenkymmentä tyyppiä krav magan harrastajia :P Ja pari harkitsee aloittamista.



Pitäähän sitä osata puolustatua :d ite alotin heti salin käymisen ku joku 25v äijä kävi päälle aineissa ja se oli semmonen nippa nappa voitto (en kerro mitä tein koska saattaa kuulostaa liian brutaalilta mutta kaverille ei käyny mitää vakavaa ainakaa) :D tosin siitä on jo varmaa 2 vuotta mutta olinhan mä sillo semmonen ohukainen nyt on kyl lihasta luitten pääl ja kunnon ninja puolustus liikkeet omaan^^
Eksyin kerran viisauden valtatielle.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 13:24

se on totta että pitää kyllä osata puolustautua:) muistan kun joskus kun kerroin harrastuksistani niin yksi näinen kävi vinkumaan että "hän ei tykkää väkivallasta" meinasin todeta että sano tuo sitten henkilölle joka kampeaa kimppuun..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 16:20

yksi nainen eikä yksinäinen xD tämä tätikkä osaa kirjottaa.. :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Obake » 24 Tammi 2008, 19:07

Itse haluaisin harrastaa karatea. Mutta täällä korvessa ei oikein voi... Eikä vanhemmat tuskin ala maksaa "turhanpäiväisiä" kursseja. :(

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Tammi 2008, 19:29

kuinkas niin karate olis tuha harrastus?? :shock: he nyt vaan potkit vanhuksia pepulle et hopi hopi harrastuksiin ;)

he tuli viellä mieleen että kaverini ja veljeni harrastaa myös animen ja mangan keräilyä :D itsekkin on tullut muutamia sarjoja kateltua ja kirjasia lueskeltua xD (mutta koukkuun en ole jäänyt!) :D sinänsä kallis mutta ihan fiksu ja hauska harrastus harrastu :mrgreen:
toisen roska voi olla toisen aarre.

DonHessu
Kummitus
Viestit: 70
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 00:41
Paikkakunta: Milloin missäkin.
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja DonHessu » 25 Tammi 2008, 00:45

Jalkapalloa harrastin 6-vuotiaasta 12-vuotiaaksi asti, nyt käyn salilla, datailen yöt, kuuntelen intohimoisesti musiikkia ja tuhlaan rahojani.

Wespa, kiitos uudesta sivusta, ja foorumista! :mrgreen:

E: Nyrkkeilyä oon kans aatellu... Ja jalkapalloa kans... Jospa vielä joskus...
What you do... Makes you who you are.

Legenda kertoo että Hitler tappoi itsensä kuultuaan että Fedor tulevaisuudesta halusi tapella häntä vastaan.

http://donhessu.blogspot.com - mma videoni.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Tammi 2008, 11:56

ai niin näist rauhallisemmista harrasteista piti mainita piirtäminenkin jos sen unohdin sanoa xD kuten jo mainitsin että tarinaa tulee iskettyä myöskin niin runojakin "aina hunolla tuulella" :demoni:
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Sorrow » 27 Tammi 2008, 21:20

Bassoa olen soittanut 6 vuotiaasta asti. Bassoja on kolme.
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Trauma » 29 Tammi 2008, 16:05

Tällä hetkellä tasan kaksi harrastustani riittävät minulle oikein hyvin. Hapkido ja kitaransoitto. Ja olen siis täysin itseoppinut kitaristi. Kumpaakin harrastusta olisi tarkoitus jatkaa vaikka hautaan asti.

Avatar
Ody
Valaistunut
Viestit: 38
Liittynyt: 03 Helmi 2008, 16:27
Paikkakunta: Oulu/Kempele

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Ody » 06 Helmi 2008, 16:01

Harrastan ratsastusta ja tanssia. Aika usein tulee pianollakin soitettua vaikka varsinaisen "pianokoulussa" käymisen lopetin noin vuosi sitten (en jaksanut soitella klassisia biisejä). Piirtelen myös aika usen (vaikkakaan en kovin hyvin). :)
somebody's watching you.

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Obake » 06 Helmi 2008, 20:45

Aloin viikon alussa harrastamaan RoPettamista. Ensimmäinen liikkeni tapahtui juuri. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Helmi 2008, 23:46

Obake kirjoitti:Aloin viikon alussa harrastamaan RoPettamista. Ensimmäinen liikkeni tapahtui juuri. :)

Mitä roolipelityyliä pelaat? LARP vai pöytäroolipeli? Itse on tullut aikoinaan pelattua pöytäroolipeliä pelin johtajan ja pelaajan ominaisuudessa. Käytössämme oli silloin TSH (Taru Sormusten Herrasta) sääntökirja, jonka säännöillä pelasimme. Itseltäni löytyy vieläkin kyseinen kirja. Ihan mukavaa puuhaa kyllä ja saa mielikuvituksen luistamaan.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Obake
Kummitus
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:20
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Obake » 07 Helmi 2008, 20:18

Wespa kirjoitti:
Obake kirjoitti:Aloin viikon alussa harrastamaan RoPettamista. Ensimmäinen liikkeni tapahtui juuri. :)

Mitä roolipelityyliä pelaat? LARP vai pöytäroolipeli? Itse on tullut aikoinaan pelattua pöytäroolipeliä pelin johtajan ja pelaajan ominaisuudessa. Käytössämme oli silloin TSH (Taru Sormusten Herrasta) sääntökirja, jonka säännöillä pelasimme. Itseltäni löytyy vieläkin kyseinen kirja. Ihan mukavaa puuhaa kyllä ja saa mielikuvituksen luistamaan.

Olisi ehkä pitänyt tarkentaa. Eli vissii LARPpaan eräällä RoPe foorumilla. En oikein hyvin tiedä näitä termejä. :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Helmi 2008, 22:58

Eli foorumilla pelailet? Kyseessä taitaa sitten olla CHARP. LARP on metsässä pomppimista, jossa tavallaan vapaasti näytellään jotakin tarinaa...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Sienna » 12 Helmi 2008, 15:04

Mulla ei tällä hetkellä oo kovinkaan aktiivista harrastelua uuvuttavan työn lisäksi, mutta tuttuja lajeja on ratsastus, urkujen soitto kaikenlainen piirusteleminen ja telinevoimistelu

Avatar
hälinäkeiju
Kummitus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:03
Paikkakunta: Ii
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja hälinäkeiju » 20 Helmi 2008, 17:33

Itse harrastan keramiikkaa ja muuta taidetta.
En oikeen kai muuta :p
taide on ollu mulle aina lähellä sydäntä ja oonki harrastanu sitä koko lyhyen elämäni
ajan... piirtäminen ja maalaaminen on kans lempipuuhaa :p
~never trust smiling hälinäkeiju. (;


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron