Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wendigo
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Syys 2008, 16:26
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Wendigo » 02 Syys 2008, 16:08

Kitaraa, kalastusta ja airsoftia ym.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja ridikulous » 04 Syys 2008, 09:24

Buttoni, kas vain. Harrastelen itsekin tuota yksinpuhelua englanniksi. Joskus innostuu jopa keksimään omia laulujakin ;)
yes, it may seem ridiculous.

tonzka313
Valaistunut
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Syys 2008, 20:35

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja tonzka313 » 15 Syys 2008, 00:41

airsoftia ei ole tullut harrastettua pitkään aikaan, :roll: kalastusta harrastelen aina kesäisin sitten tietysti datailua 8-) ja paranormaaleja ilmiöitä,salaliittoteorioita,alieneita yms.. tulee netissä tutkittua aikas paljon ja sitten kaikkea muutakin mikä netissä on kiinnostavaa ;)

Avatar
Infrequentia
Alieni
Viestit: 123
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 11:43

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Infrequentia » 15 Syys 2008, 17:20

Löysin vasta oman juttuni harrastuksen osalta, nimittäin joogan. :) Aivan loistavaa liikuntaa, ja jo muutaman kerran jälkeen on huomannu muutoksia omassa kehossa.

Avatar
chrissy666
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 27 Helmi 2008, 14:41

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja chrissy666 » 17 Syys 2008, 09:44

Minulla ei ole juurikaan harrastuksia, kotosalla yleensä hoitelen viherkasveja, siitä on alkanut tulla jo semmoinen pieni työ :) ja tyttären kanssa oleskelu, työstä sekin kyllä melkeinpä käy. Joskus olen harrastanut ratsastusta, mutta nyt ei ole muutamaan vuoteen talleille päässyt..
Kotoba wa iranai Kimochi ga aru kara
[Emme tarvitse sanoja Koska meillä on tunteet]

Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Erra » 17 Syys 2008, 11:01

Eniten aikaa vievä harrastus on varmasti tämä nettielämä :oops: . Kirjoittelen miljoonalla foorumilla, ylläpidän yhtä itse ja moderoin toista, suunnittelen ensimmäisiä kotisivujani, bloggaan, satunnaisesti irkkailen ja olen koukuttanut erilaisiin yhteisöihin (pahimpana Facebook, johon minulla on viha-rakkaussuhde).

Toinen rakas harrastus on liikunta. En varmaan näytä kovinkaan sporttiselta ulospäin, mutta olen totaalisen riippuvainen pitkistä päivittäisistä lenkeistä (1,5 - 2 tuntia illassa), käyn kahdesti viikossa kuntosalilla ja kerran viikossa pilates-tyyppisessä jumpassa. Saan liikunnasta valtavasti myös henkistä jaksamista, eniten ehkä juuri tuosta lenkkeilystä. Inhottaa talven tulo, kun joutuu katsomaan askeleensa tarkkaan, ettei kovin liukastelisi. Pitää ehkä ostaa kengänpohjiin sellaiset irralliset nastapohjat, tai mitä ne nyt ovatkaan.

Muita mieluisia aktiviteetteja: vapaaehtoistyö, lukeminen, kirjoittaminen, kielten opiskelu ja kotioloissa taiteilu ja askartelu. Kuulostaa, että tekisin kauheasti kaikkea, mutta todellisuudessa vain plösöän enkä touhua juuri mitään... Tällä hetkellä kyllä, onneksi, menee aika paljon aikaa tuohon liikuntaan, mitä pidän hyvänä asiana. Alunperin aloitin liikkumisen siksi, että laihtuisin, mutta nyt se tavoite on muuttunut aika toissijaiseksi verrattuna hyvään oloon, jota liikkumisesta saan.

Nipletius
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 17 Syys 2008, 19:31

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Nipletius » 17 Syys 2008, 20:01

Mulla on huone täynnä herppejä, eli siis terraarioeläimiä(sammakoita, liskoja ja kaikennäköisiä hyönteisiä yms.), leffassa ja salilla käyminen, netissä surffailu ja olen kiinnostunut terä-aseista ja haluisin aloittaa jonkun itsepuolustus lajin, esim. Muay thai(/potkunyrkkeily) tai jokin muu "eksoottisempi" laji.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 17 Syys 2008, 22:19

Nipletius kirjoitti:Mulla on huone täynnä herppejä, eli siis terraarioeläimiä(sammakoita, liskoja ja kaikennäköisiä hyönteisiä yms.), leffassa ja salilla käyminen, netissä surffailu ja olen kiinnostunut terä-aseista ja haluisin aloittaa jonkun itsepuolustus lajin, esim. Muay thai(/potkunyrkkeily) tai jokin muu "eksoottisempi" laji.


Jos pidät veitsistä ja teräaseista ja haluat eksoottisen lajin, suosittelen eskrimaa (Eskrima/Escrima), siinä käyetään paljon teräaseita erittäin taidokkaasti ja tehokkaasti.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Nipletius
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 17 Syys 2008, 19:31

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Nipletius » 18 Syys 2008, 14:53

Jep, sitä on itsenäisesti tullut harjoteltua.

Avatar
Vladimir
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Syys 2008, 19:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Vladimir » 24 Syys 2008, 15:05

Este- ja kenttäratsastusta, tietokoneella istumista.
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
- Siltikin lytyssä.

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Brecle » 24 Syys 2008, 16:37

Itteäni kiinnostais Itsepuolustus-lajit, oon vaa sen verran arka että pelkään mennä harjottelemaan ku siellä on niin paljon tuntemattomia :roll:
Jos vaan löytyis joku kiva itsepuolustus-laji täältä Porvoosta niin voishan sitä koittaa
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Peikko
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 24 Syys 2008, 21:09

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Peikko » 24 Syys 2008, 21:54

Elokuvien, Sarjisten, Oheiskrääsän keräilyä. Laiskottelua ja yliluonnollisia ilmiöitä. Plus tietysti muuta jonnin joutavaa.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 25 Syys 2008, 17:35

sarjakuvien piirtelyä (kuviksen numero 9), cd-levyjen, aurinkolasien, MAD-lehtien ja jännän näköisten esineiden keräilyä, eri kielien opiskelua vapaa-aikana (esim. englanti, saksa, espanja).
valokuvaaminen, kertomusten ja novellijen kirjoittelu... telkkarin katselu...
tässä oli vain muutama asia, en jaksa nyt kirjoittaa enempää. :mrgreen:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 27 Syys 2008, 13:00

Piirtelyä, tanssipelaamista, akvaarioita, musiikkia, koneella istumista ja huvipuistoja ainakin.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Syys 2008, 19:58

Dataus Maximum
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 27 Syys 2008, 19:59

Tällä hetkellä Waretusta...

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Spiff » 03 Loka 2008, 09:24

Vähän häilyvä käsite toi harrastus.
nooo

- Yritän käydä uimassa ainakin 2 kertaa viikossa ja repiä sen 1,5 km/kerta
- Valokuvaan aina kun on mahdollisuus tai ollaan jossain vähänkin valokuvauksellisessa paikassa.
- Levyjä on kertynyt jo 450 cd:llistä ja kuuntelen hyvin paljon muutenkin. Onko se sitten harrastus?
- Ryynään metsässä ja ammun muovikuulilla ihmisiä. 1 rynkky, 1 kk, 1 pumppuhaulikko, 1 pistooli ja viuhkamiina + kaappi piukassa remmiä ja rensseliä, joka enimmäkseen Vietnam kamaa. Airsoft; siistein harrastus ikinä!
Hey ho let's go!

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Dala » 03 Loka 2008, 11:51

Mie harrastan vain netissä surffailua ja aika suuren osan ajasta vie eläimet. :D Ennen harrastin myös piirtämistä, mutta jotenkin mystisesti inspiraatio katosi tyystin kun valmistuin animaattoriksi. :roll:
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Spiff
Kummitus
Viestit: 97
Liittynyt: 14 Touko 2008, 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Spiff » 03 Loka 2008, 13:56

Jep. tuli itekkin ennen piirreltyä ja maalailtua, mutta kun 8h tekee graafisen suunnittleijan duunia, ei välttämättä enää inspistä riitä omiin juttuihin.
Hey ho let's go!

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja moth-ham » 13 Loka 2008, 10:40

harrastan judoa.keltainen vyö suoritettu :twisted:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron