Mitä harrastat?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zipuli » 21 Touko 2008, 14:49

Hiihei ai laivastoon armeijaan... Jooh tota noin en usko : D useimmat pienestä asti purhehtineet hakee esim. Rauman Merikouluun ja sieltä sitte laivastoon. Se ei oo muo varten, olen lähinnä vaan tällänen harrastelijapurjehtija... Tai no tottakai siellä olis kaikkii ihanii söpöi purjehtijamiehii.. nams..

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Kalhe
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 15:05

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Kalhe » 05 Kesä 2008, 16:59

Itse harrastan keräilemistä, kotona nyhjäämistä, tietokoneella räpeltämistä, pelaamista tietokoneella, elokuvien arvostelua, piirtämistä, yliluonnollisten asioiden pohtimista ja merkitsemistä, lukemista, nukkumisesta... Lista on aika pitkä...
"Tappajaorava? Ai missä?!"
"Älä luulekkaan että menisin tuohon örkki-on-takanasi- pilaan..."
"Ai miksi olen hengästynyt? Olisitko sinä hengästynyt jos sinua olisi jahdannut alienit ympäri Suomea?"

Avatar
Emilja
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Kesä 2008, 14:02
Paikkakunta: Salo

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Emilja » 10 Kesä 2008, 16:23

Sukeltamista, kirjoittamista, piirtämistä, laiskottelemista, vaellusta, lukemista, juoksemista isoveljeä pakoon, verenimemistä, mielisairaalassa käyntiä, valehtelua, yömyöhään valvomista (eilenkin nukkumaan vasta kolmelta..), kiusaamista, voodoota, itsemurhayrityksiä (Leikkasin pienenä komerossa sormet auki. :) ja kummittelua :) Olen oikea monitoimityttö...
Elämä=Kuoleman odotusaika

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Regendos » 10 Kesä 2008, 19:55

Emilja kirjoitti:Sukeltamista, kirjoittamista, piirtämistä, laiskottelemista, vaellusta, lukemista, juoksemista isoveljeä pakoon, verenimemistä, mielisairaalassa käyntiä, valehtelua, yömyöhään valvomista (eilenkin nukkumaan vasta kolmelta..), kiusaamista, voodoota, itsemurhayrityksiä (Leikkasin pienenä komerossa sormet auki. :) ja kummittelua :) Olen oikea monitoimityttö...


Listasta löytyy pari asiaa joita en menisi positiivisiksi ainakaan luettelemaan, kuten tuo valehtelu.

Avatar
Emilja
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 10 Kesä 2008, 14:02
Paikkakunta: Salo

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Emilja » 10 Kesä 2008, 20:05

Mitäpä positiivistä minussa on? Vastaus: Ei mitään :)
Elämä=Kuoleman odotusaika

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 10 Kesä 2008, 22:04

Harrastan nukkumista ja tietokoneellä sekoilua.
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Riikervo » 16 Kesä 2008, 00:09

Minä harrastan ainakin fanitarinoiden kirjoittelemista ja roolipelaamista(CHARP-tyyliin). Jep, olen kovin kiinnostunut omasta äidinkielestäni, enkä häpeä myöntää sitä. Äidinkieli on aina ollut lähellä sydäntä ja sen kyllä huomaa todistusten ja kokeiden numeroista. Pitääpä nyt tännekin päästä kehaisemaan, että olin koulumme paras minun ikäluokastani oikeinkirjoituksessa. Se oli joku ammattikoulun oma taitotesti tai vastaava. Sadasta sanasta vain kahdessa oli virhe ja nekin lähinnä siksi, että pyyhekumia ei saanut käyttää. :roll:

Lisäksi "harrastan" eläinten piirtelemistä, tosin suurin osa niistä on koiria. GNG on aina ollut lähellä sydäntä, siitä siis innostus nimenomaan koiriin. Tällä hetkellä piirteleminen ja taitojen kehittäminen on jäänyt surullisen vähälle inspiraation puutteen ja kiireiden takia.

Ruuanlaittoa ei kai voi harrastukseksi sanoa, mutta minä tuppaan aina improvisoimaan erilaisia ruokalajeja. Makaroonilaatikostakin saa yllättävän hyvää lisäämällä sekaan herkkusieniä. ;)
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Mya_
Kummitus
Viestit: 89
Liittynyt: 30 Huhti 2008, 18:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Mya_ » 20 Kesä 2008, 19:26

Harrastan tanssia (tosin tämä harrastus on nyt puolisen vuotta ollut katkolla :E), etenkin show- ja sreet-tanssit ovat mieleeni. Tähän mennessä olen harrastanut show-, disco- ja videotanssia, yhteensä about 6-7 vuotta.
Harrastan myös megazonea (jos joku edes tietää mikä se on :D), piirtämistä, kirjoittamista, roolipelaamista, satunnaisesti jopa larppaamista, lukemista, kaikenlaista taiteilua, swappaamista etc..

Piirtämistä on tosiaan tullut harjoitettua jo siitä lähtien kun kynä pysyi kädessä. yleensä piirtelen koiraeläimiä. Ja tosiaan, pitääpä mainita: en ole koskaan nähnytkään hopeanuolta, joten innostukseni ei lähtenyt siitä, vaan ihan aidosta halusta piirtää koiria :) Nykyisin tosin piirrän paljon muitakin otuksia, sekä ihmismöllejä.

Roolipelaan CHARP-tyyliin foorumeilla, tätä olen harrastanut varmaan.. reilu 5 vuotta, ehkä enemmänkin. Kirjoittaminen ja omat hahmot vain ovat niin hyvä yhdistelmä. Piirtämisen saa myös linkitettyä tähän hyvin mukaan.

Swappailua tosiaan harrastin aktiivina pari vuotta, sitten innostus hieman hiipui, ja nyt olen rästissä varmaan jok'ikiselle swapparilleni ! Swappailuhan siis on sitä vihkojen koristelua ja vaihtelua, jos kukaan tietää. Todella luovaa ja kehittävää, uusia kontakteja syntyy kuin vahingossa.

Avatar
Zhinarkos
Valaistunut
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 20:49
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Zhinarkos » 09 Heinä 2008, 22:04

Harrastan piirtämistä, itsekseni puhumista, musiikin kuuntelua, koneella oloa(eniten, EHDOTTOMASTI), pohdiskelua, roolipelaamista ja animen katselua
We are what we choose to be, not what we want to be..

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 11 Heinä 2008, 21:12

Harrastan näyttelemistä, pianon soittoa, mangaa ja animea, jonkin verran piirtämistä (vaikka olenkin todella sukea, kuviksen numeroni on 8, lol :( ), jonkin verran roolipelausta, sekä eläinteni kanssa puuhailua, vaikka pikemminkin työtä se on. XD :mrgreen: :demonbunny: :alien3: :alien2:
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Heinä 2008, 23:45

Piirtäminen on kivaa. (Kuvisnumero 8)
8=hyvä, ei surkea. Kyllä se siitä lähtee...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Ninyo » 13 Heinä 2008, 23:58

Kyllähän sitä välillä tulee käytyä ratsastamassa. Onhan sekin harrastus, mutta jäänyt hieman vähälle.
Mutta kuitenkin, GNG/GDW juttujen kerääminenkin on minulle eräänlainen harrastus. Sitten myös CHARPpaamista tulee harrastettua lähes joka päivä. Kolmella eri foorumilla pelailen.
Viimeksi muokannut Ninyo, 07 Loka 2008, 09:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 15 Heinä 2008, 18:49

Minä harrastan aina sitä sun tätä, ei mitään vakituista harrastusta ikinä oo ollu. Aina sellasia hetken mielenkiintoja, mut aina menee ohi. ei oo viel "omaa juttua" löytyny
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Andie
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Heinä 2008, 21:59

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Andie » 22 Heinä 2008, 23:37

Ratsastusta, ratsastusta, ratsastusta. Kun tuossa tuo perheen talli on, niin pakkohan sitä on ratsastaa.
Sen lisäksi rakastan kirjoittamista, lukemista ja telkkarin kattomista. ;) Ja olen aloittelemassa kaikenlaisia tutkimuksia tuossa mettätien varressa olevassa lahossa mökissä... :D
"You've seen a lot of horror movies? Do me a favour, next time you see one? Pay attention. When someone says the place is haunted, DON'T GO IN!"

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Calira » 26 Heinä 2008, 14:09

Mopoilua, dataamista, yleistä hörhöilyä, larppausta, boffausta, yliluonnollisen tutkimista,
keskiajan tutkimista...
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

Avatar
s3nsi
Alieni
Viestit: 111
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 12:15

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja s3nsi » 31 Heinä 2008, 15:48

Viime viikolla ostin rullaluistimet. Joka toinen päivä oon käyny luistelemassa. Mukava liikuntamuoto. Niillä rulliksilla pääsee aika kovaa ja kyllä siinä hikikin tulee. Kerran onnistuin jo kaatumaan niiden kanssa. Oli vähän liikaa vauhtia siihen paikkaan. Pitää varmaan kypärä ostaa ennen kun sattuu mitään pahempaa.

Keväällä luokkakaveri sano että vois opettaa mulle kung-fua ja muitakin itsepuolustuslajeja. Se homma jäi kuitenkin vielä suunnittelun asteelle. Jos sitä saatais kohta treenit käyntiin kun koulut alkaa. Ois se ihan kiva oppia puolustamaan itteensä. Lisäksi siinä ois mulle ainakin jotain liikuntaa talveksikin. Koitettiin me parin kaverin kanssa alottaa lenkkeilyä. Taidettiin peräti neljä kertaa käydä lenkillä. Se on vähän sellasta masokistien puuhaa.
Believe The Unbelievable...

11:11

http://www.youtube.com/user/abbazaba

Avatar
Maratzu
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 16 Heinä 2008, 13:23

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Maratzu » 31 Heinä 2008, 17:02

Skeittaamista, kalastimasta, trampoliinillä pomppimistä, musiikinkuuntelemista ja lukemista.

Oho tulipa niitä paljon. en koskaan aatellut, että harrastan noin monta juttua.

Skeittaaminen on kumminkin semmonen ykkösjuttu. Kavereiten kans on mukava käydä rullalautailemassa kylän omassa pikkuparkissa.
Don't Worry. Be Happy. :)

Avatar
Kenshin
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 02 Elo 2008, 14:49

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Kenshin » 02 Elo 2008, 20:50

Tärkein harrastukseni on varmaankin kitaran soitto... en ole siinä kyllä vielä kauheen taitava

Avatar
Buttoni
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 01:11

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja Buttoni » 08 Elo 2008, 02:44

En harrasta aktiviisesti mitään, mutta kun tämä on paranormaali foorumi heitänpä pari.. en nyt sentään paranormaalia, vaan hieman epänormaalia harrastusta:

1.Itselleni puhuminen englanniksi. Tätä tulee harrastettua esim. pyöräillessäni, kun kukaan ei kiinnitä huomiota + olen tarvittavan tylsistynyt puuhaan. Tervettäkö? Ei varmaan, mutta eräänlaista terapiaa jossain mielessä. :P

2. "Quoteiden" keräys leffoista, peleistä, sarjoista ym. Hauskaa puuhaa. Nämä quotet ei tosin (poikeukksia lukuunottamatta) pysy mielessä kovinkaan pitkään ..Lähinnä huumorimielessä tulee mietittyä näitä. "Shooot The Fuckeeers!!11" -Terroristit Rainbow Six:ssä :lol: tiedän TODELLA hauskaa..

Lisään muita mikäli jaksan/tulee mieleen. :roll:
And I wanna conquer the world
Give all the idiots a brand new religion
Put an end to poverty, uncleanliness, and toil
Promote equality in all of my decisions
With a quick wink of the eye, and a
"God you must be joking!"

JeiBei
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Elo 2008, 13:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mitä harrastat?

ViestiKirjoittaja JeiBei » 08 Elo 2008, 14:08

---
Viimeksi muokannut JeiBei, 25 Elo 2010, 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa