Zrud kirjoitti::P Siis... eikö kukaan tunne samanlaista nautintoa yrittäessä hakata himo uskovaisten kuplaa timantti poralla ja hakulla..

Zrud kirjoitti::P Siis... eikö kukaan tunne samanlaista nautintoa yrittäessä hakata himo uskovaisten kuplaa timantti poralla ja hakulla..
Reikämies kirjoitti:Harrastuksista lisää sen verran että salilla oon kesän mittää alkanu käydä.
Jotenkin musta tuntuu että toi rabiljus on joku paska trolli-.- Ei pahimmatkaan himouskovaiset voi olla noin...
Aqua vitae kirjoitti:Kun näitä randomeita ketjuja lukee tulee välttämättä tällainen "deja vu"- fiilinki.
>>Jahas, Rabiljus avaa suunsa<<
>>Ohups, Zrud näköjään hyppää mukaan<<
>>Noniin ja nyt täällä on sitten kolme sivullista evankelioimistekstiä eikä loppua näy vaikka monet ovat jo kuuluttaneet offtopicin...<<
IHAN KUIN OLISIN NÄHNYT SAMAN JOSKUS ENNENKIN ?
Zrud kirjoitti:Sori. muta Jumalan kanssa en voi olla tekemisissä kun sellaista hinaria ei edeso le olemassa.
Ja jos jonkun kanssa haluaisin tekemisiin. olisi se itse herra s*atana.
Jumala o vaa sadistinen paskiainen joka luulee olevansa hyvä.
Ja Hallelujaa käytetään myös juhlistamisen yhteydessä. ellet sattunut tietämään.
Ja Sitähän se Jeesuskin huuteli Halle nimiselle aasilleen että pääsisi lujempaa.
Ja Yhä edelleenkin.
Jumala ei rakasta minua. koska minä en rakasta sitä.
Jumala ei usko minuun. Koska minä en usko häneen.
Fiktiivisiin olentoihin ei voi uskoa koska ne ei ole faktaa.
Ja Evangeliointi on täysin puhtaasti rinnastettavissa uskontuputukseen ja väkisin käänyttämiseen.
Jota harrastettiin jo keskiajalla.
Säälittävää touhua... Löytäisipä' nämä Kristin-uskon ihmisetkin sen oikean totuuden ja autuuden.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa