Mistä saa ja ei saa keskustella?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Mistä saa ja ei saa keskustella?

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Syys 2012, 08:20

Yleistä ilmoitusmuotoista asiaa.

Olen saanut muutamia viestejä nyt mm. Eleninin, Robin Hoodin ja muiden viesteistä. Tällä foorumilla on ilmaisuvapaus kirjoittaa mistä tahansa aiheista suomen lain ja foorumin sääntöjen puitteissa.

Kuitenkin toivon, että keskustelu pysyy itse aiheessa, eikä alennettaisi tai loukattaisi toista eriävän näkökulman takia. Jos jokin aihe ei kiinnosta, niin sen voi ignoorata ja keskittyä toisiin aiheisiin, ehkä jopa kirjoittaa oman aiheensa.

Toivon, että minkä tahansa erimielisyyden tai erilaisesta näkökannasta johtuvan asian takia ei silti alettaisi puhumaan lääkityksestä tai leimaamaan hulluksi. Jokaisella on oikeus antaa näkökulmaansa ja aloittaa keskusteluita.

Pitäkää keskustelu itse aiheessa, tai älkää puhuko ollenkaan, turhaa nostamaan aihetta jos ei ole järkevää sanottavaa. Henkilökohtaiset hyökkäykset voi jättää omaan arvoonsa ja toivon, että niitä ei jatkossa enää tule.

Eriäviä mielipiteitä ja kritiikkiä saa toki edelleenkin esittää keskusteluketjuissa, mutta tehdään se hyvän maun rajoissa.

PS. Kyseiset keskusteluketjut voi helposti ignoorata huomioimalla tämän varoitunapin otsikon ymärillä --> [:] ;D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa