Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Erra » 23 Syys 2008, 18:59

Tervetulotoivotus Maigille minultakin!

ValkeaLeidi kirjoitti:Hei!! Mukavaa saada tänne joku muukin täysi-ikäinen oululainen naishenkilö. :)


Määki oon ;) .

Avatar
Peikko
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 24 Syys 2008, 21:09

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Peikko » 24 Syys 2008, 21:25

Moikka! Olen turussa asusteleva taivaanrannan maalari. Olen kiinnostunut elokuvista,sarjakuvista,musiikista sekä paranormaaleista ilmiöistä. Löysin paikan googlen avulla. Muuta en nyt keksi sanottavaa :alien2:

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 24 Syys 2008, 21:34

Mukavaa, kun näitä uusia käyttäjiä tulee tiheämpään tahtiin.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Trauma » 24 Syys 2008, 23:12

Tonza133 kirjoitti:Mukavaa, kun näitä uusia käyttäjiä tulee tiheämpään tahtiin.

Niin on, kunhan pysyisivät aktiivisina kauan. Muutamia vanhempia käyttäjiäkään ei ole näkynyt enää.

Avatar
jandera
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 20:58

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja jandera » 25 Syys 2008, 17:04

Ahm.. ^^; Olisihan minunkin pitänyt aikoja sitten kirjustaa tähän topickiin, mutta jostain syystä en ole saanut sitä aikaiseksi... Pahoitteluni.

Mutta kuitenkin. 8D

Kuten huomaa, minut löytää haahuamasta täältä ja blogista nickillä jandera (ja olen epäaktiivinen keskustelija - toistaiseksi ainakin vielä). Olen 17-vuotias tyttöihminen ja kiinnostunut paranormaalista (wau, olipa infotus tuokin *naur*)... Avoin ja skeptinen paranormaalien asioiden suhteen. o.o

Jos on kysyttävää, niin yksärillä vain kysymään. En minä pure - lujaa ainakaan. ^^

:alien:
"The truth is inside us..?"
o__Ô

Avatar
Zipuli
Poltergeist
Viestit: 340
Liittynyt: 13 Huhti 2008, 11:34

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Zipuli » 26 Syys 2008, 21:05

Näitä uusia pilkahtaa joka päivä :'D hyvä juttu...

Löysinpä kerran takapihalta
Halinallen mättään alta
Hämmästyin ja tuntui pahalta
Halinalle näytti lahnalta

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Syys 2008, 00:32

Ruuka kirjoitti:Hei kaikille :), olen marraskuussa 14v. täyttävä tyttö, joka pelkää paranormaaliblogien videoita. Tuli niitä hieman liikaa katsottua (tuli pahoja traumoja) ja nyt odotan kauhulla 14.10.2008 päivää.. Harrastan 4H-lemmikkikerhon vetämistä kamuni kanssa. Olen ystävällinen ja säikky.

Paranormaalit jutut kiinnostaa, mutta kun pelkään... :(


Voin sanoa sinulle suoraan, että älä pelkää. Lokakuun 14:sta päivä tulee olemaan hieno tapahtuma, eikä siinä ole mitään pelättävää. Kannattaa ajatella positiivisesti.

PS. Tervetuloa foorumille. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 27 Syys 2008, 08:37

Wespa kirjoitti:Voin sanoa sinulle suoraan, että älä pelkää. Lokakuun 14:sta päivä tulee olemaan hieno tapahtuma, eikä siinä ole mitään pelättävää. Kannattaa ajatella positiivisesti.

Jos silloin edes tapahtuu mitään. :roll:

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja DS8 » 27 Syys 2008, 18:01

Päätinpä nyt aikani kuluksi pistää itsestäni jotakin tänne.
Oon foorumilla jo hetken pyörinyt, lähinnä lueskellut muiden kirjoittamia juttuja ja mielipiteitä. Harvemmin oon keskusteluihin mukaan tullut, ellei mulla oli aiheeseen jotakin oikeasti sanomisen arvoista sanottavaa.
Nyt kuitenkin, tänne pitänyt kirjoittaa suunnilleen siitä päivästä lähtien kun tänne rekisteröidyin.
Ikää löytyy 18-vuotta, ja sukupuolena mies. Esiinnyn yleisesti Turun lähistöllä, joskaan en ihan Turun puolella asu. Harrastuksina rumpujen soittaminen ja musiikki yleisesti. Paranormaalin ohella olen kiinnostunut mm. salaliitoista, maailmanlopusta, U.F.O.ista, shamanismista, noituudesta, luonnosta, magiasta, Thelemasta ja alkemiasta. (Näiden lisäksi monesta muustakin, joita on kuitenkin aika turhaa tänne luetella).
"So this is life?"

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Dala » 29 Syys 2008, 11:00

Moi vaan kaikki!

Olen jokusen kuukauden ajan seuraillut blogia ja nyt ajattelin sitten rekata tännekin. Ikää minulla on 21 vuotta ja "näistä asioista" kiinnostunut olen ollut koko ikäni, vaikka varsinainen "herääminen" tapahtuikin ollessani 17. Suvustani, perhetuttavista ja ihan perheestänikin löytyy runsaasti ihmisiä joilla on erinäisiä kykyjä, lahjoja, kokemuksia yms. Itse olen toistaiseksi aika vähille jäänyt noiden suhteen, mutta ei se menoa haittaa! :lol: Toistaiseksi näen/näin vain satunnaisia enneunia, mutta katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kaikenlaista kirjallisuutta olen ahminut viime vuosina verrattain paljon.

Kiinnostuksen kohteikseni voisin sanoa kaiken ns.yliluonnollisen ja paranormaalin toiminnan. Noihin sisältyy jo aika paljon asioita. Silloin tällöin harrastelen myös kaikkea muuta pikkukivaa, esim numerologiaa, horoskooppeja yms.

Ammatiltani olen media-assari animaattori, mutta opiskelen tällä hetkellä myös eläinten hoitajaksi.

Suurin haaveeni ja intohimoni tällä hetkellä (vaihtelee ajoittain) on telepatia ja sitä myötä eläinviestintä. Oinasluonteelleni on tosin vähän hankalaa harjoitella näitä, kun tuo keskittyminen ei ole vahvinta alaani. :roll: Mutta vielä jonain päivänä!! :mrgreen:

Niin ja kun tuo mahti eventti 14.10. on nyt tapetilla, niin mainittakoon, että odotan suurella innolla. Kyllähän tällä vesimiehen ajanjaksolla pitäis tapahtua kaikenlaista muutakin jännää.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
moth-ham
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 12 Loka 2008, 14:49

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja moth-ham » 13 Loka 2008, 11:07

Ruuka kirjoitti:Hei kaikille :), olen marraskuussa 14v. täyttävä tyttö, joka pelkää paranormaaliblogien videoita. Tuli niitä hieman liikaa katsottua (tuli pahoja traumoja) ja nyt odotan kauhulla 14.10.2008 päivää.. Harrastan 4H-lemmikkikerhon vetämistä kamuni kanssa. Olen ystävällinen ja säikky.

Paranormaalit jutut kiinnostaa, mutta kun pelkään... :(

sama täällä.(siis toi et pelottaa)Hyvä kun uskallan mennä omaan huoneeseen... :oops: :ghost:
Oh my God. I'm back... I'm home. All the time, it was... we really, finally did it!! You maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God... damn you all to hell!

Avatar
cheyenne
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Loka 2008, 17:30

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja cheyenne » 13 Loka 2008, 19:57

Piti siirtyä tänne kun on tullut useamman kerran kurkittua näille sivuille, varsinkin miettiessä tuota 14. päivää :?
Olen 36-vuotias nainen, enneunet ovat tuttuja, henkioppaisiin ym. kiinnostaisi perehtyä lisää. Lähellä sydäntä hevoset, intiaanien elämänviisaus, vanhat rakennukset ja huonekalut. Nimimerkki tosin alunperin tullut oman auton mallin mukaan.
Täytyypä lueskella lisää mielenkiintoisia juttuja täältä...
"Listen or your tongue will keep you deaf. " Cree

Avatar
Melly
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 15 Loka 2008, 15:01
Paikkakunta: Mars

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Melly » 16 Loka 2008, 18:45

Moee!! oon uus, parablogilla on tullu oltua puolisen vuotta mutta foorumille tulin vasta äskettäin, olen 11 kesäinen tyttö ja kiinnostunut enimmikseen ufoista.
Wazaahhh!

On turhaa uskoa johonkin mitä ei tapahdu.

Avatar
arabr1
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 16 Loka 2008, 08:45

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja arabr1 » 16 Loka 2008, 22:02

Moro
muutaman viestin olen jo kirjoitellut tänne ja tosiaan kiinnostuin blogista saatuani tietää 14.10. kanavoinneista. Asun helsingissä. Monet mielenkiintoiset jutut ja varsinkin tuo 14. päivä houkuttelivat foorumille.
14.10. oli ja meni oli hienoa aikaa kyllä seurailla tapahtumia vaikka mitään ei tapahtunutkaan.

Avatar
Immoxilline
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 17 Syys 2008, 19:54
Paikkakunta: Ölövi puttaalainen

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Immoxilline » 18 Loka 2008, 00:57

Tervehdys!
Onhan tässä jo jonkin aikaa tullut parablogia seurattua ja foorumillekkin on käyttäjäksi kirjauduttu, joten kaiketi on kohteliasta viimein esittäytyä:
Pohjois-pohjanmaalta kotoisin oleva 37- vuotias duunari/muusikonretku tämänkertaisessa
roolissani.
Henkisyys/"paranormaalit" ilmiöt ovat olleet osana elämääni/ajatuksiani jo hyvinkin pitkän aikaa,
ja yritän tässä kasvattaa itsestäni kulkijaa henkisyyden kasvukipuisella polulla.
Minulla on vahva tunne että tässä maailmassa ja sen kantamassa elämässä on tarkoitus, sen näennäisestä sattumanvaraisuudesta huolimatta, uskon että olemme osa suurempaa kokonaisuutta näennäisestä yksilöllisyydestämme huolimatta.
Tällä tiellä on paljon ansoja joihin langeta,paljon kuvitelmia joihin jäädä kiinni,paljon jota inhimillinen ymmärrys ja järki ei riitä kattamaan.
Luulen ja uskon että ainut joka vähänkään näillä poluilla voi meitä eteenpäin johtaa on tunne,sisäinen varmuus,sydän tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua(niin, niin sanoo skepsis ry.taas yksi haihattelija muiden joukossa :roll: )
Mutta eiköhän tuo liene uskoa sekin että oletamme että myös huomennakin aurinko nousee, auto starttaa, kännykkä aukeaa PIN-koodin näppäilyn jälkeen, taivas on huomennakin sininen eikä oranssin-yrjön-viherkukertava, kikkeli ei ole vaihtanut paikkaa keskenään nenän kanssa..
;)
Kuten jo tuossa aiemmin kommentissani totesin, mitään ei koskaan kannata purematta niellä,
terve skeptisyys ei kenellekkään pahasta ole,eikä sielua pienennä.
Elämään ja eteentuleviin asioihin kannattanee suhtautua avoimin mielin ilman +/- ennakkoasennetta, mikä toki on haaste sinänsä allekirjoittaneelle myöskin :D
Kiitokset Parablogin porukalle ja Wespalle homman ylläpidosta ja jatkamisesta "14.10.-Failin" jälkeenkin:
May the force be with you :) ;)
Immoxilline
"Pölijähämmää oon, mutta polliisia en pelekää!"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aurelia » 21 Loka 2008, 18:33

Meitsi on tällainen piakkoin 26 wee nettiaddikti ja hörhö. Ekaluokkalaisen pojan yksinhuoltaja ja lääketieteen maailmasta tehdasympäristöön töihin hypännyt labrarotta. Vapaa-aika menee lapsen, miehekkeen ja ystävien lisäksi rottien ja taiteiden parissa. Teen helmi- ja metallikoruja, huovutustöitä yms sälää, maalaan, kirjoitan ja harrastan näyttelemistä.

Elämä on enimmäkseen vain potkinut päähän, mutta jostain silti löytyy voimia yllättävänkin elämänmyönteiseen ja positiiviseen oleiluun. Kaveri- ja ystäväpiiri on laaja ja pitää sisällään ihmisiä 18 ja 64 ikävuoden väliltä.

Tänne ajattelin kirjoitella aina kun palsta jolla eniten aikaa vietän tökkii ja erityisesti niinä tunteina kun syntymälahjaksi saamani unettomuus vaivaa. Sellaista. Kärsikää tai nauttikaa jutuistani :D
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Laamanni
Alieni
Viestit: 113
Liittynyt: 21 Loka 2008, 18:08
Paikkakunta: Hamina

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Laamanni » 21 Loka 2008, 19:05

Terve, olen Lauri "Laamanni", nuori poika Haminasta. Uskon vahvasti paranormaaliin ilmiöihin, ja niiden kanssa olen ollut tekemisissä. Lempivärini on vihreä. Lauantai-iltaisin nukun tai olen saunassa. Olen elämäni aikana bännitty eri foorumeilla 4 kertaa, ja heitetty monta kertaa chateista ulos. En juo. En polta.
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Loka 2008, 16:24

Moro kaikille. En varsinaisesti oo uus käyttäjä(pidin vähän taukoo). Alunperin kiinnostuin paranormaalista Haamutiimin kautta. Asun tampereelle ja oon kiinostunut kaikesta paranormaalista.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 22 Loka 2008, 16:48

Juu mietinkin tuossa että mihinkä oot kadonnu, muistan sut sillonku liityin tänne foorumille ja aattelin jotain et "wauh, onpa toi kirjottanu paljon viestejä" :D
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Orko
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 01 Loka 2008, 19:40
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Orko » 22 Loka 2008, 18:49

No hitsi vieköön, en huomannukkaan tätä aikasemmin.

*kröhöm*

Eli 29v äijä täältä E-suomesta, avovaimolla ja parilla muksulla varustettu talous johon kuuluu vielä pari kotiötökkää.

Harrastuksiin kuuluu lukeminen, pelit, lenkkeily jne.
suosikki kategoriat kirjoissa ovat tässä:
-Esoteria
-Salaliitot
-UFO
-Fantasia
-Sota

Suosikki pelejä:
-NWN (SoU ja HotU)
-NWN2
-Diablo 2 (3 odotellessa)
-D'n'D (P'n'P)

No siinä vähän kuvausta, laitanko lenkkeilystä vielä vähän?
-Pururata :lol: :lol:

Siinä nyt siis pähkinässä oleva kuvaus.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa