Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Santtu
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2009, 13:54

Re: Santtu esittäytyy

ViestiKirjoittaja Santtu » 27 Joulu 2009, 14:26

Hei kaikki (toivottavasti tulevaisuudessa) rakkaat ystävät/kollegat/Paralaiset!

Olen 54-vuotias, ajatusmaailmaltani nykypäivän muottiin istuva Helsinkiläis nainen.
Minua on joitakin vuosia kovasti kiehtonut ajatus esim. enkeleistä. Myös muunlaiset paranormaalit ajatukset tuntuvat mielenkiintoisilta.
:angel: :tapu:

Toivon, ettei ikäni häiritse ketään kun näyttää olevan täällä paljon minua nuorempia ihmisiä.
Nämä sivut ovat niin monipuoliset ja on hurjasti asiaa laitettu näille sivuille. taitaa kestää jonkin päivän, että sisäistän kaiken mutta eipä tässä valmiissa maailmassa ole kiire enää mihinkään. Olen tosi innoissani kun löysin nämä sivut!
Harrastuksista sen verran, että minulla on kaksi pientä koiraa, bichon havanaiseja jotka ovat minulle tdella tärkeitä ja meidän yhteiselo sujuu lenkkeillessä ja leikkiessä. :ghost:
Toinen koirista on 5 v. ja toinen hänen "vauva" 1,3 v.


Tänään aamulla valitin Wespalle, että en saa sivuja auki. ja hetken taas pähkäiltyäni tajusin, että täällähän täytyy rekisteröityä useampaan kertaan erinäisille sivuille.
Se olisi hyvä muistaa sanoa jos joskus tulevaisuudessa samaa miettii joku toinenkin joka ei pääse esim. esittäytymään.

Olisin hyvin onnellinen jatyytyväinen jos ette antaisi häiritä kun olen vähän vanhempi "akka" jo.
Kiitos siitä etukäteen.
Paljon valoa, iloa ja isoja haleja kaikille "uusille kolleegoilleni".

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Joulu 2009, 16:18

Älä turhaan itse pidä sitä esteenä! :)
Tervetuloa joukkoon vain! Eikun mielipiteitä vaan jakamaan!

Santtu
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Joulu 2009, 13:54

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Santtu » 27 Joulu 2009, 16:54

WM_ kirjoitti:Älä turhaan itse pidä sitä esteenä! :)
Tervetuloa joukkoon vain! Eikun mielipiteitä vaan jakamaan!


Kiitos WM!
Ihan hyvin sitten meni jos ette välitä vaikka kyllä hiukan niin ajattelinkin kun jo ehdin lukea joitakin juttuja ja huomasin, että ette ole mitään tiukkapipoja.Mukavaa pimenevää iltaa
-santtu-

Avatar
kkaa
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 27 Joulu 2009, 18:59
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja kkaa » 27 Joulu 2009, 20:13

Salut!
Olen tällainen eloisa 19-vuotias persoona Tampereelta. Opiskelen samaisessa kaupungissa yliopistossa.

Paranormaaleista asioista olen erityisesti mukulana ollut kiinnostunut. Sitten se kiinnostus laantui ja nyt se on jälleen herännyt. Paranormaaliblogi on loistava tapa ruokkia tätä kiinnostusta :)

-K
Lost in my mind

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Joulu 2009, 23:44

[leikkiimoderaattoria]Hei kiva kun lisää vaan lappaa ja ikähaarukkakin kasvaa. Willkommen ja niin eespäin![/leikkiimoderaattoria]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 27 Joulu 2009, 23:54

Aqua, ei tarvitse olla mode ollakseen jotain mieltä tai ollakseen hyvillä mielin ;)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Joulu 2009, 00:03

WM_ kirjoitti:Aqua, ei tarvitse olla mode ollakseen jotain mieltä tai ollakseen hyvillä mielin ;)

Tervetulotoivotukset ovat interwebin kirjoittamattoman säännöstön mukaan moderaattorien tehtävä :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Wespa » 28 Joulu 2009, 09:07

Vanhempia ihmisiä tarvitaan lisää foorumille tuomaan omaa kantaansa asioihin. Muutamia vanhempia täältä löytyykin ja se on hyvin mielenkiintoista ja tajuntaa laajentavaa. :)

PS. Foorumille kirjoittaminen on ainut asia, joka vaatii rekisteröitymisen. Joskus sivut saattavat tosin lakata toimimasta, mutta se korjautuu itsestään yleensä vähän ajan päästä. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 28 Joulu 2009, 10:59

Aqua vitae kirjoitti:Tervetulotoivotukset ovat interwebin kirjoittamattoman säännöstön mukaan moderaattorien tehtävä :]


Mjööh, no ollaan niin rebeleitä, ettei kirjoitetut meitä estä ;)

Avatar
Ms. Hyde
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Joulu 2009, 19:03

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Ms. Hyde » 31 Joulu 2009, 19:21

23-vuotias naisotus Pohjois-Savosta täällä kirjoittelee. :) Elämää sulostuttaa kaksi kissaa. Kissaihminen olen henkeen ja vereen. Foorumille liityin hiiviskeltyäni jonkin aikaa vieraana lukemassa aiheita ja katselemassa josko sitä uskaltaisi mukaan liittyä.

Paranormaalit asiat kiinnostaa kovasti, tosin samalla ne myös hieman pelottaa. :D Mutta yritän selitellä kaiken aina järjellä, tosin niitä selittämättömiähän asioita tulee välillä vastaan. Lisäksi sydäntä lähellä vanhanajan glamour, vintage, burleski, mustavalkoiset elokuvat, vampyyrit, romantiikka, sarjakuvat, pienet turhuudet ja kirjat.

Avatar
riippukeinu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Tammi 2009, 17:01
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja riippukeinu » 23 Tammi 2010, 21:04

Ujostuttaa.

17-vuotias lukiolainen täällä päivää. Yllättäen, olen kiinnostunut paranormaaleista asioista, mutta en ole varsinaisesti niihin uskova enkä myöskään sanoisi itseäni skeptikoksi. Olen enemmänkin sellainen, joka pohtii asioita molemmilta kannoilta ja kumoaa lopuksi itse itsensä. (Nyt kun tarkemmin miettii, kallistun ehkä aavistuksen enemmän skeptikoksi. Ehkä.) Keskusteluihinkin osallistun sitten kun ei enää ujostuta niin paljon.
Olen huono tutustumaan ihmisiin (ne ovat pelottavia, ties vaikka söisivät minut elävältä) ja harrastan mieluiten asioita yksikseni. Poikkeuksena se, että olen basisti bändissä. Yksikseni sitten soitan kitaraa ja kirjoittelen. Joskus tulevaisuudessa kirjoitan vielä kirjan.
Yritän olla juoksematta karkuun, jos minuun haluaa tutustua.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 23 Tammi 2010, 21:37

riippukeinu kirjoitti:Ujostuttaa.

17-vuotias lukiolainen täällä päivää. Yllättäen, olen kiinnostunut paranormaaleista asioista, mutta en ole varsinaisesti niihin uskova enkä myöskään sanoisi itseäni skeptikoksi. Olen enemmänkin sellainen, joka pohtii asioita molemmilta kannoilta ja kumoaa lopuksi itse itsensä. (Nyt kun tarkemmin miettii, kallistun ehkä aavistuksen enemmän skeptikoksi. Ehkä.) Keskusteluihinkin osallistun sitten kun ei enää ujostuta niin paljon.
Olen huono tutustumaan ihmisiin (ne ovat pelottavia, ties vaikka söisivät minut elävältä) ja harrastan mieluiten asioita yksikseni. Poikkeuksena se, että olen basisti bändissä. Yksikseni sitten soitan kitaraa ja kirjoittelen. Joskus tulevaisuudessa kirjoitan vielä kirjan.
Yritän olla juoksematta karkuun, jos minuun haluaa tutustua.

15-vuotias 9.-luokkalainen skeptikko vastaa.

Miksi ujostuttaa? Emme pure (ainakaan suurin osa) ja keskustelu on aina positiivista, kunhan koitat myönnellä Zrudin kanssa mahdollisimman paljon. (:D)

Itse kirjoitan. Minkälaista tavaraa tykkäät tuottaa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
riippukeinu
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Tammi 2009, 17:01
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja riippukeinu » 24 Tammi 2010, 09:26

En tiedä, miksi ujostuttaa. Ihmettelen itsekin, egoni on kuitenkin aika iso : D Ja puren yleensä takaisin. Jos jaksan.

Kirjoitan niin pitkää kuin lyhyttäkin tavaraa, runoja en juuri ollenkaan, vaikka runotopiciin yhden laitoinkin. Lyhyet tekstit ovat materiaalia yö (kun ei saa nukuttua ja tekee mieli kirjoittaa) ja pidemmät jumittaa paikoillaan, koska inspiraationi otti lopputilin. Ideoita on kyllä paljon. Scifi- ja fantasiapiirteitä esiintyy jonkin verran, ehkä enemmän tuota scifiä. Lyhyet tekstit ovat luonnollisesti enemmän naurettavaa angstausta (minusta ainakin).

Avatar
northeast
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 16:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja northeast » 25 Tammi 2010, 23:54

Ehdin muutaman postauksen jo pistää ennenkuin huomasin tän esittelyosion.

Oon Helsingistä, ikää tulee ihan pian 22. Teen nuorten kanssa duunia, tällä hetkellä ala-asteikästen. Paranormaali on kiinnostanu jo nuoresta alkaen, UFOt myös jo jonkin aikaa. Viime aikoina on tullu tsiigattua UFO-matskua melko runsaasti, pari postausta sinne osioon jo pistinkin, ja ystävän tekemä epätavallinen havainto sai mut viimeinki tekemään tänne tunnukset. Olen tätä paranormaaliblogia jo jonkin verran aikasemminki vilkuillu. Geopoliittisia meininkejä, vallankäyttöä ja sen käyttäjiä käsittelevää settiä tulee seurattua ja historia on aina ollu mun suosikkiasioiden joukossa. Sotahistoria on tuttua mutta en oo jämähtäny pelkästään siihen.

Musiikki on mulle tärkeetä. Mä oon ite räppimiehiä, mutta omaan laajan musiikkimaun. Oon biisejä tehny nyt joku 5 vuotta. Mun musiikkia voi kai kuvailla sanoilla "agressiivinen, hyökkäävä" tai jotai siihen suuntaan. Vaahtokarkeista, halinalleista ja klubilla geelit päässä heilumisesta räppääminen ei oo mun juttu. Jos mun musiikkia haluaa kävästä kuuntelemassa nii se onnistuu klikkaamalla sigun linkkiä.

Aion kirjotella tänne foorumille aktiivisesti. Antaa homman jatkua.
Viimeksi muokannut northeast, 09 Helmi 2010, 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act.

http://www.myspace.com/painajainen

Avatar
Adurodiel
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 26 Tammi 2010, 00:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Adurodiel » 26 Tammi 2010, 22:04

Hellou kaikille! Itsekin kerkesin muutaman postauksen kirjottamaan ennen kun älysin itseni esitellä.
Olen siis 21 vuotias neito, asustan neljän kissan, koiran ja poikaystävän kanssa Hesassa. Olen ollut paranormaaleista ilmiöistä ja asioista jo pikkuisesta sintistä saakka kiinnostunut, ja oli todella mukava huomata että täällä on tällainen foorumikin olemassa :) Kummituksia en ole nähnyt vielä, mutta tuntemuksia henkien läsnäolosta on muutamissa paikoissa ollut. Spiritismiä on tullut pelattua kymmeniä kertona ja muutama hauska/kummallinen tapahtuma sen kautta koettua. Harrastan myös musiikkia (laulan ja toki myös kuuntelen, raskaamapaa lähinnä), elokuvia (kauhu, trilleri, fantasia, klassikot), kirjoja (kauhu, fantasia, klassikot), kirjoittamista ym. Ja noi kissat ja koira on toki kovasti mukana mun elämässä ja koiran kanssa olis tarkoitus näyttelyissä alkaa kiertämään. Neiti kun on erittäin kaunis ja hyvä sukuinen :tapu:

Kysymyksiä anyone? :)

WM_

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja WM_ » 26 Tammi 2010, 23:37

Hienoa saada uusia kasvoja mukaan! Tervetuloa kaikki! (:

JoNeJ
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Tammi 2010, 21:47
Paikkakunta: Lojo

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja JoNeJ » 28 Tammi 2010, 20:23

Moro vaan kaikille.
Ehin tonne ainakin yhen postauksen laittaa, ennen ko tällasta huomasinkaan.
Joo, oon 17-vuotias toista vuotta opiskeleva lukiolaisjannu Lohjan suunnalta. Aina jossai määrin kiinnostanu kaikki yliluonnolline, varsinki kaikki mikä on maailman ja tapahtumien "takana". Filosofiks jotku haukkuvat.
Harrastukseks soittelen bassoa parissa bändissä, laulan lisäks yhessä ja sen lisäks äänittelen yksin kaikkia soittimia omiin piiseihin, mitkä ei oikeen sovi mihkää bändeistä. Sen lisäks kirjotan sekä lyriikoita, huonoja runoja sekä novelleja/tarinoita ja piirrän myös joskus.
Hieno tämmöne paranormaaleihin asioihin keskittyny mesta. Toivottavasti uskallan ja muistan osallistua keskusteluihin täällä, ainakin mielenkiintosia aiheita löytyy.

Tervehdys kaikille vaan vielä.

Avatar
Damien
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Tammi 2010, 22:05

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Damien » 28 Tammi 2010, 22:18

Hellou vaan kaikille.
Ehdin jo tuonne "melkeinkaimafoorumille" rekkautumaan jonka jälkeen eksyin tänne, pakkohan se oli tunnus tehdä.
Yö meneekin varmaan saittia selatessa, sen verran noita mielenkiintoisia ketjuja.
Tässä en nyt jaksa alkaa tylsistyttämään ketään sen kummemmin analysoimalla persoonaani, se tulee kyllä varmasti
kirjoituksista lähitulevaisuudessa erittäin selväksi. :ufo:
Truth is out here

jappepoika
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Huhti 2009, 22:29
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja jappepoika » 02 Helmi 2010, 14:13

Heips!

Olen jappepoika ja olen alkoholisti... Äh. Siis olen jappepoika 22v Turun lähistöltä ja tässä hang around jäsenenä tovin pyörineenä ajattelin hieman kertoa itsestäni. Eli minua kiinnostaa lähinnä kaikki parapsykologiaan liittyvä. Myös meditointi/chakrat tulleet tutuksi. OBE-ilmiöt sekä astraalimatkailu myöskin kiinnostuksen kohteita. Joku onpi voinut törmätäkkin minuun ulkokielisellä foorumeilla astral projectioniin liittyen.
Hmmmh... Eipä tässä sen kummempia. Lisää tietoa saa PM:llä, jos heräsi kysymyksiä.

with respect: jappepoika

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Uusi käyttäjä - Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja joni » 02 Helmi 2010, 16:05

Tervetuloa, itsekkin olen kiinnostunut lähes kaikesta parapsykologiaan liittyvästä. :)
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron